http://www.meerschaumstore.com/health.htmquote:Op woensdag 14 november 2012 20:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Churchwardens heb ik er maar een paar van, die liggen nog in kisten.
Pijp rook je trouwens niet over de longen hé, krijg je niks van.
Mwah, wat ik zeg is ook overdreven. Maar het is wel stukken minder ongezond dan sigaretten en sigaren. Onschadelijk is het nooit, maar mijns inziens de nadelen ruim waard.quote:
Behoorlijk, ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:15 schreef Timwonnacott het volgende:
Dat is wel een flinke pijp ja. Zwaar ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag mij eigenlijk af wat je ouders ervan vindenquote:Op woensdag 14 november 2012 20:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Disclaimertje: vraag excuus voor de lelijke kast, maar vitrinekasten zullen moeten wachten tot ik op mijzelf woon. Qua uiterlijk is het niks, efficiënt is het wel.
De foto's zijn schots en scheef genomen omdat ik geen zin had om hier teveel tijd in te steken.
[hoop pijpen]
Dat gesprek ging ongeveer:quote:Op woensdag 14 november 2012 20:17 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik vraag mij eigenlijk af wat je ouders ervan vinden
quote:Op woensdag 14 november 2012 20:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Behoorlijk, ja.
Hier met RR ernaast ter referentie;Lijkt me wel een pokke klus om daarmee te moeten rokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ja.. mijn hobbies. Gamen..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |