abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119210766
Wow, dat was een snelle dm.

Momentje Tom, eerst even de tabakspijpen. Daarna stuur ik je
pi_119210793
:P :')
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_119210807
:')
  woensdag 14 november 2012 @ 19:40:43 #129
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_119210826
Wie weet er een goed alternatief voor orebfuscator?

De huidige ist kaput mit 1.4.4
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  woensdag 14 november 2012 @ 19:42:59 #131
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_119210925
Het gaat er om dat je niet bases kan zien ondergronds.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_119210968
dan is er geen vergelijkbaar alternatief denk ik
pi_119211054
Uploadende
pi_119211081
quote:
1s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Post link
Gewoon in de krant kijken
pi_119211162
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:46 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Gewoon in de krant kijken
Zit nu op fd.nl maar kan niks vinden? :{
pi_119211373
quote:
5s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Zit nu op fd.nl maar kan niks vinden? :{
Ja weet ik veel in spitsnieuws ( :') ) stond bij de foto van Robbie williams zo'n klein kopje met allemaal zo'n huillach content.
pi_119211397
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 19:29 schreef Lorrelies het volgende:

[..]

Alleen Sos geloof ik :P
En Mor en ik wonen dan samen.

En had Plex nou een vriendinnetje?
Nope
pi_119211519

Dit ding is de lobby/centrale hal van mijn allergrootste project/gebouw ooit.
Het wordt een gebouw met alles wat je maar kan bedenken erin :D (tenminste heel erg veel dan he)

:P
pi_119211672
Oh ja, logde vanmiddag ff in, wie heeft er in mijn toren lopen bouwen :') Enchanting table/potion stations etc.
pi_119211872
Disclaimertje: vraag excuus voor de lelijke kast, maar vitrinekasten zullen moeten wachten tot ik op mijzelf woon. Qua uiterlijk is het niks, efficiënt is het wel.

De foto's zijn schots en scheef genomen omdat ik geen zin had om hier teveel tijd in te steken.

Bovenanzicht kast:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drugspijpjes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beierse Gesteckpfeiffen
SPOILER
Sigarenpijpje:
SPOILER
Duurdere exemplaren:
SPOILER
Lades 2 t/m 8 (nog uit te zoeken)
SPOILER
Lade 9, klei-, steen- en meerschaumpijpen
SPOILER
Lade 10: tabak, accessoires (niet op de foto) en als bonus stukje voet
SPOILER
pi_119211928
Da's denk ik 2/3e van het geheel, de rest zit over tientallen rekken verspreid/t.
pi_119212071
vet :D
mijn pa heeft zoiets

met dit erin
pi_119212075
Een mens mot een hobby hebben hè
Suikoden heerst
pi_119212160
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:07 schreef Ame_thyst het volgende:
vet :D
mijn pa heeft zoiets
[ afbeelding ]
met dit erin
[ afbeelding ]
Ah, da's ook mijn favoriete type pijp! Rookt erg relaxed. Die scottish blend moet ik nog eens proberen, maar ik heb eerst wel genoeg voorlopig :P
pi_119212218
Sowieso is pijproken iets wat ik iedereen kan aanraden, het werkt ongelooflijk relaxend en smaakt/proeft heerlijk.

Klinkt en lijkt oubollig, maar ik raad iedereen hier aan om een starterskitje van veertig euro te halen en het een keertje te proberen. Krijg je geen spijt van.
pi_119212325
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sowieso is pijproken iets wat ik iedereen kan aanraden, het werkt ongelooflijk relaxend en smaakt/proeft heerlijk.

Klinkt en lijkt oubollig, maar ik raad iedereen hier aan om een starterskitje van veertig euro te halen en het een keertje te proberen. Krijg je geen spijt van.
Totdat je longkanker krijgt natuurlijk, dan heb je wel spijt.

http://www.amazon.com/gp/(...)1&pf_rd_i=B00638JR48

Zijn wel mooie pijpen, had je zulk soort er ook tussen zitten? Zag alleen in dat bovenshot wat grotere pijpen.
pi_119212382
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 20:12 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Totdat je longkanker krijgt natuurlijk, dan heb je wel spijt.

http://www.amazon.com/gp/(...)1&pf_rd_i=B00638JR48

Zijn wel mooie pijpen, had je zulk soort er ook tussen zitten? Zag alleen in dat bovenshot wat grotere pijpen.
Churchwardens heb ik er maar een paar van, die liggen nog in kisten.

Pijp rook je trouwens niet over de longen hé, krijg je niks van.
pi_119212438
mijn pa's longen beg to differ :P
pi_119212446
Nou wat zijn jullie hobbys dan?
Ohja aldie Mooie collectie heur _O_
pi_119212451
Da's de grootste, helemaal van koeienhoorns gemaakt. Ik durf niet in te schatten hoe gruwelijk duur dat ding is

SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')