Nee hoor, daar zijn die algemene voorwaarden voor. Als ze redelijkerwijs niet kunnen leveren houdt het op.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:20 schreef Guul het volgende:
Als je betaald hebt en er is daadwerkelijk afgeschreven, dan is er een bindende overeenkomst en moeten ze gewoon leveren!
Ik gok:quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee hoor, daar zijn die algemene voorwaarden voor. Als ze redelijkerwijs niet kunnen leveren houdt het op.
Krijgt hij zijn geld terug en pech gehad.
ik zou geen slapende honden wakker maken door je nu al te meldenquote:
Hmm,quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou geen slapende honden wakker maken door je nu al te melden
eerst eens kijken of ze alsnog leveren.
als je overmorgen nog geen bevestiging hebt dan ga je bellen....quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:37 schreef Renn het volgende:
[..]
Hmm,
Weet iemand de verwachte verzenddatum van de box?
Dan annuleren ze het gewoon, de bestelling is niet afgerond. Ik zou bellenquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou geen slapende honden wakker maken door je nu al te melden
eerst eens kijken of ze alsnog leveren.
Heb het al vaker langs zien komen eerdere hunts, als je wacht tot na de hunt kunnen ze sowieso niets meer voor je doen, omdat ze niet vanuit voorraad werken. Als je nu belt kun je ze misschien nog overhalen om een andere box voor je te reserveren, ze hebben er nu nog wel meerquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je overmorgen nog geen bevestiging hebt dan ga je bellen....
dan heb je tenminste niet dat ze hem nu gaan cancellen door je belletje en dat het ineens is dat er nog een box voorbij komt.
je hebt het nu over een box........ niet over een bestekset....quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:40 schreef essnhills het volgende:
mdat ze niet vanuit voorraad werken. Als je nu belt kun je ze misschien nog overhalen om een andere box voor je te reserveren, ze hebben er nu nog wel meer
En ik geef aan wat ik zou doenquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt het nu over een box........ niet over een bestekset....
maar goed... ik geef ook alleen aan wat ik zou doen.... is geen verplichting.
... Probeer dan te regelen dat áls er nog een box komt, jij er in ieder geval een krijgt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:49 schreef Renn het volgende:
Godver wat een stugge lui
Bestelling is er niet doorgekomen maar betaling wel.
En hij kan me niet beloven of er nog een box is of niet, dus hij kan me niet een van de volgende bestelronde geven![]()
Dan reserveert hij er toch gewoon eentje, zo moeilijk lijkt me dat nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:49 schreef Renn het volgende:
Godver wat een stugge lui
Bestelling is er niet doorgekomen maar betaling wel.
En hij kan me niet beloven of er nog een box is of niet, dus hij kan me niet een van de volgende bestelronde geven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |