douchen in bikiniquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:21 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Jaloers.Je had je bikini aan mogen houden trouwens1
Precies en Ibood zal dit ook hebben hoor. En ze zullen dan ook extra verdienen aan de verzendkosten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:21 schreef OhNoes het volgende:
Die grote bedrijven hebben natuurlijk allemaal contracten met postnl afgesloten, ze gaan heus niet per afzonderlijk pakje verzendkosten betalen. Die hebben gewoon een contract voor een x aantal pakjes per jaar(/maand) ofzo, dus dan kunnen ze best winst maken met hun 20 euro-gratis verzendkosten actie, aangezien ze natuurlijk dikke korting krijgen als ze van te voren al gaan betalen voor bijvoorbeeld 20.000 pakjes. stel dat zijn er maar 15.000, dan maakt postnl dikke winst, als het er meer zijn dan maakt bol winst
Duidelijk verhaal.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:21 schreef OhNoes het volgende:
Die grote bedrijven hebben natuurlijk allemaal contracten met postnl afgesloten, ze gaan heus niet per afzonderlijk pakje verzendkosten betalen. Die hebben gewoon een contract voor een x aantal pakjes per jaar(/maand) ofzo, dus dan kunnen ze best winst maken met hun 20 euro-gratis verzendkosten actie, aangezien ze natuurlijk dikke korting krijgen als ze van te voren al gaan betalen voor bijvoorbeeld 20.000 pakjes. stel dat zijn er maar 15.000, dan maakt postnl dikke winst, als het er meer zijn dan maakt bol winst
Zonder is makkelijkerquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:21 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Jaloers.Je had je bikini aan mogen houden trouwens1
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:22 schreef essnhills het volgende:
Maar ik moet even wachten tot vriendlief klaar is het met verscheuren
quote:
Douchse!quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:23 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]Dan ga ik wel alleen in bikini/string.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:24 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja en daarna ga je me maar dmn om met te vertellen waar ze leuke bikini's hebben!
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:25 schreef OhNoes het volgende:
Ailuranthrope is een eckte hosselaar.
Nou ik ga ervandoor, toedeloe xo
Tot de volgende keer maar weer!quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:25 schreef OhNoes het volgende:
Ailuranthrope is een eckte hosselaar.
Nou ik ga ervandoor, toedeloe xo
Ga eerst maar eens douchen, viespeukquote:
Wiskunde-les wat allemaal niks voorsteltquote:
Pff..quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens douchen, viespeuk
Succes!quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:26 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Wiskunde-les wat allemaal niks voorstelt
Maarja, daarna een vak wat ik niet zo goed kan dus moet sowieso naar school.
Nou toedels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |