Heb die 2 linker kisten en zooi losse dingen.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hier, heb ze nog
[ afbeelding ]
....quote:Op woensdag 14 november 2012 20:34 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja gear is overrated. Natuurlijk helpt het maar alleen de kwaliteit is meestal niet het punt wat een foto sterk maakt.
Nee preciesquote:Op woensdag 14 november 2012 20:34 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja gear is overrated. Natuurlijk helpt het maar alleen de kwaliteit is meestal niet het punt wat een foto sterk maakt.
Inderdaad, van die bovenste kistjes heb ik er ergens ééntje liggen. Zal wel achter de schotten liggen.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Heb die 2 linker kisten en zooi losse dingen.
[ afbeelding ]
Wel later in de opleiding nog een hoop van die stenen tegengekomen in literatuur en alles. Toch mooi om er dan een beeld bij te hebben.
Cringe.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:36 schreef Ame_thyst het volgende:
de redding van moderne fotografie is dat ja
Mwaah, een goede fotograaf heeft een goede uitrusting en kan ook goede afbeeldingen maken.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:36 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nee precies
Ik hoor best wel eens dat mensen zeggen: "goh leuke en mooie foto's maak je joh, wat voor camera heb je?" en dan kom ik met dat dingetje aan wat gewoon in mijn broekzak past(wat overigens echt heel handig is) Dan zie je ze vaak wel wat verbaasd kijken
Ken een hoop andere mensen die 3 lenzen en twee giga camera's met zich meezeulen soms...
Maar ja, de foto's zijn wel mooier van kwaliteit dan in elk geval.
Woohow! Wat moet zoiets kosten?quote:Op woensdag 14 november 2012 20:38 schreef Timwonnacott het volgende:
Wil nog wel erg graag stukje blauw amber hebben. Dat heeft de kleur van amber, maar onder direct zonlicht wordt die blauw. Wordt op maar paar plaatsen ter wereld gevonden![]()
Zelfde stukje amber dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrij veel, zeker voor zo'n gepolijst ding als dat.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Woohow! Wat moet zoiets kosten?
Ik ken inderdaad ook veel mensen die een camera van 1000 euro hebben en vervolgens af en toe een lelijk vakantiekiekje makenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mwaah, een goede fotograaf heeft een goede uitrusting en kan ook goede afbeeldingen maken.
Heb je gevoel ervoor, dan is gear van ondergeschikt belang. Jammer dat er véél meer mensen met duur spul en geen gevoel ervoor zijn.
Duizend is dan nog een schijntje. Weerspiegeling in babyoogjes? Zat 7k-8k in.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:44 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik ken inderdaad ook veel mensen die een camera van 1000 euro hebben en vervolgens af en toe een lelijk vakantiekiekje makenDan weten ze vooral niet hoe er mee om te gaan en klikken maar wat
Zo zonde
Ik zeg niet dat ik pro ben, maar ik leer in elk geval mijn camera kennenDat is zo'n beetje het halve werk.
Als je RED kan betalen dan heb je het goed voor mekaar.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Duizend is dan nog een schijntje. Weerspiegeling in babyoogjes? Zat 7k-8k in.
wij hebben nog zo'n super oud toetsenbord met een totaal andere indeling. Dat je combinaties moet maken om woorden te typen. Daar kun je echt gigantisch snel mee typen. Werd door mijn ouders gebruikt 30 jaar geleden ofzoquote:Op woensdag 14 november 2012 20:49 schreef MineraalWater het volgende:
Toetsenborden is ook een dure hobby.
Vind het wel een leuke heur maar ga er geen 1000en euro's aan uitgeven. (Sommigen IBM's worden verkocht voor 2000 euro.)
Netjesquote:Op woensdag 14 november 2012 20:54 schreef shaderon het volgende:
[..]
wij hebben nog zo'n super oud toetsenbord met een totaal andere indeling. Dat je combinaties moet maken om woorden te typen. Daar kun je echt gigantisch snel mee typen. Werd door mijn ouders gebruikt 30 jaar geleden ofzo
Compensatie voor de schade aan je toren.quote:Op woensdag 14 november 2012 19:58 schreef Timwonnacott het volgende:
Oh ja, logde vanmiddag ff in, wie heeft er in mijn toren lopen bouwenEnchanting table/potion stations etc.
Tja dat is precies hetzelfde als de nieuwe Razer of die Madcatz toetsenbord die je helemaal uit elkaar kunt halen met gewichtjes en shitquote:Op woensdag 14 november 2012 21:19 schreef shaderon het volgende:
http://nl.hardware.info/n(...)ard-in-levende-lijve
Tering..1500$
Maar dat is helemaal niet veel waardquote:Op woensdag 14 november 2012 21:20 schreef Flodder450 het volgende:
Mijn pa heeft toen hij nog klein was een keer een amethist gevonden in een kuil in het bos, ding ligt waarschijnlijk nog steeds ergens in een archiefkast
Klinkt wel als een goed boekquote:"In a land where black snow falls in the shape of swastikas, there exists a nightmarish prison camp known as Auschwitz. It is run by a fascist, flatulent race of aliens called the Ass Goblins, who travel in apple-shaped spaceships to abduct children from the neighboring world of Kidland. Prisoners 999 and 1001 are conjoined twin brothers forced to endure the sadistic tortures of these ass-shaped monsters. To survive, they must eat kid skin and work all day constructing bicycles and sex dolls out of dead children. While the Ass Goblins become drunk on cider made from fermented children, the twins plot their escape. But it won't be easy. They must overcome toilet toads, cockrats, ass dolls, and the surgical experiments that are slowly mutating them into goblin-child hybrids. Forget everything you know about Auschwitz...you're about to be Shit Slaughtered."
Gaat het weer uit de hand lopen?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja jonge dat moet je zelf weten, dat kiezen wij niet voor je
De derde acte schij(t/n)t erg de moeite waard te zijn.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Klinkt wel als een goed boek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |