En net verloor je ook al met 'doorrrrrr'. Je avond begint slecht.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:52 schreef Karina het volgende:
Ik was ook al bezig, maar mijn internet faaltsupertraag
Hehe het gekke was dat het toen nog normaal was. Opeens net is het traag.quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En net verloor je ook al met 'doorrrrrr'. Je avond begint slecht.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:55 schreef Karina het volgende:
Goh waarom zou dat de Darwin kikker hetenDrie keer raden.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:58 schreef marcodej het volgende:
Ik hoop dat Jan de hand schudt van Freek en dan vergeet zijn handen te wassen.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:00 schreef Pietepietje het volgende:
Freek zou zo'n DWDD University moeten doen
Matthijs zegt nooit college als hij er is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:00 schreef Pietepietje het volgende:
komt omdat ze alleen het refrein kunnen zingen in die 30 sec he.. geeft ook geen goed beeld eigenlijk. maar ik vond het wel tofquote:
Daar gaat het niet om he. Andre Hazes was ook van de huis-tuin en keuken teksten maar is wel een held.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:09 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zit Jack van Gelder aan tafel?
*aah te laat
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:09 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zit Jack van Gelder aan tafel?
*aah te laat
Zou Tong kunnen zijn aan de kleur te zien.quote:
volgens mij schminkt ie gewoon niet afquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:10 schreef alors het volgende:
Maar echt, je zal maar elke dag zoveel uur in de make up moeten zitten, en het moet er ook weer af...
Hij heeft nu wel een rechte neus.quote:
Anders is Pietertje zo niet de grappigstequote:Op vrijdag 9 november 2012 20:13 schreef Eenskijken het volgende:
lawl, hij wordt uit de show gehaald.
Geen Frans Derks ?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:17 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb liever Johan Derksen dan Pieter Derks.
Ik heb liever Adolf Hitler dan Pieter Derks.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:17 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb liever Johan Derksen dan Pieter Derks.
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb liever Adolf Hitler dan Pieter Derks.
Hahahahaha. Goeien Garp.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:19 schreef Pedroso het volgende:
Vindt hem best grappig eigenlijk. Geen topper maar niet slecht.
We hebben aan de energiecentrale in Nijmegen gezien wat er gebeurt als je aan de verkeerde knoppen draait, wink wink nudge, oh je snapte hem niet, dan ontploft de boelquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:19 schreef Pedroso het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik heb liever Adolf Hitler dan Pieter Derks.
Hij viel best mee gisteren, heerlijk flauw met die koopkrachtplaatjes sparenquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:19 schreef Pedroso het volgende:
Niet zo vreemd inderdaad, wat een hoop flauwekul kom je nog steeds tegen. Ze denken bij de publieke omroep dat het de gouden eeuw is ofzo ondanks de bezuinigingen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:19 schreef NoCigar het volgende:
Ja, bezuinigen op de PO, klinkt ineens goed.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:16 schreef Pedroso het volgende:
Zal Sylvana een pruik op hebben ? Zullen jullie het vast nog niet over gehad hebben.
Moeten we hem kennen?quote:Op maandag 12 november 2012 15:05 schreef Specularium het volgende:
Vincent Bijlo die ons komt uitleggen hoe dingen eruit zien.
Dan denk ik vrij snel van nee.
zoietsquote:Op maandag 12 november 2012 18:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vraag me wel altijd af hoe mensen en dieren die kleurenblind zijn iets zien, hoe dat er dan uit ziet.
quote:- BBC paradepaardje Newsnight maakte weer een enorme blunder. De algemeen directeur en twee chefs stapten op. Wat is er toch aan de hand? Twan Huys geeft zijn analyse.
- Hoe beleeft iemand die blind of slechtziend is eigenlijk een gebouw? 'Architectuur door andere ogen' is een pleidooi voor meer zintuiglijke architectuur. Aan tafel: Vincent Bijlo, Tjitske Kwakkel-Homma en Piet Devos.
- Kakhiel: foto's van doodnormale mensen met daarbij tekstballonetjes, waar de meest flauwe, maar geniale grappen in staan. Wie is deze Kakhiel toch? Wij praten over deze sensatie met Ewout Genemans en Danny Mekić.
Muziek is er van Mark Lotterman en tafelheer is Jan Mulder.
Ook aan mij ... Nah dan is het al geen Hype meer te noemenquote:Op maandag 12 november 2012 19:22 schreef Karina het volgende:
En alweer een hype die redelijk aan mij voorbij is gegaan.
quote:Op maandag 12 november 2012 19:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan zou Karina het moeten kennen.
Eerste wat ik dacht jaquote:Op maandag 12 november 2012 19:18 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ze hebben weer een hype gevonden
Heejquote:Op maandag 12 november 2012 19:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan zou Karina het moeten kennen.
Misschien zijn wij wel kleurenblind zonder het te weten.quote:Op maandag 12 november 2012 18:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vraag me wel altijd af hoe mensen en dieren die kleurenblind zijn iets zien, hoe dat er dan uit ziet.
Ja echt he. Ik werd er vorig jaar al heelmaal mee doodgegooid op mijn facebook timelinequote:
DWDD maakt er zelf een hypeje van.quote:Op maandag 12 november 2012 19:22 schreef Karina het volgende:
En alweer een hype die redelijk aan mij voorbij is gegaan.
Dus dit.quote:Op maandag 12 november 2012 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
DWDD maakt er zelf een hypeje van.
Die Twentefapper krijgt van mij een koekquote:Op maandag 12 november 2012 19:29 schreef Specularium het volgende:
Als Jakhals kutlul voor het raam gaat kloten met mijn tv krijgt ie er zo een baksteen op.
quote:Op maandag 12 november 2012 19:29 schreef Specularium het volgende:
Als Jakhals kutlul voor het raam gaat kloten met mijn tv krijgt ie er zo een baksteen op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doorsturen? Wat bedoel je manquote:Op maandag 12 november 2012 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Door het doorsturen m'n doorrrrr-momentje gemistkan ik dat ook uitzetten?
PerezHilton is er groot mee geworden.quote:Op maandag 12 november 2012 19:30 schreef Injetta het volgende:
Nou, effe gegoogled. Het zijn hele flauwe bijschriften op foto's... Dat deed ik toen ik 13 was of zo.....
Als je 2 berichten te snel achter elkaar plaatst word je tegenwoordig doorgestuurd naar de hoofdpaginaquote:
Zegt me niks.quote:Op maandag 12 november 2012 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je 2 berichten te snel achter elkaar plaatst word je tegenwoordig doorgestuurd naar de hoofdpagina
Ah nog nooit gehad, maar als je een ABO hebt kun je sneller achter elkaar posten.quote:Op maandag 12 november 2012 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je 2 berichten te snel achter elkaar plaatst word je tegenwoordig doorgestuurd naar de hoofdpagina
Mwa, ze gingen te lang door.quote:Op maandag 12 november 2012 19:32 schreef Specularium het volgende:
Eigenlijk is er nooit meer iets beters op tv geweest dan Jiskefet.
De meeste stand up "comedians" kunnen in ieder geval niet in hun schaduw staan.quote:Op maandag 12 november 2012 19:32 schreef Specularium het volgende:
Eigenlijk is er nooit meer iets beters op tv geweest dan Jiskefet.
Ja ik weetquote:Op maandag 12 november 2012 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah nog nooit gehad, maar als je een ABO hebt kun je sneller achter elkaar posten.
Heeft niets met een gekleurd naampje te maken hoorquote:Op maandag 12 november 2012 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik weetMaar ik ben een arme sloeber zonder gekleurd naampje
Moet je een abonnement vragen aan Sinterklaas.quote:Op maandag 12 november 2012 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik weetMaar ik ben een arme sloeber zonder gekleurd naampje
Ik dacht dat mods altijd automatisch abo kregen. En daarom arme sloeber.quote:Op maandag 12 november 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeft niets met een gekleurd naampje te maken hoorAlleen met een ABO.
Nee ik ga computerspelletjes vragenquote:Op maandag 12 november 2012 19:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je een abonnement vragen aan Sinterklaas.
Was het maar waar en je hebt 1 ster nuquote:Op maandag 12 november 2012 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat mods altijd automatisch abo kregen. En daarom arme sloeber.
quote:Op maandag 12 november 2012 19:35 schreef Pietepietje het volgende:
Als je de afleveringen van DWDD in omgekeerde volgorde terugkijkt worden ze steeds beter
Ik ook! De nieuwste NFS.quote:Op maandag 12 november 2012 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee ik ga computerspelletjes vragen
quote:Op maandag 12 november 2012 19:36 schreef Cee het volgende:
Mooie vrouw rechts achter Twan. Zeg ik als hetero vrouw zijnde.
quote:Op maandag 12 november 2012 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Was het maar waar en je hebt 1 ster nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat betekent 1 ster dan?know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 12 november 2012 19:37 schreef alors het volgende:
[..]Ja het was nogal dubbelzinnig maar niet zo bedoeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat betekent 1 ster dan?![]()
ABO. Simpele.
[..]Is gewoon een uitgang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat betekent 1 ster dan?Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
quote:Op maandag 12 november 2012 19:37 schreef Cee het volgende:
Maar wat is er met het gezicht van de jongen in het paars?
Hij is blind door een ziektequote:Piet Devos, hoogleraar literatuurwetenschap en schaker. Hij heeft, behalve een ELO-rating van 2252 (2007), al een respectabele erelijst. Hij won verschillende toernooien in binnen- en buitenland. Devos is, door een ziekte, als 5-jarige blinde geworden. Hij heeft een grote liefde voor architectuur. Voor het boek 'Architectuur door andere ogen' bracht hij een bezoek aan Radio Kootwijk, het voormalige zendstation op de Veluwe. Hij beschrijft hierin zijn beleving van de architectuur van dit gebouw.
[..]Er zijn heel veel verschillende sterren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat betekent 1 ster dan?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hij is blind. Of hij zit op FOK!.quote:Op maandag 12 november 2012 19:37 schreef Cee het volgende:
Progeria?quote:Op maandag 12 november 2012 19:37 schreef Cee het volgende:
Oh daarin heb je nog gradaties, want jij hebt er 4...quote:Op maandag 12 november 2012 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja het was nogal dubbelzinnig maar niet zo bedoeld![]()
ABO. Simpele.
Dank!quote:Op maandag 12 november 2012 19:38 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
[..]
Hij is blind door een ziekte
Ik heb het Pimp aboquote:Op maandag 12 november 2012 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Oh daarin heb je nog gradaties, want jij hebt er 4...
quote:Op maandag 12 november 2012 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is blind. Of hij zit op FOK!.
Nah niet vanwege dat hoorquote:Op maandag 12 november 2012 19:39 schreef iFok. het volgende:
[..]
Jij bent een mod, je bent sowieso stoer.
quote:Op maandag 12 november 2012 19:39 schreef iFok. het volgende:
[..]
Jij bent een mod, je bent sowieso stoer.
Als je er heel veel hebt kun je je notes bekijkenquote:Op maandag 12 november 2012 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Oh daarin heb je nog gradaties, want jij hebt er 4...
Wordt u al geserveerd.quote:Op maandag 12 november 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
En Mr Humphries was uit die serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |