quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
... Probeer dan te regelen dat áls er nog een box komt, jij er in ieder geval een krijgt.
Er ging immers aan hun kant iets fout, jij hebt betaald, hun systeem heeft het niet goed verwerkt.
Is ook niet moeilijk, maar het was wel niet 'mogelijk' om dat te doen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:52 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Dan reserveert hij er toch gewoon eentje, zo moeilijk lijkt me dat niet
Morningquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:53 schreef Ailuranthrope het volgende:
Zo ik ga maar op de bank liggen.
Nogmaals bellen en zeggen dat je er niet mee akkoord gaat. (je kan het altijd proberen, zij zoeken maar een oplossing)quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:53 schreef Renn het volgende:
[..]
[..]
Is ook niet moeilijk, maar het was wel niet 'mogelijk' om dat te doen.
Met alle gratis sorry's voor het ongemak en succes met het hunten op een andere box.
Je moet ook gewoon wakker blijvenquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:55 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Goede morgen. Maar potverdrie de 3ds alweer gemist.
Ja ach als het niet is, dan is het niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon wakker blijven
dat zei ik dus al... het gaat om een box, niet op een besteksetje ofzo...quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:53 schreef Renn het volgende:
[..]
[..]
Met alle gratis sorry's voor het ongemak en succes met het hunten op een andere box.
Dat is zwaar gay.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:53 schreef Renn het volgende:
[..]
[..]
Maar er stond wel een ibood box onder mijn naam in het systeem. Met een beetje mazzel krijg ik die dus nog.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zei ik dus al... het gaat om een box, niet op een besteksetje ofzo...
ik ben benieuwd. keep us postedquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:58 schreef Renn het volgende:
[..]
Maar er stond wel een ibood box onder mijn naam in het systeem. Met een beetje mazzel krijg ik die dus nog.
Hoop het voor je, er komen er in ieder geval nog 2 voorbij vandaag geloof ik. Maja om die te krijgen moet je geluk hebben.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:58 schreef Renn het volgende:
[..]
Maar er stond wel een ibood box onder mijn naam in het systeem. Met een beetje mazzel krijg ik die dus nog.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:58 schreef Renn het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Dat er nog 2 komen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:59 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Hoop het voor je, er komen er in ieder geval nog 2 voorbij vandaag geloof ik. Maja om die te krijgen moet je geluk hebben.
Hij kon mijn bestelling wel zien. Dat het om een iBood box ging had ik eerst niet gezegd en hij noemde mijn naam + adresgegevens.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:59 schreef essnhills het volgende:
[..]Dus je hebt wel betaald, en hij staat bij hun in het systeem, maar jij krijgt geen bevestiging?
Raar dat zij het ook niet kunnen zien dan..
Er is maar een optie die ons rest.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:59 schreef essnhills het volgende:
[..]Dus je hebt wel betaald, en hij staat bij hun in het systeem, maar jij krijgt geen bevestiging?
Raar dat zij het ook niet kunnen zien dan..
Er komen er 3 op een dag geloof ik en er is er een geweest.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Dat er nog 2 komen?
Anders moet je er eentje aan Bambino vragen!
Niemand weet. Het kan best dat er nu geen meer komt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:02 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Er komen er 3 op een dag geloof ik en er is er een geweest.
Dat er 3 op dag 1 komen zegt natuurlijk niks, al zou het nog best wel eens kunnen kloppen!quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:02 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Er komen er 3 op een dag geloof ik en er is er een geweest.
Oh ok.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:02 schreef Renn het volgende:
[..]
Niemand weet. Het kan best dat er nu geen meer komt.
Hopen dat ie dan alsnog komt! Kon hij je niet een mailtje sturen met daarin deze informatie? Dan heb je het zwart op wit en niet alleen in een telefoongesprek. Kunnen ze er ook moeilijker onderuitquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:01 schreef Renn het volgende:
[..]
Hij kon mijn bestelling wel zien. Dat het om een iBood box ging had ik eerst niet gezegd en hij noemde mijn naam + adresgegevens.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:02 schreef Renn het volgende:
[..]
Niemand weet. Het kan best dat er nu geen meer komt.
Maar wacht, medewerkers weten het wel, ze zeiden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat er 3 op dag 1 komen zegt natuurlijk niks, al zou het nog best wel eens kunnen kloppen!
Mij lijkt het geen zak aan, maar dat zul jij weer met dingen hebben die ik leuk vindquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:03 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Lijkt me een best leuk spel dit, maar 6 uur is gewoon te lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |