oja diequote:Op woensdag 14 november 2012 20:28 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Deze screen van mender.
Ik wil 'm welquote:Op woensdag 14 november 2012 20:28 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
gebruik hem alleen bijna nooit
Nicequote:Op woensdag 14 november 2012 20:28 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Deze screen van mender.
Ja heb ook nog een zooi mineralen liggen hier.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ohja ik heb edelstenen en munten en héél vroeger (toen ik acht was) nog postzegels gespaard. Ohja en vuursteen een heel veel versteende haaientanden.
Ik was ook zo'n archeoloogje, hé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze heb ik vast al eens gepost(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:33 schreef Lorrelies het volgende:
Ik vind dat ik nog best mooie foto's heb gemaakt met mijn cameraatje eigenlijkJa gear is overrated. Natuurlijk helpt het maar alleen de kwaliteit is meestal niet het punt wat een foto sterk maakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze heb ik vast al eens gepostAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Heb die 2 linker kisten en zooi losse dingen.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hier, heb ze nog
[ afbeelding ]
....quote:Op woensdag 14 november 2012 20:34 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja gear is overrated. Natuurlijk helpt het maar alleen de kwaliteit is meestal niet het punt wat een foto sterk maakt.
Nee preciesquote:Op woensdag 14 november 2012 20:34 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja gear is overrated. Natuurlijk helpt het maar alleen de kwaliteit is meestal niet het punt wat een foto sterk maakt.
Inderdaad, van die bovenste kistjes heb ik er ergens ééntje liggen. Zal wel achter de schotten liggen.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Heb die 2 linker kisten en zooi losse dingen.
[ afbeelding ]
Wel later in de opleiding nog een hoop van die stenen tegengekomen in literatuur en alles. Toch mooi om er dan een beeld bij te hebben.
Cringe.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:36 schreef Ame_thyst het volgende:
de redding van moderne fotografie is dat ja
Mwaah, een goede fotograaf heeft een goede uitrusting en kan ook goede afbeeldingen maken.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:36 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nee precies
Ik hoor best wel eens dat mensen zeggen: "goh leuke en mooie foto's maak je joh, wat voor camera heb je?" en dan kom ik met dat dingetje aan wat gewoon in mijn broekzak past(wat overigens echt heel handig is) Dan zie je ze vaak wel wat verbaasd kijken
Ken een hoop andere mensen die 3 lenzen en twee giga camera's met zich meezeulen soms...
Maar ja, de foto's zijn wel mooier van kwaliteit dan in elk geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |