Einde mededeling.quote:Ik ben dus NIET die nukkert HE. Even voor de duidelijkheid.
Als kankereindbaas HMF wederkeert, dan zullen jullie echt wel weten dat het HMF is. EN het terugkeren van Christus op aarde zou in het niet vallen bij de wederkering van HMF
En vanaf het moment dat hij terugkomt, zal er gesproken worden over 'voor HMF' en 'na HMF'. DAT IS DE ENIGE REDEN waarom de mayakalender afloopt.
Schijnt ook allemaal wel mee te vallen.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahja nou dat is wel een teringeind van al mijn familie af dus hoef ik ook niet te bellen
quote:Op donderdag 8 november 2012 09:07 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik werd net gebeld met een ontraceerbare satelliettelefoon door ene Hendrikus Marinus Florianszoon, en die deelde mij het volgende mee.
[..]
Einde mededeling.
Aldus de grootste platenbaas van Nederland.twitter:keesdekoning twitterde op donderdag 08-11-2012 om 09:41:33Mijn beste ideeën zijn ontstaan tijdens het spijbelen in een coffeeshop reageer retweet
Keesquote:Op donderdag 8 november 2012 10:04 schreef Typisch het volgende:
Aldus de grootste platenbaas van Nederland.twitter:keesdekoning twitterde op donderdag 08-11-2012 om 09:41:33Mijn beste ideeën zijn ontstaan tijdens het spijbelen in een coffeeshop reageer retweet
top notchquote:Op donderdag 8 november 2012 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, welke platenmaatschappij is hij van?
quote:Op donderdag 8 november 2012 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ken hem niet, welke platenmaatschappij is hij van?
quote:
Je weet dat je niet mag posten namens een gebande Sjakie.quote:Op donderdag 8 november 2012 09:07 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik werd net gebeld met een ontraceerbare satelliettelefoon door ene Hendrikus Marinus Florianszoon, en die deelde mij het volgende mee.
[..]
Einde mededeling.
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je weet dat je niet mag posten namens een gebande Sjakie.
En aan de TT (en een appje) te zien heb ik iets gemist vannacht
Dat wordt lekkere wijven neuken en broodjes pindakaas etenquote:Op donderdag 8 november 2012 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga vannacht ook eens een keer als HMF door het leven.
Of juist nietquote:Op donderdag 8 november 2012 10:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je weet dat je niet mag posten namens een gebande Sjakie.
En aan de TT (en een appje) te zien heb ik iets gemist vannacht
Nee, boeit me vrij weinig eigenlijk. Zijn toch altijd dezelfden.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent nooit benieuwd wie er achter een kloon zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |