quote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef De_Guidance het volgende:
3-voud zou het echter geen probleem vinden als deze dame dergelijke dingen over moslims zei, want dat doet hij zelf ook.
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij heeft hypocrisie tot een kunst verheven
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:53 schreef Voorschrift het volgende:
Waarom de neuk moet dit nou weer over moslims gaan?
Flikker op.
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:49 schreef 3-voud het volgende:
Ben wel blij dat we dat mens gruwelijke dingen kunnen toewensen. Want Christen.
Bij een krankzinnige moslim regende het notes.
Who cares who started, ik quote toch niemand?quote:
Ach, remstof en zijn teentjes.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Who cares who started, ik quote toch niemand?
Jij bent hier degene die plots over moslims begint en daarmee je eigen hypocrisie mooi blootlegt.quote:
Banaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:55 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die plots over moslims begint en daarmee je eigen hypocrisie mooi blootlegt.
Dat die column achterlijk is wil trouwens niet zeggen dat je vandaag nog de trekker moet overhalen. Er bestaat zoiets als vrijheid van meningsuiting en het is vooralsnog de wet en de rechter die de grenzen ervan bepalen , niet de trekker.
Jaren geleden had die pipo volgens mij wel leuke dingen.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit is geen aandacht, dit is gewoon ziek.
Wat dacht die gek toen hij bedacht hoe leuk het zou zijn om de zelfmoord van Tim te gebruiken voor een kritisch stukje tegen de kerk.quote:
dat je ziek wordt van die domme doos kan ik me goed voorstellen. Echter wat hij doet gaat veel te ver.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat dacht die gek toen hij bedacht hoe leuk het zou zijn om de zelfmoord van Tim te gebruiken voor een kritisch stukje tegen de kerk.
Ik krijg lekker toch geen ban, want links.quote:
Precies, het is gewoon ongehoord.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat dacht die gek toen hij bedacht hoe leuk het zou zijn om de zelfmoord van Tim te gebruiken voor een kritisch stukje tegen de kerk.
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij was het een vrouw die het schreef... Of is Mariska de nieuwe boyname van 2012?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
dat je ziek wordt van die domme doos kan ik me goed voorstellen. Echter wat hij doet gaat veel te ver.
Het is nep. Luuk koelman deed alsof hij deze vrouw was. Een 'spotprent in woorden' moet het zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:59 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij was het een vrouw die het schreef... Of is Mariska de nieuwe boyname van 2012?
Dat vind ik ook. Het komt voor de familie van Tim veel te dichtbij. Had het dan algemeen gehouden.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
dat je ziek wordt van die domme doos kan ik me goed voorstellen. Echter wat hij doet gaat veel te ver.
Waar haal je dat uit? Is hij niet diegene die de brief ontvangen en geplaatst heeft?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:01 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het is nep. Luuk koelman deed alsof hij deze vrouw was. Een 'spotprent in woorden' moet het zijn.
En daar heb je weer dat aandacht trekken. Hij hanteert de basis van deze techniek al bijna 15 jaar. Grapjes met nepklachten tegen bedrijven zijn op een gegeven moment niet genoeg meer voor aandacht en dan wordt het extremer...quote:Op donderdag 8 november 2012 12:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Het komt voor de familie van Tim veel te dichtbij. Had het dan algemeen gehouden.
Ah... dus toch. Dubbel idioot die gast.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waar haal je dat uit? Is hij niet diegene die de brief ontvangen en geplaatst heeft?
Die Mariska bestaat echt. Bij zulke geintjes zet je je baan op het spel dunkt me.
Uit het feit dat hij van dit soort 'grappen' zijn baan heeft gemaakt.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waar haal je dat uit? Is hij niet diegene die de brief ontvangen en geplaatst heeft?
Hij is voor een dergelijk geintje over Gretta Duisenberg als eens vervolgd en heeft toen geschikt. Maar ik hoop van harte dat de metro hem er vanwege deze zieke grap er uit schopt.quote:Die Mariska bestaat echt. Bij zulke geintjes zet je je baan op het spel dunkt me.
Waarom denk je dat de foto van Luuk Koelman boven dat stuk staat?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die Mariska bestaat echt. Bij zulke geintjes zet je je baan op het spel dunkt me.
Ik ken hem verder niet, dus ook zijn stijl niet. Hij kijkt wel uitdagend op die foto, zo'n blik die zegt 'wie maakt me wat'. Misschien wordt hem nu wel wat gemaakt en beseft hij dat dit te ver ging.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En daar heb je weer dat aandacht trekken. Hij hanteert de basis van deze techniek al bijna 15 jaar. Grapjes met nepklachten tegen bedrijven zijn op een gegeven moment niet genoeg meer voor aandacht en dan wordt het extremer...
Hij kent maar 1 trucje ben ik bang
Wat kost het?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:05 schreef Drugshond het volgende:
Wat een gezeik allemaal weer.
Lust er iemand een jodenkoek.
http://www.koelman.com/quote:Op donderdag 8 november 2012 12:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ken hem verder niet, dus ook zijn stijl niet. Hij kijkt wel uitdagend op die foto, zo'n blik die zegt 'wie maakt me wat'. Misschien wordt hem nu wel wat gemaakt en beseft hij dat dit te ver ging.
Is Titus weer aan het kokkerellen geslagen?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:05 schreef Drugshond het volgende:
Wat een gezeik allemaal weer.
Lust er iemand een jodenkoek.
Denkt u om de mosselsaus?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Is Titus weer aan het kokkerellen geslagen?
Antisemiet.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Is Titus weer aan het kokkerellen geslagen?
Volgens DeParo is iedereen antisemiet, met uitzondering van Simon Wiesenthal.quote:
Bijna net zo erg als gingers.quote:
Minstens.quote:
En mij wil het ook maar niet lukken.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens DeParo is iedereen antisemiet, met uitzondering van Simon Wiesenthal.
Jullie kennen elkaar virtueel te goed.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:17 schreef TitusPullo het volgende:
Toch heb ik een lichte voorkeur voor DeParo boven Kees22.
Goed idee, ik moet je moeder nog uitlaten.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar virtueel te goed.
Naar buiten een optie?
Ik vind ze beide totaal oninteressant en niet goed bij hun pepernoot.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:17 schreef TitusPullo het volgende:
Toch heb ik een lichte voorkeur voor DeParo boven Kees22.
quote:
Op gas koken is daarvoor al voldoende.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens DeParo is iedereen antisemiet,
Had hem al voorbij zien komen op FB.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Romney: ‘Gelukkig moet Obama die teringzooi opruimen’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |