quote:Op woensdag 14 november 2012 21:57 schreef shaderon het volgende:
Bobber denkt wtf doet mijn moeder op die foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:02 schreef shaderon het volgende:
iemand stuurde dus allemaal gore filmpjes naar ons, waar ze over gingen spoiler ik maar.Aldie is zijn schijf weer eens aan het ordenen en aan het kijken "waarmee kan ik hun tere zieltjes nu weer kwellen?"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IKKEquote:Op woensdag 14 november 2012 22:06 schreef Mender het volgende:
wie kom heel even testen op de server?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oeh, die zat nét wat te lang in het water.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op woensdag 14 november 2012 22:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
lijkt een beetje opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaquote:Op woensdag 14 november 2012 22:17 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
lijkt een beetje op
[ afbeelding ]
Op stage, ergens in maart ofzo, kregen we ook altijd zo'n manquote:Op woensdag 14 november 2012 22:17 schreef Lorrelies het volgende:
Bij de bakker komt er overigens ook altijd een wat oudere vrouw die net zo dun is....
Heel eng mens. Tript ook altijd als de broodjes naar haar idee niet goed liggen, serieus
Dan gaat ze gillen: "OH KIJK NOU WAT JE DOET, DAT HELE BROODJE LIGT VERKEERD OM"
En dan gaat ze vervolgens broodjes om zitten draaien....
Schrok me rot de eerste keer dat ze kwam
Toen ik had afgerekend met 'r wilde ik de broodjes in een tas doen, stop ik ze erin, begint ze weer te gillen dat ik ze niet goed neerlegde en vervolgens wilde ze voor elk zakje brood een apart tasje
Dit maakte het wel weer goed altijdquote:Op woensdag 14 november 2012 22:19 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Haha
Die dingen zijn trouwens wel echt freaking eng....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |