Dat merkte ik ook bij de zwarte inderdaad.. Erg jammer is dat, want die zwarte rand ziet er wel erg goed uit.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:22 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ze heeft dat ding uiteindelijk gewoon gehouden, ik was te "haastig" volgens haar.
De zwarte van mij heb ik helemaal verpakt maar de krassen zijn er al.
Ik ben dikke vrienden met mijn telefoon. Groot scherm, fijn besturingssysteem. Maarja, na 2 jaar komen er wel kuren.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Aangezien de Desire HD het meest mislukte toestel van HTC was: duidelijk vooruit. De iPhone ligt beter in de hand, heeft een betere camera, betere batterij, beter scherm en een veel soepeler besturingssysteem.
Zo slecht is het scherm toch niet?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:28 schreef Merkie het volgende:
De Desire HD is groot, zwaar, dik, heeft een fake-unibody, slecht scherm met bijzonder matige kleuren en een lage resolutie, slechte accuduur, slechte camera en is ook nog eens erg traag. De iPhone 4 is op alle punten beter. De Desire HD heeft alleen wel een groter scherm.
Jawel, het contrast en de helderheid is echt superlaag.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zo slecht is het scherm toch niet?
Helderheid qua hoeveel licht het scherm geeft? Want dat zet ik altijd laag zodat de batterij langer mee gaat.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jawel, het contrast en de helderheid is echt superlaag.
Mea culpa :pquote:
Dat ja, maar ook op maximale helderheid is het scherm niet echt fel. De iPhone 4 is op alle punten beter.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Helderheid qua hoeveel licht het scherm geeft? Want dat zet ik altijd laag zodat de batterij langer mee gaat.
Dat hoopte ik ook te horen. Ik wilde de iPhone 4 ook al toen ik deze uitzocht, maar moeders zei "iPhone betaal je zelf, kies wat anders en ik betaal" Achja, 2 jaar later haal ik hem alsnog. Het is nu toch mijn geld.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat ja, maar ook op maximale helderheid is het scherm niet echt fel. De iPhone 4 is op alle punten beter.
Eerste hit in google.quote:
En jij denkt dat hij dat niet geprobeerd heeft? Hij heeft tenslotte gegoogeld naar oplossingen, zou hij de eerste link overslaan denk je? Oftewel, ik begrijp niet waarom je dit post.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:50 schreef nelisb het volgende:
[..]
Eerste hit in google.
Of
https://discussions.apple.com/thread/4330246?start=0&tstart=0
Hopelijk helpt dit je.
Kunnen iPhones nog simlocked zijn ja? Ik heb mijn iPhone 5 van vodafone al een maandje, maar ik heb pas sinds vandaag Vodafone, voorheen T-Mobile.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:27 schreef Agiath het volgende:
iPhone 5 binnen! (zwart 32 gb)
Nu nog wachten op de activatie van mijn nanosimWat kut dat je dat perse nodig hebt, zelfs bij een simlockvrije iphone van de apple store zelf.
Weet ik eigenlijk niet. Maar als je een iphone koopt via apple zelf dan dacht ik dat je wel alvast apps ed kon installeren zonder sim kaart... Maar dat kan niet, hoe zit dat bij andere telefoons?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:30 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Kunnen iPhones nog simlocked zijn ja? Ik heb mijn iPhone 5 van vodafone al een maandje, maar ik heb pas sinds vandaag Vodafone, voorheen T-Mobile.
Backup maken en in DFU mode dwingen om te herstellen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:33 schreef braddofiel het volgende:
Zucht. Ik wilde mijn iPhone eens herstellen met iTunes omdat de batterij de laatste tijd nogal hard gaat, alleen ik krijg iedere keer error 3194?
Ik heb hem niet gejailbreakt o.i.d, en Google komt met allemaal oplossingen die niet helpen.
Lekker dan, klote iTunes.
Oh, dat kan wel hoor. Deed ik regelmatig op stage, moet je gewoon even spieken op google, of even wat proberen op iTunes.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:36 schreef Agiath het volgende:
Weet ik eigenlijk niet. Maar als je een iphone koopt via apple zelf dan dacht ik dat je wel alvast apps ed kon installeren zonder sim kaart... Maar dat kan niet, hoe zit dat bij andere telefoons?
Je had, dacht ik, ook nog "Transfer Purchases" moeten klikken op iTunes met je iPhone 4 verbonden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:44 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb net een reserve kopie gemaakt van mijn 4 en deze weer op de 5 gegooid alles is goed over gezet behalve al mijn apps.
Wat moet ik doen
wie is er nu slim om zij te schrijven ipv zei...quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:28 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb slecht bereik sinds Steve Jobs is overleden!
[ afbeelding ]
Een mongooltje dusquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:59 schreef WatskeZegt het volgende:
wie is er nu slim om zij te schrijven ipv zei...
Net even simyo gebeld en ze hebben me vooraan gezet, hij is nu dus unlockedquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:54 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Oh, dat kan wel hoor. Deed ik regelmatig op stage, moet je gewoon even spieken op google, of even wat proberen op iTunes.
Een 3Gs. Dude, ik vond de 4 al retetraagquote:Op dinsdag 13 november 2012 18:50 schreef Agiath het volgende:
Wow
Over snelheid gesproken, wat is een iPhone 5 ongelofelijk snel als je net 3 jaar lang een 3Gs hebt gehad, de tering
Al een maand of anderhalf. Nope.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:48 schreef Sala-adin het volgende:
Zijn er mensen die hem al enige tijd hebben en waarbij de achterkant is gekrasd?
Ongeveer 1000 lichtjaar vooruit.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Redelijk simpel: ik ga van een HTC Desire hd naar een iPhone 4. Ga ik er op vooruit of achteruit?
Zo'n hoge snelheid is anders best zeldzaam op LTE vooralsnog.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:53 schreef Baghdaddy het volgende:
Trouwens, dat LTE gebeuren is echt heel snel![]()
[ afbeelding ]
Zeldzaam? Dat is inderdaad een van de snelste maar er zijn veel op dat forum met 25+ Mbps, is ook supersnel vergeleken met wat wij hier hebben.quote:Op dinsdag 13 november 2012 23:04 schreef WH141 het volgende:
[..]
Zo'n hoge snelheid is anders best zeldzaam op LTE vooralsnog.
Voor de voor- en achterkant heb ik een (screen) protector. Dus dat zal wel goed zitten. Er zijn trouwens op eBay ook (screen) protectors die ook de zijkanten beschermen, best handig.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:48 schreef Sala-adin het volgende:
Zijn er mensen die hem al enige tijd hebben en waarbij de achterkant is gekrasd?
Dat ziet er best goed uit. Thuis eentje bestellen om te testenquote:Op woensdag 14 november 2012 08:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik zweer nog steeds bij bestskinsever. De uitsnede voor de iPhone 5 is daarbij perfect.
niemand?quote:Op vrijdag 9 november 2012 09:13 schreef Pielemuisje het volgende:
Semi complex vraagje.
Ik heb hier van mijn vriendin liggen:
Een 3GS t mobile Duitsland simlock (ouder dan 2 jaar)
Met de iPad baseband (6.15? Of hoeveel was dat) unlocked.
Nu moet die over naar 6.01 maar de vraag is wat is de veiligste optie.
Via de site van t mobile Duitsland de sim unlock gedaan maar nog niks bevestigd gezien of die unlocked is geworden. (2x uitgevoerd)
Wanneer ik hem update naar 6.01 kunnen er dus 2 dingen gebeuren: of ik krijg de melding unlocked en er is niks aan de hand, of ik krijg een simlock en dan ben ik de Sjaak
Wat is een veilige oplossing of zie ik een tussenstap over het hoofd?
Check of schade of verlies niet al door je inboedelverzekering wordt gedekt. In mijn geval wel (Ditzo).quote:Op woensdag 14 november 2012 11:01 schreef Agiath het volgende:
Iemand hier nog tips voor een verzekering van een iphone 5. Heb nu wat alternatieven gevonden
http://verzekerjeapple.nl/verzekerjeiphone.html Op aanraden van iCentre. Wel duur (al is de assurantiebelasting natuurlijk gestegen laatst)
http://www.coveryou.nl/gsm-verzekering/
Verder lees ik ook dat de ANWB erg goedkoop is en de meeste reparaties dekt... Al zijn de voorwaarden nogal vaag. Binnenshuis laten vallen is niet vergoed dacht ik...
Wat hebben jullie?
Naar mijn weten heb ik geen inboedelverzekering... Woon op een simpele studentenkamer....quote:Op woensdag 14 november 2012 11:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Check of schade of verlies niet al door je inboedelverzekering wordt gedekt. In mijn geval wel (Ditzo).
z'n Wifi staat wel aan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:53 schreef Baghdaddy het volgende:
Trouwens, dat LTE gebeuren is echt heel snel![]()
[ afbeelding ]
Tnx.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:51 schreef Zspirit het volgende:
Dealextreme.com of gewoon bij de action of zo volgens mij ook wel.
Ebay staat er vol mee. Gelijk de 3 meter kabel bestellen. Beste uitvinding ooit.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:33 schreef Stansfield het volgende:
Ik zoek een iphone kabel met een oude aansluiting voor een iphone 3Gs. Ik heb wel een aantal van die kabels maar na een paar jaar gaan de meeste kapot net onder de aansluiting. Waar kan ik die goedkoop vinden?
Heb deze verzekering, goed genoeg voor mij: http://www.anwb.nl/verzek(...)g,/iphone-verzekerenquote:Op woensdag 14 november 2012 11:01 schreef Agiath het volgende:
Iemand hier nog tips voor een verzekering van een iphone 5. Heb nu wat alternatieven gevonden
http://verzekerjeapple.nl/verzekerjeiphone.html Op aanraden van iCentre. Wel duur (al is de assurantiebelasting natuurlijk gestegen laatst)
http://www.coveryou.nl/gsm-verzekering/
Verder lees ik ook dat de ANWB erg goedkoop is en de meeste reparaties dekt... Al zijn de voorwaarden nogal vaag. Binnenshuis laten vallen is niet vergoed dacht ik...
Wat hebben jullie?
iPhone 4S 2dehands kopen geen optie?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ook te horen. Ik wilde de iPhone 4 ook al toen ik deze uitzocht, maar moeders zei "iPhone betaal je zelf, kies wat anders en ik betaal" Achja, 2 jaar later haal ik hem alsnog. Het is nu toch mijn geld.
Kan je wel apps downloaden?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
O hai!
Ik heb een vraag. Ik heb van mijn werk een iPhone 4. Niet gejailbreakt, gewoon het toestel as it is. Ik probeer nu al een tijdje te upgraden naar iOS 6.01, maar dat lukt niet. Iedere keer als ik de update probeer te downloaden, krijg ik de melding dat er een fout is opgetreden bij het downloaden en is het enige dat ik kan doen, annuleren.
Iemand tips? Op internet vind ik alleen maar dat het probleem zich voordoet bij gejailbreakte telefoons, maar dat is de mijne dus niet. Toestel is voor mij ook niet van iemand anders geweest.
Alvast bedankt!
Jep! Geen probleem. Ook niet met updates van apps.quote:
Yes. En ook zelfs met een harde reset.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:58 schreef kikoooooo het volgende:
Heb je je telefoon al eens uit en aan gezet?
Updaten via iTunes wil ook niet?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Yes. En ook zelfs met een harde reset.
Met iTunes zal je vrijwel zeker geen downloadfout krijgen.quote:Op woensdag 14 november 2012 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog niet via iTunes geprobeerd. Maakt dat uit dan?Zal dat morgen eens proberen! Apps die 6.0 vereisen kan ik (uiteraard) niet updaten.
Dat maakt uit ja, want die kan je software gegarandeerd downloadenquote:Op woensdag 14 november 2012 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog niet via iTunes geprobeerd. Maakt dat uit dan?Zal dat morgen eens proberen! Apps die 6.0 vereisen kan ik (uiteraard) niet updaten.
Same here, maar dan met een witte 16GB.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:17 schreef alwaysonhold het volgende:
Iemand nog een losse iPhone 5 16 GB nodig zwart? Heb een reservering geplaatst voor een iPhone 5 te amsterdam apple store, net mailtje gekregen dat ik bij de gelukkigen zit. Alleen heb al een iPhone 5:)
ik wilde eigenlijk een 32GB, maar dat duurt zo lang voordat ik hem kan halen ergens..quote:Op woensdag 14 november 2012 21:17 schreef alwaysonhold het volgende:
Iemand nog een losse iPhone 5 16 GB nodig zwart? Heb een reservering geplaatst voor een iPhone 5 te amsterdam apple store, net mailtje gekregen dat ik bij de gelukkigen zit. Alleen heb al een iPhone 5:)
Dat kan via iTunes of iCloud, maar wel alleen als je zelf een backup hebt gemaakt.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:52 schreef Babbatuur het volgende:
He mensen,
Heb de nieuwe iPhone5 binnengekregen. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat mijn reservekopie (iPhone4) over wordt gezet op mijn iPhone5, heb echt geen zin om al mijn contacten kwijt te raken...
Waarom?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:39 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
iPhone 4S 2dehands kopen geen optie?
Het is mij gelukt. Weet iemand hoe het met whatsapp zit overigens? Kom ik gewoon weer in al mijn oude gesprekken terecht als ik het op deze iPhone zet?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat kan via iTunes of iCloud, maar wel alleen als je zelf een backup hebt gemaakt.
Als je slim bent, heb je die contacten sws al in iCloud zitten...quote:Op donderdag 15 november 2012 10:52 schreef Babbatuur het volgende:
He mensen,
Heb de nieuwe iPhone5 binnengekregen. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat mijn reservekopie (iPhone4) over wordt gezet op mijn iPhone5, heb echt geen zin om al mijn contacten kwijt te raken...
De logica is dat je voor dezelfde prijs een 4S kunt kopen die je een stuk meer biedt.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Waarom?ik koop een nieuwe iPhone 4 om vervolgens een 2dehands iPhone 4s te kopen? Wat is de logica daarvan?
Je kunt ook iDrive lite downloaden, backup maken en restoren op je nieuwe telefoon. Werkte bij mij goed.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:52 schreef Babbatuur het volgende:
He mensen,
Het is gelukt! Dank voor de tips! Had niet gedacht dat het zou uitmaken. Normaliter nooit problemen met de draadloze upgrade. Maar ben nu eindelijk van dat ellendige (1)-tje in beeld af bij de instellingenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ga ik dat morgen proberen!
Ik zal hier verslag uitbrengen
Yes.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:12 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Het is mij gelukt. Weet iemand hoe het met whatsapp zit overigens? Kom ik gewoon weer in al mijn oude gesprekken terecht als ik het op deze iPhone zet?
Ik neem aan dat je op je iPhone 4 backups maakte via iCloud. Als je dat hebt gedaan, moet je bij het opstarten van je iPhone 5 zeggen dat je een iCloud backup terug wil zetten en alles is ook daadwerkelijk terug.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:52 schreef Babbatuur het volgende:
He mensen,
Nee valt reuze mee hoor. Ik let niet op mn datalimiet, dus dat kan ik je niet vertellen, maar ik merk absoluut geen extra batterijverbruik.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:28 schreef LDS het volgende:
Op aanraden van mijn vrienden vandaag ook maar eens zoek mijn vrienden gedownload. Maar slurpt dat niet ongemerkt veel data/batterij?
Ja. Ook al zou Apple Maps 100% correcte data hebben en alle POI's, dan nog vind ik het brak werken omdat je gewoon zo weinig detail ziet. Een voorbeeld is dat hele normale straten vaak worden afgebeeld als wandelpaden, zo dun zijn ze. Tevens zie je pas arceringen van bebouwingen als je heel ver inzoomt, terwijl je dat bij Google Maps gewoon altijd ziet. Google Maps is echt een topproduct wat je niet zo 1-2-3 evenaart.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
‘Google gaat Google Maps-app voor iOS bijna inleveren bij Apple’
http://www.iphoneclub.nl/(...)inleveren-bij-apple/
Gelukkig maar. Ik erger me met de dag meer aan iOS Maps.
Net overigens een nieuwe 32GB gehaald bij Apple. Het toestel dat ik gister haalde kwam bekrast uit de doos.
Snap niet waarom dat zo lang moet duren, aangezien er al beta's van Whatsapp in de eerste helft van oktober opgedoken zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:35 schreef OverRated het volgende:
NOS app eindelijk een update voor de 5, net als vele anderen inmiddels. Maar nog steeds geen Whatsapp![]()
Grote kans op vochtschade.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:31 schreef Pindasoepje het volgende:
Hoi,
even een vraagje namens mijn collega,
hji heeft een iphone 4s sinds maart geloof ik. En sinds gister werkt het geluid niet meer.
Hij verstaat iedereen die hem belt of als hij gebeld wordt, maar het gaat om de telefoon geluiden.
We hebben alle stappen van het internet al geprobeerd EN geprobeerd te herstellen (maar daar krijgt hij een foutmelding)
Wat kunnen we nog meer doen?
Valt dit nog in de garantie oid?
Maps+ is aardig maar is soms knap onhandig ontworpen qua UI...quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
‘Google gaat Google Maps-app voor iOS bijna inleveren bij Apple’
http://www.iphoneclub.nl/(...)inleveren-bij-apple/
Gelukkig maar. Ik erger me met de dag meer aan iOS Maps.
Net overigens een nieuwe 32GB gehaald bij Apple. Het toestel dat ik gister haalde kwam bekrast uit de doos.
Vraag het die persoon. Echter heb ik een soortgelijk probleem bij een vriendin gezien. Het geluid om te kunnen bellen bleek te werken, echter hoorde je niks meer als je muziek ging luisteren. Bleek bij de Apple store om vochtschade te gaan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:47 schreef Estolan het volgende:
[..]
Door wat
Lekker naar de Store gaan
Wat precies is zo belachelijk?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:52 schreef RoW_0 het volgende:
Sorry hoor, maar waar de fuck blijft de update van Whatsapp. Dit is echt ziek belachelijk.
Ben ook wel benieuwd waarom iets ziek belachelijk is. Het werkt toch gewoon, niet anders als op je Iphone 3 of 4. Je mist alleen max een cm van je scherm ofzo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wat precies is zo belachelijk?
Fout.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:02 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd waarom iets ziek belachelijk is. Het werkt toch gewoon, niet anders als op je Iphone 3 of 4. Je mist alleen max een cm van je scherm ofzo.
Om maar meteen het meest logische uit te sluiten: staat de mute switch wel goed? Als je zowel geluid tijdens het bellen, als geluid met muziek afspelen hoort, ligt daar de fout meestal. Als het geluid bij muziek het niet doet, is er echt iets stuk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:31 schreef Pindasoepje het volgende:
Hoi,
even een vraagje namens mijn collega,
hji heeft een iphone 4s sinds maart geloof ik. En sinds gister werkt het geluid niet meer.
Hij verstaat iedereen die hem belt of als hij gebeld wordt, maar het gaat om de telefoon geluiden.
We hebben alle stappen van het internet al geprobeerd EN geprobeerd te herstellen (maar daar krijgt hij een foutmelding)
Wat kunnen we nog meer doen?
Valt dit nog in de garantie oid?
Is er gewoon hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:06 schreef DenS het volgende:
Weer een week verder, nog geen Whatsapp update.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |