SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 1% gewijzigd door SosuaCafe op 14-11-2012 16:11:00 ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 november 2012 16:24 schreef DannyDeko het volgende:
Over moeders gesproken:
Komt een man bij de bakker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als jij nou eens je mc naam post dan kan je iig op de whitelist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Ik heb hem al gewhitelistquote:Op woensdag 14 november 2012 16:38 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
als jij nou eens je mc naam post dan kan je iig op de whitelist.
quote:Op woensdag 14 november 2012 16:24 schreef DannyDeko het volgende:
Over moeders gesproken:
Komt een man bij de bakker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja als newbe moet jij even het boek over Bestemmingsplan lezen in de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga lekker binnenkort naar het Huis van de Duitsche Orde in Utrecht =]quote:
JAWOHL HOCHMEISTERquote:Op woensdag 14 november 2012 16:55 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Ik ga lekker binnenkort naar het Huis van de Duitsche Orde in Utrecht =]
En naar de oude gewelven onder de voormalige bisschopsaula
Ja vast weer vol met bugsquote:Op woensdag 14 november 2012 16:53 schreef shaderon het volgende:
bukkit 1.4.4 is al uit. dus kun je de server gewoon ff updaten
3e development build, meestal miniem verschil tussen de beta en de development build. Want 1.4.2 heeft ook alleen nog maar een beta build. De laatste stable build was voor 1.3.2quote:
quote:Op woensdag 14 november 2012 16:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik stel mij die duitse orde voor als mensen die alleen maar brulden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |