Dan zou ik hem zeker annuleren. Mocht er wat mee zijn, dan heb je niets aan iBood.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:22 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Hmm ik ben er toch niet zo blij mee, als er een andere komt annuleer ik mijn intenso. Op duitse webshops vind ik hem ook voor 57 euro.
Zo geannuleerd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:23 schreef Renn het volgende:
[..]
Dan zou ik hem zeker annuleren. Mocht er wat mee zijn, dan heb je niets aan iBood.
om door te verkopen of?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:29 schreef Ailuranthrope het volgende:
Dus nu heb ik alleen een horloge gekocht dat 110 waard is, maar 45 of 50 kostte.
Ohquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:31 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Maar jij staat rood, dus dat telt niet.
Ja ik wilde die ook! De 3DS.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:32 schreef The_Dean het volgende:
Wel kut dat ik die 3DS gemist heb [daar had iemand het over toch?] dat was nou net het soort Sinterklaaskado wat ik zoek voor mijn vriendin
Wie weet, wie weet. De 3ds kan best nog eens langskomen, of iets anders.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:35 schreef The_Dean het volgende:
Scheisse
Nouja, misschien komt er nog een. Of iets anders leuks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |