er zijn ook mensen die moeten werken (en gelukkig de hele dag kunnen internettenquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:05 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Wat een onzin, hunt is juist 's nachts leuker dan overdag. 's nachts heb je toch niks te doen, overdag verneukt het je plannen
Ja dat is waar. Ik was weer eens egoïstisch.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:07 schreef The_Dean het volgende:
Zo werk ik deze week van 14 tot 23:30, kan ik lekker 's avonds en begin van de nacht wat koopjes scoren, als er iets leuks is.
goedkoopste is 250, bij iboot was hij 150.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:06 schreef Renn het volgende:
[..]
Die uit jou link passen in jou kamer wel.. allemaal ophangen.
Maar in zo'n kleine kamer is het niet ideaal met de akoestiek inderdaad.
Links en rechts van tv, onder tv, links en rechts achter je tegen muur.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:08 schreef OhNoes het volgende:
[..]
goedkoopste is 250, bij iboot was hij 150.
Ik twijfel nog of ik het ueberhaupt wel wil haha
waar moet je eigenlijk al die boxjes plaatsen?
Ik mag ook niet privé internetten buiten de pauze om... maar mijn telefoon heeft niemand iets over te vertellenquote:
Hunten op een smartphone vind ik verre van ideaalquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:09 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik mag ook niet privé internetten buiten de pauze om... maar mijn telefoon heeft niemand iets over te vertellen
Maar je kan het wel in de gaten houden. Mocht er iets vets zijn, slinger ik snel ff internet op de pc aan en kan ik het zo scorenquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:10 schreef Renn het volgende:
[..]
Hunten op een smartphone vind ik verre van ideaal :p
Precies dat is de mentaliteit!quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar je kan het wel in de gaten houden. Mocht er iets vets zijn, slinger ik snel ff internet op de pc aan en kan ik het zo scoren
Ik heb geen pc op mijn werk. Niet in de buurt in ieder geval. Dan houd het snel op.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar je kan het wel in de gaten houden. Mocht er iets vets zijn, slinger ik snel ff internet op de pc aan en kan ik het zo scoren
Dan moet het maar met de telefoon.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:12 schreef Renn het volgende:
[..]
Ik heb geen pc op mijn werk. Niet in de buurt in ieder geval. Dan houd het snel op.
Maarja, kan niet fulltime hunten natuurlijk, er zal gewerkt moeten wordenquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:11 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Precies dat is de mentaliteit!
Ja dat is ook zo, dat ding met het belletje zou handig zijn kan je elke aanbiedingen gewoon checken, kost maar een paar seconde.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maarja, kan niet fulltime hunten natuurlijk, er zal gewerkt moeten worden
Ik zit ook aan een werkbank te repareren, maar we werken met een programma om alles in te loggen [tijd, onderdelen, wat we doen], en dat werkt via het netwerk, dus ook gewoon internet erop. Ideaal welquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:12 schreef Renn het volgende:
[..]
Ik heb geen pc op mijn werk. Niet in de buurt in ieder geval. Dan houd het snel op.
Het is niet wenselijk dat mijn telefoon constant loopt te jengelen en ik elke keer afgeleid ben. En zoals ik zei, hele dag ibood open staan op de pc is ook niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:13 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, dat ding met het belletje zou handig zijn kan je elke aanbiedingen gewoon checken, kost maar een paar seconde.
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:14 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja vooral aan de verzendkosten.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het is niet wenselijk dat mijn telefoon constant loopt te jengelen en ik elke keer afgeleid ben. En zoals ik zei, hele dag ibood open staan op de pc is ook niet de bedoeling.
Niet nodig, dan scoor ik wel een bij de MediaMarkt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:15 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]ja dat is ook weer waar. Maja zoveel tofs komt er toch niet langs. Als je me je nummer geeft bel ik je wel als de 3ds komt.
Verzendkosten zijn gewoon van postnl toch.. ?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:14 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja vooral aan de verzendkosten.
douchsequote:Op vrijdag 16 november 2012 12:15 schreef Renn het volgende:
Bij de eerstvolgende rotaanbieding ga ik even snel douchen.
Ik kan me niet voorstellen dat bol.com etc gratis verzenden boven de 20 euro en dan nog winst maken. En dat Ibood nog 6 euro of 9 per bestelling moet betalen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:15 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Verzendkosten zijn gewoon van postnl toch.. ?
Sterkte en succes!quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:17 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga ook, douchen, eten bij elkaar rapen en naar de baas. Tot straks
succes jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:17 schreef The_Dean het volgende:
Ik ga ook, douchen, eten bij elkaar rapen en naar de baas. Tot straks
BOL verzend zelf?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:16 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat bol.com etc gratis verzenden boven de 20 euro en dan nog winst maken. En dat Ibood nog 6 euro of 9 per bestelling moet betalen.
Samen gaan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:17 schreef essnhills het volgende:
Blijkbaar is het douchetijd! Ik wou er ook net onder stappen!
Hmm dat wist ik niet. Wat ik wel weet is dat zelfs een boekenwinkel uit Engeland gratis verzenden over de hele wereld. Al is het een boek van 3 euro.quote:
Ja ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:18 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Samen gaan?
[..]
Hmm dat wist ik niet. Wat ik wel weet is dat zelfs een boekenwinkel uit Engeland gratis verzenden over de hele wereld. Al is het een boek van 3 euro.
en ik niet muhahahahaquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:19 schreef essnhills het volgende:
Lol, komt zometeen de box staan wij allemaal onder de douche
Ja ik denk echter dat Ibood, er extra aan verdient. Ook omdat je steeds per product ervoor moet dokken. Normaal gezegd zou je zeggen ik koop 4 hunt dingen die gaan samen in het pakket voor 9 euro of zo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:19 schreef Nizno het volgende:
dat is ook klantenbinding he, gratis verzendkosten, waardoor klanten terug blijven komen.
Ik ga al met vriendliefquote:
Klopt dat doen tweedehands boekenhandelaren ook 6 euro 95. Maar het pakket zit dan wel onder de postzegels die van ibood vaker niet. Ik denk dat ze wel een soort contract hebben met postnl?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:19 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ja ik ook niet hoor
snap er ook de ballen van. Maar heb laatst een drumcomputer verkocht en via postnl verzonden, zelfde kosten als ibood rekent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |