Wellicht ik merk wel dat ze snachts alle overgebleven rotzooi dan want dan is het soms 1 minuut en alles is uitverkocht.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:41 schreef Melleyn het volgende:
Nouja ze hebben nooit 48 uur gezegd, alleen 'donderdag en vrijdag'. Aangezien er ook geen pauze was denk ik dat de hunt in principe ieder moment over kan zijn, als de boel op is.
Wat zijn de codes?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:44 schreef Melleyn het volgende:
Ze hebben pas 3 codes geplaatst en ze doen er 10, dus de hunt gaat in ieder geval nog eventjes door
facebook, coupon codes, dan heb je geen verzendkosten (is niet de moeite)quote:
Op dit soort dingen welquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:44 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
facebook, coupon codes, dan heb je geen verzendkosten (is niet de moeite)
Aah ok, ik heb geliked. Maar moet hun facebook dus ook in de gate houden?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:44 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Je receiverquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:44 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:48 schreef Ailuranthrope het volgende:
Eigenlijk begin ik langzaam te realiseren dat ik de hunt maar kut vindt.
Hier nog een!quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:20 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
en ik niet muhahahaha
ben ik de enige die zit te niksen op kantoor?
Ibood is geen liefdadigheidsinstelling hèquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:51 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
die onkyo scheelt trouwens ook maar 35 euro
jewel!quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:52 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ibood is geen liefdadigheidsinstelling hè
WAS HET MAAR ZO!!!11quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:52 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ibood is geen liefdadigheidsinstelling hè
Niets gemist.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:52 schreef rickyszz het volgende:
Nog best snel gedoucht voor mijn doen!
Bij de tweede van 50 ook al..quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:55 schreef qwox het volgende:
[..]
was toch geen doorkomen aan, iedereen hier kreeg een database error
Jaaaa!!!!quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:58 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Pics van chickies in je klas die hun string uit hebben steken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |