In de VS is het erger, heb ik gehoord.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Overdreven aandacht voor de Amerikaanse verkiezingen.
Volgens mij is dat nergens zo erg als in Nederland.
Heb je die beelden uit Parijs gezien?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Overdreven aandacht voor de Amerikaanse verkiezingen.
Volgens mij is dat nergens zo erg als in Nederland.
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:34 schreef Cee het volgende:
[..]
In de VS is het erger, heb ik gehoord.
Ik gok dat ze in België niet eens weten wie gewonnen heeft.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:34 schreef Cee het volgende:
[..]
In de VS is het erger, heb ik gehoord.
Neequote:Op woensdag 7 november 2012 19:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je die beelden uit Parijs gezien?
hear hearquote:Op woensdag 7 november 2012 19:35 schreef Specularium het volgende:
Die speech van Obama was veel te lang.
Om maar eens even geen veer in die donkere anus te steken.
Wat hebben de Republikeinen niet gedaan om hem tegen te werken ?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:36 schreef Pedroso het volgende:
Obama lult goed maar wat heeft ie nou eigenlijk gepresteert ?
Zorgstelsel radicaal gewijzigd.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:36 schreef Pedroso het volgende:
Obama lult goed maar wat heeft ie nou eigenlijk gepresteerd ?
Ik zou ook op hem stemmen hoor maar in Nederland is Obama god en Romney een of andere domme rechtse boer.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat hebben de Republikeinen niet gedaan om hem tegen te werken ?
Tegenvraag: wat zou vier jaar Romney of republikeins beleid hebben aangericht in de wereld?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:36 schreef Pedroso het volgende:
Autoindustrie gered.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:36 schreef Pedroso het volgende:
Mensen vermoord.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:36 schreef Pedroso het volgende:
You never know. Niet dat ik Republikeins ben hoor, verre van dat. Discussie verder in ander topic.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tegenvraag: wat zou vier jaar Romney of republikeins beleid hebben aangericht?
Met dank aan Speculariumquote:
Wel een rijke boer. Maar de Democraten zouden we hier VVDers noemen.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zou ook op hem stemmen hoor maar in Nederland is Obama god en Romney een of andere domme rechtse boer.
Je had hier een woordgrap kunnen maken.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:43 schreef Pedroso het volgende:
Wat ziet Guus Meeuwis eruit ! Zat al te kijken wie die plofkop op de eerste rij zou zijn, kom ik er achter dat het Meeuwis is !
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Je had hier een woordgrap kunnen maken.
Hahahaah!234quote:Op woensdag 7 november 2012 19:43 schreef Pedroso het volgende:
Wat ziet Guus Meeuwis eruit ! Zat al te kijken wie die plofkop op de eerste rij zou zijn, kom ik er achter dat het Meeuwis !
Lekkere inteeltkoppen allemaal.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Die Romneys kunnen wel goed fokken zeg.
[ afbeelding ]
Optreden met de boys van New Cool Collective. Dan kun je niet in een t-shirt komen.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:43 schreef Pedroso het volgende:
Wat ziet Guus Meeuwis eruit ! Zat al te kijken wie die plofkop op de eerste rij zou zijn, kom ik er achter dat het Meeuwis is !
Guus Meeuwis dik?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Je had hier een woordgrap kunnen maken.
Allejezus, het is net een stockbeeld van Getty images wanneer je "white family" zou invullen bij de zoekfunctie.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:43 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Geblokte overhemden in de aabieding.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:43 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
truequote:Op woensdag 7 november 2012 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Wat een overbodig geneuzel eigenlijk.
maar wel lekker links.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
idd , kijk al die amerikaanse deskundige aan een tafel alles weten over Amerikaquote:Op woensdag 7 november 2012 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Zijn hele studies over.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
idd , kijk al die amerikaanse deskundige aan een tafel alles weten over Amerika
Die is boos omdat hij het niet geworden is.quote:
Ja misschien moet ik ook beginnen met Twitter en zelfbenoemd expert van een willekeurig onderwerp worden.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:48 schreef Cee het volgende:
Hier had wie dan ook aan tafel kunnen zitten en dit kunnen vertellen.
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die is boos omdat hij het niet geworden is.
Tja het grappige is dat de IQ van Maarten te groot is , zelfs als je iedereen optelt die nu aan tafel zit.quote:
Ze zijn wel enthousiast en kritiekloos over een man die voor Nederlandse begrippen (centrum-)rechts is.quote:
Hij mocht wat over de muziek zeggen, maar zelfs daarin faalde hij.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:50 schreef Tem het volgende:
Wat weet koning keizer admiraal don leo blokhuis hier nou van.
Die was ook een keer in de Verenigde Staten van Anus.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:50 schreef Tem het volgende:
Wat weet koning keizer admiraal don leo blokhuis hier nou van.
Ik krijg ook een Kukident gevoel bij haar.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:51 schreef marcodej het volgende:
Na dit interview doet dat meisje haar gebit uit.
En haar lenzen.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:51 schreef marcodej het volgende:
Marco Rubio?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:51 schreef Pedroso het volgende:
Volgens Prem krijgen we over 4 a 8 jaar een Republikeinse Latino als president.
Mooie meid, toch.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:51 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het vooral zo kansloos dat ze puur vanuit een Nederlands perspectief commentaar doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:49 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Ze zijn wel enthousiast en kritiekloos over een man die voor Nederlandse begrippen (centrum-)rechts is.
Volgens mij zou het een neefje moeten zijn van Bush.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Marco Rubio?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marco_Rubio
Triest.quote:
te jong.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Marco Rubio?
Je stottertquote:
Aretha Franklin iddquote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:54 schreef Mani89 het volgende:
Vrouwen waren toen ook al niet grappig.
Nee, George P. Bush, een kleinzoon van Bush sr.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Marco Rubio?
QFT.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:54 schreef Mani89 het volgende:
Komt doordat mannen hun grappen schrijven.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:54 schreef Mani89 het volgende:
Je mag volgende week pas je schoen zetten. Wist je dat ?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:54 schreef Mani89 het volgende:
Zo zou ik ook wel oud willen worden ja.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Komt doordat mannen hun grappen schrijven.
(ja, ik hap wel)
[..]
(ja, ik hap wel)
Zal ze ook wel geweest zijn.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:55 schreef marcodej het volgende:
Hetty Blok komt over als een verschrikkelijk irritant wijf.
[..]
(ja, ik hap wel)
Klopt, ze ziet er zeker 20 jaar jonger uit.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]nee maar als je dit ziet, je denkt toch niet dat ze 92 is daar?
Het tegendeel is waar. Geloof dat maar van Tong. Heldin.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:55 schreef marcodej het volgende:
Tong en Hetty hebben nog samen bloembollen gegeten.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:55 schreef marcodej het volgende:
maar zonder Leenquote:Op woensdag 7 november 2012 19:58 schreef Karina het volgende:
Oh ja dat. Gewoon hetzelfde dus eigenlijk als DWDD Recordings...
Deze hele aflevering inderdaadquote:
Heel erg strak bedoel je zeker ?quote:Op woensdag 7 november 2012 20:01 schreef HalvinCarris het volgende:
Guus mag zijn das wel even goed strikken.
Jup.quote:
Tegenwoordig heeft iedereen die bril.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:02 schreef Karina het volgende:
En ze dachten: we hebben dezelfde bril, dus waarom niet samenwerken?
Waar is de teller gebleven?quote:
Guus meeuwis!!!quote:Op woensdag 7 november 2012 20:02 schreef Pedroso het volgende:
Boudewijn de Groot![]()
Beste Nederlandse zanger alltime
Doe de groeten aan Hetty Blok.quote:
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:02 schreef Pedroso het volgende:
Boudewijn de Groot![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:02 schreef Pedroso het volgende:
Boudewijn de Groot![]()
Dit is dan ook niet de eerste de beste band.quote:
Bedankt voor de uitleg.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:05 schreef alors het volgende:
[..]
Dat was dus de woordgrap van zonet.
Die is met Brian May.quote:
quote:
Meestal ken ik de bands bij DWDD niet, maar deze toevallig wel.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:05 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Dit is dan ook niet de eerste de beste band.
Guus moet afblijven van Boudewijns liedjesquote:Op woensdag 7 november 2012 20:02 schreef Pedroso het volgende:
Boudewijn de Groot![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 20:05 schreef Specularium het volgende:
Guus kan de emotie niet overbrengen.
Zelden iemand zo zien/horen afgaan.quote:
Jij weet wat hij beluisterd?quote:
Anderhalve aardige minuut is te weinig.quote:
Dat is waar, staat er een band met tig man en dan zijn ze zo weer weg.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Anderhalve aardige minuut is te weinig.
Oh was dat serieus... not sure if serious van de NOSquote:Op woensdag 7 november 2012 20:07 schreef marcodej het volgende:
Die animatie met die paardenrace was wel extreemgister ja.
Oke oke ik geef toe, ik zit fout met mijn d.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds met een t.
quote:In de uitzending van donderdag 8 november o.a.: Wim van der Aar, Mike Boddé en Thomas van Luyn. Muziek van Larry Graham en tafeldame Gerdi Verbeet
quote:- Drugsgebruik Volendam: volgens onderzoek wordt daar meer coke gesnoven dan in Londen. Aan tafel o.a: Tim Hofman en Piet Reijers.
- De Van Waveren Tapes: regisseur Wim van der Aar vond 60 uur aan geluidsopnames van Guido van Waveren en maakte er een film over.
- Nieuwe Kerstrevue: Mike & Thomas staan in de theaters met een oergezellige kerstrevue.
Muziek is er van de legendarische bassist Larry Graham en zijn band 'My Baby'. Tafeldame is Gerdi Verbeet.
Nou, ik kijk wel uit naar de oergezellige kerstrevue.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:46 schreef henkde_j het volgende:
Ah Mike en Thomas. Misschien weer een mooie ode aan Verbeet zoals bij Balkenende
Mag ik weer in de mic. praten?quote:Op donderdag 8 november 2012 19:27 schreef Specularium het volgende:
Geraldine Kemper, ik ga even mijn broek uitdoen.
Ik dacht al waar blijft Alors.quote:
Ik wacht op het moment dat ze haar tong ertussen steekt en hem zoals een slang naar links en rechts beweegt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |