De proliferatie van I.L. Pfeijffer neemt inderdaad zorgwekkende vormen aan.quote:Lijst Islam: 'De wereld is ziek, de duivel zit overal'
Daarom moeten we nog steeds kerst verslapen en lente maken op elkaars wangen.quote:Op donderdag 8 november 2012 07:55 schreef Reya het volgende:
[..]
De proliferatie van I.L. Pfeijffer neemt inderdaad zorgwekkende vormen aan.
U spreekt in raadselen.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Daarom moeten we nog steeds kerst verslapen en lente maken op elkaars wangen.
God straft meteen.quote:Nieuwe storm teistert oostkust VS
Mooi, hopelijk voorkomt dat de vele botsingen tussen allerlei lopende en rennende medemensen.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:27 schreef Tem het volgende:
Zaterdag gaat eindelijk de nieuwe reizigerspassage open.
Zijn ze nog niet klaar met dat station?quote:Op donderdag 8 november 2012 08:27 schreef Tem het volgende:
Werd tijd.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:27 schreef Tem het volgende:
Ze lopen op schema.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zijn ze nog niet klaar met dat station?
It's feckin huge I tell ya.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zijn ze nog niet klaar met dat station?
Of mensen die links gaan lopen alsof ze in Groot-Brittanië zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mooi, hopelijk voorkomt dat de vele botsingen tussen allerlei lopende en rennende medemensen.
Dat doe ik somsquote:Op donderdag 8 november 2012 08:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Of mensen die links gaan lopen alsof ze in Groot-Brittanië zijn.
Ik kreeg een naheffing van Electrabelquote:Op donderdag 8 november 2012 08:24 schreef Mutant01 het volgende:
Wie van jullie heeft Nijmegen getrolled?
Dus jij bent het!quote:Op donderdag 8 november 2012 08:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat doe ik soms.
Maar dat heeft te maken met het feit dat je niet kan oversteken vanwege de enorme mensenmassa in het midden. En je wil z.s.m. bij het metro-station zijn, dus dan ga je spooklopen.
Ik doe dat ook, wist niet dat daar regels voor zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat doe ik soms.
Maar dat heeft te maken met het feit dat je niet kan oversteken vanwege de enorme mensenmassa in het midden. En je wil z.s.m. bij het metro-station zijn, dus dan ga je spooklopen.
Ik werk al twee jaar niet meer in de energiesector.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:24 schreef Mutant01 het volgende:
Wie van jullie heeft Nijmegen getrolled?
Nou, zo goed gescheiden zijn die stromen nou ook niet meer, helemaal niet als je het pleintje voor de hema oploopt. Dan is het één grote chaos. Met van die bankhangende politieagenten die je staan aan te gapen elke middag.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:42 schreef De_Guidance het volgende:
Er loopt een stroom rechts vooruit en links de andere kant op.
Als mensen zich er niet aan houden krijg je die botsingen iedere keer.
Gelukkig is dit probleem zaterdag opgelost.
Tijd voor een enkeltje Goelag.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:43 schreef waht het volgende:
Ik loop ook wel eens links. Dit is een vrij land.
Op het pleintje is het een grote chaos inderdaadquote:Op donderdag 8 november 2012 08:43 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou, zo goed gescheiden zijn die stromen nou ook niet meer, helemaal niet als je het pleintje voor de hema oploopt. Dan is het één grote chaos. Met van die bankhangende politieagenten die je staan aan te gapen elke middag.
Voor de rest van het volk, ja.quote:
Precies, en ik krijg nooit klachten.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:43 schreef waht het volgende:
Ik loop ook wel eens links. Dit is een vrij land.
Niemand durft.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, en ik krijg nooit klachten.
quote:Op donderdag 8 november 2012 08:45 schreef Boze_Appel het volgende:
Iedereen moet gewoon oprotten als ik ergens heen wil lopen.
Dit is de beste strategie.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:45 schreef Boze_Appel het volgende:
Iedereen moet gewoon oprotten als ik ergens heen wil lopen.
Wel in uniform.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:57 schreef Tem het volgende:
Zo'n driftige kabouter in een stationshal maakt niet zoveel indruk.
Gelukkig kan die kabouter wel overal tussendoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:57 schreef Tem het volgende:
Zo'n driftige kabouter in een stationshal maakt niet zoveel indruk.
Je mag ook wel op m'n schouders.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gelukkig kan die kabouter wel overal tussendoor.
Ik rij er zolangs, zal eens kijken.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:21 schreef Auti het volgende:
[..]
Probleempje met een electriciteitscentrale.
ramen en deuren van de trein dichthouden.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik rij er zolangs, zal eens kijken.
quote:Het is jammer dat u nooit verder bent gekomen dan het deelcertificaat rechten aan de moedermavo van Oost-Venlo, anders had u begrepen dat u hiervan de oorzaak bent. Naar mate je bevolkingsgroepen meer in een hoek drijft en stigmatiseert, vallen ze meer terug op hun traditionele identiteit.
Er was weinig te zien vanuit de trein, behalve dan dat de rook nu uit het gebouw zelf komt ipv uit de schoorsteen.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
ramen en deuren van de trein dichthouden.
Tuig van de laagste richel. Onaangename personen met een beperkt intellect die parasiteren op het leed van anderen.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:57 schreef waht het volgende:
Wat is de traditionele identiteit van journalisten?
Meer dan naar de Febo gaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:36 schreef Mutant01 het volgende:
In hoeverre is het 'gaan naar de moskee' een bijdrage aan de islamisering van Nederland?
Kwam de Knal van rechts?quote:
Dan kunnen het ook weer eens verdwaalde RAF-vliegeniers zijnquote:
Het gaat weer nergens over, inderdaad.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:15 schreef Tem het volgende:
Wel mooi om te zien dat links vindt dat Nederland zogenaamd islamiseert en de schuld daarvan geeft aan Wilders.
Wat voor saaie wereld zou dit zijn als hypocrisie volledig was uitgebannen?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:15 schreef Tem het volgende:
Wel mooi om te zien dat links vindt dat Nederland zogenaamd islamiseerd en de schuld daarvan geeft aan Wilders.
Zij realiseren zich niet dat zij in feite, door het gebruik van deze term in deze context, Wilders daarin bevestigen. Het is best hypocriet.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:15 schreef Tem het volgende:
Wel mooi om te zien dat links vindt dat Nederland zogenaamd islamiseert en de schuld daarvan geeft aan Wilders.
Zo houdt men elkaar bezig.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:15 schreef Tem het volgende:
Het wachten is op Lyrebird.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:24 schreef Friek_ het volgende:
Zijn er al zure rechtsen gespot op POL vanwege de winst van Obama? Ik blijf maar lachen deze week.
Het centrum van Nijmegen is destijds platgebombardeerd door de USAAF.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:11 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Dan kunnen het ook weer eens verdwaalde RAF-vliegeniers zijn
Indirect wel.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Das geen antwoord op mijn vraag Remmie.
DE DRUIVEN ZIJN ZUURRR.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:24 schreef Friek_ het volgende:
Zijn er al zure rechtsen gespot op POL vanwege de winst van Obama? Ik blijf maar lachen deze week.
'links' die geen oog heeft voor migratieproblemen?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:15 schreef Tem het volgende:
heb nagekeken en je hebt gelijk, dacht altijd dat het de RAF was omdat die idd heel bewust stadscentra bombardeerden..quote:Op donderdag 8 november 2012 10:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Het centrum van Nijmegen is destijds platgebombardeerd door de USAAF.
Precies, nogal xenofoob.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zij realiseren zich niet dat zij in feite, door het gebruik van deze term in deze context, Wilders daarin bevestigen. Het is best hypocriet.
Dat staat er niet dus de rest van je opstel interesseert me weinig.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:30 schreef RM-rf het volgende:
[..]
'links' die geen oog heeft voor migratieproblemen?
Oh ik dacht dat het voor autisten juist een uitkomst was als ze geen echt persoon meer aan de lijn krijgenquote:Op donderdag 8 november 2012 10:37 schreef Auti het volgende:
Godverdomme.. 5 telefoontjes moeten plegen met instanties en telefooncentralecomputerstem dit dat alles.. en ben nu gewoon gesloopt.. Ik kan echt niet telefoneren en het is allemaal zo onnodig want alles is geautomatiseerd en gekoppeld. Voor een periodieke hercontrole... alles bij mij is zo statisch als de pest, denken ze soms dat ik de loterij heb gewonnen of zo?
Wij Obama-minnende Hollanders zouden van een koude kermis thuiskomen, aldus Lyrebird.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die heeft voorlopig nog wel een kater.
Uiteindelijk krijg je toch een echte persoon aan de lijn.. nadat je een zenuwslopend wachtmuziekje hebt moeten aanhoren.. of om de haverklap, een ogenblik geduld aub.. En dan moet je van te voren je BSN nummer intoetsen en dan krijg je eindelijk een muts aan de telefoon en dan gaat ze vragen om mijn BSN.. waarop ik zeg dat ik dat net heb ingetoetst en dan krijg je weer te horen dat dat niet is doorgekomen.. Waarop ik dan weer een discussie start over hoe waardeloos hun systeem dan wel niet is en dat de hele ICT branche verneukt wordt door dat soort kneuzenwerk, en dan krijg je weer te horen dat ze daar geen verstand van heeft waarop ik weer zeg dat dat nogal duidelijk is etc.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het voor autisten juist een uitkomst was als ze geen echt persoon meer aan de lijn krijgen
Nee ik moest het even kwijt, sorry.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:10 schreef KoosVogels het volgende:
Auti, je bent een beste vent, maar is het nou de bedoeling dat we een soort van medelijden met je hebben? Of iets in die richting?
Eigenlijk ben ik maar een egoïstische klootzak.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:13 schreef Voorschrift het volgende:
Koos is zeer medelevend voor een Linkse.
Als ik hun was had ik gewoon de haak erop gesmeten.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:18 schreef Auti het volgende:
De telefoon heeft het wel overleefdEr zijn nu alleen een paar callcentermedewerkers die graag zouden willen dat het al weekend was
Dat maakt het alleen maar nog erger.. dan bel ik weer terug en begin ik meteen met;quote:Op donderdag 8 november 2012 11:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als ik hun was had ik gewoon de haak erop gesmeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |