+12 personen ik heb niet eens 2 vrienden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mij lijkt het geen zak aan, maar dat zul jij weer met dingen hebben die ik leuk vind
Zwart op wit heb ik niets aan. Mijn bestelling is niet bevestigd dus bestaat niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hopen dat ie dan alsnog komt! Kon hij je niet een mailtje sturen met daarin deze informatie? Dan heb je het zwart op wit en niet alleen in een telefoongesprek. Kunnen ze er ook moeilijker onderuit
Ik zou dat ook niet weten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:08 schreef essnhills het volgende:
Sorry, wist niet hoe ik een nieuw topic moest maken
Is dat niet hetzelfde?quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:08 schreef Renn het volgende:
[..]
Zwart op wit heb ik niets aan. Mijn bestelling is niet bevestigd dus bestaat niet.
Daar zijn de algemene voorwaarden ook naar gemaakt.
Nee, wilde hij niet doen ('kon hij niet'quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat niet hetzelfde?Of het nou een automatische bestelling is, of eentje die zij nog later naar je sturen.. Of wilde hij dat niet doen?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:10 schreef Renn het volgende:
[..]
Nee, wilde hij niet doen ('kon hij niet') want de boxen waren 'op'. En OP=OP.
als je hem sluit staat er gewoon, open een nieuw deel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:10 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Een reeks doorlaten gaan weet niet hoe dat moet.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:11 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb helaas de betaling voor het spel niet op tijd rond gekregen.
dat doen ze met meer dingen, klantenservice krijgt niet voor niets zulke slechte beoordeling.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:11 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]Maar als je toch betaald hebt ervoor, hebben zij gefaald.
Oh bedanktquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je hem sluit staat er gewoon, open een nieuw deel.
Kijk maar eens in het vorige topic.
Dat is mijn hele punt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:11 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]Maar als je toch betaald hebt ervoor, hebben zij gefaald.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:10 schreef Renn het volgende:
[..]
Nee, wilde hij niet doen ('kon hij niet') want de boxen waren 'op'. En OP=OP.
Dat blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:12 schreef Nizno het volgende:
aald.
dat doen ze met meer dingen, klantenservice krijgt niet voor niet
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:11 schreef Nixx- het volgende:
Ik heb helaas de betaling voor het spel niet op tijd rond gekregen.
Precies in de winkel bij een op is op actie, laten ze me ook niet eerst betalen om daarna te zeggen op=op.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:12 schreef Renn het volgende:
[..]
Dat is mijn hele punt.
Dan moet je je servers beter voor elkaar hebben en die moeten deze load aankunnen. Want een betaling wel accepteren maar de bestelling daar mee niet bevestigen, dat is gewoon een fout.
Misschien dat ie nog eens langs komt!quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:13 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, jammer.
Het was een spel dat hoog in de boardgamegeek lijst stond.
Wie weet keert hij nog terug! Ik koop alleen als risk komt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:13 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, jammer.
Het was een spel dat hoog in de boardgamegeek lijst stond.
quote:
Vorige keer had ik mijn betaling afgerondquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:16 schreef Ailuranthrope het volgende:
Laten we de volgende doos pakken. Vorige keer kwam ik in het ga verder schermpje.Maar niet verder want database error.
Dan was je verder dan ik! Ik kwam niet verder dan Ik neem er 1.. Direct database error!quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:16 schreef Ailuranthrope het volgende:
Laten we de volgende doos pakken. Vorige keer kwam ik in het ga verder schermpje.Maar niet verder want database error.
Ja dat is zuur maar je staat wel in hun systeem. Kan best dat alleen de bevestiging faalde.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:16 schreef Renn het volgende:
[..]
Vorige keer had ik mijn betaling afgerond
oh wacht
Haha, dat is zuur. Maar het is nog zuurder als je er net in komt en dan gaat het mis. Het is het zuurst als je betaald hebt en hem niet krijgt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan was je verder dan ik! Ik kwam niet verder dan Ik neem er 1.. Direct database error!
Dat sowieso, Renn verdient ons aller medelijdenquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:17 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja dat is zuur maar je staat wel in hun systeem. Kan best dat alleen de bevestiging faalde.
[..]
Haha, dat is zuur. Maar het is nog zuurder als je er net in komt en dan gaat het mis. Het is het zuurst als je betaald hebt en hem niet krijgt.
Een refurbished iPad 2, lol.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:21 schreef Blistering het volgende:
Heb deze hunt niet gevolgd, maar zijn er Apple producten langsgekomen?
Hmm ik ben er toch niet zo blij mee, als er een andere komt annuleer ik mijn intenso. Op duitse webshops vind ik hem ook voor 57 euro.quote:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:21 schreef Blistering het volgende:
Ipad docksquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:21 schreef Blistering het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |