SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
NEE NEE NEEAh thanks, je hebt mijn zelfvertrouwen weer verhoogdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Echtquote:Op woensdag 14 november 2012 21:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh gaaaatver, ik moest bijna spugen. Dit gaat niet gepost worden, mocht je je avondeten terug willen zien moet je maar dm sturen
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:38 schreef shaderon het volgende:
nederlands elftal is nu gewoon bijna voor de helft feyenoord
Dm, kan wel tegen zulke shitquote:Op woensdag 14 november 2012 21:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh gaaaatver, ik moest bijna spugen. Dit gaat niet gepost worden, mocht je je avondeten terug willen zien moet je maar dm sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eerder een revolverquote:Op woensdag 14 november 2012 21:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber zoekt nu een teiltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |