douchen in bikiniquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:21 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Jaloers.Je had je bikini aan mogen houden trouwens1
Precies en Ibood zal dit ook hebben hoor. En ze zullen dan ook extra verdienen aan de verzendkosten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:21 schreef OhNoes het volgende:
Die grote bedrijven hebben natuurlijk allemaal contracten met postnl afgesloten, ze gaan heus niet per afzonderlijk pakje verzendkosten betalen. Die hebben gewoon een contract voor een x aantal pakjes per jaar(/maand) ofzo, dus dan kunnen ze best winst maken met hun 20 euro-gratis verzendkosten actie, aangezien ze natuurlijk dikke korting krijgen als ze van te voren al gaan betalen voor bijvoorbeeld 20.000 pakjes. stel dat zijn er maar 15.000, dan maakt postnl dikke winst, als het er meer zijn dan maakt bol winst
Duidelijk verhaal.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:21 schreef OhNoes het volgende:
Die grote bedrijven hebben natuurlijk allemaal contracten met postnl afgesloten, ze gaan heus niet per afzonderlijk pakje verzendkosten betalen. Die hebben gewoon een contract voor een x aantal pakjes per jaar(/maand) ofzo, dus dan kunnen ze best winst maken met hun 20 euro-gratis verzendkosten actie, aangezien ze natuurlijk dikke korting krijgen als ze van te voren al gaan betalen voor bijvoorbeeld 20.000 pakjes. stel dat zijn er maar 15.000, dan maakt postnl dikke winst, als het er meer zijn dan maakt bol winst
Zonder is makkelijkerquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:21 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Jaloers.Je had je bikini aan mogen houden trouwens1
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:22 schreef essnhills het volgende:
Maar ik moet even wachten tot vriendlief klaar is het met verscheuren
quote:
Douchse!quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:23 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]Dan ga ik wel alleen in bikini/string.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:24 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja en daarna ga je me maar dmn om met te vertellen waar ze leuke bikini's hebben!
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:25 schreef OhNoes het volgende:
Ailuranthrope is een eckte hosselaar.
Nou ik ga ervandoor, toedeloe xo
Tot de volgende keer maar weer!quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:25 schreef OhNoes het volgende:
Ailuranthrope is een eckte hosselaar.
Nou ik ga ervandoor, toedeloe xo
Ga eerst maar eens douchen, viespeukquote:
Wiskunde-les wat allemaal niks voorsteltquote:
Pff..quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens douchen, viespeuk
Succes!quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:26 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Wiskunde-les wat allemaal niks voorstelt
Maarja, daarna een vak wat ik niet zo goed kan dus moet sowieso naar school.
Nou toedels
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:26 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Pff..Koppijn als een stier. En alleen als ik loop ook nog wel. Ik ben ziek!
Je vriend heeft geluk met z'n lieve schone dame!quote:
Hoiquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:35 schreef Melleyn het volgende:
Zo, ik ben weer bijgelezen.
Ben eigenlijk nog best moe![]()
Ik ook ik lig met mijn dekentje op de bank.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:35 schreef Melleyn het volgende:
Zo, ik ben weer bijgelezen.
Ben eigenlijk nog best moe![]()
Hij is geloof ik douchen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:36 schreef Melleyn het volgende:
Haai
Jij krijgt je box toch niet dus?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:37 schreef Melleyn het volgende:
Ben vannacht nadat iedereen hier weg was nog even met de laptop in bed gaan liggen, maar toen er na een halfuur nog een parfummetje stond ben ik uiteindelijk om 10 over 5 maar gaan slapen
10 minuten nadat ik mijn pc uitzette kwam de 100E box voorbijquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:37 schreef Melleyn het volgende:
Ben vannacht nadat iedereen hier weg was nog even met de laptop in bed gaan liggen, maar toen er na een halfuur nog een parfummetje stond ben ik uiteindelijk om 10 over 5 maar gaan slapen
Klootzakkenquote:
Ik kwam thuis, pc aan, ibood opstarten, box uitverkocht AARGHquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:37 schreef Renn het volgende:
[..]
10 minuten nadat ik mijn pc uitzette kwam de 100E box voorbij
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:37 schreef Renn het volgende:
[..]
10 minuten nadat ik mijn pc uitzette kwam de 100E box voorbij
quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:38 schreef Melleyn het volgende:
[..]
KlootzakkenHet is al zuur als je een error krijgt maar helemaal als je al betaald hebt
![]()
Hopen dat er nog een boxje voorbij komt dan..
Dan snap ik niet waarom ze alles in 1 dag opmakenquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:39 schreef Melleyn het volgende:
De 50 is 2x geweest en de 100 ook. Daarom vraag ik me af of er überhaupt nog wel een box is..
Oh... Vandaag en gisteren mee geteld? Want ik tel alleen vandaag.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:39 schreef Melleyn het volgende:
De 50 is 2x geweest en de 100 ook. Daarom vraag ik me af of er überhaupt nog wel een box is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |