Het schijnt zo te zijn dat ze toch echt verkocht worden. Dus kennelijk druppelen mensen er toch doorheen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:43 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Hmm ik denk dat hij misschien nog mee komt want kan me niet voorstellen dat iemand het heeft kunnen bestellen.
Ja een box is niet verkocht kan gewoon niet. Ik was er echt op tijd bij, klikte na 1 second dat die kwam nog voor het belletje. Maar crashte al.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
Als ik even snel door die chat dara scroll dan heeft daar volgens mij ook niemand die box.
Correctquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:45 schreef Karina het volgende:
Als ik even snel door die chat dara scroll dan heeft daar volgens mij ook niemand die box.
Ik ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:45 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja een box is niet verkocht kan gewoon niet. Ik was er echt op tijd bij, klikte na 1 second dat die kwam nog voor het belletje. Maar crashte al.
Fijne avondquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:46 schreef essnhills het volgende:
Geen box kunnen bemachtigen (zag hem wel direct verschijnen maar kreeg ook die error)
Moet me nu gaan omkleden. Fijne avond verder en huntse nog de laatste uurtjes!![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:46 schreef essnhills het volgende:
Geen box kunnen bemachtigen (zag hem wel direct verschijnen maar kreeg ook die error)
Moet me nu gaan omkleden. Fijne avond verder en huntse nog de laatste uurtjes!![]()
Veel plezier en pics na het omkleden!quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:46 schreef essnhills het volgende:
Pff dat horloge is lelijker dan die wat ik kocht! maar de doos ik weet nu gewoon dat hij nog komt en dat pissed me off. Normaal zou ik hem missen maar wat anders gaan doen.quote:
heel veel plezierquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:46 schreef essnhills het volgende:
Liever die van 100 dan van 50 eigenlijk..quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:47 schreef Nizno het volgende:
geen last van mijn hart gehad.. wilde hem toch niet voor 100 euro...
Als het echt gebeurt wel jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:47 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Kunnen we ze aanklagen voor het veroorzaken van hartaanvallen?
neh.....quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Liever die van 100 dan van 50 eigenlijk..
PFF SCHROK ME PLEURIS!quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Liever die van 100 dan van 50 eigenlijk..
[..
Als het echt gebeurt wel ja
Sorry, je kunt nu even niet bestellenquote:
straks heb je hetzelfde als Renn....quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:58 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Sorry, je kunt nu even niet bestellen
Vanwege de populariteit van de huidige aanbieding kunnen we op dit moment even geen nieuwe bestellingen aannemen.
Onze excuses voor dit tijdelijke ongemak.
Heb wel betaald.Geloof ik.
Ja paypall mail binnen dat ik hem betaald heb.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
straks heb je hetzelfde als Renn....
Mazzelaarquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:59 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja paypall mail binnen dat ik hem betaald heb.Even afwachten nu!
Ja ik vind het ook lullig.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
MazzelaarIk krijg elke keer error of dat je niet kunt bestellen.
Joh, daar gaat het toch om?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:01 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook lullig.Voor jullie dan.
die van 100 of deze van 50?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:02 schreef NextTVH het volgende:
100 mensen hebben een box gekocht zeggen ze net in de chat van 1dagkoopjes
waarschijnlijk omdat er zoveel met scrips werken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:02 schreef Ailuranthrope het volgende:
En die boxen dat werkt voor geen meter als hun database steeds stuk slaat.
Geen idee, dit stond er:quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:02 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
die van 100 of deze van 50?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |