De proliferatie van I.L. Pfeijffer neemt inderdaad zorgwekkende vormen aan.quote:Lijst Islam: 'De wereld is ziek, de duivel zit overal'
Daarom moeten we nog steeds kerst verslapen en lente maken op elkaars wangen.quote:Op donderdag 8 november 2012 07:55 schreef Reya het volgende:
[..]
De proliferatie van I.L. Pfeijffer neemt inderdaad zorgwekkende vormen aan.
U spreekt in raadselen.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Daarom moeten we nog steeds kerst verslapen en lente maken op elkaars wangen.
God straft meteen.quote:Nieuwe storm teistert oostkust VS
Mooi, hopelijk voorkomt dat de vele botsingen tussen allerlei lopende en rennende medemensen.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:27 schreef Tem het volgende:
Zaterdag gaat eindelijk de nieuwe reizigerspassage open.
Zijn ze nog niet klaar met dat station?quote:Op donderdag 8 november 2012 08:27 schreef Tem het volgende:
Werd tijd.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:27 schreef Tem het volgende:
Ze lopen op schema.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zijn ze nog niet klaar met dat station?
It's feckin huge I tell ya.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zijn ze nog niet klaar met dat station?
Of mensen die links gaan lopen alsof ze in Groot-Brittanië zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mooi, hopelijk voorkomt dat de vele botsingen tussen allerlei lopende en rennende medemensen.
Dat doe ik somsquote:Op donderdag 8 november 2012 08:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Of mensen die links gaan lopen alsof ze in Groot-Brittanië zijn.
Ik kreeg een naheffing van Electrabelquote:Op donderdag 8 november 2012 08:24 schreef Mutant01 het volgende:
Wie van jullie heeft Nijmegen getrolled?
Dus jij bent het!quote:Op donderdag 8 november 2012 08:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat doe ik soms.
Maar dat heeft te maken met het feit dat je niet kan oversteken vanwege de enorme mensenmassa in het midden. En je wil z.s.m. bij het metro-station zijn, dus dan ga je spooklopen.
Ik doe dat ook, wist niet dat daar regels voor zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat doe ik soms.
Maar dat heeft te maken met het feit dat je niet kan oversteken vanwege de enorme mensenmassa in het midden. En je wil z.s.m. bij het metro-station zijn, dus dan ga je spooklopen.
Ik werk al twee jaar niet meer in de energiesector.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:24 schreef Mutant01 het volgende:
Wie van jullie heeft Nijmegen getrolled?
Nou, zo goed gescheiden zijn die stromen nou ook niet meer, helemaal niet als je het pleintje voor de hema oploopt. Dan is het één grote chaos. Met van die bankhangende politieagenten die je staan aan te gapen elke middag.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:42 schreef De_Guidance het volgende:
Er loopt een stroom rechts vooruit en links de andere kant op.
Als mensen zich er niet aan houden krijg je die botsingen iedere keer.
Gelukkig is dit probleem zaterdag opgelost.
Tijd voor een enkeltje Goelag.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:43 schreef waht het volgende:
Ik loop ook wel eens links. Dit is een vrij land.
Op het pleintje is het een grote chaos inderdaadquote:Op donderdag 8 november 2012 08:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, zo goed gescheiden zijn die stromen nou ook niet meer, helemaal niet als je het pleintje voor de hema oploopt. Dan is het één grote chaos. Met van die bankhangende politieagenten die je staan aan te gapen elke middag.
Voor de rest van het volk, ja.quote:
Precies, en ik krijg nooit klachten.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:43 schreef waht het volgende:
Ik loop ook wel eens links. Dit is een vrij land.
Niemand durft.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, en ik krijg nooit klachten.
quote:Op donderdag 8 november 2012 08:45 schreef Boze_Appel het volgende:
Iedereen moet gewoon oprotten als ik ergens heen wil lopen.
Dit is de beste strategie.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:45 schreef Boze_Appel het volgende:
Iedereen moet gewoon oprotten als ik ergens heen wil lopen.
Wel in uniform.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:57 schreef Tem het volgende:
Zo'n driftige kabouter in een stationshal maakt niet zoveel indruk.
Gelukkig kan die kabouter wel overal tussendoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:57 schreef Tem het volgende:
Zo'n driftige kabouter in een stationshal maakt niet zoveel indruk.
Je mag ook wel op m'n schouders.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gelukkig kan die kabouter wel overal tussendoor.
Ik rij er zolangs, zal eens kijken.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:21 schreef Auti het volgende:
[..]
Probleempje met een electriciteitscentrale.
ramen en deuren van de trein dichthouden.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik rij er zolangs, zal eens kijken.
quote:Het is jammer dat u nooit verder bent gekomen dan het deelcertificaat rechten aan de moedermavo van Oost-Venlo, anders had u begrepen dat u hiervan de oorzaak bent. Naar mate je bevolkingsgroepen meer in een hoek drijft en stigmatiseert, vallen ze meer terug op hun traditionele identiteit.
Er was weinig te zien vanuit de trein, behalve dan dat de rook nu uit het gebouw zelf komt ipv uit de schoorsteen.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
ramen en deuren van de trein dichthouden.
Tuig van de laagste richel. Onaangename personen met een beperkt intellect die parasiteren op het leed van anderen.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:57 schreef waht het volgende:
Wat is de traditionele identiteit van journalisten?
Meer dan naar de Febo gaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:36 schreef Mutant01 het volgende:
In hoeverre is het 'gaan naar de moskee' een bijdrage aan de islamisering van Nederland?
Kwam de Knal van rechts?quote:
Dan kunnen het ook weer eens verdwaalde RAF-vliegeniers zijnquote:
Het gaat weer nergens over, inderdaad.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:15 schreef Tem het volgende:
Wel mooi om te zien dat links vindt dat Nederland zogenaamd islamiseert en de schuld daarvan geeft aan Wilders.
Wat voor saaie wereld zou dit zijn als hypocrisie volledig was uitgebannen?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:15 schreef Tem het volgende:
Wel mooi om te zien dat links vindt dat Nederland zogenaamd islamiseerd en de schuld daarvan geeft aan Wilders.
Zij realiseren zich niet dat zij in feite, door het gebruik van deze term in deze context, Wilders daarin bevestigen. Het is best hypocriet.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:15 schreef Tem het volgende:
Wel mooi om te zien dat links vindt dat Nederland zogenaamd islamiseert en de schuld daarvan geeft aan Wilders.
Zo houdt men elkaar bezig.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:15 schreef Tem het volgende:
Het wachten is op Lyrebird.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:24 schreef Friek_ het volgende:
Zijn er al zure rechtsen gespot op POL vanwege de winst van Obama? Ik blijf maar lachen deze week.
Het centrum van Nijmegen is destijds platgebombardeerd door de USAAF.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:11 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dan kunnen het ook weer eens verdwaalde RAF-vliegeniers zijn
Indirect wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Das geen antwoord op mijn vraag Remmie.
DE DRUIVEN ZIJN ZUURRR.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:24 schreef Friek_ het volgende:
Zijn er al zure rechtsen gespot op POL vanwege de winst van Obama? Ik blijf maar lachen deze week.
'links' die geen oog heeft voor migratieproblemen?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:15 schreef Tem het volgende:
heb nagekeken en je hebt gelijk, dacht altijd dat het de RAF was omdat die idd heel bewust stadscentra bombardeerden..quote:Op donderdag 8 november 2012 10:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Het centrum van Nijmegen is destijds platgebombardeerd door de USAAF.
Precies, nogal xenofoob.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zij realiseren zich niet dat zij in feite, door het gebruik van deze term in deze context, Wilders daarin bevestigen. Het is best hypocriet.
Dat staat er niet dus de rest van je opstel interesseert me weinig.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
'links' die geen oog heeft voor migratieproblemen?
Oh ik dacht dat het voor autisten juist een uitkomst was als ze geen echt persoon meer aan de lijn krijgenquote:Op donderdag 8 november 2012 10:37 schreef Auti het volgende:
Godverdomme.. 5 telefoontjes moeten plegen met instanties en telefooncentralecomputerstem dit dat alles.. en ben nu gewoon gesloopt.. Ik kan echt niet telefoneren en het is allemaal zo onnodig want alles is geautomatiseerd en gekoppeld. Voor een periodieke hercontrole... alles bij mij is zo statisch als de pest, denken ze soms dat ik de loterij heb gewonnen of zo?
Wij Obama-minnende Hollanders zouden van een koude kermis thuiskomen, aldus Lyrebird.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die heeft voorlopig nog wel een kater.
Uiteindelijk krijg je toch een echte persoon aan de lijn.. nadat je een zenuwslopend wachtmuziekje hebt moeten aanhoren.. of om de haverklap, een ogenblik geduld aub.. En dan moet je van te voren je BSN nummer intoetsen en dan krijg je eindelijk een muts aan de telefoon en dan gaat ze vragen om mijn BSN.. waarop ik zeg dat ik dat net heb ingetoetst en dan krijg je weer te horen dat dat niet is doorgekomen.. Waarop ik dan weer een discussie start over hoe waardeloos hun systeem dan wel niet is en dat de hele ICT branche verneukt wordt door dat soort kneuzenwerk, en dan krijg je weer te horen dat ze daar geen verstand van heeft waarop ik weer zeg dat dat nogal duidelijk is etc.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het voor autisten juist een uitkomst was als ze geen echt persoon meer aan de lijn krijgen
Nee ik moest het even kwijt, sorry.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:10 schreef KoosVogels het volgende:
Auti, je bent een beste vent, maar is het nou de bedoeling dat we een soort van medelijden met je hebben? Of iets in die richting?
Eigenlijk ben ik maar een egoïstische klootzak.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:13 schreef Voorschrift het volgende:
Koos is zeer medelevend voor een Linkse.
Als ik hun was had ik gewoon de haak erop gesmeten.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:18 schreef Auti het volgende:
De telefoon heeft het wel overleefdEr zijn nu alleen een paar callcentermedewerkers die graag zouden willen dat het al weekend was
Dat maakt het alleen maar nog erger.. dan bel ik weer terug en begin ik meteen met;quote:Op donderdag 8 november 2012 11:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ik hun was had ik gewoon de haak erop gesmeten.
Dat moeten zij toch zeggen?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:20 schreef Auti het volgende:
[..]
Dat maakt het alleen maar nog erger.. dan bel ik weer terug en begin ik meteen met;
"Ik ben wettelijk verplicht u mede te delen dat dit gesprek wordt opgenomen" Dat helpt vaak ook, dan zijn zitten ze in 1 keer rechtop en gaan ze goed hun best doen.
Waar is uw linkse hart?!quote:
Als ze het opnemen wel ja, maar het werkt ook vice versa.quote:
Je hebt een vacature voor me?quote:
quote:VELSEN - Het in 2010 gestarte project loondispensatie heeft in Velsen niet veel zoden aan de dijk gezet. Althans, als je naar de cijfers kijkt.
Loondispensatie komt erop neer dat werkgevers die iemand met een beperking aannemen slechts het loon hoeven te betalen dat iemand op de werkvloer waard is. De gemeente vult het salaris aan tot 100 procent.
Van de 53 Velsenaren die in het project uit 2010 meedraaien, heeft alleen de IJmuidense Debora Popping een baan bij een gewone werkgever gevonden. Van de overigen zijn er volgens de gemeente dertig goed bemiddelbaar en voor hen wordt een baan gezocht.
De verklaring voor het geringe succes van de regeling zit ’m volgens de gemeente in twee dingen: de regeling is nogal bureaucratisch en bovendien zijn de werkgevers in deze barre economische tijd niet echt op zoek naar nieuwe werknemers, al dan niet met loondispensatie.
In de IJmuider Courant van vrijdag een interview met Debora Popping
Ik moet nog maken:quote:
Ik ben voorbereidingen aan het treffen om voor mijzelf te gaan beginnen. Dat is ook meteen de beste optie.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:31 schreef Voorschrift het volgende:
Er zijn gewoon geen vacatures.
Ben ik even blij met mijn meerjarig contract.
Zie je Auti, gewoon verhuizen.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Beter zoeken, hier kan de gemeente dit soort klanten best wel goed kwijt.
Wat wil je opstarten dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:33 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik ben voorbereidingen aan het treffen om voor mijzelf te gaan beginnen. Dat is ook meteen de beste optie.
Dat 'gewoon' is niet zo gemakkelijk en/of vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zie je Auti, gewoon verhuizen.
Stevige wachtlijst bij de corporatie.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zie je Auti, gewoon verhuizen.
http://www.metronieuws.nl(...)rZlkg!t8FcbEpw2mdkE/quote:Mijn naam is Mariska Orbán-de Haas, hoofdredactrice van het Katholiek Nieuwsblad. U kent mij vast wel. Ik schuif regelmatig aan bij Pauw & Witteman omdat ik zo mijn eigen ideeën heb over abortus en homo’s. Zoals die keer toen ik een open brief had geschreven aan VVD-politica Jeanine Hennis, nu onze minister van Defensie. Zij is vóór abortus terwijl ze zelf meerdere miskramen heeft gehad. Ik vind dat raar. Dan moet je toch weten hoe erg het is een kind te verliezen?
Enfin, mevrouw de minister is dus nooit echt moeder geworden. Maar ik wel. En als zodanig schrijf ik u deze open brief, mevrouw Ribberink: als moeder van drie kinderen - en ook een beetje namens God. U heeft Tim verloren, uw enig kind. Hij werd door zijn plaaggeesten afgeschilderd als “een homo en een loser.” Natuurlijk was Tim geen loser. Wel had hij blijkbaar een tekortkoming. Daarover wil ik het graag met u hebben. Mijn zoontje is pas vier, maar ik kan nu al heel duidelijk aan hem zien dat hij géén homo is. Zo voed ik hem ook op, met voldoende autootjes en een speelgoedgarage. Mocht hij ooit tóch homo worden, dan zou ik mijzelf dat als ouder heel erg verwijten. Ook zou ik dodelijk ongerust zijn, want homo’s hebben altijd schokkend veel sekspartners. Maakte u zich nooit zorgen over ziektes bij uw zoon, mevrouw Ribberink? Ik vraag mij oprecht af waarom u nooit heeft ingegrepen. Zei u nooit tegen Tim: kies voor het mooiere, kies voor de eenheid tussen man en vrouw? Nee, dat deed u niet. Liever was u modern en tolerant.
Ach, leefden wij nog maar in het Nederland van de jaren vijftig, toen abortus nog een vies woord was en homo’s veilig in de kast zaten. Toen minderjarige rooms-katholieke jongens nog werden gecastreerd om ze van hun homoseksuele gedrag af te helpen. Was Tim in zijn jonge jaren netjes van zijn balletjes ontdaan, dan had menig kerkkoor hem graag als castraat opgenomen. Wellicht was dat zijn redding geweest. Maar daarvoor is het nu te laat. Aan de andere kant: nóg erger was het geweest wanneer Tim over enkele jaren met een andere homo was getrouwd. En wie weet wel een kind had gewild. Dat had enkel geleid tot Sodom en Gomorra-achtige praktijken als polygamie, incest en pedofilie. Dan was uw zoon, wat God en mij betreft, nog verder van huis geweest, mevrouw Ribberink. Al die ellende blijft hem nu gelukkig bespaard. Laat dat een troost voor u zijn. Nou, lieve groetjes dan maar, en natuurlijk zal ik voor uw zoon bidden, want zelfmoord is en blijft natuurlijk een doodzonde.
Alle liefs van Mariska Orbán-de Haas
Het is maar een idee hoor, maar misschien moet je voor jezelf wat meer realistische doelen stellen. Sowieso als eerste stap.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:34 schreef Auti het volgende:
[..]
PC-service bedrijf/ Webwinkel / eigen computermerk.
VS hoeveel speelgoed auto's had je vroeger ?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:40 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ben niet snel pissig, maar die vrouw heeft het voor mekaar.
Knap.
Het is een fake stukjequote:Op donderdag 8 november 2012 11:40 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ben niet snel pissig, maar die vrouw heeft het voor mekaar.
Knap.
Veel, en Action Man en al die zooi.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
VS hoeveel speelgoed auto's had je vroeger ?
Wat een kutwijf.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:39 schreef betyar het volgende:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)rZlkg!t8FcbEpw2mdkE/
![]()
![]()
![]()
Eentje voor NWS???
Dat moet toch een smakeloze grap zijn?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:39 schreef betyar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Eentje voor NWS???
Dan is castratie de logische keuze.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Veel, en Action Man en al die zooi.
Ik ga ook nog een gesprek regelen met mijn arbeidsdeskundige bij het UWV, die doen nu niets en laten mij met rust.. maar ik ga liever een reintegratietraject in.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is maar een idee hoor, maar misschien moet je voor jezelf wat meer realistische doelen stellen. Sowieso als eerste stap.
Inderdaad. Dit doe je gewoon niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:47 schreef Voorschrift het volgende:
Ook al is het een 'ludieke' grap, dan nog smakeloos.
Je zal 't maar lezen als moeder.
Zou zeggen dat het fake is. Zo gruwelijk selcht opvallend.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:39 schreef betyar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Eentje voor NWS???
Tim heeft zelfmoord gepleegd omdat 'ie zich niet geaccepteerd voelde, en nu staat zo'n "grap" in de krant.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit doe je gewoon niet.
Het is op geen enkele manier grappig.. Ik vind het zelfs schoftig en ernstig gestoord.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:47 schreef Voorschrift het volgende:
Ook al is het een 'ludieke' grap, dan nog smakeloos.
Je zal 't maar lezen als moeder.
Action Man was behoorlijk gay inderdaad.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Veel, en Action Man en al die zooi.
Shockeren levert aandacht opquote:Op donderdag 8 november 2012 11:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tim heeft zelfmoord gepleegd omdat 'ie zich niet geaccepteerd voelde, en nu staat zo'n "grap" in de krant.
De tering, de empathie van een steen geloof ik die journalist.
Ik begin bij deze dame toch aan een psychiatrische stoornis te denken.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:39 schreef betyar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Eentje voor NWS???
Een collumnist die dit zogenaamd vanuit een moslimstandpunt roept mag je van mij ook tot op het bot beledigen.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:49 schreef 3-voud het volgende:
Ben wel blij dat we dat mens gruwelijke dingen kunnen toewensen. Want Christen.
Bij een krankzinnige moslim regende het notes.
Dit is geen aandacht, dit is gewoon ziek.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een collumnist die dit zogenaamd vanuit een moslimstandpunt roept mag je van mij ook tot op het bot beledigen.
Bij deze reactie denk ik ook aan een psychiatrische stoornis.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zou zeggen dat het fake is. Zo gruwelijk selcht opvallend.
Indien echt: mens tegen een paal zetten en trekker overhalen. Vandaag nog.
Stiekum geloof ik er niks van.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit is geen aandacht, dit is gewoon ziek.
Hij heeft hypocrisie tot een kunst verhevenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef De_Guidance het volgende:
3-voud zou het echter geen probleem vinden als deze dame dergelijke dingen over moslims zei, want dat doet hij zelf ook.
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef De_Guidance het volgende:
3-voud zou het echter geen probleem vinden als deze dame dergelijke dingen over moslims zei, want dat doet hij zelf ook.
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij heeft hypocrisie tot een kunst verheven
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:53 schreef Voorschrift het volgende:
Waarom de neuk moet dit nou weer over moslims gaan?
Flikker op.
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:49 schreef 3-voud het volgende:
Ben wel blij dat we dat mens gruwelijke dingen kunnen toewensen. Want Christen.
Bij een krankzinnige moslim regende het notes.
Who cares who started, ik quote toch niemand?quote:
Ach, remstof en zijn teentjes.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Who cares who started, ik quote toch niemand?
Jij bent hier degene die plots over moslims begint en daarmee je eigen hypocrisie mooi blootlegt.quote:
Banaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die plots over moslims begint en daarmee je eigen hypocrisie mooi blootlegt.
Dat die column achterlijk is wil trouwens niet zeggen dat je vandaag nog de trekker moet overhalen. Er bestaat zoiets als vrijheid van meningsuiting en het is vooralsnog de wet en de rechter die de grenzen ervan bepalen , niet de trekker.
Jaren geleden had die pipo volgens mij wel leuke dingen.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit is geen aandacht, dit is gewoon ziek.
Wat dacht die gek toen hij bedacht hoe leuk het zou zijn om de zelfmoord van Tim te gebruiken voor een kritisch stukje tegen de kerk.quote:
dat je ziek wordt van die domme doos kan ik me goed voorstellen. Echter wat hij doet gaat veel te ver.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat dacht die gek toen hij bedacht hoe leuk het zou zijn om de zelfmoord van Tim te gebruiken voor een kritisch stukje tegen de kerk.
Ik krijg lekker toch geen ban, want links.quote:
Precies, het is gewoon ongehoord.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat dacht die gek toen hij bedacht hoe leuk het zou zijn om de zelfmoord van Tim te gebruiken voor een kritisch stukje tegen de kerk.
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij was het een vrouw die het schreef... Of is Mariska de nieuwe boyname van 2012?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
dat je ziek wordt van die domme doos kan ik me goed voorstellen. Echter wat hij doet gaat veel te ver.
Het is nep. Luuk koelman deed alsof hij deze vrouw was. Een 'spotprent in woorden' moet het zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij was het een vrouw die het schreef... Of is Mariska de nieuwe boyname van 2012?
Dat vind ik ook. Het komt voor de familie van Tim veel te dichtbij. Had het dan algemeen gehouden.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
dat je ziek wordt van die domme doos kan ik me goed voorstellen. Echter wat hij doet gaat veel te ver.
Waar haal je dat uit? Is hij niet diegene die de brief ontvangen en geplaatst heeft?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is nep. Luuk koelman deed alsof hij deze vrouw was. Een 'spotprent in woorden' moet het zijn.
En daar heb je weer dat aandacht trekken. Hij hanteert de basis van deze techniek al bijna 15 jaar. Grapjes met nepklachten tegen bedrijven zijn op een gegeven moment niet genoeg meer voor aandacht en dan wordt het extremer...quote:Op donderdag 8 november 2012 12:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Het komt voor de familie van Tim veel te dichtbij. Had het dan algemeen gehouden.
Ah... dus toch. Dubbel idioot die gast.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waar haal je dat uit? Is hij niet diegene die de brief ontvangen en geplaatst heeft?
Die Mariska bestaat echt. Bij zulke geintjes zet je je baan op het spel dunkt me.
Uit het feit dat hij van dit soort 'grappen' zijn baan heeft gemaakt.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waar haal je dat uit? Is hij niet diegene die de brief ontvangen en geplaatst heeft?
Hij is voor een dergelijk geintje over Gretta Duisenberg als eens vervolgd en heeft toen geschikt. Maar ik hoop van harte dat de metro hem er vanwege deze zieke grap er uit schopt.quote:Die Mariska bestaat echt. Bij zulke geintjes zet je je baan op het spel dunkt me.
Waarom denk je dat de foto van Luuk Koelman boven dat stuk staat?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die Mariska bestaat echt. Bij zulke geintjes zet je je baan op het spel dunkt me.
Ik ken hem verder niet, dus ook zijn stijl niet. Hij kijkt wel uitdagend op die foto, zo'n blik die zegt 'wie maakt me wat'. Misschien wordt hem nu wel wat gemaakt en beseft hij dat dit te ver ging.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En daar heb je weer dat aandacht trekken. Hij hanteert de basis van deze techniek al bijna 15 jaar. Grapjes met nepklachten tegen bedrijven zijn op een gegeven moment niet genoeg meer voor aandacht en dan wordt het extremer...
Hij kent maar 1 trucje ben ik bang
Wat kost het?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:05 schreef Drugshond het volgende:
Wat een gezeik allemaal weer.
Lust er iemand een jodenkoek.
http://www.koelman.com/quote:Op donderdag 8 november 2012 12:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken hem verder niet, dus ook zijn stijl niet. Hij kijkt wel uitdagend op die foto, zo'n blik die zegt 'wie maakt me wat'. Misschien wordt hem nu wel wat gemaakt en beseft hij dat dit te ver ging.
Is Titus weer aan het kokkerellen geslagen?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:05 schreef Drugshond het volgende:
Wat een gezeik allemaal weer.
Lust er iemand een jodenkoek.
Denkt u om de mosselsaus?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Is Titus weer aan het kokkerellen geslagen?
Antisemiet.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Is Titus weer aan het kokkerellen geslagen?
Volgens DeParo is iedereen antisemiet, met uitzondering van Simon Wiesenthal.quote:
Bijna net zo erg als gingers.quote:
Minstens.quote:
En mij wil het ook maar niet lukken.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens DeParo is iedereen antisemiet, met uitzondering van Simon Wiesenthal.
Jullie kennen elkaar virtueel te goed.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:17 schreef TitusPullo het volgende:
Toch heb ik een lichte voorkeur voor DeParo boven Kees22.
Goed idee, ik moet je moeder nog uitlaten.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar virtueel te goed.
Naar buiten een optie?
Ik vind ze beide totaal oninteressant en niet goed bij hun pepernoot.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:17 schreef TitusPullo het volgende:
Toch heb ik een lichte voorkeur voor DeParo boven Kees22.
quote:
Op gas koken is daarvoor al voldoende.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens DeParo is iedereen antisemiet,
Had hem al voorbij zien komen op FB.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Romney: ‘Gelukkig moet Obama die teringzooi opruimen’
Uw vriendin? Lekker bekje wel en gewaagde nagels, die nagels laten zien dat ze dominant in bed is.quote:
Maar DeParo is nog jong.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vind ze beide totaal oninteressant en niet goed bij hun pepernoot.
Hey 99 999!!quote:Op donderdag 8 november 2012 12:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op gas koken is daarvoor al voldoende.
Nee, ik kan haar niet krijgen.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Uw vriendin? Lekker bekje wel en gewaagde nagels, die nagels laten zien dat ze dominant in bed is.
Waarom niet?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:28 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, ik kan haar niet krijgen.
Nee, dan kunnen de meningen nog worden veranderd. Als je oud en versleten bent en je kraamt ook nog eens onzin uit, dan is 't vooral treurig.quote:
Omdat ik dom, lelijk en arm ben.quote:
DeParo is David Schwimmer.quote:
En oud.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:31 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Omdat ik dom, lelijk en arm ben.
Over tien jaar zit Kees in Huize Avondrood met krakend stemmetje te verkondigen: ''Palestijnen zijn ook Semieten! Sliep uit, ik ben nog van voor de Mammoetwet!''quote:
Nou. Raar hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:33 schreef De_Guidance het volgende:
[ afbeelding ]
Kan allemaal in het Europarlement.
En blank.quote:
Start een kinderopvang vlakbij het parlement. Echt iets voor Auti en Boze_Appelquote:Op donderdag 8 november 2012 12:33 schreef De_Guidance het volgende:
[ afbeelding ]
Kan allemaal in het Europarlement.
Jaja.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zonder keizersnede en verdoving he.
Sowieso teveel jonge mensen met bejaarde opvattingen op dit forum.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:33 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Over tien jaar zit Kees in Huize Avondrood met krakend stemmetje te verkondigen: ''Palestijnen zijn ook Semieten! Sliep uit, ik ben nog van voor de Mammoetwet!''
DeParo heeft dan tien communes versleten en is erik z'n manager.
Niet zo zuur.quote:
Bejaarden die opgesloten zitten in een jong lichaam. Vreselijke lui zijn dat. Dergelijke figuren waren mijn leidinggevenden tijdens mijn laatste bijbaantje. Doodknuppelen die gasten.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Sowieso teveel jonge mensen met bejaarde opvattingen op dit forum.
Nogmaals, die twee interesseren me eigenlijk helemaal niets.
Mij ook niet. Laten we het over Metal Gear Solid hebben.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Sowieso teveel jonge mensen met bejaarde opvattingen op dit forum.
Nogmaals, die twee interesseren me eigenlijk helemaal niets.
Daar heb je d'r op fok ook heel veel van. Jonge mensen die zich gedragen als oude mensen. Sowieso walgelijk van die te gemotiveerde/'volwassen' lui.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bejaarden die opgesloten zitten in een jong lichaam. Vreselijke lui zijn dat. Dergelijke figuren waren mijn leidinggevenden tijdens mijn laatste bijbaantje. Doodknuppelen die gasten.
Er zit stof op deze SC.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:39 schreef Tem het volgende:
Over oud gesproken, die plaat is ook onderhand grijs gedraaid.
Klep dicht, Seabert.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:39 schreef De_Guidance het volgende:
Wat wordt er veel doodgeknuppeld hier.
Hoe oud was jij ook al weer?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:39 schreef Ziba het volgende:
[..]
Daar heb je d'r op fok ook heel veel van. Jonge mensen die zich gedragen als oude mensen. Sowieso walgelijk van die te gemotiveerde/'volwassen' lui.
Dat is zo langzamerhand ook een gebrek.quote:
quote:De Efteling laat vanaf donderdag een nieuw sprookje zien in het sprookjesbos. Het gaat om de klassieker De nieuwe Kleren van de Keizer. Het is het 28e sprookje in het jubilerende attractiepark in Kaatsheuvel.
Op Geenstijl kan je naar hartenlust klagen over dit onderwerp.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:40 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat is zo langzamerhand ook een gebrek.
19. Walgelijke mensen zijn dat. En het probleem is: het zit er simpelweg in. Dus ook als je 6 jaar bent.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:40 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hoe oud was jij ook al weer?
Heb ik nog op de PS1 gespeeld. Was wel een leuk spel.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Mij ook niet. Laten we het over Metal Gear Solid hebben.
Ik vind ze best wel aardig.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:42 schreef Ziba het volgende:
[..]
19. Walgelijke mensen zijn dat. En het probleem is: het zit er simpelweg in. Dus ook als je 6 jaar bent.
Te blank is niet mooi als je naakt bent bij mannen.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:40 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat is zo langzamerhand ook een gebrek.
Ja en nee.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:43 schreef Ziba het volgende:
[..]
Te blank is niet mooi als je naakt bent bij mannen.
Je moet ook niet naakt zijn bij mannen.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:43 schreef Ziba het volgende:
[..]
Te blank is niet mooi als je naakt bent bij mannen.
Ik niet. Zijn ook dezelfde mensen die je niet laten afkijken bij toetsen. Maarja, die mensen worden toch altijd buitengesloten omdat irritant.quote:
Ik liet mensen nooit afkijken.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:43 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik niet. Zijn ook dezelfde mensen die je niet laten afkijken bij toetsen. Maarja, die mensen worden toch altijd buitengesloten omdat irritant.
Stiekem ben ik ook pas 15.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:43 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik niet. Zijn ook dezelfde mensen die je niet laten afkijken bij toetsen. Maarja, die mensen worden toch altijd buitengesloten omdat irritant.
Daar ben ik te oud voor.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Op Geenstijl kan je naar hartenlust klagen over dit onderwerp.
Ik vind blank wel mooi maar naakt afstotelijk. En bij vrouwen kan het wel mooi zijn naakt soms. Maar jij vindt?quote:
Heb zin om Final Fantasy IX te spelen.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb ik nog op de PS1 gespeeld. Was wel een leuk spel.
Blanke mannen kunnen naakt ook mooi zijn, maar ik val sowieso op gezichten dus boeiend.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik vind blank wel mooi maar naakt afstotelijk. En bij vrouwen kan het wel mooi zijn naakt soms. Maar jij vindt?
Vind ik raar.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik liet mensen nooit afkijken.
Ze moesten zelf maar opzoeken hoeveel Armeniers er waren omgekomen.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik liet mensen nooit afkijken.
Nee. Ziet er kwetsbaar uit ofzo. Ach, kan ik niet echt uitleggen.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Blanke mannen kunnen naakt ook mooi zijn, maar ik val sowieso op gezichten dus boeiend.
Wat zijn dit nou toch voor zinnen, mens?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:44 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik vind blank wel mooi maar naakt afstotelijk.
Blanken zien er sowieso kwetsbaarder uit dan kleurlingen, naakt of niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:45 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee. Ziet er kwetsbaar uit ofzo. Ach, kan ik niet echt uitleggen.
Was ik maar 15, dan kon ik mijn achterlijke gedrag nog verklaren. Denk ik wel eens. Nu ik 19 ben wordt het niet heel erg meer getolereerd.quote:
Geeft niks, ik tolereer je wel hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Was ik maar 15, dan kon ik mijn achterlijke gedrag nog verklaren. Denk ik wel eens. Nu ik 19 ben wordt het niet heel erg meer getolereerd.
Op de middelbare school werden ook constant Armenen grapjes gemaakt. Misschien wel daarom.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:45 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ze moesten zelf maar opzoeken hoeveel Armeniers er waren omgekomen.
Komt dat door de blankheid? Dat is wel zo. Maar vooral naakt.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Blanken zien er sowieso kwetsbaarder uit dan kleurlingen, naakt of niet.
Ach. Ik vind blanke mannen naakt niet zo denderend.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:46 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat zijn dit nou toch voor zinnen, mens?
Nee, blanken hebben gewoon verfijndere karakteristieken, wat minder ruw en grof.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Komt dat door de blankheid? Dat is wel zo. Maar vooral naakt.
Misschien was ik bang dat ze erachter zouden komen en dat ik de schuld dan zou krijgen.quote:
Ik ben blijven hangen in mijn puberteit, excuses daarvoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:47 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Op de middelbare school werden ook constant Armenen grapjes gemaakt. Misschien wel daarom.
Ze staan vast in de rij om zich voor jou te ontkleden.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:47 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ach. Ik vind blanke mannen naakt niet zo denderend.
De lessen Maatschappijleer lijken me op een zwarte school wel interessant.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik ben blijven hangen in mijn puberteit, excuses daarvoor.
Je zou na de tweede naar een zwarte school hebben moeten gaan, daar maken ze zulke grappen niet.
Dat was misschien wel beter geweest, dan was ik tenminste aan het werk nu met MBO diploma op zak.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:48 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik ben blijven hangen in mijn puberteit, excuses daarvoor.
Je zou na de tweede naar een zwarte school hebben moeten gaan, daar maken ze zulke grappen niet.
Mail Rutte maar, hij doet het als hobby.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De lessen Maatschappijleer lijken me op een zwarte school wel interessant.
Wat zit je toch vervelend te blaten naar mij toe.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:49 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ze staan vast in de rij om zich voor jou te ontkleden.
Jij moet eens YouTuben op Jane Elliott.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat was misschien wel beter geweest, dan was ik tenminste aan het werk nu met MBO diploma op zak.
In dienst bij 3-voud.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat was misschien wel beter geweest, dan was ik tenminste aan het werk nu met MBO diploma op zak.
Grappig. Nu ben je van de SC ook een beetje de moraalridder en toen onbewust ook al met je niet laten afkijken.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:48 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Misschien was ik bang dat ze erachter zouden komen en dat ik de schuld dan zou krijgen.
Wel laf op zich.
Jij bent begonnen.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:50 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wat zit je toch vervelend te blaten naar mij toe.
Ik heb de docu al gezien.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij moet eens YouTuben op Jane Elliott.
Ik kan het ook wel, ik laat gewoon onderstaande zien en klaar.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Mail Rutte maar, hij doet het als hobby.
O ik was heel bewust een moraalridder toen hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:51 schreef Ziba het volgende:
[..]
Grappig. Nu ben je van de SC ook een beetje de moraalridder en toen onbewust ook al met je niet laten afkijken.
Ze is gewoon een incognito negerin geloof ik, met haar intrinsieke haat jegens blanken.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb de docu al gezien.
Wat een kindermishandeling
Meer tegen kinderen.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ze is gewoon een incognito negerin geloof ik, met haar intrinsieke haat jegens blanken.
Maar omwille van de lieve vrede wil ik best wat ridderlijker zijn.quote:
Ik haat moraalridders best wel. Tenzij het mij goed uitkomt.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
O ik was heel bewust een moraalridder toen hoor.
Nah ze doet tegenwoordig die experimenten met volwassenen.quote:
Ik ben geen incassobureau.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:52 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wanneer? Jij stuurt zomaar een kolossale vrouw.
quote:Op donderdag 8 november 2012 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan het ook wel, ik laat gewoon onderstaande zien en klaar.
Zo hoort Nederland te zijn, hoppa.
Ik haat opportunisten dan ook wel, tenzij ze uiteindelijk laten zien dat hun hart op de goede plek zit.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:53 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik haat moraalridders best wel. Tenzij het mij goed uitkomt.
Niet jouw gare boeren alternatief.quote:
Wat ben ik dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik haat opportunisten dan ook wel, tenzij ze uiteindelijk laten zien dat hun hart op de goede plek zit.
Het is lunchtijd.quote:
Iedereen is stiekem enigszins opportunist.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:54 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik haat opportunisten dan ook wel, tenzij ze uiteindelijk laten zien dat hun hart op de goede plek zit.
Iedereen is stiekem enigszins moraalridder.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:55 schreef Ziba het volgende:
[..]
Iedereen is stiekem enigszins opportunist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |