Duurt alleen 6 uur om te spelenquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:13 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, jammer.
Het was een spel dat hoog in de boardgamegeek lijst stond.
Mee eens!quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:44 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Wel gay ja, doe die hunt gewoon 3 dagen overdag. Van 10 tot 12 of zo.
iBood zijn wel faalhazen ja.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:45 schreef jpjedi het volgende:
verrekte mongols. Wil ik dat spel voor mijn pa bestellen, krijg ik een error bij betaalscherm en kom terug in ibood pagina. Bij volgende poging krijg ik melding dat ik bij mislukte betaling 5 mins moet wachten.![]()
Nu dus weg
Oh, laat maar danquote:
Ideaal voor autorijden.. Vermindert spiegeling van wegdek, water etc. Je kan veel beter met tegenlicht kijken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:55 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb zoiets, een van drie euro, en zoek wel een vervanger... is dit een goeie?
Daarom wil ik em iddquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:56 schreef Renn het volgende:
[..]
Ideaal voor autorijden.. Vermindert spiegeling van wegdek, water etc. Je kan veel beter met tegenlicht kijken.
Ik ook.. met die klep zie ik niets, want daar ben ik te groot voorquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:56 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Daarom wil ik em idd, zit nu altijd met die klep te kloten
Same herequote:Op vrijdag 16 november 2012 11:58 schreef The_Dean het volgende:
Ja, ik rij zelfs dit soort dagen met een zonnebril op. Rij 60k per jaar, wil wel eens iets goeds
Alleen zo'n Rayban van 150 vertrouw ik me niet mee, ik verbruik iets van 3-4 brillen per jaar
Heb al parrotquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Kunnen alle autogebruikers niet ff dit hands free ding kopen, dan zijn we daar van af
Ik ook, brillen die ik ergens krijg, of van die 5 euro V&D brillen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:59 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Same here, deed het altijd met gratis festival brillen
Ik doe niet aan handsfree.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:59 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Kunnen alle autogebruikers niet ff dit hands free ding kopen, dan zijn we daar van af
Had ik ook, heb toen in de geschiedenis de oude betaallink gezocht.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:45 schreef jpjedi het volgende:
verrekte mongols. Wil ik dat spel voor mijn pa bestellen, krijg ik een error bij betaalscherm en kom terug in ibood pagina. Bij volgende poging krijg ik melding dat ik bij mislukte betaling 5 mins moet wachten.![]()
Nu dus weg
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:02 schreef Blistering het volgende:
Trouwens, deze hunt duurt wel lang he? Normaal is het altijd binnen een dag wel afgelopen.
48 uur deze inderdaad.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:02 schreef Blistering het volgende:
Trouwens, deze hunt duurt wel lang he? Normaal is het altijd binnen een dag wel afgelopen.
Kut heb ik die ook gemist.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:56 schreef Renn het volgende:
[..]
Ideaal voor autorijden.. Vermindert spiegeling van wegdek, water etc. Je kan veel beter met tegenlicht kijken.
Ik heb net ontbeten!quote:
Kan wel leuk zijn, maar standaard boekenplankspeakers/ vloerstaanders + center is leukerquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:02 schreef OhNoes het volgende:
http://www.ibood.com/nl/n(...)nd_System_A101_HCS5/
is dat wat?
Ik moet zo douchen en werken... dat gaat minder goed bij de computer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb net ontbeten!
En eten kan ook bij je compjuter!
Moest jij eens weten hoeveel mensen de nacht doorhalen op zo'n hunt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:04 schreef Ailuranthrope het volgende:
Ik ga ze echt mailen of ze niet 4 dagen overdag de hunt kunnen doen. In de nacht heeft het toch gaar geen zin.
Klopt, maar ik weet niet of je die foto gister gezien hebt die ik gepost had?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:04 schreef Renn het volgende:
[..]
Kan wel leuk zijn, maar standaard boekenplankspeakers/ vloerstaanders + center is leuker
Denk aan al die nachtarbeiders, kunnen die 's nachts leuke koopjes scoren!quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:04 schreef Ailuranthrope het volgende:
Ik ga ze echt mailen of ze niet 4 dagen overdag de hunt kunnen doen. In de nacht heeft het toch gaar geen zin.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:04 schreef Ailuranthrope het volgende:
Die uit jou link passen in jou kamer wel.. allemaal ophangen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:05 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Klopt, maar ik weet niet of je die foto gister gezien hebt die ik gepost had?
Ik heb dus een tv achter mijn bed staan, vraag me af of dit systeem dan ueberhaupt kan werken ivm met ruimte enzo, en heb ook geen idee waar die speakers allemaal moeten.
Ja dat is waar. Ik had even niet aan hun gedacht.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Denk aan al die nachtarbeiders, kunnen die 's nachts leuke koopjes scoren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |