Heb deze verzekering, goed genoeg voor mij: http://www.anwb.nl/verzek(...)g,/iphone-verzekerenquote:Op woensdag 14 november 2012 11:01 schreef Agiath het volgende:
Iemand hier nog tips voor een verzekering van een iphone 5. Heb nu wat alternatieven gevonden
http://verzekerjeapple.nl/verzekerjeiphone.html Op aanraden van iCentre. Wel duur (al is de assurantiebelasting natuurlijk gestegen laatst)
http://www.coveryou.nl/gsm-verzekering/
Verder lees ik ook dat de ANWB erg goedkoop is en de meeste reparaties dekt... Al zijn de voorwaarden nogal vaag. Binnenshuis laten vallen is niet vergoed dacht ik...
Wat hebben jullie?
iPhone 4S 2dehands kopen geen optie?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ook te horen. Ik wilde de iPhone 4 ook al toen ik deze uitzocht, maar moeders zei "iPhone betaal je zelf, kies wat anders en ik betaal" Achja, 2 jaar later haal ik hem alsnog. Het is nu toch mijn geld.
Kan je wel apps downloaden?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
O hai!
Ik heb een vraag. Ik heb van mijn werk een iPhone 4. Niet gejailbreakt, gewoon het toestel as it is. Ik probeer nu al een tijdje te upgraden naar iOS 6.01, maar dat lukt niet. Iedere keer als ik de update probeer te downloaden, krijg ik de melding dat er een fout is opgetreden bij het downloaden en is het enige dat ik kan doen, annuleren.
Iemand tips? Op internet vind ik alleen maar dat het probleem zich voordoet bij gejailbreakte telefoons, maar dat is de mijne dus niet. Toestel is voor mij ook niet van iemand anders geweest.
Alvast bedankt!
Jep! Geen probleem. Ook niet met updates van apps.quote:
Yes. En ook zelfs met een harde reset.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:58 schreef kikoooooo het volgende:
Heb je je telefoon al eens uit en aan gezet?
Updaten via iTunes wil ook niet?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Yes. En ook zelfs met een harde reset.
Met iTunes zal je vrijwel zeker geen downloadfout krijgen.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog niet via iTunes geprobeerd. Maakt dat uit dan?Zal dat morgen eens proberen! Apps die 6.0 vereisen kan ik (uiteraard) niet updaten.
Dat maakt uit ja, want die kan je software gegarandeerd downloadenquote:Op woensdag 14 november 2012 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog niet via iTunes geprobeerd. Maakt dat uit dan?Zal dat morgen eens proberen! Apps die 6.0 vereisen kan ik (uiteraard) niet updaten.
Same here, maar dan met een witte 16GB.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:17 schreef alwaysonhold het volgende:
Iemand nog een losse iPhone 5 16 GB nodig zwart? Heb een reservering geplaatst voor een iPhone 5 te amsterdam apple store, net mailtje gekregen dat ik bij de gelukkigen zit. Alleen heb al een iPhone 5:)
ik wilde eigenlijk een 32GB, maar dat duurt zo lang voordat ik hem kan halen ergens..quote:Op woensdag 14 november 2012 21:17 schreef alwaysonhold het volgende:
Iemand nog een losse iPhone 5 16 GB nodig zwart? Heb een reservering geplaatst voor een iPhone 5 te amsterdam apple store, net mailtje gekregen dat ik bij de gelukkigen zit. Alleen heb al een iPhone 5:)
Dat kan via iTunes of iCloud, maar wel alleen als je zelf een backup hebt gemaakt.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:52 schreef Babbatuur het volgende:
He mensen,
Heb de nieuwe iPhone5 binnengekregen. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat mijn reservekopie (iPhone4) over wordt gezet op mijn iPhone5, heb echt geen zin om al mijn contacten kwijt te raken...
Waarom?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:39 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
iPhone 4S 2dehands kopen geen optie?
Het is mij gelukt. Weet iemand hoe het met whatsapp zit overigens? Kom ik gewoon weer in al mijn oude gesprekken terecht als ik het op deze iPhone zet?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat kan via iTunes of iCloud, maar wel alleen als je zelf een backup hebt gemaakt.
Als je slim bent, heb je die contacten sws al in iCloud zitten...quote:Op donderdag 15 november 2012 10:52 schreef Babbatuur het volgende:
He mensen,
Heb de nieuwe iPhone5 binnengekregen. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat mijn reservekopie (iPhone4) over wordt gezet op mijn iPhone5, heb echt geen zin om al mijn contacten kwijt te raken...
De logica is dat je voor dezelfde prijs een 4S kunt kopen die je een stuk meer biedt.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom?ik koop een nieuwe iPhone 4 om vervolgens een 2dehands iPhone 4s te kopen? Wat is de logica daarvan?
Je kunt ook iDrive lite downloaden, backup maken en restoren op je nieuwe telefoon. Werkte bij mij goed.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:52 schreef Babbatuur het volgende:
He mensen,
Het is gelukt! Dank voor de tips! Had niet gedacht dat het zou uitmaken. Normaliter nooit problemen met de draadloze upgrade. Maar ben nu eindelijk van dat ellendige (1)-tje in beeld af bij de instellingenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga ik dat morgen proberen!
Ik zal hier verslag uitbrengen
Yes.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:12 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Het is mij gelukt. Weet iemand hoe het met whatsapp zit overigens? Kom ik gewoon weer in al mijn oude gesprekken terecht als ik het op deze iPhone zet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |