quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:24 schreef RensAjacied het volgende:
Die gast gaat niet op mijn dikke slijmreactie's in dus het is HMF niet. Wie blijft erover?
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat jij ze nou niet mag. Jij vond het niet eens jammer dat Kapi wegging
Oke nouja welkom dan maar Jurquote:Op donderdag 8 november 2012 00:25 schreef Nukkert het volgende:
[..]
Dat soort termen zul je mij niet zien gebruiken. Ik hou het netjes.
Mis jij hem danquote:Op donderdag 8 november 2012 00:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat jij ze nou niet mag. Jij vond het niet eens jammer dat Kapi wegging
Nee iddquote:
AryMehr zou ik wel tof vindenquote:Op donderdag 8 november 2012 00:26 schreef Caland het volgende:
AryanMehr ofzo.
Lekker boeiend trouwens ook
Real is kut manquote:
ga nog meer likkenquote:Op donderdag 8 november 2012 00:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
AryMehr zou ik wel tof vinden
Jou mag ik nietquote:
Gewoon kloon die momenteel ook nog post in VBL?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:27 schreef Nukkert het volgende:
Leuk, al die namen. Ik ben ervan overtuigd dat de heren in kwestie schaterlachend achter hun PC zitten nu.
Dat zou pas triest zijn.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:27 schreef Nukkert het volgende:
Leuk, al die namen. Ik ben ervan overtuigd dat de heren in kwestie schaterlachend achter hun PC zitten nu.
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Barcelona.![]()
Fluitend naar het kampioenschap dit seizoen.
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:29 schreef Nukkert het volgende:
[..]
Jij bent niet triest wil je zeggen? Hoeveel uren heb je nu al besteed aan dit kansloze gebeuren? De ironie zeg.
De moraalridder hier uithangen is dat zeker niet?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:29 schreef Nukkert het volgende:
[..]
Jij bent niet triest wil je zeggen? Hoeveel uren heb je nu al besteed aan dit kansloze gebeuren? De ironie zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |