quote:
Flikker zelf opquote:Op woensdag 14 november 2012 17:31 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Slinger dat ding eens aan, ik wil spelen
daddycheese heeft m nog niet.quote:Op woensdag 14 november 2012 17:11 schreef shaderon het volgende:
mender mijn private servertje is nu 1.4.4, is gewoon stabiel en shit, alle plugins werken
Zit in de bus zeg maarquote:Op woensdag 14 november 2012 17:42 schreef Mender het volgende:
Oh Aldie heeft nooit aangevraagd bij daddycheese om zelf jars te kun.nen uploaden? Mooi is dat. Aldie maak eens snel een ticket met high priority. Ikzelf ben nog niet thuis
plugins is anders?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:42 schreef Mender het volgende:
Oh Aldie heeft nooit aangevraagd bij daddycheese om zelf jars te kunnen uploaden? Mooi is dat. Aldie maak eens snel een ticket met high priority. Ikzelf ben nog niet thuis
Laat eens zienquote:Op woensdag 14 november 2012 17:40 schreef MineraalWater het volgende:
GTA V TRAILER!!!!!!!! Super vet
Je geeft antwoord op je eigen vraag?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:02 schreef shaderon het volgende:
hoe kan ik een 512x texture pack draaien, minecraft heeft er niet genoeg geheugen voor..
waarom zou je dat willen? De tp's 512x die ik had geprobeerd konden mij niet overtuigen.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:02 schreef shaderon het volgende:
hoe kan ik een 512x texture pack draaien, minecraft heeft er niet genoeg geheugen voor..
huh wat bedoel je?quote:
je kan wel zelf jars uploaden hoor. Heb ik met de plugins ook gedaan.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:10 schreef Mender het volgende:
[..]
huh wat bedoel je?
De server moet naar 1.4.4 het liefst. Maar je zegt zelf al dat daddyscheese nog niet 1.4.4 is. Als je zelf de bukkit jar kunt uploaden kan je hem zelf updaten naar 1.4.4. Standaard kan je dat niet. Maar dat kan je wel aanvragen.
nee dat is wat anders. Als je naar de ftp gaat zie je de craftbukkit.jar nergens staan. Daar kan je niet standaard bij. Als het aangevraagd is bij daddycheese en het is geactiveerd kan je er wel bij.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:28 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
je kan wel zelf jars uploaden hoor. Heb ik met de plugins ook gedaan.
problem is dat die portals bugged zijn (?) dat je daardoor bij een ander zijn portal uitkomtquote:Op woensdag 14 november 2012 18:37 schreef Mender het volgende:
Oja wat Drumstick net zei: Nether?
Ik denk het wel? Maar dan mag je daar ofc niet je base maken of het spawnpoint zetten.
En je moet dan ook geen portal in je base maken. Want grote kans dat je dan bij elkaars portal uitkomt
idd. Ik stel in dat het wel kan. Maar gebruik is op eigen risicoquote:Op woensdag 14 november 2012 18:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
problem is dat die portals bugged zijn (?) dat je daardoor bij een ander zijn portal uitkomt
Nice Cinemagraphs heten die dingen, Is dat een stuk van de gif wel beweegt en de andere helft niet en ze loopen ook gewoon seamlessly valt dus niet op.quote:
Ja dat is echt coolquote:Op woensdag 14 november 2012 18:53 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nice Cinemagraphs heten die dingen, Is dat een stuk van de gif wel beweegt en de andere helft niet en ze loopen ook gewoon seamlessly valt dus niet op.
Hier nog meer foto's
annstreetstudio.com/category/cinemagraphs/
En wat staat daar tegenover?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:53 schreef MineraalWater het volgende:
PS ik heb gesolliciteerd wish me luck bro
Hmm geen idee 10tje? In de krant stond vandaag dat een blond meisje van 18 jouw dan wel wou pijpen.quote:
Ahquote:Op woensdag 14 november 2012 18:55 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hmm geen idee 10tje? In de krant stond vandaag dat een blond meisje van 18 jouw dan wel wou pijpen.
Post linkquote:Op woensdag 14 november 2012 18:55 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hmm geen idee 10tje? In de krant stond vandaag dat een blond meisje van 18 jouw dan wel wou pijpen.
10tje voor pijpen. In de krant staat ook gewoon steevast een advertentie van een arme moeder waar je voor 10 euro uurtje mag neuken. Toch betere deal.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |