+12 personen ik heb niet eens 2 vrienden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mij lijkt het geen zak aan, maar dat zul jij weer met dingen hebben die ik leuk vind
Zwart op wit heb ik niets aan. Mijn bestelling is niet bevestigd dus bestaat niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hopen dat ie dan alsnog komt! Kon hij je niet een mailtje sturen met daarin deze informatie? Dan heb je het zwart op wit en niet alleen in een telefoongesprek. Kunnen ze er ook moeilijker onderuit
Ik zou dat ook niet weten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:08 schreef essnhills het volgende:
Sorry, wist niet hoe ik een nieuw topic moest maken
Is dat niet hetzelfde?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:08 schreef Renn het volgende:
[..]
Zwart op wit heb ik niets aan. Mijn bestelling is niet bevestigd dus bestaat niet.
Daar zijn de algemene voorwaarden ook naar gemaakt.
Nee, wilde hij niet doen ('kon hij niet'quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde?Of het nou een automatische bestelling is, of eentje die zij nog later naar je sturen.. Of wilde hij dat niet doen?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:10 schreef Renn het volgende:
[..]
Nee, wilde hij niet doen ('kon hij niet') want de boxen waren 'op'. En OP=OP.
als je hem sluit staat er gewoon, open een nieuw deel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:10 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Een reeks doorlaten gaan weet niet hoe dat moet.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:11 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb helaas de betaling voor het spel niet op tijd rond gekregen.
dat doen ze met meer dingen, klantenservice krijgt niet voor niets zulke slechte beoordeling.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:11 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]Maar als je toch betaald hebt ervoor, hebben zij gefaald.
Oh bedanktquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je hem sluit staat er gewoon, open een nieuw deel.
Kijk maar eens in het vorige topic.
Dat is mijn hele punt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:11 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]Maar als je toch betaald hebt ervoor, hebben zij gefaald.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:10 schreef Renn het volgende:
[..]
Nee, wilde hij niet doen ('kon hij niet') want de boxen waren 'op'. En OP=OP.
Dat blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:12 schreef Nizno het volgende:
aald.
dat doen ze met meer dingen, klantenservice krijgt niet voor niet
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:11 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb helaas de betaling voor het spel niet op tijd rond gekregen.
Precies in de winkel bij een op is op actie, laten ze me ook niet eerst betalen om daarna te zeggen op=op.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:12 schreef Renn het volgende:
[..]
Dat is mijn hele punt.
Dan moet je je servers beter voor elkaar hebben en die moeten deze load aankunnen. Want een betaling wel accepteren maar de bestelling daar mee niet bevestigen, dat is gewoon een fout.
Misschien dat ie nog eens langs komt!quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:13 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, jammer.
Het was een spel dat hoog in de boardgamegeek lijst stond.
Wie weet keert hij nog terug! Ik koop alleen als risk komt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:13 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, jammer.
quote:
Vorige keer had ik mijn betaling afgerondquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:16 schreef Ailuranthrope het volgende:
Laten we de volgende doos pakken. Vorige keer kwam ik in het ga verder schermpje.Maar niet verder want database error.
Dan was je verder dan ik! Ik kwam niet verder dan Ik neem er 1.. Direct database error!quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:16 schreef Ailuranthrope het volgende:
Laten we de volgende doos pakken. Vorige keer kwam ik in het ga verder schermpje.Maar niet verder want database error.
Ja dat is zuur maar je staat wel in hun systeem. Kan best dat alleen de bevestiging faalde.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:16 schreef Renn het volgende:
[..]
Vorige keer had ik mijn betaling afgerond
oh wacht
Haha, dat is zuur. Maar het is nog zuurder als je er net in komt en dan gaat het mis. Het is het zuurst als je betaald hebt en hem niet krijgt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan was je verder dan ik! Ik kwam niet verder dan Ik neem er 1.. Direct database error!
Dat sowieso, Renn verdient ons aller medelijdenquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:17 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja dat is zuur maar je staat wel in hun systeem. Kan best dat alleen de bevestiging faalde.
[..]
Haha, dat is zuur. Maar het is nog zuurder als je er net in komt en dan gaat het mis. Het is het zuurst als je betaald hebt en hem niet krijgt.
Een refurbished iPad 2, lol.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:21 schreef Blistering het volgende:
Heb deze hunt niet gevolgd, maar zijn er Apple producten langsgekomen?
Hmm ik ben er toch niet zo blij mee, als er een andere komt annuleer ik mijn intenso. Op duitse webshops vind ik hem ook voor 57 euro.quote:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:21 schreef Blistering het volgende:
Ipad docksquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:21 schreef Blistering het volgende:
Dan zou ik hem zeker annuleren. Mocht er wat mee zijn, dan heb je niets aan iBood.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:22 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Hmm ik ben er toch niet zo blij mee, als er een andere komt annuleer ik mijn intenso. Op duitse webshops vind ik hem ook voor 57 euro.
Zo geannuleerd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:23 schreef Renn het volgende:
[..]
Dan zou ik hem zeker annuleren. Mocht er wat mee zijn, dan heb je niets aan iBood.
om door te verkopen of?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:29 schreef Ailuranthrope het volgende:
Dus nu heb ik alleen een horloge gekocht dat 110 waard is, maar 45 of 50 kostte.
Ohquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:31 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Maar jij staat rood, dus dat telt niet.
Ja ik wilde die ook! De 3DS.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:32 schreef The_Dean het volgende:
Wel kut dat ik die 3DS gemist heb [daar had iemand het over toch?] dat was nou net het soort Sinterklaaskado wat ik zoek voor mijn vriendin
Wie weet, wie weet. De 3ds kan best nog eens langskomen, of iets anders.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:35 schreef The_Dean het volgende:
Scheisse
Nouja, misschien komt er nog een. Of iets anders leuks
De prijs is wel scherp.quote:
Nee man, scheren is voor homo's.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:38 schreef Ailuranthrope het volgende:
Potver ik moet me eens nodig gaan scheren.Wie weet doen ze een leuke scheeractie,
Meh mijn snor en bakkebaarden en baard zien niet uit!quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee man, scheren is voor homo's.
Das sieht nicht aus!quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:38 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Meh mijn snor en bakkebaarden en baard zien niet uit!
Dan moet je ze nog wat verder laten groeien.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:38 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Meh mijn snor en bakkebaarden en baard zien niet uit!
quote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan moet je ze nog wat verder laten groeien.
Blijft een Sinterklaashuntquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:40 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ziet er bagger uit, als ik eerlijk mag zijn.
Rijke families vieren ook Sinterklaasquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:41 schreef Renn het volgende:
[..]Met receivers, versterkers en laptops boven de 500 euro
Waar blijven die dsjes dan middernacht en smorgen om 8 uur gaat niemand daar toch op hunten!quote:
Ja daar maak je je kinderen niet blij mee met sinterklaas.quote:
Dan vier je gewoon alleen kerst!quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Rijke families vieren ook Sinterklaas
Alleen hoor ik daar niet bij nog, helaas.
Ik sliep nog, anders had ik het gedaan!quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:42 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Waar blijven die dsjes dan middernacht en smorgen om 8 uur gaat niemand daar toch op hunten!
[..]
Ja daar maak je je kinderen niet blij mee met sinterklaas.
Net als de denon dopjes. Steeds midden in de nacht.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:42 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Waar blijven die dsjes dan middernacht en smorgen om 8 uur gaat niemand daar toch op hunten!
[..]
Ja daar maak je je kinderen niet blij mee met sinterklaas.
Ja, ik scoor zo'n DS nu om met kerst te geven. Ben die Sinterklaas al 10 jaar zatquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:42 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Dan vier je gewoon alleen kerst!
Ik ook, en ik was ook nog niet wakker rond die tijd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik scoor zo'n DS nu om met kerst te geven. Ben die Sinterklaas al 10 jaar zat
Wel gay ja, doe die hunt gewoon 3 dagen overdag. Van 10 tot 12 of zo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:42 schreef Renn het volgende:
[..]
Net als de denon dopjes. Steeds midden in de nacht.
Doe ook eens overdag verkopen.
Duurt alleen 6 uur om te spelenquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:13 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, jammer.
Mee eens!quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:44 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Wel gay ja, doe die hunt gewoon 3 dagen overdag. Van 10 tot 12 of zo.
iBood zijn wel faalhazen ja.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:45 schreef jpjedi het volgende:
verrekte mongols. Wil ik dat spel voor mijn pa bestellen, krijg ik een error bij betaalscherm en kom terug in ibood pagina. Bij volgende poging krijg ik melding dat ik bij mislukte betaling 5 mins moet wachten.![]()
Nu dus weg
Oh, laat maar danquote:
Ideaal voor autorijden.. Vermindert spiegeling van wegdek, water etc. Je kan veel beter met tegenlicht kijken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:55 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb zoiets, een van drie euro, en zoek wel een vervanger... is dit een goeie?
Daarom wil ik em iddquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:56 schreef Renn het volgende:
[..]
Ideaal voor autorijden.. Vermindert spiegeling van wegdek, water etc. Je kan veel beter met tegenlicht kijken.
Ik ook.. met die klep zie ik niets, want daar ben ik te groot voorquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:56 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Daarom wil ik em idd, zit nu altijd met die klep te kloten
Same herequote:Op vrijdag 16 november 2012 11:58 schreef The_Dean het volgende:
Ja, ik rij zelfs dit soort dagen met een zonnebril op. Rij 60k per jaar, wil wel eens iets goeds
Alleen zo'n Rayban van 150 vertrouw ik me niet mee, ik verbruik iets van 3-4 brillen per jaar
Heb al parrotquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Kunnen alle autogebruikers niet ff dit hands free ding kopen, dan zijn we daar van af
Ik ook, brillen die ik ergens krijg, of van die 5 euro V&D brillen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:59 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Same here, deed het altijd met gratis festival brillen
Ik doe niet aan handsfree.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Kunnen alle autogebruikers niet ff dit hands free ding kopen, dan zijn we daar van af
Had ik ook, heb toen in de geschiedenis de oude betaallink gezocht.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:45 schreef jpjedi het volgende:
verrekte mongols. Wil ik dat spel voor mijn pa bestellen, krijg ik een error bij betaalscherm en kom terug in ibood pagina. Bij volgende poging krijg ik melding dat ik bij mislukte betaling 5 mins moet wachten.![]()
Nu dus weg
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:02 schreef Blistering het volgende:
Trouwens, deze hunt duurt wel lang he? Normaal is het altijd binnen een dag wel afgelopen.
48 uur deze inderdaad.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:02 schreef Blistering het volgende:
Trouwens, deze hunt duurt wel lang he? Normaal is het altijd binnen een dag wel afgelopen.
Kut heb ik die ook gemist.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:56 schreef Renn het volgende:
[..]
Ideaal voor autorijden.. Vermindert spiegeling van wegdek, water etc. Je kan veel beter met tegenlicht kijken.
Ik heb net ontbeten!quote:
Kan wel leuk zijn, maar standaard boekenplankspeakers/ vloerstaanders + center is leukerquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:02 schreef OhNoes het volgende:
http://www.ibood.com/nl/n(...)nd_System_A101_HCS5/
is dat wat?
Ik moet zo douchen en werken... dat gaat minder goed bij de computer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb net ontbeten!
En eten kan ook bij je compjuter!
Moest jij eens weten hoeveel mensen de nacht doorhalen op zo'n hunt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:04 schreef Ailuranthrope het volgende:
Ik ga ze echt mailen of ze niet 4 dagen overdag de hunt kunnen doen. In de nacht heeft het toch gaar geen zin.
Klopt, maar ik weet niet of je die foto gister gezien hebt die ik gepost had?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:04 schreef Renn het volgende:
[..]
Kan wel leuk zijn, maar standaard boekenplankspeakers/ vloerstaanders + center is leuker
Denk aan al die nachtarbeiders, kunnen die 's nachts leuke koopjes scoren!quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:04 schreef Ailuranthrope het volgende:
Ik ga ze echt mailen of ze niet 4 dagen overdag de hunt kunnen doen. In de nacht heeft het toch gaar geen zin.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:04 schreef Ailuranthrope het volgende:
Die uit jou link passen in jou kamer wel.. allemaal ophangen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:05 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Klopt, maar ik weet niet of je die foto gister gezien hebt die ik gepost had?
Ik heb dus een tv achter mijn bed staan, vraag me af of dit systeem dan ueberhaupt kan werken ivm met ruimte enzo, en heb ook geen idee waar die speakers allemaal moeten.
Ja dat is waar. Ik had even niet aan hun gedacht.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Denk aan al die nachtarbeiders, kunnen die 's nachts leuke koopjes scoren!
er zijn ook mensen die moeten werken (en gelukkig de hele dag kunnen internettenquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:05 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Wat een onzin, hunt is juist 's nachts leuker dan overdag. 's nachts heb je toch niks te doen, overdag verneukt het je plannen
Ja dat is waar. Ik was weer eens egoïstisch.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:07 schreef The_Dean het volgende:
Zo werk ik deze week van 14 tot 23:30, kan ik lekker 's avonds en begin van de nacht wat koopjes scoren, als er iets leuks is.
goedkoopste is 250, bij iboot was hij 150.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:06 schreef Renn het volgende:
[..]
Die uit jou link passen in jou kamer wel.. allemaal ophangen.
Maar in zo'n kleine kamer is het niet ideaal met de akoestiek inderdaad.
Links en rechts van tv, onder tv, links en rechts achter je tegen muur.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:08 schreef OhNoes het volgende:
[..]
goedkoopste is 250, bij iboot was hij 150.
Ik twijfel nog of ik het ueberhaupt wel wil haha
waar moet je eigenlijk al die boxjes plaatsen?
Ik mag ook niet privé internetten buiten de pauze om... maar mijn telefoon heeft niemand iets over te vertellenquote:
Hunten op een smartphone vind ik verre van ideaalquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik mag ook niet privé internetten buiten de pauze om... maar mijn telefoon heeft niemand iets over te vertellen
Maar je kan het wel in de gaten houden. Mocht er iets vets zijn, slinger ik snel ff internet op de pc aan en kan ik het zo scorenquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:10 schreef Renn het volgende:
[..]
Hunten op een smartphone vind ik verre van ideaal :p
Precies dat is de mentaliteit!quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar je kan het wel in de gaten houden. Mocht er iets vets zijn, slinger ik snel ff internet op de pc aan en kan ik het zo scoren
Ik heb geen pc op mijn werk. Niet in de buurt in ieder geval. Dan houd het snel op.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar je kan het wel in de gaten houden. Mocht er iets vets zijn, slinger ik snel ff internet op de pc aan en kan ik het zo scoren
Dan moet het maar met de telefoon.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:12 schreef Renn het volgende:
[..]
Ik heb geen pc op mijn werk. Niet in de buurt in ieder geval. Dan houd het snel op.
Maarja, kan niet fulltime hunten natuurlijk, er zal gewerkt moeten wordenquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:11 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Precies dat is de mentaliteit!
Ja dat is ook zo, dat ding met het belletje zou handig zijn kan je elke aanbiedingen gewoon checken, kost maar een paar seconde.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maarja, kan niet fulltime hunten natuurlijk, er zal gewerkt moeten worden
Ik zit ook aan een werkbank te repareren, maar we werken met een programma om alles in te loggen [tijd, onderdelen, wat we doen], en dat werkt via het netwerk, dus ook gewoon internet erop. Ideaal welquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:12 schreef Renn het volgende:
[..]
Ik heb geen pc op mijn werk. Niet in de buurt in ieder geval. Dan houd het snel op.
Het is niet wenselijk dat mijn telefoon constant loopt te jengelen en ik elke keer afgeleid ben. En zoals ik zei, hele dag ibood open staan op de pc is ook niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:13 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, dat ding met het belletje zou handig zijn kan je elke aanbiedingen gewoon checken, kost maar een paar seconde.
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:14 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja vooral aan de verzendkosten.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het is niet wenselijk dat mijn telefoon constant loopt te jengelen en ik elke keer afgeleid ben. En zoals ik zei, hele dag ibood open staan op de pc is ook niet de bedoeling.
Niet nodig, dan scoor ik wel een bij de MediaMarkt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:15 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]ja dat is ook weer waar. Maja zoveel tofs komt er toch niet langs. Als je me je nummer geeft bel ik je wel als de 3ds komt.
Verzendkosten zijn gewoon van postnl toch.. ?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:14 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja vooral aan de verzendkosten.
douchsequote:Op vrijdag 16 november 2012 12:15 schreef Renn het volgende:
Bij de eerstvolgende rotaanbieding ga ik even snel douchen.
Ik kan me niet voorstellen dat bol.com etc gratis verzenden boven de 20 euro en dan nog winst maken. En dat Ibood nog 6 euro of 9 per bestelling moet betalen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:15 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Verzendkosten zijn gewoon van postnl toch.. ?
Sterkte en succes!quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:17 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga ook, douchen, eten bij elkaar rapen en naar de baas. Tot straks
succes jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:17 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga ook, douchen, eten bij elkaar rapen en naar de baas. Tot straks
BOL verzend zelf?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:16 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat bol.com etc gratis verzenden boven de 20 euro en dan nog winst maken. En dat Ibood nog 6 euro of 9 per bestelling moet betalen.
Samen gaan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:17 schreef essnhills het volgende:
Blijkbaar is het douchetijd! Ik wou er ook net onder stappen!
Hmm dat wist ik niet. Wat ik wel weet is dat zelfs een boekenwinkel uit Engeland gratis verzenden over de hele wereld. Al is het een boek van 3 euro.quote:
Ja ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:18 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Samen gaan?
[..]
Hmm dat wist ik niet. Wat ik wel weet is dat zelfs een boekenwinkel uit Engeland gratis verzenden over de hele wereld. Al is het een boek van 3 euro.
en ik niet muhahahahaquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:19 schreef essnhills het volgende:
Lol, komt zometeen de box staan wij allemaal onder de douche
Ja ik denk echter dat Ibood, er extra aan verdient. Ook omdat je steeds per product ervoor moet dokken. Normaal gezegd zou je zeggen ik koop 4 hunt dingen die gaan samen in het pakket voor 9 euro of zo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:19 schreef Nizno het volgende:
dat is ook klantenbinding he, gratis verzendkosten, waardoor klanten terug blijven komen.
Ik ga al met vriendliefquote:
Klopt dat doen tweedehands boekenhandelaren ook 6 euro 95. Maar het pakket zit dan wel onder de postzegels die van ibood vaker niet. Ik denk dat ze wel een soort contract hebben met postnl?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:19 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ja ik ook niet hoor
snap er ook de ballen van. Maar heb laatst een drumcomputer verkocht en via postnl verzonden, zelfde kosten als ibood rekent.
douchen in bikiniquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:21 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Jaloers.Je had je bikini aan mogen houden trouwens1
Precies en Ibood zal dit ook hebben hoor. En ze zullen dan ook extra verdienen aan de verzendkosten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:21 schreef OhNoes het volgende:
Die grote bedrijven hebben natuurlijk allemaal contracten met postnl afgesloten, ze gaan heus niet per afzonderlijk pakje verzendkosten betalen. Die hebben gewoon een contract voor een x aantal pakjes per jaar(/maand) ofzo, dus dan kunnen ze best winst maken met hun 20 euro-gratis verzendkosten actie, aangezien ze natuurlijk dikke korting krijgen als ze van te voren al gaan betalen voor bijvoorbeeld 20.000 pakjes. stel dat zijn er maar 15.000, dan maakt postnl dikke winst, als het er meer zijn dan maakt bol winst
Duidelijk verhaal.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:21 schreef OhNoes het volgende:
Die grote bedrijven hebben natuurlijk allemaal contracten met postnl afgesloten, ze gaan heus niet per afzonderlijk pakje verzendkosten betalen. Die hebben gewoon een contract voor een x aantal pakjes per jaar(/maand) ofzo, dus dan kunnen ze best winst maken met hun 20 euro-gratis verzendkosten actie, aangezien ze natuurlijk dikke korting krijgen als ze van te voren al gaan betalen voor bijvoorbeeld 20.000 pakjes. stel dat zijn er maar 15.000, dan maakt postnl dikke winst, als het er meer zijn dan maakt bol winst
Zonder is makkelijkerquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:21 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Jaloers.Je had je bikini aan mogen houden trouwens1
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:22 schreef essnhills het volgende:
Maar ik moet even wachten tot vriendlief klaar is het met verscheuren
quote:
Douchse!quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:23 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]Dan ga ik wel alleen in bikini/string.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:24 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja en daarna ga je me maar dmn om met te vertellen waar ze leuke bikini's hebben!
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:25 schreef OhNoes het volgende:
Ailuranthrope is een eckte hosselaar.
Nou ik ga ervandoor, toedeloe xo
Tot de volgende keer maar weer!quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:25 schreef OhNoes het volgende:
Ailuranthrope is een eckte hosselaar.
Nou ik ga ervandoor, toedeloe xo
Ga eerst maar eens douchen, viespeukquote:
Wiskunde-les wat allemaal niks voorsteltquote:
Pff..quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens douchen, viespeuk
Succes!quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:26 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Wiskunde-les wat allemaal niks voorstelt
Maarja, daarna een vak wat ik niet zo goed kan dus moet sowieso naar school.
Nou toedels
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:26 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Pff..Koppijn als een stier. En alleen als ik loop ook nog wel. Ik ben ziek!
Je vriend heeft geluk met z'n lieve schone dame!quote:
Hoiquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:35 schreef Melleyn het volgende:
Zo, ik ben weer bijgelezen.
Ben eigenlijk nog best moe![]()
Ik ook ik lig met mijn dekentje op de bank.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:35 schreef Melleyn het volgende:
Zo, ik ben weer bijgelezen.
Ben eigenlijk nog best moe![]()
Hij is geloof ik douchen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:36 schreef Melleyn het volgende:
Haai
Jij krijgt je box toch niet dus?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:37 schreef Melleyn het volgende:
Ben vannacht nadat iedereen hier weg was nog even met de laptop in bed gaan liggen, maar toen er na een halfuur nog een parfummetje stond ben ik uiteindelijk om 10 over 5 maar gaan slapen
10 minuten nadat ik mijn pc uitzette kwam de 100E box voorbijquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:37 schreef Melleyn het volgende:
Ben vannacht nadat iedereen hier weg was nog even met de laptop in bed gaan liggen, maar toen er na een halfuur nog een parfummetje stond ben ik uiteindelijk om 10 over 5 maar gaan slapen
Klootzakkenquote:
Ik kwam thuis, pc aan, ibood opstarten, box uitverkocht AARGHquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:37 schreef Renn het volgende:
[..]
10 minuten nadat ik mijn pc uitzette kwam de 100E box voorbij
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:37 schreef Renn het volgende:
[..]
10 minuten nadat ik mijn pc uitzette kwam de 100E box voorbij
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:38 schreef Melleyn het volgende:
[..]
KlootzakkenHet is al zuur als je een error krijgt maar helemaal als je al betaald hebt
![]()
Hopen dat er nog een boxje voorbij komt dan..
Dan snap ik niet waarom ze alles in 1 dag opmakenquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:39 schreef Melleyn het volgende:
De 50 is 2x geweest en de 100 ook. Daarom vraag ik me af of er überhaupt nog wel een box is..
Oh... Vandaag en gisteren mee geteld? Want ik tel alleen vandaag.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:39 schreef Melleyn het volgende:
De 50 is 2x geweest en de 100 ook. Daarom vraag ik me af of er überhaupt nog wel een box is..
Wellicht ik merk wel dat ze snachts alle overgebleven rotzooi dan want dan is het soms 1 minuut en alles is uitverkocht.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:41 schreef Melleyn het volgende:
Nouja ze hebben nooit 48 uur gezegd, alleen 'donderdag en vrijdag'. Aangezien er ook geen pauze was denk ik dat de hunt in principe ieder moment over kan zijn, als de boel op is.
Wat zijn de codes?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:44 schreef Melleyn het volgende:
Ze hebben pas 3 codes geplaatst en ze doen er 10, dus de hunt gaat in ieder geval nog eventjes door
facebook, coupon codes, dan heb je geen verzendkosten (is niet de moeite)quote:
Op dit soort dingen welquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:44 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
facebook, coupon codes, dan heb je geen verzendkosten (is niet de moeite)
Aah ok, ik heb geliked. Maar moet hun facebook dus ook in de gate houden?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:44 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Je receiverquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:44 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:48 schreef Ailuranthrope het volgende:
Eigenlijk begin ik langzaam te realiseren dat ik de hunt maar kut vindt.
Hier nog een!quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:20 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
en ik niet muhahahaha
ben ik de enige die zit te niksen op kantoor?
Ibood is geen liefdadigheidsinstelling hèquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:51 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
die onkyo scheelt trouwens ook maar 35 euro
jewel!quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:52 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ibood is geen liefdadigheidsinstelling hè
WAS HET MAAR ZO!!!11quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:52 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ibood is geen liefdadigheidsinstelling hè
Niets gemist.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:52 schreef rickyszz het volgende:
Nog best snel gedoucht voor mijn doen!
Bij de tweede van 50 ook al..quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:55 schreef qwox het volgende:
[..]
was toch geen doorkomen aan, iedereen hier kreeg een database error
Jaaaa!!!!quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:58 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Pics van chickies in je klas die hun string uit hebben steken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |