Ja weet ik veel in spitsnieuws (quote:Op woensdag 14 november 2012 19:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zit nu op fd.nl maar kan niks vinden?
Nopequote:Op woensdag 14 november 2012 19:29 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Alleen Sos geloof ik
En Mor en ik wonen dan samen.
En had Plex nou een vriendinnetje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drugspijpjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beierse GesteckpfeiffenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sigarenpijpje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duurdere exemplaren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lades 2 t/m 8 (nog uit te zoeken)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lade 9, klei-, steen- en meerschaumpijpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lade 10: tabak, accessoires (niet op de foto) en als bonus stukje voetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, da's ook mijn favoriete type pijp! Rookt erg relaxed. Die scottish blend moet ik nog eens proberen, maar ik heb eerst wel genoeg voorlopigquote:Op woensdag 14 november 2012 20:07 schreef Ame_thyst het volgende:
vet
mijn pa heeft zoiets
[ afbeelding ]
met dit erin
[ afbeelding ]![]()
![]()
Sowieso is pijproken iets wat ik iedereen kan aanraden, het werkt ongelooflijk relaxend en smaakt/proeft heerlijk.
Klinkt en lijkt oubollig, maar ik raad iedereen hier aan om een starterskitje van veertig euro te halen en het een keertje te proberen. Krijg je geen spijt van.![]()
Totdat je longkanker krijgt natuurlijk, dan heb je wel spijt.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Sowieso is pijproken iets wat ik iedereen kan aanraden, het werkt ongelooflijk relaxend en smaakt/proeft heerlijk.
Klinkt en lijkt oubollig, maar ik raad iedereen hier aan om een starterskitje van veertig euro te halen en het een keertje te proberen. Krijg je geen spijt van.
http://www.amazon.com/gp/(...)1&pf_rd_i=B00638JR48
Zijn wel mooie pijpen, had je zulk soort er ook tussen zitten? Zag alleen in dat bovenshot wat grotere pijpen.![]()
Churchwardens heb ik er maar een paar van, die liggen nog in kisten.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:12 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Totdat je longkanker krijgt natuurlijk, dan heb je wel spijt.
http://www.amazon.com/gp/(...)1&pf_rd_i=B00638JR48
Zijn wel mooie pijpen, had je zulk soort er ook tussen zitten? Zag alleen in dat bovenshot wat grotere pijpen.
Pijp rook je trouwens niet over de longen hé, krijg je niks van.![]()
Da's de grootste, helemaal van koeienhoorns gemaakt. Ik durf niet in te schatten hoe gruwelijk duur dat ding isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: