Ik ben niet hosselbaar dus geeft niks schatjequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:04 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Oei een nieuwe dame in dit topic en ik heb niet eens gepoogd een hosselpoging in te zetten. Dit beste FOK!ers is een teken dat zelfs ik ontregeld wordt door die gore klote kut hunt.
Ja dat is ook gay. Ze moeten zoiets doen dat als je iets besteld je iets moet invullen bv welke kleur is dit. En dan een kleur als rood etc.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat er zoveel met scrips werken.
Ben je kleurenblind, kun je geen box kopenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:05 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja dat is ook gay. Ze moeten zoiets doen dat als je iets besteld je iets moet invullen bv welke kleur is dit. En dan een kleur als rood etc.
je caps staat aan droeftoeter!quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:05 schreef Melleyn het volgende:
IK ZIT NIET AL IN HET BETAALPROCES WANT IK KRIJG STEEDS EEN ERROR, DROEFTOETER!
je kan het ook met een tekstplaatje doen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben je kleurenblind, kun je geen box kopen't is toch echt roze!
Oh ja.. Dan iets met getalletjes welk getal is de uitkomt? 5+3= etc dan kunnen de scripts niet werken;.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben je kleurenblind, kun je geen box kopen't is toch echt roze!
Bij iBood zijn ze niet zo snugger. Wanneer je dat als klant wel bent, en je ze vanzelf te snel af (dus inderdaad een sciptje).quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:05 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja dat is ook gay. Ze moeten zoiets doen dat als je iets besteld je iets moet invullen bv welke kleur is dit. En dan een kleur als rood etc.
Tegen jou praat ik niet meerquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:07 schreef Ailuranthrope het volgende:
:
[..]alsof we die te pakken krijgen.
Maar ik heb dyscalculiequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:06 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Oh ja.. Dan iets met getalletjes welk getal is de uitkomt? 5+3= etc dan kunnen de scripts niet werken;.
en die die ik wel betaald heb hebben ze teruggeroepen. Fuck iBoodquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
[..]Ik 3. Nu zal er wel geen een meer komen denk ik. Fuck them.
TOCH, wat een eikels.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:07 schreef Renn het volgende:
[..]
en die die ik wel betaald heb hebben ze teruggeroepen. Fuck iBood
maar dan ben ik al te laat..quote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:07 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Bij iBood zijn ze niet zo snugger. Wanneer je dat als klant wel bent, en je ze vanzelf te snel af (dus inderdaad een sciptje).
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |