SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Nou? Helaas niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Boeien Dirk. Dat is in een maand opgelost.![]()
Het is inderdaad bloedirritant dat de meeste apps nog steeds niet zijn aangepast. Vooral bij spellen zou dat wel handig zijn, omdat je controls meer naar de zijkant kunt verplaatsen.![]()
Iemand ervaring hier met de app Battery Life Pro?Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Duurt inderdaad wel lang nu ja. het schijnt dat er een hele berg ingediend zijn al bij Apple maar dat het daar zo lang duurt allemaal.quote:![]()
Zie hier het gezeik wat android al jaren heeft. Verschillende formfactors die niet supereenvoudig te adopteren zijn (zoals non-retina vs retina simpelweg x2 was)![]()
Nu krijgen we natuurlijk dat iedereen in anti-Apple discussies het argument gaat geven dat iOS zo gefragmenteerd is.![]()
Als iemand vanaf het buitenland mij facetimed met een WiFi verbinding, en ik opneem in Nederland met mijn 3G vodafone zonder datalimiet. Moet ik dan dokken omdat het vanaf het buitenland is? Of gaat het alleen om de data?![]()
Gaat alleen om de dataquote:Op woensdag 7 november 2012 12:40 schreef RoW_0 het volgende:
Als iemand vanaf het buitenland mij facetimed met een WiFi verbinding, en ik opneem in Nederland met mijn 3G vodafone zonder datalimiet. Moet ik dan dokken omdat het vanaf het buitenland is? Of gaat het alleen om de data?![]()
Je bent niet grappig of stoer. Daarom ook dat je een iPhone hebt denk ik zo.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:28 schreef nelisb het volgende:
[..]
Dit.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Netvlies![]()
Als jij in Nederland bent met je nederlandse telefoon kost een gesprek je sowieso nooit geld. Facetime kost je alleen je dataquote:Op woensdag 7 november 2012 12:40 schreef RoW_0 het volgende:
Wat een bullshit, heel die Apple community, allemaal kutkindjes die iets kopen voor een logoquote:Op woensdag 7 november 2012 13:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ironisch dat jij met die nickname durft te beweren dat iemand anders niet stoer is![]()
![]()
"Heeewww menswun van het apple topic, wat is Retina eigenwwwuuuulk"quote:Op woensdag 7 november 2012 13:52 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wat een bullshit, heel die Apple community, allemaal kutkindjes die iets kopen voor een logo
Rot op joh, kneusje.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
"Heeewww menswun van het apple topic, wat is Retina eigenwwwuuuulk"
Rot op joh, kneusje.moet je niet in de rij gaan staan voor een iPad mini?
![]()
![]()
Nee hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:54 schreef stoereboii het volgende:
[..]moet je niet in de rij gaan staan voor een iPad mini?
![]()
Ok. Verder denk ik dat ik een normale vraag stelde waarop een normaal antwoord kon volgen, maar ik was vergeten dat dat niet kon bij Apple fanboys.quote:![]()
Dat kan prima hoor. En dat kreeg je ook. Maar tik gewoon jouw vraag eens in in Google.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ok. Verder denk ik dat ik een normale vraag stelde waarop een normaal antwoord kon volgen, maar ik was vergeten dat dat niet kon bij Apple fanboys.
"Wat is retina" en lees link nummer 3.![]()
Niks grappigs of stoers aan. Gewoon een antwoord op je vraag. Maar blijkbaar weet je wel wat retina is, dus waarom stel je de vraag dan überhaupt hier.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Je bent niet grappig of stoer. Daarom ook dat je een iPhone hebt denk ik zo.![]()
![]()
Je kreeg een normaal antwoord. Dat jij een debiel bent die zijn vraag niet kan formuleren, is niet onze schuld.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ok. Verder denk ik dat ik een normale vraag stelde waarop een normaal antwoord kon volgen, maar ik was vergeten dat dat niet kon bij Apple fanboys.![]()
Meteen chaosOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je kreeg een normaal antwoord. Dat jij een debiel bent die zijn vraag niet kan formuleren, is niet onze schuld.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:11 schreef nelisb het volgende:
[..]
Niks grappigs of stoers aan. Gewoon een antwoord op je vraag. Maar blijkbaar weet je wel wat retina is, dus waarom stel je de vraag dan überhaupt hier.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat kan prima hoor. En dat kreeg je ook. Maar tik gewoon jouw vraag eens in in Google.
"Wat is retina" en lees link nummer 3.
Doe niet zo dom...jullie snappen heus wel dat ie een retina display bedoeld, en niet het netvlies.
Dit is een normaal antwoord:.quote:
Maar dit is dan ook wel weer kansloos:quote:Op woensdag 7 november 2012 13:44 schreef stoereboii het volgende:
Je bent niet grappig of stoer. Daarom ook dat je een iPhone hebt denk ik zo.People assume too much.![]()
Iemand problemen met Spotify na die iPhone 5 update? Mijn afspeelwachtrij werkt niet goed meer, kan o.a. geen nummers verder klikken..![]()
Ik moest ineens weer opnieuw inloggen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:52 schreef OverRated het volgende:
Iemand problemen met Spotify na die iPhone 5 update? Mijn afspeelwachtrij werkt niet goed meer, kan o.a. geen nummers verder klikken..
Heb Spotify via KPN. Weet mijn inloggegevens niet meer.![]()
![]()
Oh ja, ik heb sinds die update ook al meerdere keren opnieuw in moeten loggen. Hoefde eerst nooit.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik moest ineens weer opnieuw inloggen.
Heb Spotify via KPN. Weet mijn inloggegevens niet meer.Dat die mensen je foto's kunnen zien?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:27 schreef kikoooooo het volgende:
WTF is het nut van een shared photostream als je er maar door 1 persoon foto's in kan laten zetten?![]()
Carmageddon nu al meer en consequenter gespeeld dan ik ooit deed toen het net uit was, wat een topgame
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ik heb m laatst gedownload toen hij gratis was, maar blijft crashen op m'n iPadquote:Op woensdag 7 november 2012 20:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Carmageddon nu al meer en consequenter gespeeld dan ik ooit deed toen het net uit was, wat een topgame![]()
![]()
Wel update gedraaid? Want daarvoor zat ie hier ook te kutten.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Na update iOS 6 was het nog steeds zo, toen heb ik het verwijderd. Net gedownload op m'n iPhone en werkt perfect. Vet spelquote:Op woensdag 7 november 2012 20:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Wel update gedraaid? Want daarvoor zat ie hier ook te kutten.![]()
![]()
Ukkel, ik heb het dan ook over de update van het spel zelf, niet het iOSquote:Op woensdag 7 november 2012 20:59 schreef OverRated het volgende:
[..]
Na update iOS 6 was het nog steeds zo, toen heb ik het verwijderd. Net gedownload op m'n iPhone en werkt perfect. Vet spel
Maar nu werkt het saven tenminste, maar ik vind het een ideaal spel om de treinreis mee op te leuken...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dacht al dat je dat bedoelde, maar ik wilde zeggen dat het spel na de iOS 6 update verwijderd heb. Er was toen nog geen update voor het spel beschikbaar..quote:Op woensdag 7 november 2012 21:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ukkel, ik heb het dan ook over de update van het spel zelf, niet het iOS
Maar nu werkt het saven tenminste, maar ik vind het een ideaal spel om de treinreis mee op te leuken...![]()
Roepen ze nu al een paar topics op rij, inclusief die plaatjesquote:Op woensdag 7 november 2012 21:57 schreef remlof het volgende:
Wie kan de iPhone 5 in de afbeelding in de OP plakken?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik zoek een afbeelding van samsung opladers binnen zoveel jaar (echt meer dan 10 ofzo) en van apple, dat die er maar 2 had. Kan 'm nergens vinden. Iemand met googleskills?![]()
U vraagt, wij zoekenquote:Op woensdag 7 november 2012 22:11 schreef RoW_0 het volgende:
Ik zoek een afbeelding van samsung opladers binnen zoveel jaar (echt meer dan 10 ofzo) en van apple, dat die er maar 2 had. Kan 'm nergens vinden. Iemand met googleskills?
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ik dank u zeer.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
U vraagt, wij zoeken
[ afbeelding ]![]()
Owquote:Op woensdag 7 november 2012 22:10 schreef OverRated het volgende:
[..]
Roepen ze nu al een paar topics op rij, inclusief die plaatjes
Nou ja, als ik tijd heb zal ik het wel weer eens proberen.![]()
Wat wil je ermee? Samsung maakt niet alleen de S3 bijvoorbeeld, maar ook nog andere toestellen, Apple maakt enkel de iPhone. En dan nog, zeuren om een lader? Dan wordt het wel heel triest om als argument voor iPhone te gebruiken.quote:![]()
![]()
Ga dan naar het Samsung topic als je niks over de iPhone te zeggen hebtquote:Op woensdag 7 november 2012 22:31 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wat wil je ermee? Samsung maakt niet alleen de S3 bijvoorbeeld, maar ook nog andere toestellen, Apple maakt enkel de iPhone. En dan nog, zeuren om een lader? Dan wordt het wel heel triest om als argument voor iPhone te gebruiken.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Apple maakt meerdere iPads, iPods en iPhones. In totaal tientallen verschillende modellen, allemaal dezelfde connector.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:31 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wat wil je ermee? Samsung maakt niet alleen de S3 bijvoorbeeld, maar ook nog andere toestellen, Apple maakt enkel de iPhone. En dan nog, zeuren om een lader? Dan wordt het wel heel triest om als argument voor iPhone te gebruiken.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ja man, Whatsapp. Echt ideaal!quote:Op woensdag 7 november 2012 23:16 schreef Rattaplan.y het volgende:
Hallo, hebben jullie tips qua vette Apps/Spelletjes?![]()
Doodle Jump man! Nieuwste hype. Al van gehoord? Echt awesomequote:Op woensdag 7 november 2012 23:16 schreef Rattaplan.y het volgende:
Hallo, hebben jullie tips qua vette Apps/Spelletjes?![]()
![]()
Holy shit is dat nieuw!?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:35 schreef OverRated het volgende:
[..]
Doodle Jump man! Nieuwste hype. Al van gehoord? Echt awesome![]()
WhatsApp, TomTom, GTA, Angry Birds en zo zijn er duizenden meer. Ik zou in de hitlijsten in de App Store kijken voor populaire apps!quote:Op woensdag 7 november 2012 23:16 schreef Rattaplan.y het volgende:
Hallo, hebben jullie tips qua vette Apps/Spelletjes?Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Heb zelf al aardig wat, ben al 2 jaar IOS-gebruiker. Echter, laatst zag ik hier een spel als Zombie Gunshot langskomen die me heel erg bevalt maar waar ik nog nooit van gehoord had, vandaar de vraag.![]()
Need for Speed: Most Wantedquote:Op woensdag 7 november 2012 23:16 schreef Rattaplan.y het volgende:
Hallo, hebben jullie tips qua vette Apps/Spelletjes?"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein![]()
Is er al een release date voor Vice City aangekondigd? Veel beter dan dat zul je niet snel vinden in de AppStore.![]()
Wanneer ik mijn Iphone via instellingen helemaal wis "wis alle inhoud en instellingen" dan start de telefoon na het wissen opnieuw op in het nieuwe configuratie scherm, dus niet met het logo van "sluit aan op itunes".
Ik wil graag dat de Iphone helemaal leeg is dus ook de IOS eraf.
Hoe kan ik dat doen?Eskimo Joe![]()
Niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:29 schreef Mercan het volgende:
Wanneer ik mijn Iphone via instellingen helemaal wis "wis alle inhoud en instellingen" dan start de telefoon na het wissen opnieuw op in het nieuwe configuratie scherm, dus niet met het logo van "sluit aan op itunes".
Hoe kan ik dat doen?People assume too much.![]()
Die ouwe moest je toch activeren via iTunes?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:34 schreef Mercan het volgende:
Toen ik de Iphone een jaar terug 2de hands kocht gaf die "Sluit op Itunes aan" aan.
??Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.![]()
iOS kun je er niet afhalen. Dit is nooit mogelijk geweest, maar bij oudere versies moest je je toestel activeren via iTunes. Sinds iOS 5 is dit niet meer nodig en kun je het toestel gewoon activeren zonder iTunes.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:29 schreef Mercan het volgende:
Hoe kan ik dat doen?
In alle gevallen staat iOS al op je toestel, dus als je "wis alle inhoud en instellingen" gekozen hebt, is ook echt alles eraf![]()
![]()
Ok, duidelijk verhaal.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
iOS kun je er niet afhalen. Dit is nooit mogelijk geweest, maar bij oudere versies moest je je toestel activeren via iTunes. Sinds iOS 5 is dit niet meer nodig en kun je het toestel gewoon activeren zonder iTunes.
In alle gevallen staat iOS al op je toestel, dus als je "wis alle inhoud en instellingen" gekozen hebt, is ook echt alles erafEskimo Joe![]()
Wat verder zeer scheef is omdat ze net zo goed mini-usb hadden kunnen implementeren. Maarja, dat verdient niet zo goed...quote:Op woensdag 7 november 2012 22:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
U vraagt, wij zoeken
[ afbeelding ]![]()
Micro-USB is 5-pins, Lightning is 8-pins. Micro-USB zou betekenen dat heel veel apparatuur die gebruik maakt van de dockconnector niet meer zou werken.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:23 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Wat verder zeer scheef is omdat ze net zo goed mini-usb hadden kunnen implementeren. Maarja, dat verdient niet zo goed...http://www.businessinside(...)-vs-micro-usb-2012-9quote:Basically, if Apple had chosen Micro-USB, the port would only be able to charge and sync the device, not transmit video signals or do other advanced functions.2000 light years from home![]()
Kunnen Android telefoons dat niet dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Micro-USB is 5-pins, Lightning is 8-pins. Micro-USB zou betekenen dat heel veel apparatuur die gebruik maakt van de dockconnector niet meer zou werken.
[..]
http://www.businessinside(...)-vs-micro-usb-2012-9![]()
![]()
Feit is wel dat net iedereen omschakeld naar (de door de EU verplicht gestelde) micro-usb, en Apple drukt weer zijn snor door te stellen dat je dan maar altijd met een convertor op zak moet gaan lopen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:31 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wat wil je ermee? Samsung maakt niet alleen de S3 bijvoorbeeld, maar ook nog andere toestellen, Apple maakt enkel de iPhone. En dan nog, zeuren om een lader? Dan wordt het wel heel triest om als argument voor iPhone te gebruiken.Veel van die apparaten zijn nog gebaseerd op de 30 pins, en die kun je nu dus ook wegkinkelen. die micro-usb had je nog software in een apparaat kunnen stoppen die er WEL mee had kunnen omgaan, al was het maar softwarematig.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Micro-USB is 5-pins, Lightning is 8-pins. Micro-USB zou betekenen dat heel veel apparatuur die gebruik maakt van de dockconnector niet meer zou werken.
[..]
http://www.businessinside(...)-vs-micro-usb-2012-9I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
VC zal snel verschijnen volgens Rockstar, "later this fall".quote:Op donderdag 8 november 2012 09:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
Is er al een release date voor Vice City aangekondigd? Veel beter dan dat zul je niet snel vinden in de AppStore.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Niet goed genoeg. Ik wil hem nu!quote:Op donderdag 8 november 2012 11:46 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
VC zal snel verschijnen volgens Rockstar, "later this fall".
En Rockstar mag de andere GTA's wel updaten voor het 4" scherm.![]()
Van die 30-pins connector werden heel veel pinnen gebruikt voor verouderde technologie, zoals analoge videosignalen en FireWire.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Feit is wel dat net iedereen omschakeld naar (de door de EU verplicht gestelde) micro-usb, en Apple drukt weer zijn snor door te stellen dat je dan maar altijd met een convertor op zak moet gaan lopen.
[..]
Veel van die apparaten zijn nog gebaseerd op de 30 pins, en die kun je nu dus ook wegkinkelen. die micro-usb had je nog software in een apparaat kunnen stoppen die er WEL mee had kunnen omgaan, al was het maar softwarematig.2000 light years from home![]()
Leuk, maar menig auto, receiver en dock is ermee uitgerust. Ga je overal een adapter op prikken of koop je het opnieuw? Als je dan aanpast, conformeer dan gewoon naar een enkele standaard, zoals de rest van de wereld, ook al ben je technisch beter. (Betamax, Video 2000, VHS?).quote:Op donderdag 8 november 2012 11:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Van die 30-pins connector werden heel veel pinnen gebruikt voor verouderde technologie, zoals analoge videosignalen en FireWire.
Niet dat ik er last van heb, heb alleen kabeltjes op dit moment, geen overige apparaten. Maar vind het niet per definitie een geweldige zet door wederom een eigen standaard door te drukken.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja ik ook, haha! Ja inderdaad het gaat mij allemaal net te langzaam.. of ik ben ongeduldigquote:Op donderdag 8 november 2012 11:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Niet goed genoeg. Ik wil hem nu!
En Rockstar mag de andere GTA's wel updaten voor het 4" scherm.
21 december vergaat de wereld, dus ik hoop dat het inderdaad nog voor de winter komtquote:Op donderdag 8 november 2012 12:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
De winter begint pas op 21 december, dus Rockstar kan het nog anderhalve maand rekken
People assume too much.![]()
Gewoon gebruiken en laden wanneer nodig.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:51 schreef Apekoek het volgende:
Iphone 5 gehaald, eerste keer batterij opgebruiken of eerst laden tot 100%?"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
is dat een nieuwe?quote:Op donderdag 8 november 2012 09:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Die Angry Birds Star Wars is echt tofShuffle up and deal!!!![]()
Semi complex vraagje.
Ik heb hier van mijn vriendin liggen:
Een 3GS t mobile Duitsland simlock (ouder dan 2 jaar)
Met de iPad baseband (6.15? Of hoeveel was dat) unlocked.
Nu moet die over naar 6.01 maar de vraag is wat is de veiligste optie.
Via de site van t mobile Duitsland de sim unlock gedaan maar nog niks bevestigd gezien of die unlocked is geworden. (2x uitgevoerd)
Wanneer ik hem update naar 6.01 kunnen er dus 2 dingen gebeuren: of ik krijg de melding unlocked en er is niks aan de hand, of ik krijg een simlock en dan ben ik de Sjaak
Wat is een veilige oplossing of zie ik een tussenstap over het hoofd?![]()
Status iPhone 5:
Artikelen worden verwerkt Verzendklaar: 3 - 4 Weeks Levert 08 Nov, 2012 - 14 Nov, 2012
Wat is jullie ervaring, ik mag blij zijn als ie volgende week binnenkomt?Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
Nee, hij komt gewoon uiterlijk de 14e binnen dan. Mijn datum, bestelling van 28-09, klopte ook gewoon.![]()
In de metro zie ik tegenwoordig een E ipv 3G of een rondje bij verbinding? Wat is dat dan?Worry is a misuse of imagination![]()
Waar blijft TomTom met die iPhone 5 update.
Kansloze actie weer
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Edge-netwerk. Zit qua snelheid tussen GPRS en 3G.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:53 schreef Probability het volgende:
In de metro zie ik tegenwoordig een E ipv 3G of een rondje bij verbinding? Wat is dat dan?![]()
Vandaag mijn iPhone 5 binnen gekregen!![]()
Na 6 weken wachten..."Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"![]()
na 4 jaar lang een iPhone 3g gehad te hebben heb ik vandaag besloten een 4s te halen.
Omdat mijn 3G zo sloom is dat hij niet eens fatsoenlijk app's kan draaien heb ik al heen lang geen app's meer gebruikt.
Mijn vraag aan jullie is wat zijn de must have app's tegenwoordig?
Wat ik me nog herinner is FaceBook, 9292, trein en camera + en watsapp natuurlijk.
Nog andere aanraders? Kom maar op!Gegroet!![]()
Air Meter?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:34 schreef Zspirit het volgende:
na 4 jaar lang een iPhone 3g gehad te hebben heb ik vandaag besloten een 4s te halen.
Omdat mijn 3G zo sloom is dat hij niet eens fatsoenlijk app's kan draaien heb ik al heen lang geen app's meer gebruikt.
Mijn vraag aan jullie is wat zijn de must have app's tegenwoordig?
Wat ik me nog herinner is FaceBook, 9292, trein en camera + en watsapp natuurlijk.
Nog andere aanraders? Kom maar op!
Flitsmeister?
Nu.nl?
Buienradar?
Ligt een beetje aan wat je wilt doen.![]()
![]()
Airmeter is een goede, de rest ook trouwens!
Verder zoek ik nog iets om foto's en filmpjes te bewerken. Gewoon simpel beetje effecten als zwart wit enzo. Liever geen instagram want dat is zo standaard wil zelf beetje klooien altijd
Gegroet!![]()
Flitsmeisterquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Air Meter?
Flitsmeister?
Nu.nl?
Buienradar?
Ligt een beetje aan wat je wilt doen.Een app vol met nepmeldingen stoppen zodat t nog wat lijkt.
Flitsnav![]()
![]()
Camera+quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:56 schreef Zspirit het volgende:
Verder zoek ik nog iets om foto's en filmpjes te bewerken. Gewoon simpel beetje effecten als zwart wit enzo. Liever geen instagram want dat is zo standaard wil zelf beetje klooien altijd![]()
Air Meter, is niet beschikbaar in Nederland (??) Door jouw post eens gaan kijken, maar op iTunes niet beschikbaar. Jammer, was wel benieuwd hoe ie was.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Air Meter?
Flitsmeister?
Nu.nl?
Buienradar?
Ligt een beetje aan wat je wilt doen.![]()
Kan ik ook 80 cent overmaken of doneren aan iemand die zelf geen cc heeft maar wel whatsapp wil?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja, je kunt apps schenken, dan moet je ze wel met creditcard betalen. Staat helemaal onderaan bij de app in de Store. Iemand die zelf geen cc heeft, zou wel gewoon ¤15,- (of meer) iTunes te goed kunnen kopen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Kan ik ook 80 cent overmaken of doneren aan iemand die zelf geen cc heeft maar wel whatsapp wil?
---
Als ik een Lightning naar 30 pins adapter gebruik, kan ik dan gewoon weer muziek afspelen op het navigatiesysteem in de auto?![]()
Maar dat kan ik niet doen als ik het al zelf geinstalleerd heb op mijn telefoon?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
cross post, telefoon stond wel uit toen ik m liet vallenquote:Op zondag 11 november 2012 17:07 schreef n8n het volgende:
oke yes iphone koppie onder dus helemaal nat. heb m nu in een bak rijst op de verwarming staan. Iemand nog andere ideeën? 2 volle dagen genoeg droogtijd?“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
jawel, zit een deel-icoon in de store als het goed isquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar dat kan ik niet doen als ik het al zelf geinstalleerd heb op mijn telefoon?“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Je kan eventueel diegene in laten loggen met je ID en WhatsApp zo downloaden (nadat jij het al gekocht hebt).quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar dat kan ik niet doen als ik het al zelf geinstalleerd heb op mijn telefoon?Picfx is wel een leuke app!quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:56 schreef Zspirit het volgende:
Verder zoek ik nog iets om foto's en filmpjes te bewerken. Gewoon simpel beetje effecten als zwart wit enzo. Liever geen instagram want dat is zo standaard wil zelf beetje klooien altijdTerrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
ja en dan??quote:Op zondag 11 november 2012 17:50 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Je kan eventueel diegene in laten loggen met je ID en WhatsApp zo downloaden (nadat jij het al gekocht hebt).
[..]![]()
Fijn- Mijn T-Mobile is per vandaag over na prepaid. Alleen mijn Vodafone abonnement wil maar niet starten. Ik heb 2 euro! beltegoed. 14 all over again
![]()
![]()
Bericht, Facebook, mail, twitter en kopieer koppeling.quote:Op zondag 11 november 2012 17:16 schreef n8n het volgende:
[..]
jawel, zit een deel-icoon in de store als het goed isI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
En dan? Dan kan je WhatsApp op meerdere toestellen draaienquote:.
Apple Store Parijs had ook geen iPhones. Beetje jammer dat ze een maand na de launch nog steeds zo slecht verkrijgbaar zijn.
En dat terwijl een vriend van mij al zijn derde heeft van Apple.![]()
Nu je geen wachtwoord meer in hoeft te voeren bij een update, wordt die optie plotseling veel interessanter.quote:Op zondag 11 november 2012 21:38 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
En dan? Dan kan je WhatsApp op meerdere toestellen draaien.
![]()
Volgens mij is hij er dan bij je eerste sync weer af?quote:Op zondag 11 november 2012 21:38 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
En dan? Dan kan je WhatsApp op meerdere toestellen draaien.
![]()
Ah zo. Ja dan moet je even "Sync Apps" uitschakelen in iTunes of gewoon alternatieve software gebruiken (zoals ik)quote:Op maandag 12 november 2012 05:42 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Volgens mij is hij er dan bij je eerste sync weer af?Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Niet als diegene zijn computer ook machtigt met jouw account.quote:Op maandag 12 november 2012 05:42 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Volgens mij is hij er dan bij je eerste sync weer af?![]()
Haha dit dus.quote:Op maandag 12 november 2012 07:48 schreef kikoooooo het volgende:
Vrij onzinnig allemaal dus voor 80 cent![]()
Helemaal mee eens. Maar het kan dus welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, maar dat was "not the point".quote:Op maandag 12 november 2012 07:48 schreef kikoooooo het volgende:
Vrij onzinnig allemaal dus voor 80 centTerrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Via PC dus... Ok, toch bedankt, gaan we het zo oplossen
15 euro moeten aanschaffen voor een enkele app... Ook onhandig.quote:Op maandag 12 november 2012 07:48 schreef kikoooooo het volgende:
Vrij onzinnig allemaal dus voor 80 centI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Waarom een dure iphone dan?quote:Op maandag 12 november 2012 11:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
15 euro moeten aanschaffen voor een enkele app... Ook onhandig.Dat snap ik serieus niet.
Schenk die app gewoon, ben je van dat gezeik met 2 appstore accounts af.![]()
Ik heb al een iPhone sinds 1e lancering. En nog nooit 1 app gekocht. Paar gratis apps maar verder niks
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2012 12:50:27 ]![]()
Het gaat niet om mij maar om een stel schoonouders he... En als het hek eenmaal van de dam is... Kan er altijd nog een prepaidkaart worden gedoneerdquote:Op maandag 12 november 2012 11:57 schreef no1uknow het volgende:
Alsof je in de toekomst nooit andere apps gaat kopen.
Maar waarom dan niet meteen een giftcard van 15 euro. Kunnen ze zelf toch ook kopen/betalen?quote:Op maandag 12 november 2012 13:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij maar om een stel schoonouders he... En als het hek eenmaal van de dam is... Kan er altijd nog een prepaidkaart worden gedoneerd![]()
Dat heb ik hierboven al aangegeven. Mensen zijn niet van plan dingen te kopen, maar willen wel whatsapp.quote:Op maandag 12 november 2012 13:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet meteen een giftcard van 15 euro. Kunnen ze zelf toch ook kopen/betalen?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
als je zelf al een betaalaccount hebt kan je sowieso een app doneren, ook zonder creditcardquote:Op maandag 12 november 2012 13:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij maar om een stel schoonouders he... En als het hek eenmaal van de dam is... Kan er altijd nog een prepaidkaart worden gedoneerd“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
En daar ging de vraag idd om.quote:Op maandag 12 november 2012 14:49 schreef n8n het volgende:
[..]
als je zelf al een betaalaccount hebt kan je sowieso een app doneren, ook zonder creditcardI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
bij deze dan, was me ff onduidelijk. In de App store op iOS moet het ook kunnen, ben alleen vergeten waar omdat ze de locatie hebben gewijzigd in 6quote:Op maandag 12 november 2012 14:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En daar ging de vraag idd om.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Daar kon ik het niet in vinden, maar dit gaat wel werken. Als ze later dan meer willen kopen dan halen ze maar een giftcard.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
was te voorzien dit: http://www.nu.nl/gadgets/(...)s-ipad-5-en-itv.htmlWhat's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Het was inderdaad te voorzien dat de geruchtenmolen weer zou draaien.quote:Op maandag 12 november 2012 18:05 schreef WatskeZegt het volgende:
was te voorzien dit: http://www.nu.nl/gadgets/(...)s-ipad-5-en-itv.htmlTerrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Krijg al een paar maanden lang mijn iphone 3gs niet aan de praat, wordt er helemaal naar van...
iPhone zegt: No SIM card installed. Insert a valid SIM with no PIN lock to activate iPhone.
iTunes zegt: There is no SIM card installed in the iPhone you are attempting to activate. Please disconnect and insert a SIM card in the iPhone.![]()
Dat mensen nog in die geruchten trappen. Je mag al blij zijn als je in kwartaal 1 van 2013 een Iphone kunt krijgen zonder wachttijd. No way dat er dan al een nieuwe Iphone is.![]()
En waarom niet? Gewoon een t-mobile sim, heeft er bij de vorige eigenaar ook in gezeten.quote:Op maandag 12 november 2012 18:20 schreef no1uknow het volgende:
Volgens mij herkent 'ie je simkaart niet.![]()
Dat zou betekenen binnen 1 jaar 4 nieuwe ipads (3,4,5 en mini) en 2 iphones.quote:Op maandag 12 november 2012 18:05 schreef WatskeZegt het volgende:
was te voorzien dit: http://www.nu.nl/gadgets/(...)s-ipad-5-en-itv.html
Ik geloof nooit dat ze dat gaan doen.Shuffle up and deal!!!![]()
Je simlezer kan kapot zijn he. Je sim kan ook kapot zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 18:23 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
En waarom niet? Gewoon een t-mobile sim, heeft er bij de vorige eigenaar ook in gezeten.![]()
Heb je toevallig een firmware update uitgevoerd? Misschien dat er een jailbreak unlock op zat.quote:Op maandag 12 november 2012 18:23 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
En waarom niet? Gewoon een t-mobile sim, heeft er bij de vorige eigenaar ook in gezeten.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
nee, want kom niet verder als het scherm waarop met de eerder genoemde meldingquote:Op maandag 12 november 2012 18:46 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Heb je toevallig een firmware update uitgevoerd? Misschien dat er een jailbreak unlock op zat.![]()
Is die in de maak dan?quote:Op maandag 12 november 2012 19:13 schreef DenS het volgende:
Nog steeds geen Whatsapp update... Duurt langWijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
Gewoon mijn post negerenquote:Op maandag 12 november 2012 19:11 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
nee, want kom niet verder als het scherm waarop met de eerder genoemde melding![]()
![]()
Waar kun je dat vinden?quote:Op maandag 12 november 2012 19:19 schreef DenS het volgende:
[..]
Ze zijn inmiddels al 6 beta's verder... Wordt steeds niet goedgekeurd door Apple.Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
Het zou niet slim zijn en van premium-merk Apple een random Samsung maken met betere afwerking.quote:Op maandag 12 november 2012 18:37 schreef mirelia het volgende:
[..]
Dat zou betekenen binnen 1 jaar 4 nieuwe ipads (3,4,5 en mini) en 2 iphones.
Ik geloof nooit dat ze dat gaan doen.
Gewoon een telefoon en een ipad per jaar is prima, niet veranderen om het veranderen zoals andere fabrikanten doen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hoe weet je dat dan? Heb je je huidige sim in een ander toestel geprobeerd? Heb je een andere sim in je iphone geprobeerd?quote:Op maandag 12 november 2012 19:21 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
sorry, maar het is beide niet de reden, vandaar:)![]()
Dat is wel heel erg snel voor een iphone 5S, niet dat het mij wat uitmaakt aangezien ik geen iPhone 5 heb. Maar ik zou wel balen als ik een iPhone 5 zou hebben, mocht het waar zijn.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Hoe kan je nou weer weten dat je simkaartlezer niet kapot is?quote:Op maandag 12 november 2012 19:21 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
sorry, maar het is beide niet de reden, vandaar:)![]()
Dat is het niet. Apple heeft de afgelopen twee jaar fors minder verkocht het kwartaal voorafgaand aan nieuwe iPhones. De voorspelbaarheid van de cycli heeft invloed gehad op de verkoopcijfers en dat zullen ze tegen willen gaan.quote:Op maandag 12 november 2012 20:13 schreef DeMessias het volgende:
Apple moet iets doen om hun dalende beurswaarde op te vangen.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Alsof je iPhone 5 dan ineens onbruikbaar wordt....quote:Op maandag 12 november 2012 19:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat is wel heel erg snel voor een iphone 5S, niet dat het mij wat uitmaakt aangezien ik geen iPhone 5 heb. Maar ik zou wel balen als ik een iPhone 5 zou hebben, mocht het waar zijn.For great justice!![]()
Met maar 1 release per jaar is het bijna onmogelijk om de concurrentie bij te houden. En zo kan je ook je budgettoestellen (iPhone 4 nu, 4S dus als de 5 uit komt) concurrerend houden.quote:Op maandag 12 november 2012 19:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het zou niet slim zijn en van premium-merk Apple een random Samsung maken met betere afwerking.
Gewoon een telefoon en een ipad per jaar is prima, niet veranderen om het veranderen zoals andere fabrikanten doen.For great justice!![]()
Rest de vraag waarom je dat als premium merk ineens wil als je marktstrategie al prima was. Juist nu er meer producten de markt op worden gedrukt in een wanhopige poging de concurrentie bij te houden krijgt Apple op zijn ballen, dus eigenlijk ben je nu getuige van de afbraak van de kwaliteitsnaam die ze hadden.quote:Op maandag 12 november 2012 20:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Met maar 1 release per jaar is het bijna onmogelijk om de concurrentie bij te houden. En zo kan je ook je budgettoestellen (iPhone 4 nu, 4S dus als de 5 uit komt) concurrerend houden.
Anyway, ik kan me er niet al te druk om maken.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hopelijk kan de 5S wel widgets aanIemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Dat zou alleen iets software technisch moeten zijn, niet hardware.quote:Op dinsdag 13 november 2012 03:56 schreef epicbeardman het volgende:
Hopelijk kan de 5S wel widgets aan![]()
Widgets zijn zo nutteloos. Welke informatie kan er in een widget die niet in push notificaties of live-icoontjes kan?Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ik had al widgets op de iPhone 3G. Leuk hoor dat het kan, maar zoals anderen al zeggen voegt het niets toe wat niet in notificaties of live tiles kan.
Dat weericoon mag dan ook wel eens gewoon de juiste temperatuur laten zien btw.![]()
Jaja, als het straks een feature op de 5S is, ben je vast laaiend enthousiastquote:Op dinsdag 13 november 2012 07:33 schreef TC03 het volgende:
Widgets zijn zo nutteloos. Welke informatie kan er in een widget die niet in push notificaties of live-icoontjes kan?
Widgets zijn niet te vergelijken met pushberichten, want die kun je niet zelf op elk moment raadplegen. Liveicoontjes zijn heel beperkt in vergelijking met een widget. Het is gewoon esthetisch en praktisch een mooie toevoeging.
Hopelijk dat ze je ook nog eens je muziek als ringtone laten gebruiken. Raar dat dat nu NOG niet standaard is.
En nog een wens is dat ze iets doen aan dat krampachtige itunes beheer van de (muziek)bibliotheken. Ik moest mijn telefoon weer leegmaken, nadat ik het beheer met een andere (nieuwe) pc wilde doen
heitieh![]()
Ik hoor dit soort opmerkingen vaak, en ik vraag mij altijd af waar deze onzin vandaan komt. Toen met iOS 5 het notificatiecentrum een update kreeg, werd ook nergens beweerd dat het revolutionair en origineel was. Het enige dat beweerd werd, is dat Apple de manier van Android beter had geimplementeerd dan Google zelf, wat ook gewoon waar was. Als Apple met iOS 7 widgets beter toepast dan tot nu toe is gedaan, zal dat hetzelfde zijn. Niemand zal beweren dat Apple revolutionair of uniek is in de toepassing van widgets.quote:Op dinsdag 13 november 2012 08:26 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Jaja, als het straks een feature op de 5S is, ben je vast laaiend enthousiast
Overigens denk ik dat je er, met Ive aan het hoofd, niet op hoeft te rekenen dat iOS nu opeens wel widgets krijgt. Veel te rommelig naar zijn smaak. Al hoop ik wel dat Apple nu eindelijk eens iets als SBSettings gaat implementeren.Dit is wel raar inderdaad, vooral omdat je wel elk willekeurig nummer als wekker kunt gebruiken. Kleine moeite om het dan ook als ringtone te gebruiken.quote:Widgets zijn niet te vergelijken met pushberichten, want die kun je niet zelf op elk moment raadplegen. Liveicoontjes zijn heel beperkt in vergelijking met een widget. Het is gewoon esthetisch en praktisch een mooie toevoeging.
Hopelijk dat ze je ook nog eens je muziek als ringtone laten gebruiken. Raar dat dat nu NOG niet standaard is.Dat kun je prima voorkomen.quote:En nog een wens is dat ze iets doen aan dat krampachtige itunes beheer van de (muziek)bibliotheken. Ik moest mijn telefoon weer leegmaken, nadat ik het beheer met een andere (nieuwe) pc wilde doen![]()
Iets als SBsettings had er al LANG in moeten zitten...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dit. Zolang dat er nog niet in zit, blijf ik jailbreaken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Iets als SBsettings had er al LANG in moeten zitten...![]()
Hoe dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
[..]
Dat kun je prima voorkomen.heitieh![]()
Hmmm ik kan niet zeggen dat met iOS 6.0.1 de personal hotspot beter werkt. Moet nog steeds regelmatig m'n iPhone herstarten om m'n iPad er verbinding mee te laten maken![]()
![]()
Het heeft niks met onbruikbaar te maken. De enige reden waarom er zoveel mensen telkens een iPhone kopen is omdat ze alleen het nieuwste Apple product willen hebben. En dat heb je dus niet wanneer er over een paar maanden alweer een verbeterde product uitkomt. Meestal gokt men op een cyclus van een jaar wat nu dus niet gaat gebeuren.quote:Op maandag 12 november 2012 20:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Alsof je iPhone 5 dan ineens onbruikbaar wordt....Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Iemand anders ook problemen met de mail-app? Hij staat constant op 'downloaden', maar er komt maar niks binnen. Dit is al sinds gisterenochtend![]()
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Iemand anders ook problemen met de mail-app? Hij staat constant op 'downloaden', maar er komt maar niks binnen. Dit is al sinds gisterenochtend![]()
Want het is een feit dat de iPhone over een paar maanden alweer een update krijgt..? Jij loopt ook lekker op de zaken vooruit.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het heeft niks met onbruikbaar te maken. De enige reden waarom er zoveel mensen telkens een iPhone kopen is omdat ze alleen het nieuwste Apple product willen hebben. En dat heb je dus niet wanneer er over een paar maanden alweer een verbeterde product uitkomt. Meestal gokt men op een cyclus van een jaar wat nu dus niet gaat gebeuren.
Ondanks dat heb ik zelf de laatste tijd ook het idee dat ze bij Apple de richting een beetje kwijt zijn en maar van alles proberen "for the hell of it". Het afgelopen jaar zijn er de volgende producten aangekondigd:
- New iPad (met RetinaDisplay)
- 15" MacBook Pro met RetinaDisplay (en SSD)
- iPhone 5 (de zesde iPhone)
- iPod Touch 5th gen
- iPod Nano 6th gen
- 13" MacBook Pro met RetinaDisplay
- nieuwe iMac met een dunner randje
- nieuwe Mac Mini met fusion drive
- iPad Mini
- iPad met RetinaDisplay (en de nieuwe connector)
Van bovenstaande producten was alleen de 15" MacBook Pro echt vooruitstrevend. De 13" Pro met RetinaDisplay is te duur in vergelijking met de 13" Air die standaard meer beeld biedt, en het prijsverschil met de 15" is te klein op zo'n bedrag om niet dat beetje extra uit te geven voor een laptop die in elk opzicht beter is. De dunnere iMac is prachtig, maar afgezien van dat is het maar een matige upgrade van het voorgaande model. Nog steeds de beste all in one, maar gezien de tijd die tussen de modellen zit, geen fantastische upgrade.
Van de mobiele apparaten maakte vooral de nieuwe Touch indruk tijdens de presentatie. Eindelijk een scherm dat de gelijke is van de iPhone. Eindelijk af van die krasgevoelige achterkant. Eindelijk een camera die daadwerkelijk bruikbaar is en mooie foto's kan leveren. Het is nog steeds een minder krachtig apparaat dan de huidige iPhone, maar met hardware die gelijk is aan de iPhone 4S in een behuizing die zich qua design kan meten met het vlaggenschip van Apple's mobiele lineup en zo dun en licht is, is het een prachtig apparaat.
De iPhone 5 is het ook, maar toch maakte die bij de keynote een stuk minder indruk. Ja, het design is weer fantastisch. Ja, het is bijzonder hoe dun en licht hij is, zeker als je in overweging neemt hoe krachtig het apparaat is. Maar waarom "5"? En waarom niet standaar een verloopstukje voor de connector bieden bij een toestel van ca. 700 euro? Waarom Google Maps eruit?!
Dat de grote iPad een vervroegde upgrade krijgt om gelijk te lopen met de release van de iPad Mini kan ik nog begrijpen, helemaal aangezien de lightning connector de nieuwe universele standaard moet worden voor Apple-producten. Maar als het echt klopt dat ze de iPhone weer gaan updaten, terwijl hij nu nog niet eens normaal leverbaar is, begint het er echt op te lijken dat Apple na de dood van Steve vooral doet wat de massa roept dat ze (moeten) gaan doen:
- iedereen noemde het de iPhone 5, dus het werd de iPhone 5
- iedereen verwachtte de iPad Mini, dus kwam er een iPad mini
- iedereen was boos dat de 13" Pro geen RetinaDisplay had, dus kwam er een 13" Pro met RetinaDisplay
- iedereen klaagde over het gebrek aan USB3, dus nu zit het erin. Maar wel exclusief in de minst aantrekkelijk geprijsde MacBook Pro
Het lijkt er echt op dat Apple maar van alles aan het uitproberen is om vooral zoveel mogelijk mensen te bereiken. Nieuwe, goedkopere, kleinere iPad; iPod Nano die wederom van vorm verandert en een soort wannabe-Touch geworden is (maar dan wel opeens met een ronde home button); drie modellen iPhone om ieder wat wils te geven, maar als je meer dan 6,5GB geheugen nodig hebt, MOET je de duurste iPhone kopen; Jony Ive gaat zich nu ook met software ontwikkeling bemoeien..
Zolang ze nog steeds producten maken die mooier en beter zijn dan wat de concurrentie uitbrengt, zal ik ze blijven kopen. Maar een beetje gevoel van richting zou toch niet ongewenst zijn. Wat dat betreft, deed Steve het een stuk beter dan Tim..![]()
Het zit je nog hoog he, die "5"I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Lees jij eigenlijk wel mijn bericht goed? Het lijkt er namelijk niet op. De discussie of een product wel of geen verbetering is ten opzichte van de vorige doet er hier niet aan toe. Dat is een subjectieve beleving die een ieder zelf voor rekening dient te nemen. Ik geef echter aan dat er genoeg mensen zijn die vaak alleen het nieuwste willen hebben van een bepaald merk; dit geldt ook bij Apple. En juist bij die mensen wordt er negatief gereageerd op de geruchten dat Apple binnen een jaar een nieuwe iPhone wil laten uitbrengen. Mede door het gegeven dat zij hierdoor niet de nieuwste iPhone meer hebben en dus de overweging moeten maken of zij hun verouderde iPhone gaan verkopen. Hierdoor moet er dus extra kosten worden gemaakt om aan de nieuwste versie te komen. Voor velen is een cyclus van een jaar nog wel te doen maar niet korter. Lees voor gemakshalve even deze thread: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1488143quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Want het is een feit dat de iPhone over een paar maanden alweer een update krijgt..? Jij loopt ook lekker op de zaken vooruit.En zo gaat het maar door. Overigens heb ik nergens te kennen gegeven dat het een feit zou zijn dat er een nieuwe iPhone binnen een jaar zou uitkomen. Derhalve is het dan ook nooit als een feit verkondigd.quote:Yesterday, 05:35 AM #44
Traisoon
macrumors newbie
Argh.. Now I have to spend again!
[ Bericht 2% gewijzigd door MisterJ.Lo op 13-11-2012 12:47:33 ]Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Het zit je nog hoog he, die "5".
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Dat gaat ook niet meer goed komen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Het zit je nog hoog he, die "5"![]()
Ja. Maar vooral om bovenstaande redenen: het is een uiting van een gebrek aan richting.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Het zit je nog hoog he, die "5"![]()
Die gozer die over de intelligentie van anderen loopt te zeiken, moet nodig wat aan zijn grammatica doen..quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:28 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb slecht bereik sinds Steve Jobs is overleden!
[ afbeelding ]
"slimmer wordt jij er niet van"
"nou jij apple gebruikt"
"vandaar dat ik het zij"![]()
Niet iedereen heeft logica als marketinginstrument, deal with it. Als ze het zes hadden genoemd dan waren mensen helemaal in de war omdat de vorige nog 4S heette als 5e telefoon. Get a grip.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja. Maar vooral om bovenstaande redenen: het is een uiting van een gebrek aan richting.
Inmiddels ruime twee weken Lunatik Taktik om mijn telefoon, bevalt prima. Telefoon wordt gigantisch groot, zwaar maar is dermate ingepakt dat er weinig mee kan gebeuren. Mensen reageren er verschillend op maar zijn wel nieuwsgierig. Gelukkig geen last van kinderziektes zoals sommige anderen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hip taalgebruikquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft logica als marketinginstrument, deal with it. Als ze het zes hadden genoemd dan waren mensen helemaal in de war omdat de vorige nog 4S heette als 5e telefoon. Get a grip.Apart dat ik een heel bericht plaats en dat het enige is wat je eruit haalt.
![]()
Rest van het bericht ben ik het helemaal mee eens, ik vind het alleen opvallend dat je het maanden na release nog zo hoog zit dat Apple het "fout" heeft wat jou betreft terwijl de rest van de wereld het niet meer dan logisch vindt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hip taalgebruikApart dat ik een heel bericht plaats en dat het enige is wat je eruit haalt.
Zelf ben ik gewoon voor jaartallen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat zit het niet. Het was meer "een van de dingen" dan het alomvattende ding dat jij ervan lijkt te willen maken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Rest van het bericht ben ik het helemaal mee eens, ik vind het alleen opvallend dat je het maanden na release nog zo hoog zit dat Apple het "fout" heeft wat jou betreft terwijl de rest van de wereld het niet meer dan logisch vindt.![]()
Terwijl het nu net het enige is waar WEL een richting in zitquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat zit het niet. Het was meer "een van de dingen" dan het alomvattende ding dat jij ervan lijkt te willen maken.
Wat ik liever had gezien, was dat de 32GB versie eigenlijk de "standaard" zou moeten zijn.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Aahhh fuck it, iPhone 4, come to mamma!
Volgens mij ga ik er telefoon wel wat op achteruit, maarja.#TeamMiley![]()
Nog zoiets inderdaad. Voor de iPhone 4 werd dat elk jaar verdubbeld. Nu is het al drie generaties hetzelfde, met alleen optioneel een 64GB model erbij.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:09 schreef Baghdaddy het volgende:
Wat ik liever had gezien, was dat de 32GB versie eigenlijk de "standaard" zou moeten zijn.![]()
Iets wat qua prijs makkelijk kan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:09 schreef Baghdaddy het volgende:
Wat ik liever had gezien, was dat de 32GB versie eigenlijk de "standaard" zou moeten zijn.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Blijven kleven aan eigen logicaquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarde hechten aan "winnen" in een SC
Baghdaddy: had je vriendin het uiteindelijk nou gewoon bij d'r witte iPhone gelaten?
Ik heb hem nu ook en buiten dat ik hem mooier vind, valt het mij vooral op hoeveel makkelijker het is de witte krasvrij te houden tov de zwarte.![]()
Try us out. Wat is je vraagquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:19 schreef arachide. het volgende:
Heeft iemand verstand van zowel iPhones als HTC??
Ligt eraan waarop die HTC draait. Android wel redelijk, WP wat minder.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:19 schreef arachide. het volgende:
Heeft iemand verstand van zowel iPhones als HTC?![]()
Windows Mobile 6.5quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ligt eraan waarop die HTC draait. Android wel redelijk, WP wat minder.For great justice!![]()
Ze heeft dat ding uiteindelijk gewoon gehouden, ik was te "haastig" volgens haarquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
Baghdaddy: had je vriendin het uiteindelijk nou gewoon bij d'r witte iPhone gelaten?
Ik heb hem nu ook en buiten dat ik hem mooier vind, valt het mij vooral op hoeveel makkelijker het is de witte krasvrij te houden tov de zwarte..
De zwarte van mij heb ik helemaal verpakt maar de krassen zijn er al.
Redelijk simpel: ik ga van een HTC Desire hd naar een iPhone 4. Ga ik er op vooruit of achteruit?quote:#TeamMiley![]()
Ligt toch echt aan jouw gebruik en eisen. Ik zou zeggen vooruit, en niet zo'n beetje ook.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Redelijk simpel: ik ga van een HTC Desire hd naar een iPhone 4. Ga ik er op vooruit of achteruit?Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Aangezien de Desire HD het meest mislukte toestel van HTC was: duidelijk vooruit. De iPhone ligt beter in de hand, heeft een betere camera, betere batterij, beter scherm en een veel soepeler besturingssysteem.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Redelijk simpel: ik ga van een HTC Desire hd naar een iPhone 4. Ga ik er op vooruit of achteruit?![]()
Dat merkte ik ook bij de zwarte inderdaad.. Erg jammer is dat, want die zwarte rand ziet er wel erg goed uit.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:22 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ze heeft dat ding uiteindelijk gewoon gehouden, ik was te "haastig" volgens haar.
De zwarte van mij heb ik helemaal verpakt maar de krassen zijn er al.![]()
De Desire HD is groot, zwaar, dik, heeft een fake-unibody, slecht scherm met bijzonder matige kleuren en een lage resolutie, slechte accuduur, slechte camera en is ook nog eens erg traag. De iPhone 4 is op alle punten beter. De Desire HD heeft alleen wel een groter scherm.2000 light years from home![]()
Ik ben dikke vrienden met mijn telefoon. Groot scherm, fijn besturingssysteem. Maarja, na 2 jaar komen er wel kuren.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Aangezien de Desire HD het meest mislukte toestel van HTC was: duidelijk vooruit. De iPhone ligt beter in de hand, heeft een betere camera, betere batterij, beter scherm en een veel soepeler besturingssysteem.
Ik wil vooral snel foto's kunnen maken, makkelijk te begrijpen, Facebook, fok, whatsapp, skype. En ik wil eens een telefoon die niet zoals de mijne precies mijn energielevel heeft: halverwege de dag nog 20% over.#TeamMiley![]()
Zo slecht is het scherm toch niet?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:28 schreef Merkie het volgende:
De Desire HD is groot, zwaar, dik, heeft een fake-unibody, slecht scherm met bijzonder matige kleuren en een lage resolutie, slechte accuduur, slechte camera en is ook nog eens erg traag. De iPhone 4 is op alle punten beter. De Desire HD heeft alleen wel een groter scherm.
#TeamMiley![]()
Jawel, het contrast en de helderheid is echt superlaag.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zo slecht is het scherm toch niet?2000 light years from home![]()
Helderheid qua hoeveel licht het scherm geeft? Want dat zet ik altijd laag zodat de batterij langer mee gaat.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jawel, het contrast en de helderheid is echt superlaag.#TeamMiley![]()
Mea culpa :pquote:
Conclusie blijft in ieder geval dat je er flink op vooruit gaat. De iPhone 4 was naar mijn mening de laatste iPhone waarmee Apple de concurrentie echt mijlenver vooruit was. Ik vind de huidige iPhone nog steeds de beste smartphone, maar het verschil met de S3, One X+ en Nexus 4 is niet zo groot meer als het verschil van de iPhone 4 was met de Desire, Galaxy S en de Nexus One. Anno 2012 is de iPhone 4 nog steeds een heel capabel toestel, terwijl die andere toestellen nagenoeg waardeloos zijn nu.![]()
Dat ja, maar ook op maximale helderheid is het scherm niet echt fel. De iPhone 4 is op alle punten beter.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Helderheid qua hoeveel licht het scherm geeft? Want dat zet ik altijd laag zodat de batterij langer mee gaat.2000 light years from home![]()
Dat hoopte ik ook te horen. Ik wilde de iPhone 4 ook al toen ik deze uitzocht, maar moeders zei "iPhone betaal je zelf, kies wat anders en ik betaal" Achja, 2 jaar later haal ik hem alsnog. Het is nu toch mijn geld.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat ja, maar ook op maximale helderheid is het scherm niet echt fel. De iPhone 4 is op alle punten beter.#TeamMiley![]()
Zucht. Ik wilde mijn iPhone eens herstellen met iTunes omdat de batterij de laatste tijd nogal hard gaat, alleen ik krijg iedere keer error 3194?
Ik heb hem niet gejailbreakt o.i.d, en Google komt met allemaal oplossingen die niet helpen.
Lekker dan, klote iTunes.![]()
![]()
Eerste hit in google.quote:
Of
https://discussions.apple.com/thread/4330246?start=0&tstart=0
Hopelijk helpt dit je.![]()
En jij denkt dat hij dat niet geprobeerd heeft? Hij heeft tenslotte gegoogeld naar oplossingen, zou hij de eerste link overslaan denk je? Oftewel, ik begrijp niet waarom je dit post.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:50 schreef nelisb het volgende:
[..]
Eerste hit in google.
Of
https://discussions.apple.com/thread/4330246?start=0&tstart=0
Hopelijk helpt dit je.![]()
iPhone 5 binnen! (zwart 32 gb)
Nu nog wachten op de activatie van mijn nanosimWat kut dat je dat perse nodig hebt, zelfs bij een simlockvrije iphone van de apple store zelf.
Buy it, use it, break it, fix it,
Kunnen iPhones nog simlocked zijn ja? Ik heb mijn iPhone 5 van vodafone al een maandje, maar ik heb pas sinds vandaag Vodafone, voorheen T-Mobile.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:27 schreef Agiath het volgende:
iPhone 5 binnen! (zwart 32 gb)
Nu nog wachten op de activatie van mijn nanosimWat kut dat je dat perse nodig hebt, zelfs bij een simlockvrije iphone van de apple store zelf.
![]()
Weet ik eigenlijk niet. Maar als je een iphone koopt via apple zelf dan dacht ik dat je wel alvast apps ed kon installeren zonder sim kaart... Maar dat kan niet, hoe zit dat bij andere telefoons?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:30 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Kunnen iPhones nog simlocked zijn ja? Ik heb mijn iPhone 5 van vodafone al een maandje, maar ik heb pas sinds vandaag Vodafone, voorheen T-Mobile.Buy it, use it, break it, fix it,
Backup maken en in DFU mode dwingen om te herstellen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:33 schreef braddofiel het volgende:
Zucht. Ik wilde mijn iPhone eens herstellen met iTunes omdat de batterij de laatste tijd nogal hard gaat, alleen ik krijg iedere keer error 3194?
Ik heb hem niet gejailbreakt o.i.d, en Google komt met allemaal oplossingen die niet helpen.
Lekker dan, klote iTunes.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Ik heb net een reserve kopie gemaakt van mijn 4 en deze weer op de 5 gegooid alles is goed over gezet behalve al mijn apps.
Wat moet ik doen![]()
![]()
Weet iemand hoe ik kan instellen dat de foto's die op de fotostream staan op m'n Mac niet op m'n Iphone komen? Ik importeer ook foto's van m'n digitale camera naar iPhoto alleen deze foto's hoef ik niet op mijn iPhone te hebben. Heb nu +5 gb aan foto's op m'n iPhone.![]()
Oh, dat kan wel hoor. Deed ik regelmatig op stage, moet je gewoon even spieken op google, of even wat proberen op iTunes.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:36 schreef Agiath het volgende:
Weet ik eigenlijk niet. Maar als je een iphone koopt via apple zelf dan dacht ik dat je wel alvast apps ed kon installeren zonder sim kaart... Maar dat kan niet, hoe zit dat bij andere telefoons?![]()
Je had, dacht ik, ook nog "Transfer Purchases" moeten klikken op iTunes met je iPhone 4 verbonden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:44 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb net een reserve kopie gemaakt van mijn 4 en deze weer op de 5 gegooid alles is goed over gezet behalve al mijn apps.
Wat moet ik doenTerrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
wie is er nu slim om zij te schrijven ipv zei...quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:28 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb slecht bereik sinds Steve Jobs is overleden!
[ afbeelding ]What's a mob to a king? What's a king to a god? What's a god to a non-believer?![]()
Een mongooltje dusquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:59 schreef WatskeZegt het volgende:
wie is er nu slim om zij te schrijven ipv zei...![]()
![]()
Net even simyo gebeld en ze hebben me vooraan gezet, hij is nu dus unlockedquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:54 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Oh, dat kan wel hoor. Deed ik regelmatig op stage, moet je gewoon even spieken op google, of even wat proberen op iTunes.
Wow
Over snelheid gesproken, wat is een iPhone 5 ongelofelijk snel als je net 3 jaar lang een 3Gs hebt gehad, de tering
Weet iemand trouwens waar ik wat mooie filmpjes kan vinden die het maximale uit mijn nieuwe scherm halen? Om een beetje te laten zien wat het kan
edit: Ik zie misschien al wat bij HD podcastsBuy it, use it, break it, fix it,
Een 3Gs. Dude, ik vond de 4 al retetraagquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:50 schreef Agiath het volgende:
Wow
Over snelheid gesproken, wat is een iPhone 5 ongelofelijk snel als je net 3 jaar lang een 3Gs hebt gehad, de teringAl een maand of anderhalf. Nope.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:48 schreef Sala-adin het volgende:
Zijn er mensen die hem al enige tijd hebben en waarbij de achterkant is gekrasd?Ik heb 'm dan ook in een sok.
![]()
Ongeveer 1000 lichtjaar vooruit.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Redelijk simpel: ik ga van een HTC Desire hd naar een iPhone 4. Ga ik er op vooruit of achteruit?Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Zo'n hoge snelheid is anders best zeldzaam op LTE vooralsnog.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:53 schreef Baghdaddy het volgende:
Trouwens, dat LTE gebeuren is echt heel snel![]()
[ afbeelding ]"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein![]()
Zeldzaam? Dat is inderdaad een van de snelste maar er zijn veel op dat forum met 25+ Mbps, is ook supersnel vergeleken met wat wij hier hebben.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:04 schreef WH141 het volgende:
[..]
Zo'n hoge snelheid is anders best zeldzaam op LTE vooralsnog.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Voor de voor- en achterkant heb ik een (screen) protector. Dus dat zal wel goed zitten. Er zijn trouwens op eBay ook (screen) protectors die ook de zijkanten beschermen, best handig.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:48 schreef Sala-adin het volgende:
Zijn er mensen die hem al enige tijd hebben en waarbij de achterkant is gekrasd?Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Dat ziet er best goed uit. Thuis eentje bestellen om te testenquote:Op woensdag 14 november 2012 08:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik zweer nog steeds bij bestskinsever. De uitsnede voor de iPhone 5 is daarbij perfect.
niemand?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:13 schreef Pielemuisje het volgende:
Semi complex vraagje.
Ik heb hier van mijn vriendin liggen:
Een 3GS t mobile Duitsland simlock (ouder dan 2 jaar)
Met de iPad baseband (6.15? Of hoeveel was dat) unlocked.
Nu moet die over naar 6.01 maar de vraag is wat is de veiligste optie.
Via de site van t mobile Duitsland de sim unlock gedaan maar nog niks bevestigd gezien of die unlocked is geworden. (2x uitgevoerd)
Wanneer ik hem update naar 6.01 kunnen er dus 2 dingen gebeuren: of ik krijg de melding unlocked en er is niks aan de hand, of ik krijg een simlock en dan ben ik de Sjaak
Wat is een veilige oplossing of zie ik een tussenstap over het hoofd?![]()
![]()
Iemand hier nog tips voor een verzekering van een iphone 5. Heb nu wat alternatieven gevonden
http://verzekerjeapple.nl/verzekerjeiphone.html Op aanraden van iCentre. Wel duur (al is de assurantiebelasting natuurlijk gestegen laatst)
http://www.coveryou.nl/gsm-verzekering/
Verder lees ik ook dat de ANWB erg goedkoop is en de meeste reparaties dekt... Al zijn de voorwaarden nogal vaag. Binnenshuis laten vallen is niet vergoed dacht ik...
Wat hebben jullie?Buy it, use it, break it, fix it,
Ik ben even kwijt wie, maar iemand in Dit topic Zou navragen of ik mijn telefoon mocht laten maken (Hi toestel lease) was benieuwd of je al meer weetWorry is a misuse of imagination![]()
Check of schade of verlies niet al door je inboedelverzekering wordt gedekt. In mijn geval wel (Ditzo).quote:Op woensdag 14 november 2012 11:01 schreef Agiath het volgende:
Iemand hier nog tips voor een verzekering van een iphone 5. Heb nu wat alternatieven gevonden
http://verzekerjeapple.nl/verzekerjeiphone.html Op aanraden van iCentre. Wel duur (al is de assurantiebelasting natuurlijk gestegen laatst)
Verder lees ik ook dat de ANWB erg goedkoop is en de meeste reparaties dekt... Al zijn de voorwaarden nogal vaag. Binnenshuis laten vallen is niet vergoed dacht ik...
Wat hebben jullie?![]()
Naar mijn weten heb ik geen inboedelverzekering... Woon op een simpele studentenkamer....quote:Op woensdag 14 november 2012 11:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Check of schade of verlies niet al door je inboedelverzekering wordt gedekt. In mijn geval wel (Ditzo).Buy it, use it, break it, fix it,
z'n Wifi staat wel aan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:53 schreef Baghdaddy het volgende:
Trouwens, dat LTE gebeuren is echt heel snel![]()
[ afbeelding ]
Overigens hier op werk al zeker 30 van de 120 iPhones 5 binnen. Kan geen iPhone meer zien![]()
![]()
Ik zoek een iphone kabel met een oude aansluiting voor een iphone 3Gs. Ik heb wel een aantal van die kabels maar na een paar jaar gaan de meeste kapot net onder de aansluiting. Waar kan ik die goedkoop vinden?![]()
Tnx.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:51 schreef Zspirit het volgende:
Dealextreme.com of gewoon bij de action of zo volgens mij ook wel.![]()
Ebay staat er vol mee. Gelijk de 3 meter kabel bestellen. Beste uitvinding ooit.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:33 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek een iphone kabel met een oude aansluiting voor een iphone 3Gs. Ik heb wel een aantal van die kabels maar na een paar jaar gaan de meeste kapot net onder de aansluiting. Waar kan ik die goedkoop vinden?
http://www.ebay.com/itm/3(...)&hash=item35bea39c55
Dealextreme is kut.![]()
http://picfog.com/liveflow/ laat een stream van live twitterfoto's zien. Heeft iemand enig idee of hier ook een ios app voor is dat zoiets doet?![]()
AAaargh, nog steeds mn iPhone5 niet gekocht...
Ik ga niet 3 weken wachten via apple.nl als het niet hoeft eigenlijk.. Maarja
![]()
Heb deze verzekering, goed genoeg voor mij: http://www.anwb.nl/verzek(...)g,/iphone-verzekerenquote:Op woensdag 14 november 2012 11:01 schreef Agiath het volgende:
Wat hebben jullie?![]()
iPhone 4S 2dehands kopen geen optie?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ook te horen. Ik wilde de iPhone 4 ook al toen ik deze uitzocht, maar moeders zei "iPhone betaal je zelf, kies wat anders en ik betaal" Achja, 2 jaar later haal ik hem alsnog. Het is nu toch mijn geld.![]()
O hai!
Ik heb een vraag. Ik heb van mijn werk een iPhone 4. Niet gejailbreakt, gewoon het toestel as it is. Ik probeer nu al een tijdje te upgraden naar iOS 6.01, maar dat lukt niet. Iedere keer als ik de update probeer te downloaden, krijg ik de melding dat er een fout is opgetreden bij het downloaden en is het enige dat ik kan doen, annuleren.
Iemand tips? Op internet vind ik alleen maar dat het probleem zich voordoet bij gejailbreakte telefoons, maar dat is de mijne dus niet. Toestel is voor mij ook niet van iemand anders geweest.
Alvast bedankt![b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Kan je wel apps downloaden?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
O hai!
Ik heb een vraag. Ik heb van mijn werk een iPhone 4. Niet gejailbreakt, gewoon het toestel as it is. Ik probeer nu al een tijdje te upgraden naar iOS 6.01, maar dat lukt niet. Iedere keer als ik de update probeer te downloaden, krijg ik de melding dat er een fout is opgetreden bij het downloaden en is het enige dat ik kan doen, annuleren.
Iemand tips? Op internet vind ik alleen maar dat het probleem zich voordoet bij gejailbreakte telefoons, maar dat is de mijne dus niet. Toestel is voor mij ook niet van iemand anders geweest.
Alvast bedankt!Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Jep! Geen probleem. Ook niet met updates van apps.quote:[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Via de computer, welke foutmelding krijg je dan?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Nog niet via iTunes geprobeerd. Maakt dat uit dan?Zal dat morgen eens proberen! Apps die 6.0 vereisen kan ik (uiteraard) niet updaten.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Yes. En ook zelfs met een harde reset.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:58 schreef kikoooooo het volgende:
Heb je je telefoon al eens uit en aan gezet?[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Updaten via iTunes wil ook niet?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Yes. En ook zelfs met een harde reset.
Edit: ah ik las verkeerd.![]()
Met iTunes zal je vrijwel zeker geen downloadfout krijgen.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog niet via iTunes geprobeerd. Maakt dat uit dan?Zal dat morgen eens proberen! Apps die 6.0 vereisen kan ik (uiteraard) niet updaten.
Dat maakt uit ja, want die kan je software gegarandeerd downloadenquote:Op woensdag 14 november 2012 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Ga ik dat morgen proberen!
Ik zal hier verslag uitbrengen
Iemand nog een losse iPhone 5 16 GB nodig zwart? Heb een reservering geplaatst voor een iPhone 5 te amsterdam apple store, net mailtje gekregen dat ik bij de gelukkigen zit. Alleen heb al een iPhone 5:)![]()
Same here, maar dan met een witte 16GB.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:17 schreef alwaysonhold het volgende:
Iemand nog een losse iPhone 5 16 GB nodig zwart? Heb een reservering geplaatst voor een iPhone 5 te amsterdam apple store, net mailtje gekregen dat ik bij de gelukkigen zit. Alleen heb al een iPhone 5:)
Morgen de 32GB halen.![]()
ik wilde eigenlijk een 32GB, maar dat duurt zo lang voordat ik hem kan halen ergens..quote:Op woensdag 14 november 2012 21:17 schreef alwaysonhold het volgende:
Iemand nog een losse iPhone 5 16 GB nodig zwart? Heb een reservering geplaatst voor een iPhone 5 te amsterdam apple store, net mailtje gekregen dat ik bij de gelukkigen zit. Alleen heb al een iPhone 5:)
Die kan ik elk moment ophalen?
![]()
He mensen,
Heb de nieuwe iPhone5 binnengekregen. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat mijn reservekopie (iPhone4) over wordt gezet op mijn iPhone5, heb echt geen zin om al mijn contacten kwijt te raken...Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."![]()
Dat kan via iTunes of iCloud, maar wel alleen als je zelf een backup hebt gemaakt.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:52 schreef Babbatuur het volgende:
He mensen,
Heb de nieuwe iPhone5 binnengekregen. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat mijn reservekopie (iPhone4) over wordt gezet op mijn iPhone5, heb echt geen zin om al mijn contacten kwijt te raken...![]()
Waarom?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:39 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
iPhone 4S 2dehands kopen geen optie?ik koop een nieuwe iPhone 4 om vervolgens een 2dehands iPhone 4s te kopen? Wat is de logica daarvan?
#TeamMiley![]()
Het is mij gelukt. Weet iemand hoe het met whatsapp zit overigens? Kom ik gewoon weer in al mijn oude gesprekken terecht als ik het op deze iPhone zet?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat kan via iTunes of iCloud, maar wel alleen als je zelf een backup hebt gemaakt.Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."![]()
Als je slim bent, heb je die contacten sws al in iCloud zitten...quote:Op donderdag 15 november 2012 10:52 schreef Babbatuur het volgende:
He mensen,
Heb de nieuwe iPhone5 binnengekregen. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat mijn reservekopie (iPhone4) over wordt gezet op mijn iPhone5, heb echt geen zin om al mijn contacten kwijt te raken...![]()
De logica is dat je voor dezelfde prijs een 4S kunt kopen die je een stuk meer biedt.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom?ik koop een nieuwe iPhone 4 om vervolgens een 2dehands iPhone 4s te kopen? Wat is de logica daarvan?
![]()
Je kunt ook iDrive lite downloaden, backup maken en restoren op je nieuwe telefoon. Werkte bij mij goed.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:52 schreef Babbatuur het volgende:
He mensen,
Het is gelukt! Dank voor de tips! Had niet gedacht dat het zou uitmaken. Normaliter nooit problemen met de draadloze upgrade. Maar ben nu eindelijk van dat ellendige (1)-tje in beeld af bij de instellingenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga ik dat morgen proberen!
Ik zal hier verslag uitbrengen.
Yes.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:12 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Het is mij gelukt. Weet iemand hoe het met whatsapp zit overigens? Kom ik gewoon weer in al mijn oude gesprekken terecht als ik het op deze iPhone zet?Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Ik neem aan dat je op je iPhone 4 backups maakte via iCloud. Als je dat hebt gedaan, moet je bij het opstarten van je iPhone 5 zeggen dat je een iCloud backup terug wil zetten en alles is ook daadwerkelijk terug.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:52 schreef Babbatuur het volgende:
He mensen,
Heb de nieuwe iPhone5 binnengekregen. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat mijn reservekopie (iPhone4) over wordt gezet op mijn iPhone5, heb echt geen zin om al mijn contacten kwijt te raken...Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Op aanraden van mijn vrienden vandaag ook maar eens zoek mijn vrienden gedownload. Maar slurpt dat niet ongemerkt veel data/batterij?Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Even kankeren hoor.
Belachelijk dat:
Panaromafoto's maken niet zit op de 4
FaceTime via 3g niet werkt op de 4.
Echte belachelijke beslissingen, puur om geld te verdienen en mensen eventueel te laten upgraden. Het toestel kan het makkelijk aan.![]()
![]()
Nee valt reuze mee hoor. Ik let niet op mn datalimiet, dus dat kan ik je niet vertellen, maar ik merk absoluut geen extra batterijverbruik.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:28 schreef LDS het volgende:
Op aanraden van mijn vrienden vandaag ook maar eens zoek mijn vrienden gedownload. Maar slurpt dat niet ongemerkt veel data/batterij?![]()
‘Google gaat Google Maps-app voor iOS bijna inleveren bij Apple’
http://www.iphoneclub.nl/(...)inleveren-bij-apple/
Gelukkig maar. Ik erger me met de dag meer aan iOS Maps.
Net overigens een nieuwe 32GB gehaald bij Apple. Het toestel dat ik gister haalde kwam bekrast uit de doos.![]()
Ja. Ook al zou Apple Maps 100% correcte data hebben en alle POI's, dan nog vind ik het brak werken omdat je gewoon zo weinig detail ziet. Een voorbeeld is dat hele normale straten vaak worden afgebeeld als wandelpaden, zo dun zijn ze. Tevens zie je pas arceringen van bebouwingen als je heel ver inzoomt, terwijl je dat bij Google Maps gewoon altijd ziet. Google Maps is echt een topproduct wat je niet zo 1-2-3 evenaart.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
Net overigens een nieuwe 32GB gehaald bij Apple. Het toestel dat ik gister haalde kwam bekrast uit de doos.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
De dag dat Google Maps uitkomt zal ik de maps van ios ook echt niet meer gebruiken...Buy it, use it, break it, fix it,
Hoi,
even een vraagje namens mijn collega,
hji heeft een iphone 4s sinds maart geloof ik. En sinds gister werkt het geluid niet meer.
Hij verstaat iedereen die hem belt of als hij gebeld wordt, maar het gaat om de telefoon geluiden.
We hebben alle stappen van het internet al geprobeerd EN geprobeerd te herstellen (maar daar krijgt hij een foutmelding)
Wat kunnen we nog meer doen?
Valt dit nog in de garantie oid?![]()
NOS app eindelijk een update voor de 5, net als vele anderen inmiddels. Maar nog steeds geen Whatsapp![]()
![]()
![]()
Snap niet waarom dat zo lang moet duren, aangezien er al beta's van Whatsapp in de eerste helft van oktober opgedoken zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:35 schreef OverRated het volgende:
NOS app eindelijk een update voor de 5, net als vele anderen inmiddels. Maar nog steeds geen Whatsapp
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Grote kans op vochtschade.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:31 schreef Pindasoepje het volgende:
Hoi,
hji heeft een iphone 4s sinds maart geloof ik. En sinds gister werkt het geluid niet meer.
Hij verstaat iedereen die hem belt of als hij gebeld wordt, maar het gaat om de telefoon geluiden.
We hebben alle stappen van het internet al geprobeerd EN geprobeerd te herstellen (maar daar krijgt hij een foutmelding)
Valt dit nog in de garantie oid?Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Maps+ is aardig maar is soms knap onhandig ontworpen qua UI...quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
Net overigens een nieuwe 32GB gehaald bij Apple. Het toestel dat ik gister haalde kwam bekrast uit de doos.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Vraag het die persoon. Echter heb ik een soortgelijk probleem bij een vriendin gezien. Het geluid om te kunnen bellen bleek te werken, echter hoorde je niks meer als je muziek ging luisteren. Bleek bij de Apple store om vochtschade te gaan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:47 schreef Estolan het volgende:
[..]
Door wat
Lekker naar de Store gaanAny man who can drive safely while kissing a pretty girl
Wat precies is zo belachelijk?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:52 schreef RoW_0 het volgende:
Sorry hoor, maar waar de fuck blijft de update van Whatsapp. Dit is echt ziek belachelijk.Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Ben ook wel benieuwd waarom iets ziek belachelijk is. Het werkt toch gewoon, niet anders als op je Iphone 3 of 4. Je mist alleen max een cm van je scherm ofzo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wat precies is zo belachelijk?
![]()
![]()
Fout.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:02 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd waarom iets ziek belachelijk is. Het werkt toch gewoon, niet anders als op je Iphone 3 of 4. Je mist alleen max een cm van je scherm ofzo.
- Geen gebruik van volledige scherm
- Continue spaties moeten missen omdat je er dan net onder zit
- Geen profielfoto's kunnen zien
- Bugs met het versturen en ontvangen van foto's
Het is 'ziek belachelijk' dat de meest gebruikte app ter wereld niet optimized is voor de meest wanted phone op de markt op dit moment.![]()
![]()
Om maar meteen het meest logische uit te sluiten: staat de mute switch wel goed? Als je zowel geluid tijdens het bellen, als geluid met muziek afspelen hoort, ligt daar de fout meestal. Als het geluid bij muziek het niet doet, is er echt iets stuk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:31 schreef Pindasoepje het volgende:
Hoi,
Valt dit nog in de garantie oid?![]()
Is er gewoon hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:06 schreef DenS het volgende:
Weer een week verder, nog geen Whatsapp update.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: