GGMM?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:27 schreef Nukkert het volgende:
Leuk, al die namen. Ik ben ervan overtuigd dat de heren in kwestie schaterlachend achter hun PC zitten nu.
Wat?quote:
Die ligt al een paar uur te pitten in zijn Ajax pyjamaquote:
Dat was langequote:
Sowieso.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:33 schreef Nukkert het volgende:
[..]
Ik hang niet de moraalridder uit. De reden van mijn vertoning hier, zal waarschijnlijk in essentie niet veel verschillen van jouw redenen. Of jij wilt mij wijsmaken dat je hier zit voor je ontwikkeling?
Lekker man. Moet morgen door de mri scan.quote:
Nopequote:
Waarom?quote:Op donderdag 8 november 2012 00:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker man. Moet morgen door de mri scan.
Ah, hoop dat je niet claustrofobisch bent aangelegd.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lekker man. Moet morgen door de mri scan.
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Leuk die post geschiedenis wel, die AryaMehr zat in DWDD laatst.
Wat jij wil ouwe pikkebaas.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:35 schreef Nukkert het volgende:
[..]
Niet zo popi-jopie doen. Je bent niet stoer, al wil je een dergelijke imago wilt creëren. Je blijft een internetheld.
Oke kapi of hmfquote:Op donderdag 8 november 2012 00:35 schreef Nukkert het volgende:
[..]
Niet zo popi-jopie doen. Je bent niet stoer, al wil je een dergelijke imago wilt creëren. Je blijft een internetheld.
quote:Op donderdag 8 november 2012 00:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://dewerelddraaitdoor(...)660b854c28c15af3bc80
Dit is hem.
Ga met je privévliegtuig naar Japan bro en laat FOK! maar even rusten als je terug komt om herrie te schoppen.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:35 schreef Nukkert het volgende:
[..]
Pijn. En de dokter en de fysio weten het niet.quote:
Oke succes manquote:Op donderdag 8 november 2012 00:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Pijn. En de dokter en de fysio weten het niet.
Ik heb er nog niet mee te maken gehad. Begreep dat het een hard geluid maakt.quote:Op donderdag 8 november 2012 00:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, hoop dat je niet claustrofobisch bent aangelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |