In de VS is het erger, heb ik gehoord.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Overdreven aandacht voor de Amerikaanse verkiezingen.
Volgens mij is dat nergens zo erg als in Nederland.
Heb je die beelden uit Parijs gezien?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Overdreven aandacht voor de Amerikaanse verkiezingen.
Volgens mij is dat nergens zo erg als in Nederland.
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:34 schreef Cee het volgende:
[..]
In de VS is het erger, heb ik gehoord.
Ik gok dat ze in België niet eens weten wie gewonnen heeft.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:34 schreef Cee het volgende:
[..]
In de VS is het erger, heb ik gehoord.
Neequote:Op woensdag 7 november 2012 19:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je die beelden uit Parijs gezien?
hear hearquote:Op woensdag 7 november 2012 19:35 schreef Specularium het volgende:
Die speech van Obama was veel te lang.
Om maar eens even geen veer in die donkere anus te steken.
Wat hebben de Republikeinen niet gedaan om hem tegen te werken ?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:36 schreef Pedroso het volgende:
Obama lult goed maar wat heeft ie nou eigenlijk gepresteert ?
Zorgstelsel radicaal gewijzigd.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:36 schreef Pedroso het volgende:
Obama lult goed maar wat heeft ie nou eigenlijk gepresteerd ?
Ik zou ook op hem stemmen hoor maar in Nederland is Obama god en Romney een of andere domme rechtse boer.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat hebben de Republikeinen niet gedaan om hem tegen te werken ?
Tegenvraag: wat zou vier jaar Romney of republikeins beleid hebben aangericht in de wereld?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:36 schreef Pedroso het volgende:
Autoindustrie gered.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:36 schreef Pedroso het volgende:
Mensen vermoord.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:36 schreef Pedroso het volgende:
You never know. Niet dat ik Republikeins ben hoor, verre van dat. Discussie verder in ander topic.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tegenvraag: wat zou vier jaar Romney of republikeins beleid hebben aangericht?
Met dank aan Speculariumquote:
Wel een rijke boer. Maar de Democraten zouden we hier VVDers noemen.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zou ook op hem stemmen hoor maar in Nederland is Obama god en Romney een of andere domme rechtse boer.
Je had hier een woordgrap kunnen maken.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:43 schreef Pedroso het volgende:
Wat ziet Guus Meeuwis eruit ! Zat al te kijken wie die plofkop op de eerste rij zou zijn, kom ik er achter dat het Meeuwis is !
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Je had hier een woordgrap kunnen maken.
Hahahaah!234quote:Op woensdag 7 november 2012 19:43 schreef Pedroso het volgende:
Wat ziet Guus Meeuwis eruit ! Zat al te kijken wie die plofkop op de eerste rij zou zijn, kom ik er achter dat het Meeuwis !
Lekkere inteeltkoppen allemaal.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Die Romneys kunnen wel goed fokken zeg.
[ afbeelding ]
Optreden met de boys van New Cool Collective. Dan kun je niet in een t-shirt komen.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:43 schreef Pedroso het volgende:
Wat ziet Guus Meeuwis eruit ! Zat al te kijken wie die plofkop op de eerste rij zou zijn, kom ik er achter dat het Meeuwis is !
Guus Meeuwis dik?quote:Op woensdag 7 november 2012 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Je had hier een woordgrap kunnen maken.
Allejezus, het is net een stockbeeld van Getty images wanneer je "white family" zou invullen bij de zoekfunctie.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:43 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Geblokte overhemden in de aabieding.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:43 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
truequote:Op woensdag 7 november 2012 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Wat een overbodig geneuzel eigenlijk.
maar wel lekker links.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
idd , kijk al die amerikaanse deskundige aan een tafel alles weten over Amerikaquote:Op woensdag 7 november 2012 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Zijn hele studies over.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
idd , kijk al die amerikaanse deskundige aan een tafel alles weten over Amerika
Die is boos omdat hij het niet geworden is.quote:
Ja misschien moet ik ook beginnen met Twitter en zelfbenoemd expert van een willekeurig onderwerp worden.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:48 schreef Cee het volgende:
Hier had wie dan ook aan tafel kunnen zitten en dit kunnen vertellen.
quote:Op woensdag 7 november 2012 19:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die is boos omdat hij het niet geworden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |