Uw vriendin? Lekker bekje wel en gewaagde nagels, die nagels laten zien dat ze dominant in bed is.quote:
Maar DeParo is nog jong.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vind ze beide totaal oninteressant en niet goed bij hun pepernoot.
Hey 99 999!!quote:Op donderdag 8 november 2012 12:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Op gas koken is daarvoor al voldoende.
Nee, ik kan haar niet krijgen.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
Uw vriendin? Lekker bekje wel en gewaagde nagels, die nagels laten zien dat ze dominant in bed is.
Waarom niet?quote:Op donderdag 8 november 2012 12:28 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, ik kan haar niet krijgen.
Nee, dan kunnen de meningen nog worden veranderd. Als je oud en versleten bent en je kraamt ook nog eens onzin uit, dan is 't vooral treurig.quote:
Omdat ik dom, lelijk en arm ben.quote:
DeParo is David Schwimmer.quote:
En oud.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:31 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Omdat ik dom, lelijk en arm ben.
Over tien jaar zit Kees in Huize Avondrood met krakend stemmetje te verkondigen: ''Palestijnen zijn ook Semieten! Sliep uit, ik ben nog van voor de Mammoetwet!''quote:
Nou. Raar hoor.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:33 schreef De_Guidance het volgende:
[ afbeelding ]
Kan allemaal in het Europarlement.
En blank.quote:
Start een kinderopvang vlakbij het parlement. Echt iets voor Auti en Boze_Appelquote:Op donderdag 8 november 2012 12:33 schreef De_Guidance het volgende:
[ afbeelding ]
Kan allemaal in het Europarlement.
Jaja.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zonder keizersnede en verdoving he.
Sowieso teveel jonge mensen met bejaarde opvattingen op dit forum.quote:Op donderdag 8 november 2012 12:33 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Over tien jaar zit Kees in Huize Avondrood met krakend stemmetje te verkondigen: ''Palestijnen zijn ook Semieten! Sliep uit, ik ben nog van voor de Mammoetwet!''
DeParo heeft dan tien communes versleten en is erik z'n manager.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |