Duurt alleen 6 uur om te spelenquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:13 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, jammer.
Het was een spel dat hoog in de boardgamegeek lijst stond.
Mee eens!quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:44 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Wel gay ja, doe die hunt gewoon 3 dagen overdag. Van 10 tot 12 of zo.
iBood zijn wel faalhazen ja.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:45 schreef jpjedi het volgende:
verrekte mongols. Wil ik dat spel voor mijn pa bestellen, krijg ik een error bij betaalscherm en kom terug in ibood pagina. Bij volgende poging krijg ik melding dat ik bij mislukte betaling 5 mins moet wachten.![]()
Nu dus weg
Oh, laat maar danquote:
Ideaal voor autorijden.. Vermindert spiegeling van wegdek, water etc. Je kan veel beter met tegenlicht kijken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:55 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb zoiets, een van drie euro, en zoek wel een vervanger... is dit een goeie?
Daarom wil ik em iddquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:56 schreef Renn het volgende:
[..]
Ideaal voor autorijden.. Vermindert spiegeling van wegdek, water etc. Je kan veel beter met tegenlicht kijken.
Ik ook.. met die klep zie ik niets, want daar ben ik te groot voorquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:56 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Daarom wil ik em idd, zit nu altijd met die klep te kloten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |