Doet maar sparen.quote:Op donderdag 8 november 2012 01:25 schreef RensAjacied het volgende:
studiekamertje op funda![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als een Ajacied dat zegt moet dat wel een compliment zijnquote:Op dinsdag 6 november 2012 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Goed ik heb mijn lijst bijgewerkt en Davy heeft de lijst verlaten
De persona nog grata den mongola lijst per 6/11/2012 is:
1. Tyron
2.Saugin
3. twentefc
4.DePara
5.Vandermar
wut?quote:Op donderdag 8 november 2012 03:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch mooi om te zien wanneer iemand HMF prijst het altijd de joden zijn en niet de psveers die als eerst roepen van niet.
Ja, dag. Nog even en iedereen krijgt een chip in zijn arm. De joden waren de eerste, de rest volgt wat later.quote:
Hebben we toch al lang manquote:Op donderdag 8 november 2012 08:28 schreef E.H. het volgende:
[..]
Ja, dag. Nog even en iedereen krijgt een chip in zijn arm. De joden waren de eerste, de rest volgt wat later.
Alle tokkies staan nu de brandweer lastig te vallen?quote:Op donderdag 8 november 2012 08:37 schreef Caland het volgende:
Ontploffing bij m'n ouders om de hoek, lekker dan.
Kenkergrote fabriek is dat.
Belde net een maatje van me, die woont er gewoon naast in een antikraakpand, was z'n bed uitgeknald.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:46 schreef SjaakBauer het volgende:
Alle tokkies staan nu de brandweer lastig te vallen?
quote:Op donderdag 8 november 2012 08:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Belde net een maatje van me, die woont er gewoon naast in een antikraakpand, was z'n bed uitgeknald.
Hoeft voorlopig niet te werken omdat 'ie niet naar buiten mag, hij weer blij.
Op een industrieterrein neem ik aan? En dan moet ik even mijn bescheiden kennis van Nijmegen boven halen, na de brug een stuk naar rechts zeg maar?quote:Op donderdag 8 november 2012 08:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Belde net een maatje van me, die woont er gewoon naast in een antikraakpand, was z'n bed uitgeknald.
Hoeft voorlopig niet te werken omdat 'ie niet naar buiten mag, hij weer blij.
Ja, die centrale zie je ook vanaf de snelweg al wel liggen. Ligt ook aan het water.quote:Op donderdag 8 november 2012 08:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Op een industrieterrein neem ik aan? En dan moet ik even mijn bescheiden kennis van Nijmegen boven halen, na de brug een stuk naar rechts zeg maar?
Ahja nou dat is wel een teringeind van al mijn familie af dus hoef ik ook niet te bellenquote:Op donderdag 8 november 2012 09:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die centrale zie je ook vanaf de snelweg al wel liggen. Ligt ook aan het water.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |