Gewoon een simyo sim only met zonder korting, even duur als ben met kortingquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon een ben sim only met eerste jaar 50% korting
Ik had hem een tijdje terug al, nu zijn ze inderdaad duurder gewordenquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:44 schreef Renn het volgende:
[..]
Gewoon een simyo sim only met zonder korting, even duur als ben met korting
Zat er ook al over na te denken ja, maar dan wel met internetquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon een ben sim only met eerste jaar 50% korting
Lucky you!quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had hem een tijdje terug al, nu zijn ze inderdaad duurder geworden
Ik heb ook met internet erbij ja, maar ik heb aan 200MB ruim voldoende, ben vaak op plaatsen waar wifi is.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:45 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Zat er ook al over na te denken ja, maar dan wel met internet
80% Whatsapp ik nu ook dus ja![]()
quote:
Dat doe je netjesquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:50 schreef Renn het volgende:
200MB inderdaad. En 100miuten bellen per maand voor wat nodig is. Sms'en doe ik nauwelijks meer sinds whatsapp. 8 euro per maand.
Nice!quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:50 schreef Renn het volgende:
200MB inderdaad. En 100miuten bellen per maand voor wat nodig is. Sms'en doe ik nauwelijks meer sinds whatsapp. 8 euro per maand.
Hij heeft anders wel een EXTRA dik laptopvak ja!quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:54 schreef Renn het volgende:
[..]
Oprotten met alles wat niet Denon, Onkyo, Box, Laptop of Tablet is.
En de speakers mogen blijven.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:54 schreef Renn het volgende:
[..]
Oprotten met alles wat niet Denon, Onkyo, Box, Laptop of Tablet is.
Sorry niet gezienquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel een EXTRA dik laptopvak ja!
En hij heeft wel 30 jaar garantie!quote:
Nou vooruit, het zij je vergevenquote:
Heeft mn eastpak ook, maar daar past dan nog net mn laptop inquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
En hij heeft wel 30 jaar garantie!
Ik heb een mini voor de meeneem, die past overal inquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:57 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Heeft mn eastpack ook, maar daar past dan nog net mn laptop in
Ik heb een eastpack van een vorige hunt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:57 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Heeft mn eastpack ook, maar daar past dan nog net mn laptop in
Das balen, was knap geweestquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:04 schreef Guul het volgende:
Had een box via mijn mobiel...
Kwam in het betaalscherm, paypal aangeklikt, blijft alles hangen voor een uur en vervolgens niets meer...
Balen, maar een box via mobiel is volgens mij nauwelijks mogelijk.. En er waren heel veel errors met de boxen..quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:04 schreef Guul het volgende:
Had een box via mijn mobiel...
Kwam in het betaalscherm, paypal aangeklikt, blijft alles hangen voor een uur en vervolgens niets meer...
Op hoeveel boxen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Las net op het ibood forum dat er tijdens de box van 20.000 verschillende IP-adressen aanvragen kwamen voor de box.
Dat staat er niet, dat is nooit bekendquote:
Het is een wedstrijd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:08 schreef rickyszz het volgende:
ik win ook nooit die ibood box, het lijkt wel een wedstrijd
Op het forum staat het ook vol met berichten als: Wat een oplichterij dit! Als je het formulier aan het invullen bent bij sommige producten is hij al uitverkocht!quote:
Ik had denk ik tijdens mijn eerste hunt beginnersgeluk.. toen had ik ze alledrie..quote:
En een keer als beste uit de test bij Radarquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:09 schreef rickyszz het volgende:
Pfoeh ja mooi niet bij de Action heb je ze voor ¤2,-
Maar geen 10mquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:09 schreef rickyszz het volgende:
Pfoeh ja mooi niet bij de Action heb je ze voor ¤2,-
Kloptquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
En een keer als beste uit de test bij Radar
Je kan ze beter even bellen, ze reageren op de mail vaak dagen soms weken later, en dan kunnen ze in ieder geval niks meer voor je doen omdat alles verstuurd is.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:16 schreef Renn het volgende:
Renate
Moderator
# Bericht: 16-11-2012 10:13
… @ 16-11-2012 10:11
Gisteren om 17:37 de box besteld.
Wel betaald met paypal en een betalingsbevestiging, maar geen bevestiging van bestelling. Ook staat hij niet in mijn bestellijst.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Beste, je kunt het beste even contact opnemen met de klantenservice. zij kunnen kijken waarom deze niet in je lijst staat.
Gisteren om 18:00 al de klantenservice gemaild.
Ik zal eens kijkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan ze beter even bellen, ze reageren op de mail vaak dagen soms weken later, en dan kunnen ze in ieder geval niks meer voor je doen omdat alles verstuurd is.
Lijkt mij ookquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:20 schreef Guul het volgende:
Als je betaald hebt en er is daadwerkelijk afgeschreven, dan is er een bindende overeenkomst en moeten ze gewoon leveren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |