Ik in eerste instantie nog wel. Tot ik zag dat het van Rens kwam.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt jongen, helemaal niemand geeft een fuck.
Wilde iets anders erin brengen dan dat alle aandacht naar die nieuwe user gaatquote:Op donderdag 8 november 2012 00:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt jongen, helemaal niemand geeft een fuck.
Je moeder op een brommerquote:
Alsof hij uberhaupt nog mag terugkomenquote:Op donderdag 8 november 2012 00:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Nee
Want als het hem echt is dan verneukt ie het echt pas goed
Neequote:Op donderdag 8 november 2012 00:21 schreef Nukkert het volgende:
[..]
Haha, op je pikkie getrapt jongen?
Jupquote:Op donderdag 8 november 2012 00:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof hij uberhaupt nog mag terugkomen
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:22 schreef RensAjacied het volgende:
HMF de baas van deze SC. Hij en Kapi hebben het gevormd zoals het is.
KAPIquote:Op donderdag 8 november 2012 00:22 schreef Nukkert het volgende:
[..]
Ik ben niet degene waarvan je me voor aanhoudt.
Vuistdiep.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:22 schreef RensAjacied het volgende:
Zijn broertje ook niet want die heeft een chromosoom teveelquote:Op donderdag 8 november 2012 00:22 schreef Nukkert het volgende:
[..]
Ik ben niet degene waarvan je me voor aanhoudt.
Moet dat nou.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zijn broertje ook niet want die heeft een chromosoom teveel
Oké en nu?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:22 schreef RensAjacied het volgende:
Ja wat?quote:
Je bent het niet anders had je mij wel uitgescholden voor kale kankerjoodquote:
Jammer danquote:Op donderdag 8 november 2012 00:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind dat een beetje triest zo'n opmerking.
Ga pijpenquote:Op donderdag 8 november 2012 00:22 schreef RensAjacied het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:24 schreef RensAjacied het volgende:
Die gast gaat niet op mijn dikke slijmreactie's in dus het is HMF niet. Wie blijft erover?
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat jij ze nou niet mag. Jij vond het niet eens jammer dat Kapi wegging
Oke nouja welkom dan maar Jurquote:Op donderdag 8 november 2012 00:25 schreef Nukkert het volgende:
[..]
Dat soort termen zul je mij niet zien gebruiken. Ik hou het netjes.
Mis jij hem danquote:Op donderdag 8 november 2012 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat jij ze nou niet mag. Jij vond het niet eens jammer dat Kapi wegging
Nee iddquote:
AryMehr zou ik wel tof vindenquote:Op donderdag 8 november 2012 00:26 schreef Caland het volgende:
AryanMehr ofzo.
Lekker boeiend trouwens ook
Real is kut manquote:
ga nog meer likkenquote:Op donderdag 8 november 2012 00:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
AryMehr zou ik wel tof vinden
Jou mag ik nietquote:
Gewoon kloon die momenteel ook nog post in VBL?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:27 schreef Nukkert het volgende:
Leuk, al die namen. Ik ben ervan overtuigd dat de heren in kwestie schaterlachend achter hun PC zitten nu.
Dat zou pas triest zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:27 schreef Nukkert het volgende:
Leuk, al die namen. Ik ben ervan overtuigd dat de heren in kwestie schaterlachend achter hun PC zitten nu.
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Barcelona.![]()
Fluitend naar het kampioenschap dit seizoen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:29 schreef Nukkert het volgende:
[..]
Jij bent niet triest wil je zeggen? Hoeveel uren heb je nu al besteed aan dit kansloze gebeuren? De ironie zeg.
De moraalridder hier uithangen is dat zeker niet?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:29 schreef Nukkert het volgende:
[..]
Jij bent niet triest wil je zeggen? Hoeveel uren heb je nu al besteed aan dit kansloze gebeuren? De ironie zeg.
GGMM?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:27 schreef Nukkert het volgende:
Wat?quote:
Die ligt al een paar uur te pitten in zijn Ajax pyjamaquote:
Dat was langequote:
Sowieso.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:33 schreef Nukkert het volgende:
[..]
Ik hang niet de moraalridder uit. De reden van mijn vertoning hier, zal waarschijnlijk in essentie niet veel verschillen van jouw redenen. Of jij wilt mij wijsmaken dat je hier zit voor je ontwikkeling?
Lekker man. Moet morgen door de mri scan.quote:
Nopequote:
Waarom?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker man. Moet morgen door de mri scan.
Ah, hoop dat je niet claustrofobisch bent aangelegd.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker man. Moet morgen door de mri scan.
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Leuk die post geschiedenis wel, die AryaMehr zat in DWDD laatst.
Wat jij wil ouwe pikkebaas.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:35 schreef Nukkert het volgende:
[..]
Niet zo popi-jopie doen. Je bent niet stoer, al wil je een dergelijke imago wilt creëren. Je blijft een internetheld.
Oke kapi of hmfquote:Op donderdag 8 november 2012 00:35 schreef Nukkert het volgende:
[..]
Niet zo popi-jopie doen. Je bent niet stoer, al wil je een dergelijke imago wilt creëren. Je blijft een internetheld.
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://dewerelddraaitdoor(...)660b854c28c15af3bc80
Dit is hem.
Ga met je privévliegtuig naar Japan bro en laat FOK! maar even rusten als je terug komt om herrie te schoppen.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:35 schreef Nukkert het volgende:
[..]
Pijn. En de dokter en de fysio weten het niet.quote:
Oke succes manquote:Op donderdag 8 november 2012 00:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pijn. En de dokter en de fysio weten het niet.
Ik heb er nog niet mee te maken gehad. Begreep dat het een hard geluid maakt.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, hoop dat je niet claustrofobisch bent aangelegd.
Is niets man. Gewoon een middagje betaald verlof.quote:
Ik hoor je morgen wel wanneer je lepra blijkt te hebben.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is niets man. Gewoon een middagje betaald verlof.
Alleen maar goedquote:Op donderdag 8 november 2012 00:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is niets man. Gewoon een middagje betaald verlof.
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoor je morgen wel wanneer je lepra blijkt te hebben.
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoor je morgen wel wanneer je lepra blijkt te hebben.
Topspitsje ja. Feyenoord had van de zomer interesse. Konden hem niet betalen.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:39 schreef j0rdiiii het volgende:
Geniaal.![]()
![]()
Wel een goeie spits die Helenius.
Dit is te duidelijk man. Kutrens.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is te duidelijk man. Kutrens.
nee man er wonen alleen gekken in Steenwijk en omgeving whowhohoo ik wil graag vechten (check ook hoe ik geen interpunctie gebruik)quote:Op donderdag 8 november 2012 00:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is te duidelijk man. Kutrens.
quote:
Nee johquote:Op donderdag 8 november 2012 00:44 schreef Smoofie het volgende:
Tering honden die marokkanen, ik zeg het je!
Redelijk generaliserend dit. Ook kut voor Stylo en DP.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:44 schreef Smoofie het volgende:
Tering honden die marokkanen, ik zeg het je!
AZ schitterende club Alkmaar de gekste!quote:Op donderdag 8 november 2012 00:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kom naar Steenwijk dan mafkees.
Kan niet neuken, komt niet klaar. Het is een boer uit Alkmaar.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:48 schreef WhoDamn. het volgende:
[..]
AZ schitterende club Alkmaar de gekste!
Die Derksen altijd maar haten op Scheringa, ik haat Derksenquote:Op donderdag 8 november 2012 00:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan niet neuken, komt niet klaar. Het is een boer uit Alkmaar.
HARD!quote:Op donderdag 8 november 2012 00:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
zeker veel gewiebel in je gat gehad zeker?
Nou ga je te verquote:Op donderdag 8 november 2012 00:50 schreef WhoDamn. het volgende:
[..]
Die Derksen altijd maar haten op Scheringa, ik haat Derksen
Ook gewoon totaal geen moeite te doen om het een beetje fatsoenlijk te knippen, luie flikker.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet het werk zijn van tyron
Of zijn kloon.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook gewoon totaal geen moeite te doen om het een beetje fatsoenlijk te knippen, luie flikker.
Ik vind niet dat je hier grapjes over moet maken.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
want?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je hier grapjes over moet maken.
Je doet je best maar, daar ben ik niet bang voor.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
VI Hooligans oproepen tot actie!
Nou enquote:Op donderdag 8 november 2012 00:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Is niet leuk. Zielig voor dat meisje, haar hele wereld stort in.
quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dat soort dingen doen echt pijn aan mijn hart.
quote:
Je post zelf in VI topics hmmm... wie ben jij? LittleRabbit?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:54 schreef WhoDamn. het volgende:
[..]
Je doet je best maar, daar ben ik niet bang voor.
Ik ben geen zelfbenoemd Genee look-a-likequote:Op donderdag 8 november 2012 00:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je post zelf in VI topics hmmm... wie ben jij? LittleRabbit?
Ggmmquote:Op donderdag 8 november 2012 00:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je post zelf in VI topics hmmm... wie ben jij? LittleRabbit?
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:56 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Mods moeten het goede voorbeeld geven in deze maatschappij.
²
Hoi GGMMquote:Op donderdag 8 november 2012 00:56 schreef WhoDamn. het volgende:
[..]
Ik ben geen zelfbenoemd Genee look-a-like
typischquote:Op donderdag 8 november 2012 00:58 schreef WhoDamn. het volgende:
[..]
Weer zo'n geniale post van mij.
Wat nou weer?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:58 schreef Smoofie het volgende:
Rens heeft weer een biertje op zo te zien.
Ik ben er nogquote:Op donderdag 8 november 2012 01:01 schreef WhoDamn. het volgende:
Zo, die gekke kloon heb ik eens even mooi weggejaagd
Moet je een paar kankerklappen op die neus van je.quote:Op donderdag 8 november 2012 01:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat edit je mn quote? Kakkerlak.
Kom dan, heb toch al een van Gaal neus.quote:Op donderdag 8 november 2012 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Moet je een paar kankerklappen op die neus van je.
Asjemenouquote:Op donderdag 8 november 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
Op 3FM hebben ze nu zo'n nieuw item. De schaamnaam ofzo. Gaan ze mensen met rare namen opbellen.
Zo was er gisteren een vader die had zijn 15-jarige zoon Loekie genoemd. Hij heette De Leeuw met zijn achternaam. Ik denk dat dat jochie binnenkort zelfmoord pleegt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
Op 3FM hebben ze nu zo'n nieuw item. De schaamnaam ofzo. Gaan ze mensen met rare namen opbellen.
Zo was er gisteren een vader die had zijn 15-jarige zoon Loekie genoemd. Hij heette De Leeuw met zijn achternaam. Ik denk dat dat jochie binnenkort zelfmoord pleegt.
Komt elk jaar terug bij de Coen en Sander show ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
Maar serieus, dat soort mensen moeten ze gelijk hun ouderschap afpakken.quote:
Nog meer.quote:Schaamnamen 2007
Wil-Jannie Mostert-Uit de fles
Mw. Verdwaald- Onderwater
Henny Spekken-Bonen
K.Bouter
S.M.Kelders
Claar Comen
Connie Comen
Yvette Kip
Patty Koot
Connie Veren
Schaamnamen 2008
Stanley Messie
Coos Busters
Anna Nas
Wil Krikke
Izzy van Gisteren
Conny Plassen
Meneer K. Bouter
Mevrouw Potappel – Stroop
Beau ter Ham
Trui Halfmouw
Schaamnamen 2009
Fokje Modder
Constant Lam
Jos Tibant
Coos Busters
Conny Plassen
Chil Persoon
Izzy van Gisteren
Wil Krikke
Brad Wursten
Charrel Kip
Schaamnamen 2010
Con Domen
Piet Saman
Justin Case
Klaartje Komen
Metje Hol
Douwe Schat
Truusje Spetter-Kwak
Jos Thie
Dick Sack
Donald Duk
Schaamnamen 2011
Louwe Pruim
Bennie Dood
Annebelle Blaas
Robin Hoedjes
Mevrouw Plu- in ‘t Hol
Sam Bal
Jo de Jong
Kin Ki Jim
Annewil Hokken
Bing Go
Doet maar sparen.quote:Op donderdag 8 november 2012 01:25 schreef RensAjacied het volgende:
studiekamertje op funda![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als een Ajacied dat zegt moet dat wel een compliment zijnquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Goed ik heb mijn lijst bijgewerkt en Davy heeft de lijst verlaten
De persona nog grata den mongola lijst per 6/11/2012 is:
1. Tyron
2.Saugin
3. twentefc
4.DePara
5.Vandermar
wut?quote:Op donderdag 8 november 2012 03:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch mooi om te zien wanneer iemand HMF prijst het altijd de joden zijn en niet de psveers die als eerst roepen van niet.
Ja, dag. Nog even en iedereen krijgt een chip in zijn arm. De joden waren de eerste, de rest volgt wat later.quote:
Hebben we toch al lang manquote:Op donderdag 8 november 2012 08:28 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ja, dag. Nog even en iedereen krijgt een chip in zijn arm. De joden waren de eerste, de rest volgt wat later.
Alle tokkies staan nu de brandweer lastig te vallen?quote:Op donderdag 8 november 2012 08:37 schreef Caland het volgende:
Ontploffing bij m'n ouders om de hoek, lekker dan.
Kenkergrote fabriek is dat.
Belde net een maatje van me, die woont er gewoon naast in een antikraakpand, was z'n bed uitgeknald.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:46 schreef SjaakBauer het volgende:
Alle tokkies staan nu de brandweer lastig te vallen?
quote:Op donderdag 8 november 2012 08:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Belde net een maatje van me, die woont er gewoon naast in een antikraakpand, was z'n bed uitgeknald.
Hoeft voorlopig niet te werken omdat 'ie niet naar buiten mag, hij weer blij.
Op een industrieterrein neem ik aan? En dan moet ik even mijn bescheiden kennis van Nijmegen boven halen, na de brug een stuk naar rechts zeg maar?quote:Op donderdag 8 november 2012 08:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Belde net een maatje van me, die woont er gewoon naast in een antikraakpand, was z'n bed uitgeknald.
Hoeft voorlopig niet te werken omdat 'ie niet naar buiten mag, hij weer blij.
Ja, die centrale zie je ook vanaf de snelweg al wel liggen. Ligt ook aan het water.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Op een industrieterrein neem ik aan? En dan moet ik even mijn bescheiden kennis van Nijmegen boven halen, na de brug een stuk naar rechts zeg maar?
Ahja nou dat is wel een teringeind van al mijn familie af dus hoef ik ook niet te bellenquote:Op donderdag 8 november 2012 09:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die centrale zie je ook vanaf de snelweg al wel liggen. Ligt ook aan het water.
Einde mededeling.quote:Ik ben dus NIET die nukkert HE. Even voor de duidelijkheid.
Als kankereindbaas HMF wederkeert, dan zullen jullie echt wel weten dat het HMF is. EN het terugkeren van Christus op aarde zou in het niet vallen bij de wederkering van HMF
En vanaf het moment dat hij terugkomt, zal er gesproken worden over 'voor HMF' en 'na HMF'. DAT IS DE ENIGE REDEN waarom de mayakalender afloopt.
Schijnt ook allemaal wel mee te vallen.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahja nou dat is wel een teringeind van al mijn familie af dus hoef ik ook niet te bellen
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:07 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik werd net gebeld met een ontraceerbare satelliettelefoon door ene Hendrikus Marinus Florianszoon, en die deelde mij het volgende mee.
[..]
Einde mededeling.
Aldus de grootste platenbaas van Nederland.twitter:keesdekoning twitterde op donderdag 08-11-2012 om 09:41:33Mijn beste ideeën zijn ontstaan tijdens het spijbelen in een coffeeshop reageer retweet
Keesquote:Op donderdag 8 november 2012 10:04 schreef Typisch het volgende:
Aldus de grootste platenbaas van Nederland.twitter:keesdekoning twitterde op donderdag 08-11-2012 om 09:41:33Mijn beste ideeën zijn ontstaan tijdens het spijbelen in een coffeeshop reageer retweet
top notchquote:Op donderdag 8 november 2012 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, welke platenmaatschappij is hij van?
quote:Op donderdag 8 november 2012 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, welke platenmaatschappij is hij van?
quote:
Je weet dat je niet mag posten namens een gebande Sjakie.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:07 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik werd net gebeld met een ontraceerbare satelliettelefoon door ene Hendrikus Marinus Florianszoon, en die deelde mij het volgende mee.
[..]
Einde mededeling.
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je weet dat je niet mag posten namens een gebande Sjakie.
En aan de TT (en een appje) te zien heb ik iets gemist vannacht
Dat wordt lekkere wijven neuken en broodjes pindakaas etenquote:Op donderdag 8 november 2012 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga vannacht ook eens een keer als HMF door het leven.
Of juist nietquote:Op donderdag 8 november 2012 10:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je weet dat je niet mag posten namens een gebande Sjakie.
En aan de TT (en een appje) te zien heb ik iets gemist vannacht
Nee, boeit me vrij weinig eigenlijk. Zijn toch altijd dezelfden.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent nooit benieuwd wie er achter een kloon zit?
quote:Op donderdag 8 november 2012 10:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, boeit me vrij weinig eigenlijk. Zijn toch altijd dezelfden.
Ik hou niet van pindakaasquote:Op donderdag 8 november 2012 10:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat wordt lekkere wijven neuken en broodjes pindakaas eten
Oh. Dan maken die wijven maar wat anders. Wat vind je wel lekker? Colombiaanse bananensoep ofzo?quote:
Hij geilt op uniformen en wapensquote:Op donderdag 8 november 2012 10:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En gezien jouw fixatie op Tanja, ook niet van lekkere wijven...
Nice.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij geilt op uniformen en wapens
[ afbeelding ]
Het is dat jij nice zegt, anders had ik niet eens geweten dat er een plaatje gepost wasquote:
?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is dat jij nice zegt, anders had ik niet eens geweten dat er een plaatje gepost was
Ik zag alleen tekst in de post van Tarado, doordat jij hem quotte zag ik dat er ook een plaatje stondquote:
Sushiquote:Op donderdag 8 november 2012 10:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Oh. Dan maken die wijven maar wat anders. Wat vind je wel lekker? Colombiaanse bananensoep ofzo?
Nou dat is niet helemaal waar.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:53 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee, boeit me vrij weinig eigenlijk. Zijn toch altijd dezelfden.
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:03 schreef Eerstneukendanpraten het volgende:
[..]
Nou dat is niet helemaal waar.
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:03 schreef Eerstneukendanpraten het volgende:
[..]
Nou dat is niet helemaal waar.
Sushi is wel fijn man. Ga ik vanavond ook eten denk ik.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
SushiEn qua broodbeleg hartig, kaas enzo.
Cool, waar?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Sushi is wel fijn man. Ga ik vanavond ook eten denk ik.
En gescramblede porn kijkt?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben jij nou ook zo'n Japan liefhebber die manga leest en van die kutte tekenfilms kijkt?
Okuraquote:Op donderdag 8 november 2012 11:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen idee, ben vanavond bij een vriendin van me in Amsterdam. Suggesties zijn welkom.
Ja dat heb ik echt nooit begrepen. De meest verschrikkelijke zaken kunnen ze tonen, maar geen geslachtsdelen...quote:
Kaiko in de Jekerstraatquote:Op donderdag 8 november 2012 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Okura![]()
Maar Tarado kwam pas geleden ook met een goede tip voor wat minder euro's waar ik sindsdien ook goede verhalen over heb gehoord. Ben alleen de naam kwijt. Tarado?
Ah bah nee die zijn vies manquote:Op donderdag 8 november 2012 11:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja dat heb ik echt nooit begrepen. De meest verschrikkelijke zaken kunnen ze tonen, maar geen geslachtsdelen...
Geen zin om een kapitaal uit te gevenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Okura![]()
Maar Tarado kwam pas geleden ook met een goede tip voor wat minder euro's waar ik sindsdien ook goede verhalen over heb gehoord. Ben alleen de naam kwijt. Tarado?
In Amsterdam heb je toch ook die Sushitent van Ernesto Hoos?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Okura![]()
Tekenfilms een beetje. Ghibli studio's enzo. Manga niet echt. In Japan zelf pak ik dan wel wat mee uit de lawson of 7eleven maar hier in NL echt totaal niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben jij nou ook zo'n Japan liefhebber die manga leest en van die kutte tekenfilms kijkt?
Kreeg deze laatst van iemand doorgestuurd, gekke jappenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tekenfilms een beetje. Ghibli studio's enzo. Manga niet echt. In Japan zelf pak ik dan wel wat mee uit de lawson of 7eleven maar hier in NL echt totaal niet.
En nee, ook die porno spreekt me niet echt aan. Overigens heb ik daar ook maar heel weinig van gezien.
Weet niet of ik dit op m'n werk moet gaan doorbladerenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Kreeg deze laatst van iemand doorgestuurd, gekke jappen
http://brasscockroach.com(...)ra-Full/Amigara.html
Er staat manga, dan is het geen sex toch? Met sex heet toch anders?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet niet of ik dit op m'n werk moet gaan doorbladeren
Neh hij is niet vies, is horror/thrillerquote:Op donderdag 8 november 2012 11:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet niet of ik dit op m'n werk moet gaan doorbladeren
Anime.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Er staat manga, dan is het geen sex toch? Met sex heet toch anders?
Zie post bovenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee man jezus zelfs ik weet dit
Animé is geanimeerd
Porno is hentai
BAsquote:Op donderdag 8 november 2012 09:07 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Einde mededeling.
Tekenfilms van Ghibli Studio's zijn wel baas hoor. Princess Mononoke enzo. En My Neighbour Totoro, gaat eigenlijk helemaal nergens over maar 2 weken vrolijk van geweestquote:Op donderdag 8 november 2012 11:21 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom mensen anime enzo vet vinden
Neger wat. Waarom is die shit zo awesome dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Tekenfilms van Ghibli Studio's zijn wel baas hoor. Princess Mononoke enzo. En My Neighbour Totoro, gaat eigenlijk helemaal nergens over maar 2 weken vrolijk van geweest
Supermooi getekend, toffe verhalen, beetje trippy. Ik kijk ook graag naar Alice in Wonderland bv. Waarom je iets mooi vindt of juist niet is vaak moeilijk te verklarenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neger wat. Waarom is die shit zo awesome dan?
For what it's worth: staan er ook 4 in de animated top 10 van IMDB: IMDb: Highest Rated Animation Feature Films With At Least 1,000 Votesquote:Op donderdag 8 november 2012 11:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neger wat. Waarom is die shit zo awesome dan?
Tja, en ik vind de Donald Duck nog steeds vet.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Supermooi getekend, toffe verhalen, beetje trippy. Ik kijk ook graag naar Alice in Wonderland bv. Waarom je iets mooi vindt of juist niet is vaak moeilijk te verklaren
Probeer Princess Mononoke; als je het niks vindt hoef je de rest ook niet te kijkenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Tja, en ik vind de Donald Duck nog steeds vet.
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Probeer Princess Mononoke; als je het niks vindt hoef je de rest ook niet te kijken
Als nap4 nu langskomt gaat hij weer vragen of 'How to train your dragon' al heb gezien...quote:Op donderdag 8 november 2012 11:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Probeer Princess Mononoke; als je het niks vindt hoef je de rest ook niet te kijken
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ga ik vast en zeker vet vinden
al gedaan?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als nap4 nu langskomt gaat hij weer vragen of 'How to train your dragon' al heb gezien...
Waarom koppel je niet gewoon je rekening aan paypal?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:36 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik wou een horloge bestellen op een site uit de UK. Nu wou ik afrekenen via PayPal, had ook genoeg geld er op staan, maar op het moment dat ik wil betalen via de website van het bedrijf geeft 'ie aan dat ik geld moet overmakenIemand enig idee wat ik verkeerd doe?
Het pond bedrag in euro's op je paypal gezet?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:36 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik wou een horloge bestellen op een site uit de UK. Nu wou ik afrekenen via PayPal, had ook genoeg geld er op staan, maar op het moment dat ik wil betalen via de website van het bedrijf geeft 'ie aan dat ik geld moet overmakenIemand enig idee wat ik verkeerd doe?
Dat is toch gewoon gebeurd toen ik mijn paypal rekening opende?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waarom koppel je niet gewoon je rekening aan paypal?
Wordt automatisch verrekend neem ik aan? Want je kunt gewoon selecteren in welke valuta het weergegeven wordt.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het pond bedrag in euro's op je paypal gezet?
je kan hem ook zo koppelen dat paypal automatisch het geld van je rekening afhaalt. Dus dan hoef je geen geld te hebben op je paypal rekening. is heel sjiek.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon gebeurd toen ik mijn paypal rekening opende?
Deze brief is geschreven door Metro columnist Luuk Koelman. En heeft er voor de grap maar de naam van Mariska Orban-de Haas onder gezet. Sick motherfuckerquote:Lieve moeder van Tim Ribberink
Mijn naam is Mariska Orbán-de Haas, hoofdredactrice van het Katholiek Nieuwsblad. U kent mij vast wel. Ik schuif regelmatig aan bij Pauw & Witteman omdat ik zo mijn eigen ideeën heb over abortus en homo’s. Zoals die keer toen ik een open brief had geschreven aan VVD-politica Jeanine Hennis, nu onze minister van Defensie. Zij is vóór abortus terwijl ze zelf meerdere miskramen heeft gehad. Ik vind dat raar. Dan moet je toch weten hoe erg het is een kind te verliezen?
Enfin, mevrouw de minister is dus nooit echt moeder geworden. Maar ik wel. En als zodanig schrijf ik u deze open brief, mevrouw Ribberink: als moeder van drie kinderen - en ook een beetje namens God. U heeft Tim verloren, uw enig kind. Hij werd door zijn plaaggeesten afgeschilderd als “een homo en een loser.” Natuurlijk was Tim geen loser. Wel had hij blijkbaar een tekortkoming. Daarover wil ik het graag met u hebben. Mijn zoontje is pas vier, maar ik kan nu al heel duidelijk aan hem zien dat hij géén homo is. Zo voed ik hem ook op, met voldoende autootjes en een speelgoedgarage. Mocht hij ooit tóch homo worden, dan zou ik mijzelf dat als ouder heel erg verwijten. Ook zou ik dodelijk ongerust zijn, want homo’s hebben altijd schokkend veel sekspartners. Maakte u zich nooit zorgen over ziektes bij uw zoon, mevrouw Ribberink? Ik vraag mij oprecht af waarom u nooit heeft ingegrepen. Zei u nooit tegen Tim: kies voor het mooiere, kies voor de eenheid tussen man en vrouw? Nee, dat deed u niet. Liever was u modern en tolerant.
Ach, leefden wij nog maar in het Nederland van de jaren vijftig, toen abortus nog een vies woord was en homo’s veilig in de kast zaten. Toen minderjarige rooms-katholieke jongens nog werden gecastreerd om ze van hun homoseksuele gedrag af te helpen. Was Tim in zijn jonge jaren netjes van zijn balletjes ontdaan, dan had menig kerkkoor hem graag als castraat opgenomen. Wellicht was dat zijn redding geweest. Maar daarvoor is het nu te laat. Aan de andere kant: nóg erger was het geweest wanneer Tim over enkele jaren met een andere homo was getrouwd. En wie weet wel een kind had gewild. Dat had enkel geleid tot Sodom en Gomorra-achtige praktijken als polygamie, incest en pedofilie. Dan was uw zoon, wat God en mij betreft, nog verder van huis geweest, mevrouw Ribberink. Al die ellende blijft hem nu gelukkig bespaard. Laat dat een troost voor u zijn. Nou, lieve groetjes dan maar, en natuurlijk zal ik voor uw zoon bidden, want zelfmoord is en blijft natuurlijk een doodzonde.
Alle liefs van Mariska Orbán-de Haas
Hmm, oke. Ga ik even naar kijken dan.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je kan hem ook zo koppelen dat paypal automatisch het geld van je rekening afhaalt. Dus dan hoef je geen geld te hebben op je paypal rekening. is heel sjiek.
Die is denk ik zijn baan kwijt.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Deze brief is geschreven door Metro columnist Luuk Koelman. En heeft er voor de grap maar de naam van Mariska Orban-de Haas onder gezet. Sick motherfucker![]()
Walgelijk.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Deze brief is geschreven door Metro columnist Luuk Koelman. En heeft er voor de grap maar de naam van Mariska Orban-de Haas onder gezet. Sick motherfucker![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens Sjaak, wat wil je kopen?
Beide doodmaken.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoe krijg je het als redactie van een landelijke krant het in je kop om dit te drukken?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die is denk ik zijn baan kwijt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:43 schreef E.H. het volgende:
[..]
Beide doodmaken.
Dat wijf is ook niet goed bij haar hoofd.
Gadverdamme wat een lulquote:Op donderdag 8 november 2012 11:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Eens. Gevaarlijk en maf wijf ook.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:43 schreef E.H. het volgende:
[..]
Beide doodmaken.
Dat wijf is ook niet goed bij haar hoofd.
Hoe krijg je het überhaupt in je kop om de Metro af te drukkenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoe krijg je het als redactie van een landelijke krant het in je kop om dit te drukken?
Omdat riool krant? Is metro niet toevallig van de TMG?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoe krijg je het als redactie van een landelijke krant het in je kop om dit te drukken?
Is simpel, ze hebben nu ineens een hele sloot aandacht en kunnen zich er straks alsnog van distantieren. Voor Metro --> win-win.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Op een leukere noot, ergens in Amerika hebben ze na een hoop gezeur van een stel Ieren een stoplicht omgedraaid zodat groen boven rood staat.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:43 schreef Saind het volgende:
Jongens ik heb even confirmatie nodig dat m'n klokkie mooi isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens Sjaak, wat wil je kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe krijg je het überhaupt in je kop om de Metro af te drukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]casio?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 november 2012 11:46 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]Ik had dat horloge toen ik 12 was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Ik heb laatst mij Tag verkocht, vind het zonde om een duur horloge te hebben als ik hem toch bijna nooit draag.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik had dat horloge toen ik 12 was.
Wtf hoezo koop je een Tag om hem nooit te dragenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb laatst mij Tag verkocht, vind het zonde om een duur horloge te hebben als ik hem toch bijna nooit draag.
Als ik een pot geld had zou ik ook voor IWC gaan. Dromenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:50 schreef Tarado het volgende:
Heb niet zoveel met horloges en draag er ook geen, maar wat ik wel mooi vind is IWC Portuguese
[ afbeelding ]
Tja, pot met geld. Heb ik ook niet helaas.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Als ik een pot geld had zou ik ook voor IWC gaan. Dromen
Zit er wel over te denken een beetje te sparen voor een Stowaquote:Op donderdag 8 november 2012 11:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Tja, pot met geld. Heb ik ook niet helaas.
Mijn bankrekening is al gekoppeld aan mijn paypal account. Dat moet je direct doen als je je paypal account aanmaakt. Dan krijg je een heel klein bedrag gestort die je daarna invoert op de site van Paypal, toch?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik had dat horloge toen ik 12 was.
ja.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mijn bankrekening is al gekoppeld aan mijn paypal account. Dat moet je direct doen als je je paypal account aanmaakt. Dan krijg je een heel klein bedrag gestort die je daarna invoert op de site van Paypal, toch?
Ik had juist een heel rustige, toen ik hem kocht droeg ik nog wel regelmatig horloges.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Wtf hoezo koop je een Tag om hem nooit te dragen
Sommige van die modellen
Zou ze zelf niet zo héel snel kopen trouwens, vaak een beetje druk.
Die shit is fúcking mooi.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had juist een heel rustige, toen ik hem kocht droeg ik nog wel regelmatig horloges.
[ afbeelding ]
Deze is wel mooi.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had juist een heel rustige, toen ik hem kocht droeg ik nog wel regelmatig horloges.
[ afbeelding ]
Jij bent toch rijk, boeien.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, nu ik het plaatje weer zie heb ik toch wel een beetje spijt
De fukquote:Op donderdag 8 november 2012 11:58 schreef Saind het volgende:
Check de paupersnor van Steven
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |