SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 1% gewijzigd door SosuaCafe op 14-11-2012 16:11:00 ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 november 2012 16:24 schreef DannyDeko het volgende:
Over moeders gesproken:
Komt een man bij de bakker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als jij nou eens je mc naam post dan kan je iig op de whitelist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Ik heb hem al gewhitelistquote:Op woensdag 14 november 2012 16:38 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
als jij nou eens je mc naam post dan kan je iig op de whitelist.
quote:Op woensdag 14 november 2012 16:24 schreef DannyDeko het volgende:
Over moeders gesproken:
Komt een man bij de bakker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja als newbe moet jij even het boek over Bestemmingsplan lezen in de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga lekker binnenkort naar het Huis van de Duitsche Orde in Utrecht =]quote:
JAWOHL HOCHMEISTERquote:Op woensdag 14 november 2012 16:55 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Ik ga lekker binnenkort naar het Huis van de Duitsche Orde in Utrecht =]
En naar de oude gewelven onder de voormalige bisschopsaula
Ja vast weer vol met bugsquote:Op woensdag 14 november 2012 16:53 schreef shaderon het volgende:
bukkit 1.4.4 is al uit. dus kun je de server gewoon ff updaten
3e development build, meestal miniem verschil tussen de beta en de development build. Want 1.4.2 heeft ook alleen nog maar een beta build. De laatste stable build was voor 1.3.2quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 16:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik stel mij die duitse orde voor als mensen die alleen maar brulden
quote:
Flikker zelf opquote:Op woensdag 14 november 2012 17:31 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Slinger dat ding eens aan, ik wil spelen
daddycheese heeft m nog niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:11 schreef shaderon het volgende:
mender mijn private servertje is nu 1.4.4, is gewoon stabiel en shit, alle plugins werken
Zit in de bus zeg maarquote:Op woensdag 14 november 2012 17:42 schreef Mender het volgende:
Oh Aldie heeft nooit aangevraagd bij daddycheese om zelf jars te kun.nen uploaden? Mooi is dat. Aldie maak eens snel een ticket met high priority. Ikzelf ben nog niet thuis
plugins is anders?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:42 schreef Mender het volgende:
Oh Aldie heeft nooit aangevraagd bij daddycheese om zelf jars te kunnen uploaden? Mooi is dat. Aldie maak eens snel een ticket met high priority. Ikzelf ben nog niet thuis
Laat eens zienquote:Op woensdag 14 november 2012 17:40 schreef MineraalWater het volgende:
GTA V TRAILER!!!!!!!! Super vet
Je geeft antwoord op je eigen vraag?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:02 schreef shaderon het volgende:
hoe kan ik een 512x texture pack draaien, minecraft heeft er niet genoeg geheugen voor..
waarom zou je dat willen? De tp's 512x die ik had geprobeerd konden mij niet overtuigen.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:02 schreef shaderon het volgende:
hoe kan ik een 512x texture pack draaien, minecraft heeft er niet genoeg geheugen voor..
huh wat bedoel je?quote:
je kan wel zelf jars uploaden hoor. Heb ik met de plugins ook gedaan.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:10 schreef Mender het volgende:
[..]
huh wat bedoel je?
De server moet naar 1.4.4 het liefst. Maar je zegt zelf al dat daddyscheese nog niet 1.4.4 is. Als je zelf de bukkit jar kunt uploaden kan je hem zelf updaten naar 1.4.4. Standaard kan je dat niet. Maar dat kan je wel aanvragen.
nee dat is wat anders. Als je naar de ftp gaat zie je de craftbukkit.jar nergens staan. Daar kan je niet standaard bij. Als het aangevraagd is bij daddycheese en het is geactiveerd kan je er wel bij.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:28 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
je kan wel zelf jars uploaden hoor. Heb ik met de plugins ook gedaan.
problem is dat die portals bugged zijn (?) dat je daardoor bij een ander zijn portal uitkomtquote:Op woensdag 14 november 2012 18:37 schreef Mender het volgende:
Oja wat Drumstick net zei: Nether?
Ik denk het wel? Maar dan mag je daar ofc niet je base maken of het spawnpoint zetten.
En je moet dan ook geen portal in je base maken. Want grote kans dat je dan bij elkaars portal uitkomt
idd. Ik stel in dat het wel kan. Maar gebruik is op eigen risicoquote:Op woensdag 14 november 2012 18:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
problem is dat die portals bugged zijn (?) dat je daardoor bij een ander zijn portal uitkomt
Nice Cinemagraphs heten die dingen, Is dat een stuk van de gif wel beweegt en de andere helft niet en ze loopen ook gewoon seamlessly valt dus niet op.quote:
Ja dat is echt coolquote:Op woensdag 14 november 2012 18:53 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nice Cinemagraphs heten die dingen, Is dat een stuk van de gif wel beweegt en de andere helft niet en ze loopen ook gewoon seamlessly valt dus niet op.
Hier nog meer foto's
annstreetstudio.com/category/cinemagraphs/
En wat staat daar tegenover?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:53 schreef MineraalWater het volgende:
PS ik heb gesolliciteerd wish me luck bro
Hmm geen idee 10tje? In de krant stond vandaag dat een blond meisje van 18 jouw dan wel wou pijpen.quote:
Ahquote:Op woensdag 14 november 2012 18:55 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hmm geen idee 10tje? In de krant stond vandaag dat een blond meisje van 18 jouw dan wel wou pijpen.
Post linkquote:Op woensdag 14 november 2012 18:55 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hmm geen idee 10tje? In de krant stond vandaag dat een blond meisje van 18 jouw dan wel wou pijpen.
10tje voor pijpen. In de krant staat ook gewoon steevast een advertentie van een arme moeder waar je voor 10 euro uurtje mag neuken. Toch betere deal.quote:
Wel duurder dan 10 euro, derhalve een goeie deal.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:13 schreef Lorrelies het volgende:
Zo duur zijn vriendinnetjes nou ook weer niet hoor.
Tja als het alleen om seks gaat wel denk ik.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:14 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wel duurder dan 10 euro, derhalve een goeie deal.
Aldie "Doctor Love" Willentekaaprenvarenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Eerste date nar de bios gaan
Gewoon etentje daarna drankje doen gg
Ty dr. Love
Alleen Sos geloof ikquote:Op woensdag 14 november 2012 19:27 schreef shaderon het volgende:
Hebben al die oudjes in dit topic eigenlijk een vrouw? waarom krijg ik toch het idee dat bijna iedereen hier vrijgezel is
Ja weet ik veel in spitsnieuws (quote:Op woensdag 14 november 2012 19:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zit nu op fd.nl maar kan niks vinden?
Nopequote:Op woensdag 14 november 2012 19:29 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Alleen Sos geloof ik
En Mor en ik wonen dan samen.
En had Plex nou een vriendinnetje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drugspijpjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beierse GesteckpfeiffenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sigarenpijpje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duurdere exemplaren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lades 2 t/m 8 (nog uit te zoeken)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lade 9, klei-, steen- en meerschaumpijpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lade 10: tabak, accessoires (niet op de foto) en als bonus stukje voetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, da's ook mijn favoriete type pijp! Rookt erg relaxed. Die scottish blend moet ik nog eens proberen, maar ik heb eerst wel genoeg voorlopigquote:Op woensdag 14 november 2012 20:07 schreef Ame_thyst het volgende:
vet
mijn pa heeft zoiets
[ afbeelding ]
met dit erin
[ afbeelding ]![]()
![]()
Sowieso is pijproken iets wat ik iedereen kan aanraden, het werkt ongelooflijk relaxend en smaakt/proeft heerlijk.
Klinkt en lijkt oubollig, maar ik raad iedereen hier aan om een starterskitje van veertig euro te halen en het een keertje te proberen. Krijg je geen spijt van.![]()
Totdat je longkanker krijgt natuurlijk, dan heb je wel spijt.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sowieso is pijproken iets wat ik iedereen kan aanraden, het werkt ongelooflijk relaxend en smaakt/proeft heerlijk.
Klinkt en lijkt oubollig, maar ik raad iedereen hier aan om een starterskitje van veertig euro te halen en het een keertje te proberen. Krijg je geen spijt van.
http://www.amazon.com/gp/(...)1&pf_rd_i=B00638JR48
Zijn wel mooie pijpen, had je zulk soort er ook tussen zitten? Zag alleen in dat bovenshot wat grotere pijpen.![]()
Churchwardens heb ik er maar een paar van, die liggen nog in kisten.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:12 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Totdat je longkanker krijgt natuurlijk, dan heb je wel spijt.
http://www.amazon.com/gp/(...)1&pf_rd_i=B00638JR48
Zijn wel mooie pijpen, had je zulk soort er ook tussen zitten? Zag alleen in dat bovenshot wat grotere pijpen.
Pijp rook je trouwens niet over de longen hé, krijg je niks van.![]()
Da's de grootste, helemaal van koeienhoorns gemaakt. Ik durf niet in te schatten hoe gruwelijk duur dat ding isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.meerschaumstore.com/health.htmquote:Op woensdag 14 november 2012 20:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Churchwardens heb ik er maar een paar van, die liggen nog in kisten.
Pijp rook je trouwens niet over de longen hé, krijg je niks van.
"Importantly, there is more to health risks than death! In pipe smokers these risks include heart disease, chronic lung disease, and cancer of the lip, tongue and throat. In fact, the largest risk for pipe smokers may be in developing cancer of the lip. This type of cancer is more responsive to treatment than, for example, lung cancer and therefore is not reflected in studies examining mortality."
Lipkanker dan, ook goedMaar helemaal onschadelijk is het zeker niet.
![]()
Mwah, wat ik zeg is ook overdreven. Maar het is wel stukken minder ongezond dan sigaretten en sigaren. Onschadelijk is het nooit, maar mijns inziens de nadelen ruim waard.quote:![]()
![]()
Behoorlijk, ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:15 schreef Timwonnacott het volgende:
Dat is wel een flinke pijp ja. Zwaar ook?
Hier met RR ernaast ter referentie;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vraag mij eigenlijk af wat je ouders ervan vindenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Disclaimertje: vraag excuus voor de lelijke kast, maar vitrinekasten zullen moeten wachten tot ik op mijzelf woon. Qua uiterlijk is het niks, efficiënt is het wel.
De foto's zijn schots en scheef genomen omdat ik geen zin had om hier teveel tijd in te steken.
[hoop pijpen]
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Dat gesprek ging ongeveer:quote:Op woensdag 14 november 2012 20:17 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik vraag mij eigenlijk af wat je ouders ervan vinden
"Hoi mam, ik heb iets gekocht. Heeft pap misschien zin om er morgen even met mij heen te rijden?"
"Wat is het?"
"Oh, duizend tabakspijpen voor maar dertienhonderd euro"
"..."![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Behoorlijk, ja.
Hier met RR ernaast ter referentie;Lijkt me wel een pokke klus om daarmee te moeten rokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ja.. mijn hobbies. Gamen..![]()
![]()
Ik had trouwens een toren van vijftig doosjes lucifers gemaakt, tieft mijn vader per ongeluk die stapel om![]()
wil hij hem niet meer opzetten![]()
![]()
Vervelend he vaders. De mijne vertelde vandaag nog dat hij het al erg genoeg vond mij mondeling te spreken toen ik mijn ongenoegen uitte over het feit dat hij mij nog niet in zijn nieuwe telefoon had staan.![]()
![]()
?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:25 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja maar dan wel goeie biomes he.![]()
Laatst was ik bij een goede kennis op bezoek, hij liet op zijn pc wat foto's van zijn babydochter zien.
Dus hij zo inzoomen op haar ogen, steeds verder en verder.
In het zwart van die ogen zag ik dus de fotograaf en het schilderij dat achter de fotograaf hing weerspiegeld worden
Allejeu- DAFAK
Het was ook niet wazig maar met kleuren enzo precies te herkennen![]()
Da's dan een camera van vijfduizend euro en een evendure lens![]()
Dit is mijn cameraatje:
Vrij simpel maar toch een hoop functies. Al wel oud nu hoor (2007), ga dit jaar een nieuwe kopen.
Hij gaat nu ook kapot
Maar serieus; inzoomen en blijven inzoomen en dan dat allemaal ineens zien, daar viel mijn bek dus van open. Ik hing daar serieus en oprecht met mijn tong uit mijn smoel te staren en te staren![]()
oja diequote:Op woensdag 14 november 2012 20:28 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Deze screen van mender.![]()
![]()
Ohja ik heb edelstenen en munten en héél vroeger (toen ik acht was) nog postzegels gespaard. Ohja en vuursteen een heel veel versteende haaientanden.
Ik was ook zo'n archeoloogje, hé![]()
![]()
Ik wil 'm welquote:Op woensdag 14 november 2012 20:28 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
gebruik hem alleen bijna nooitNicequote:Op woensdag 14 november 2012 20:28 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Deze screen van mender.
Ja heb ook nog een zooi mineralen liggen hier.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ohja ik heb edelstenen en munten en héél vroeger (toen ik acht was) nog postzegels gespaard. Ohja en vuursteen een heel veel versteende haaientanden.
Ik was ook zo'n archeoloogje, hé![]()
Haha, daar had ik ook wat steentjes van. De diamant bijv. o.a., maar toch vooral losse stenen die ik in musea kocht of van mijn opa en oma kreeg![]()
Die bleek bijna iedereen te hebben gespaard van de groep waarmee ik aan de opleiding begonMaar heb hier ook wel wat van die losse stenen liggen ja. Toch mooie souvenirs.
![]()
en een tank, en een vliegtuig en nog een andere dino
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ik vind dat ik nog best mooie foto's heb gemaakt met mijn cameraatje eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze heb ik vast al eens gepost(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:33 schreef Lorrelies het volgende:
Ik vind dat ik nog best mooie foto's heb gemaakt met mijn cameraatje eigenlijkJa gear is overrated. Natuurlijk helpt het maar alleen de kwaliteit is meestal niet het punt wat een foto sterk maakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze heb ik vast al eens gepostAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Heb die 2 linker kisten en zooi losse dingen.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hier, heb ze nog
[ afbeelding ]
Wel later in de opleiding nog een hoop van die stenen tegengekomen in literatuur en alles. Toch mooi om er dan een beeld bij te hebben.![]()
....quote:Op woensdag 14 november 2012 20:34 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja gear is overrated. Natuurlijk helpt het maar alleen de kwaliteit is meestal niet het punt wat een foto sterk maakt.
reflectie in babyoogjes, meer zeg ik niet![]()
Nee preciesquote:Op woensdag 14 november 2012 20:34 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja gear is overrated. Natuurlijk helpt het maar alleen de kwaliteit is meestal niet het punt wat een foto sterk maakt.
Ik hoor best wel eens dat mensen zeggen: "goh leuke en mooie foto's maak je joh, wat voor camera heb je?" en dan kom ik met dat dingetje aan wat gewoon in mijn broekzak past(wat overigens echt heel handig is) Dan zie je ze vaak wel wat verbaasd kijken
Ken een hoop andere mensen die 3 lenzen en twee giga camera's met zich meezeulen soms...
Maar ja, de foto's zijn wel mooier van kwaliteit dan in elk geval.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Inderdaad, van die bovenste kistjes heb ik er ergens ééntje liggen. Zal wel achter de schotten liggen.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Heb die 2 linker kisten en zooi losse dingen.
[ afbeelding ]
Wel later in de opleiding nog een hoop van die stenen tegengekomen in literatuur en alles. Toch mooi om er dan een beeld bij te hebben.
Heb het altijd erg interessant gevonden, alleen niet interessant genoeg om archeologie te studeren
Al heb ik er wel over nagedacht![]()
Cringe.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:36 schreef Ame_thyst het volgende:
de redding van moderne fotografie is dat ja![]()
Wil nog wel erg graag stukje blauw amber hebben. Dat heeft de kleur van amber, maar onder direct zonlicht wordt die blauw. Wordt op maar paar plaatsen ter wereld gevonden![]()
Zelfde stukje amber dit:![]()
![]()
Mwaah, een goede fotograaf heeft een goede uitrusting en kan ook goede afbeeldingen maken.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:36 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nee precies
Ik hoor best wel eens dat mensen zeggen: "goh leuke en mooie foto's maak je joh, wat voor camera heb je?" en dan kom ik met dat dingetje aan wat gewoon in mijn broekzak past(wat overigens echt heel handig is) Dan zie je ze vaak wel wat verbaasd kijken
Ken een hoop andere mensen die 3 lenzen en twee giga camera's met zich meezeulen soms...
Maar ja, de foto's zijn wel mooier van kwaliteit dan in elk geval.
Heb je gevoel ervoor, dan is gear van ondergeschikt belang. Jammer dat er véél meer mensen met duur spul en geen gevoel ervoor zijn.![]()
Woohow! Wat moet zoiets kosten?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:38 schreef Timwonnacott het volgende:
Wil nog wel erg graag stukje blauw amber hebben. Dat heeft de kleur van amber, maar onder direct zonlicht wordt die blauw. Wordt op maar paar plaatsen ter wereld gevonden![]()
Zelfde stukje amber dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Vrij veel, zeker voor zo'n gepolijst ding als dat.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Woohow! Wat moet zoiets kosten?
http://www.drfinejewels.c(...)qbz7MCFerItAod5wcAgQ![]()
"mamma, ik heb een paar stenen gekocht"
"voor 2000 euro"
"...."Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Paar stenen, maar er maar 1 steen van wil je nog een beetje formaat hebben. Maar wel echt mooi spul dat![]()
![]()
Ik ken inderdaad ook veel mensen die een camera van 1000 euro hebben en vervolgens af en toe een lelijk vakantiekiekje makenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mwaah, een goede fotograaf heeft een goede uitrusting en kan ook goede afbeeldingen maken.
Heb je gevoel ervoor, dan is gear van ondergeschikt belang. Jammer dat er véél meer mensen met duur spul en geen gevoel ervoor zijn.Dan weten ze vooral niet hoe er mee om te gaan en klikken maar wat
Zo zonde
Ik zeg niet dat ik pro ben, maar ik leer in elk geval mijn camera kennenDat is zo'n beetje het halve werk.
Duizend is dan nog een schijntje. Weerspiegeling in babyoogjes? Zat 7k-8k in.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:44 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik ken inderdaad ook veel mensen die een camera van 1000 euro hebben en vervolgens af en toe een lelijk vakantiekiekje makenDan weten ze vooral niet hoe er mee om te gaan en klikken maar wat
Zo zonde
Ik zeg niet dat ik pro ben, maar ik leer in elk geval mijn camera kennenDat is zo'n beetje het halve werk.
![]()
Toetsenborden is ook een dure hobby.
Vind het wel een leuke heur maar ga er geen 1000en euro's aan uitgeven. (Sommigen IBM's worden verkocht voor 2000 euro.)![]()
Als je RED kan betalen dan heb je het goed voor mekaar.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Duizend is dan nog een schijntje. Weerspiegeling in babyoogjes? Zat 7k-8k in.
Tering de tering man. 1 zo'n lens kost al 60.000 euro.![]()
wij hebben nog zo'n super oud toetsenbord met een totaal andere indeling. Dat je combinaties moet maken om woorden te typen. Daar kun je echt gigantisch snel mee typen. Werd door mijn ouders gebruikt 30 jaar geleden ofzoquote:Op woensdag 14 november 2012 20:49 schreef MineraalWater het volgende:
Toetsenborden is ook een dure hobby.
Vind het wel een leuke heur maar ga er geen 1000en euro's aan uitgeven. (Sommigen IBM's worden verkocht voor 2000 euro.)![]()
![]()
Netjesquote:Op woensdag 14 november 2012 20:54 schreef shaderon het volgende:
[..]
wij hebben nog zo'n super oud toetsenbord met een totaal andere indeling. Dat je combinaties moet maken om woorden te typen. Daar kun je echt gigantisch snel mee typen. Werd door mijn ouders gebruikt 30 jaar geleden ofzo![]()
Als je daar een Keycap (Toets) afhaalt kun je zien welke switch het is.
Zal wel geen Rubber Dome zijn. Die worden nu gebruikt gewoon omdat het zo goedkoop en makkelijk te maken is.![]()
Compensatie voor de schade aan je toren.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:58 schreef Timwonnacott het volgende:
Oh ja, logde vanmiddag ff in, wie heeft er in mijn toren lopen bouwenEnchanting table/potion stations etc.
Is al van een week of twee terug maar dat terzijde.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Mijn ouders zijn zo rijk dat ze edelstenen als grind in de vissenkom hebben!
PAUPERS!!Fear is the grease of society.![]()
Mijn pa heeft toen hij nog klein was een keer een amethist gevonden in een kuil in het bos, ding ligt waarschijnlijk nog steeds ergens in een archiefkast![]()
Tja dat is precies hetzelfde als de nieuwe Razer of die Madcatz toetsenbord die je helemaal uit elkaar kunt halen met gewichtjes en shitquote:Op woensdag 14 november 2012 21:19 schreef shaderon het volgende:
http://nl.hardware.info/n(...)ard-in-levende-lijve
Tering..1500$Ziet er leuk sci-fi uit maar daar houd het bij op.
![]()
![]()
Pl0rq!?!http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Maar dat is helemaal niet veel waardquote:Op woensdag 14 november 2012 21:20 schreef Flodder450 het volgende:
Mijn pa heeft toen hij nog klein was een keer een amethist gevonden in een kuil in het bos, ding ligt waarschijnlijk nog steeds ergens in een archiefkast
Ligt eraan welke kleur![]()
Skriiuiiiiiii frikiikikikikikikikikiihttp://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Klinkt wel als een goed boekquote:"In a land where black snow falls in the shape of swastikas, there exists a nightmarish prison camp known as Auschwitz. It is run by a fascist, flatulent race of aliens called the Ass Goblins, who travel in apple-shaped spaceships to abduct children from the neighboring world of Kidland. Prisoners 999 and 1001 are conjoined twin brothers forced to endure the sadistic tortures of these ass-shaped monsters. To survive, they must eat kid skin and work all day constructing bicycles and sex dolls out of dead children. While the Ass Goblins become drunk on cider made from fermented children, the twins plot their escape. But it won't be easy. They must overcome toilet toads, cockrats, ass dolls, and the surgical experiments that are slowly mutating them into goblin-child hybrids. Forget everything you know about Auschwitz...you're about to be Shit Slaughtered."![]()
Gaat het weer uit de hand lopen?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja jonge dat moet je zelf weten, dat kiezen wij niet voor je![]()
![]()
De derde acte schij(t/n)t erg de moeite waard te zijn.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Klinkt wel als een goed boekFear is the grease of society.![]()
NEE NEE NEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
NEE NEE NEEAh thanks, je hebt mijn zelfvertrouwen weer verhoogdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh gaaaatver, ik moest bijna spugen. Dit gaat niet gepost worden, mocht je je avondeten terug willen zien moet je maar dm sturen![]()
Echtquote:Op woensdag 14 november 2012 21:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh gaaaatver, ik moest bijna spugen. Dit gaat niet gepost worden, mocht je je avondeten terug willen zien moet je maar dm sturenvies
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:38 schreef shaderon het volgende:
nederlands elftal is nu gewoon bijna voor de helft feyenoord
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Dm, kan wel tegen zulke shitquote:Op woensdag 14 november 2012 21:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh gaaaatver, ik moest bijna spugen. Dit gaat niet gepost worden, mocht je je avondeten terug willen zien moet je maar dm sturenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De een verzamelt stenen, de ander steenpuisten. Godsallejezus waarom worden dat soort figuren geaccepteerd in de maatschappij.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
eerder een revolverquote:Op woensdag 14 november 2012 21:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber zoekt nu een teiltje![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:57 schreef shaderon het volgende:
Bobber denkt wtf doet mijn moeder op die foto![]()
![]()
Nah ik denk eigenlijk dit: wat de kanker fack.
En toen ging ik weer verder fokkenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
iemand stuurde dus allemaal gore filmpjes naar ons, waar ze over gingen spoiler ik maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:02 schreef shaderon het volgende:
iemand stuurde dus allemaal gore filmpjes naar ons, waar ze over gingen spoiler ik maar.Aldie is zijn schijf weer eens aan het ordenen en aan het kijken "waarmee kan ik hun tere zieltjes nu weer kwellen?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IKKEquote:Op woensdag 14 november 2012 22:06 schreef Mender het volgende:
wie kom heel even testen op de server?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oeh, die zat nét wat te lang in het water.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Bij de bakker komt er overigens ook altijd een wat oudere vrouw die net zo dun is....
Heel eng mens. Tript ook altijd als de broodjes naar haar idee niet goed liggen, serieus
Dan gaat ze gillen: "OH KIJK NOU WAT JE DOET, DAT HELE BROODJE LIGT VERKEERD OM"
En dan gaat ze vervolgens broodjes om zitten draaien....
Schrok me rot de eerste keer dat ze kwam
Toen ik had afgerekend met 'r wilde ik de broodjes in een tas doen, stop ik ze erin, begint ze weer te gillen dat ik ze niet goed neerlegde en vervolgens wilde ze voor elk zakje brood een apart tasje
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
lijkt een beetje opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hahaquote:Op woensdag 14 november 2012 22:17 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
lijkt een beetje op
[ afbeelding ]
Die dingen zijn trouwens wel echt freaking eng....(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Op stage, ergens in maart ofzo, kregen we ook altijd zo'n manquote:Op woensdag 14 november 2012 22:17 schreef Lorrelies het volgende:
Bij de bakker komt er overigens ook altijd een wat oudere vrouw die net zo dun is....
Heel eng mens. Tript ook altijd als de broodjes naar haar idee niet goed liggen, serieus
Dan gaat ze gillen: "OH KIJK NOU WAT JE DOET, DAT HELE BROODJE LIGT VERKEERD OM"
En dan gaat ze vervolgens broodjes om zitten draaien....
Schrok me rot de eerste keer dat ze kwam
Toen ik had afgerekend met 'r wilde ik de broodjes in een tas doen, stop ik ze erin, begint ze weer te gillen dat ik ze niet goed neerlegde en vervolgens wilde ze voor elk zakje brood een apart tasje
hij is 3 weken geleden overleden![]()
Dit maakte het wel weer goed altijdquote:Op woensdag 14 november 2012 22:19 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Haha
Die dingen zijn trouwens wel echt freaking eng....
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Forum Opties Forumhop: Hop naar: