De prijs is wel scherp.quote:
Nee man, scheren is voor homo's.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:38 schreef Ailuranthrope het volgende:
Potver ik moet me eens nodig gaan scheren.Wie weet doen ze een leuke scheeractie,
Meh mijn snor en bakkebaarden en baard zien niet uit!quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee man, scheren is voor homo's.
Das sieht nicht aus!quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:38 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Meh mijn snor en bakkebaarden en baard zien niet uit!
Dan moet je ze nog wat verder laten groeien.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:38 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Meh mijn snor en bakkebaarden en baard zien niet uit!
quote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan moet je ze nog wat verder laten groeien.
Blijft een Sinterklaashuntquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:40 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ziet er bagger uit, als ik eerlijk mag zijn.
Rijke families vieren ook Sinterklaasquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:41 schreef Renn het volgende:
[..]Met receivers, versterkers en laptops boven de 500 euro
Waar blijven die dsjes dan middernacht en smorgen om 8 uur gaat niemand daar toch op hunten!quote:
Ja daar maak je je kinderen niet blij mee met sinterklaas.quote:
Dan vier je gewoon alleen kerst!quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Rijke families vieren ook Sinterklaas
Alleen hoor ik daar niet bij nog, helaas.
Ik sliep nog, anders had ik het gedaan!quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:42 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Waar blijven die dsjes dan middernacht en smorgen om 8 uur gaat niemand daar toch op hunten!
[..]
Ja daar maak je je kinderen niet blij mee met sinterklaas.
Net als de denon dopjes. Steeds midden in de nacht.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:42 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Waar blijven die dsjes dan middernacht en smorgen om 8 uur gaat niemand daar toch op hunten!
[..]
Ja daar maak je je kinderen niet blij mee met sinterklaas.
Ja, ik scoor zo'n DS nu om met kerst te geven. Ben die Sinterklaas al 10 jaar zatquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:42 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Dan vier je gewoon alleen kerst!
Ik ook, en ik was ook nog niet wakker rond die tijd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ik scoor zo'n DS nu om met kerst te geven. Ben die Sinterklaas al 10 jaar zat
Wel gay ja, doe die hunt gewoon 3 dagen overdag. Van 10 tot 12 of zo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:42 schreef Renn het volgende:
[..]
Net als de denon dopjes. Steeds midden in de nacht.
Doe ook eens overdag verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |