abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 november 2012 @ 19:39:34 #151
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_119136996
Dat is wel heel erg snel voor een iphone 5S, niet dat het mij wat uitmaakt aangezien ik geen iPhone 5 heb. Maar ik zou wel balen als ik een iPhone 5 zou hebben, mocht het waar zijn.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 12 november 2012 @ 20:13:29 #152
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_119138752
Apple moet iets doen om hun dalende beurswaarde op te vangen.
pi_119140396
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:21 schreef mrsjaak2 het volgende:

[..]

sorry, maar het is beide niet de reden, vandaar:)
Hoe kan je nou weer weten dat je simkaartlezer niet kapot is?
  maandag 12 november 2012 @ 20:42:00 #154
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_119140552
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:13 schreef DeMessias het volgende:
Apple moet iets doen om hun dalende beurswaarde op te vangen.
Dat is het niet. Apple heeft de afgelopen twee jaar fors minder verkocht het kwartaal voorafgaand aan nieuwe iPhones. De voorspelbaarheid van de cycli heeft invloed gehad op de verkoopcijfers en dat zullen ze tegen willen gaan.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 12 november 2012 @ 20:44:57 #155
141482 Q.
JurassiQ
pi_119140723
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 19:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat is wel heel erg snel voor een iphone 5S, niet dat het mij wat uitmaakt aangezien ik geen iPhone 5 heb. Maar ik zou wel balen als ik een iPhone 5 zou hebben, mocht het waar zijn.
Alsof je iPhone 5 dan ineens onbruikbaar wordt....
For great justice!
  maandag 12 november 2012 @ 20:46:07 #156
141482 Q.
JurassiQ
pi_119140798
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:21 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Het zou niet slim zijn en van premium-merk Apple een random Samsung maken met betere afwerking.

Gewoon een telefoon en een ipad per jaar is prima, niet veranderen om het veranderen zoals andere fabrikanten doen.
Met maar 1 release per jaar is het bijna onmogelijk om de concurrentie bij te houden. En zo kan je ook je budgettoestellen (iPhone 4 nu, 4S dus als de 5 uit komt) concurrerend houden.
For great justice!
  maandag 12 november 2012 @ 21:13:29 #157
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_119142400
quote:
3s.gif Op maandag 12 november 2012 20:46 schreef Q. het volgende:

[..]

Met maar 1 release per jaar is het bijna onmogelijk om de concurrentie bij te houden. En zo kan je ook je budgettoestellen (iPhone 4 nu, 4S dus als de 5 uit komt) concurrerend houden.
Rest de vraag waarom je dat als premium merk ineens wil als je marktstrategie al prima was. Juist nu er meer producten de markt op worden gedrukt in een wanhopige poging de concurrentie bij te houden krijgt Apple op zijn ballen, dus eigenlijk ben je nu getuige van de afbraak van de kwaliteitsnaam die ze hadden.

Anyway, ik kan me er niet al te druk om maken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_119153676
Hopelijk kan de 5S wel widgets aan
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_119153950
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 03:56 schreef epicbeardman het volgende:
Hopelijk kan de 5S wel widgets aan
Dat zou alleen iets software technisch moeten zijn, niet hardware.
  dinsdag 13 november 2012 @ 07:33:33 #160
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_119154096
Widgets zijn zo nutteloos. Welke informatie kan er in een widget die niet in push notificaties of live-icoontjes kan?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_119154170
Ik had al widgets op de iPhone 3G. Leuk hoor dat het kan, maar zoals anderen al zeggen voegt het niets toe wat niet in notificaties of live tiles kan.

Dat weericoon mag dan ook wel eens gewoon de juiste temperatuur laten zien btw.
  dinsdag 13 november 2012 @ 08:26:33 #162
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_119154415
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 07:33 schreef TC03 het volgende:
Widgets zijn zo nutteloos. Welke informatie kan er in een widget die niet in push notificaties of live-icoontjes kan?
Jaja, als het straks een feature op de 5S is, ben je vast laaiend enthousiast :P

Widgets zijn niet te vergelijken met pushberichten, want die kun je niet zelf op elk moment raadplegen. Liveicoontjes zijn heel beperkt in vergelijking met een widget. Het is gewoon esthetisch en praktisch een mooie toevoeging.

Hopelijk dat ze je ook nog eens je muziek als ringtone laten gebruiken. Raar dat dat nu NOG niet standaard is.

En nog een wens is dat ze iets doen aan dat krampachtige itunes beheer van de (muziek)bibliotheken. Ik moest mijn telefoon weer leegmaken, nadat ik het beheer met een andere (nieuwe) pc wilde doen ;(
heitieh
pi_119155278
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 november 2012 08:26 schreef Joooo-pi het volgende:

[..]

Jaja, als het straks een feature op de 5S is, ben je vast laaiend enthousiast :P
Ik hoor dit soort opmerkingen vaak, en ik vraag mij altijd af waar deze onzin vandaan komt. Toen met iOS 5 het notificatiecentrum een update kreeg, werd ook nergens beweerd dat het revolutionair en origineel was. Het enige dat beweerd werd, is dat Apple de manier van Android beter had geimplementeerd dan Google zelf, wat ook gewoon waar was. Als Apple met iOS 7 widgets beter toepast dan tot nu toe is gedaan, zal dat hetzelfde zijn. Niemand zal beweren dat Apple revolutionair of uniek is in de toepassing van widgets.

Overigens denk ik dat je er, met Ive aan het hoofd, niet op hoeft te rekenen dat iOS nu opeens wel widgets krijgt. Veel te rommelig naar zijn smaak. Al hoop ik wel dat Apple nu eindelijk eens iets als SBSettings gaat implementeren.
quote:
Widgets zijn niet te vergelijken met pushberichten, want die kun je niet zelf op elk moment raadplegen. Liveicoontjes zijn heel beperkt in vergelijking met een widget. Het is gewoon esthetisch en praktisch een mooie toevoeging.

Hopelijk dat ze je ook nog eens je muziek als ringtone laten gebruiken. Raar dat dat nu NOG niet standaard is.
Dit is wel raar inderdaad, vooral omdat je wel elk willekeurig nummer als wekker kunt gebruiken. Kleine moeite om het dan ook als ringtone te gebruiken.
quote:
En nog een wens is dat ze iets doen aan dat krampachtige itunes beheer van de (muziek)bibliotheken. Ik moest mijn telefoon weer leegmaken, nadat ik het beheer met een andere (nieuwe) pc wilde doen ;(
Dat kun je prima voorkomen.
  dinsdag 13 november 2012 @ 09:43:57 #164
12888 Skull-splitter
pi_119155474
Iets als SBsettings had er al LANG in moeten zitten...
pi_119155505
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Iets als SBsettings had er al LANG in moeten zitten...
Dit. Zolang dat er nog niet in zit, blijf ik jailbreaken.
  dinsdag 13 november 2012 @ 09:50:21 #166
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_119155584
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:31 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

[..]

Dat kun je prima voorkomen.
Hoe dan?
heitieh
  dinsdag 13 november 2012 @ 09:58:09 #167
104871 remlof
Europees federalist
pi_119155769
Hmmm ik kan niet zeggen dat met iOS 6.0.1 de personal hotspot beter werkt. Moet nog steeds regelmatig m'n iPhone herstarten om m'n iPad er verbinding mee te laten maken :{
Yankee go home!
  dinsdag 13 november 2012 @ 10:32:21 #168
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_119156704
quote:
3s.gif Op maandag 12 november 2012 20:44 schreef Q. het volgende:

[..]

Alsof je iPhone 5 dan ineens onbruikbaar wordt....
Het heeft niks met onbruikbaar te maken. De enige reden waarom er zoveel mensen telkens een iPhone kopen is omdat ze alleen het nieuwste Apple product willen hebben. En dat heb je dus niet wanneer er over een paar maanden alweer een verbeterde product uitkomt. Meestal gokt men op een cyclus van een jaar wat nu dus niet gaat gebeuren.
pi_119157683
Iemand anders ook problemen met de mail-app? Hij staat constant op 'downloaden', maar er komt maar niks binnen. Dit is al sinds gisterenochtend :{
  dinsdag 13 november 2012 @ 11:16:58 #170
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_119157780
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Iemand anders ook problemen met de mail-app? Hij staat constant op 'downloaden', maar er komt maar niks binnen. Dit is al sinds gisterenochtend :{
Nee.
pi_119157889
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 10:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Het heeft niks met onbruikbaar te maken. De enige reden waarom er zoveel mensen telkens een iPhone kopen is omdat ze alleen het nieuwste Apple product willen hebben. En dat heb je dus niet wanneer er over een paar maanden alweer een verbeterde product uitkomt. Meestal gokt men op een cyclus van een jaar wat nu dus niet gaat gebeuren.
Want het is een feit dat de iPhone over een paar maanden alweer een update krijgt..? Jij loopt ook lekker op de zaken vooruit.

Ondanks dat heb ik zelf de laatste tijd ook het idee dat ze bij Apple de richting een beetje kwijt zijn en maar van alles proberen "for the hell of it". Het afgelopen jaar zijn er de volgende producten aangekondigd:

- New iPad (met RetinaDisplay)
- 15" MacBook Pro met RetinaDisplay (en SSD)
- iPhone 5 (de zesde iPhone)
- iPod Touch 5th gen
- iPod Nano 6th gen
- 13" MacBook Pro met RetinaDisplay
- nieuwe iMac met een dunner randje
- nieuwe Mac Mini met fusion drive
- iPad Mini
- iPad met RetinaDisplay (en de nieuwe connector)

Van bovenstaande producten was alleen de 15" MacBook Pro echt vooruitstrevend. De 13" Pro met RetinaDisplay is te duur in vergelijking met de 13" Air die standaard meer beeld biedt, en het prijsverschil met de 15" is te klein op zo'n bedrag om niet dat beetje extra uit te geven voor een laptop die in elk opzicht beter is. De dunnere iMac is prachtig, maar afgezien van dat is het maar een matige upgrade van het voorgaande model. Nog steeds de beste all in one, maar gezien de tijd die tussen de modellen zit, geen fantastische upgrade.

Van de mobiele apparaten maakte vooral de nieuwe Touch indruk tijdens de presentatie. Eindelijk een scherm dat de gelijke is van de iPhone. Eindelijk af van die krasgevoelige achterkant. Eindelijk een camera die daadwerkelijk bruikbaar is en mooie foto's kan leveren. Het is nog steeds een minder krachtig apparaat dan de huidige iPhone, maar met hardware die gelijk is aan de iPhone 4S in een behuizing die zich qua design kan meten met het vlaggenschip van Apple's mobiele lineup en zo dun en licht is, is het een prachtig apparaat.

De iPhone 5 is het ook, maar toch maakte die bij de keynote een stuk minder indruk. Ja, het design is weer fantastisch. Ja, het is bijzonder hoe dun en licht hij is, zeker als je in overweging neemt hoe krachtig het apparaat is. Maar waarom "5"? En waarom niet standaar een verloopstukje voor de connector bieden bij een toestel van ca. 700 euro? Waarom Google Maps eruit?!

Dat de grote iPad een vervroegde upgrade krijgt om gelijk te lopen met de release van de iPad Mini kan ik nog begrijpen, helemaal aangezien de lightning connector de nieuwe universele standaard moet worden voor Apple-producten. Maar als het echt klopt dat ze de iPhone weer gaan updaten, terwijl hij nu nog niet eens normaal leverbaar is, begint het er echt op te lijken dat Apple na de dood van Steve vooral doet wat de massa roept dat ze (moeten) gaan doen:

- iedereen noemde het de iPhone 5, dus het werd de iPhone 5
- iedereen verwachtte de iPad Mini, dus kwam er een iPad mini
- iedereen was boos dat de 13" Pro geen RetinaDisplay had, dus kwam er een 13" Pro met RetinaDisplay
- iedereen klaagde over het gebrek aan USB3, dus nu zit het erin. Maar wel exclusief in de minst aantrekkelijk geprijsde MacBook Pro

Het lijkt er echt op dat Apple maar van alles aan het uitproberen is om vooral zoveel mogelijk mensen te bereiken. Nieuwe, goedkopere, kleinere iPad; iPod Nano die wederom van vorm verandert en een soort wannabe-Touch geworden is (maar dan wel opeens met een ronde home button); drie modellen iPhone om ieder wat wils te geven, maar als je meer dan 6,5GB geheugen nodig hebt, MOET je de duurste iPhone kopen; Jony Ive gaat zich nu ook met software ontwikkeling bemoeien..

Zolang ze nog steeds producten maken die mooier en beter zijn dan wat de concurrentie uitbrengt, zal ik ze blijven kopen. Maar een beetje gevoel van richting zou toch niet ongewenst zijn. Wat dat betreft, deed Steve het een stuk beter dan Tim..
  dinsdag 13 november 2012 @ 11:47:17 #172
12888 Skull-splitter
pi_119158776
Het zit je nog hoog he, die "5"
  dinsdag 13 november 2012 @ 11:59:19 #173
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_119159165
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:21 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Want het is een feit dat de iPhone over een paar maanden alweer een update krijgt..? Jij loopt ook lekker op de zaken vooruit.

Lees jij eigenlijk wel mijn bericht goed? Het lijkt er namelijk niet op. De discussie of een product wel of geen verbetering is ten opzichte van de vorige doet er hier niet aan toe. Dat is een subjectieve beleving die een ieder zelf voor rekening dient te nemen. Ik geef echter aan dat er genoeg mensen zijn die vaak alleen het nieuwste willen hebben van een bepaald merk; dit geldt ook bij Apple. En juist bij die mensen wordt er negatief gereageerd op de geruchten dat Apple binnen een jaar een nieuwe iPhone wil laten uitbrengen. Mede door het gegeven dat zij hierdoor niet de nieuwste iPhone meer hebben en dus de overweging moeten maken of zij hun verouderde iPhone gaan verkopen. Hierdoor moet er dus extra kosten worden gemaakt om aan de nieuwste versie te komen. Voor velen is een cyclus van een jaar nog wel te doen maar niet korter. Lees voor gemakshalve even deze thread: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1488143

quote:
Yesterday, 05:35 AM #44
Traisoon
macrumors newbie

Argh.. Now I have to spend again!
En zo gaat het maar door. Overigens heb ik nergens te kennen gegeven dat het een feit zou zijn dat er een nieuwe iPhone binnen een jaar zou uitkomen. Derhalve is het dan ook nooit als een feit verkondigd.

[ Bericht 2% gewijzigd door MisterJ.Lo op 13-11-2012 12:47:33 ]
  dinsdag 13 november 2012 @ 12:09:04 #174
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_119159449
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:47 schreef Skull-splitter het volgende:
:').
pi_119159546
quote:
Dat gaat ook niet meer goed komen.
pi_119160071
Ik heb slecht bereik sinds Steve Jobs is overleden!

pi_119160340
quote:
Ja. Maar vooral om bovenstaande redenen: het is een uiting van een gebrek aan richting.
pi_119160454
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 12:28 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb slecht bereik sinds Steve Jobs is overleden!

[ afbeelding ]
Die gozer die over de intelligentie van anderen loopt te zeiken, moet nodig wat aan zijn grammatica doen..

"slimmer wordt jij er niet van"
"nou jij apple gebruikt"
"vandaar dat ik het zij"
  dinsdag 13 november 2012 @ 12:52:02 #179
12888 Skull-splitter
pi_119160821
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 12:36 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ja. Maar vooral om bovenstaande redenen: het is een uiting van een gebrek aan richting.
Niet iedereen heeft logica als marketinginstrument, deal with it. Als ze het zes hadden genoemd dan waren mensen helemaal in de war omdat de vorige nog 4S heette als 5e telefoon. Get a grip.

Inmiddels ruime twee weken Lunatik Taktik om mijn telefoon, bevalt prima. Telefoon wordt gigantisch groot, zwaar maar is dermate ingepakt dat er weinig mee kan gebeuren. Mensen reageren er verschillend op maar zijn wel nieuwsgierig. Gelukkig geen last van kinderziektes zoals sommige anderen.
pi_119160903
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 12:52 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft logica als marketinginstrument, deal with it. Als ze het zes hadden genoemd dan waren mensen helemaal in de war omdat de vorige nog 4S heette als 5e telefoon. Get a grip.
Hip taalgebruik :') Apart dat ik een heel bericht plaats en dat het enige is wat je eruit haalt.
  dinsdag 13 november 2012 @ 12:56:41 #181
12888 Skull-splitter
pi_119160965
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 12:54 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Hip taalgebruik :') Apart dat ik een heel bericht plaats en dat het enige is wat je eruit haalt.
Rest van het bericht ben ik het helemaal mee eens, ik vind het alleen opvallend dat je het maanden na release nog zo hoog zit dat Apple het "fout" heeft wat jou betreft terwijl de rest van de wereld het niet meer dan logisch vindt.

Zelf ben ik gewoon voor jaartallen.
pi_119161013
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 12:56 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Rest van het bericht ben ik het helemaal mee eens, ik vind het alleen opvallend dat je het maanden na release nog zo hoog zit dat Apple het "fout" heeft wat jou betreft terwijl de rest van de wereld het niet meer dan logisch vindt.
Dat zit het niet. Het was meer "een van de dingen" dan het alomvattende ding dat jij ervan lijkt te willen maken.
  dinsdag 13 november 2012 @ 12:59:17 #183
12888 Skull-splitter
pi_119161052
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 12:58 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Dat zit het niet. Het was meer "een van de dingen" dan het alomvattende ding dat jij ervan lijkt te willen maken.
Terwijl het nu net het enige is waar WEL een richting in zit :')
pi_119161068
Prima, wat jij wilt :)

Nu weer ontopic?
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:05:44 #185
12888 Skull-splitter
pi_119161251
pi_119161354
Wat ik liever had gezien, was dat de 32GB versie eigenlijk de "standaard" zou moeten zijn.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_119161445
Aahhh fuck it, iPhone 4, come to mamma! O+

Volgens mij ga ik er telefoon wel wat op achteruit, maarja.
#TeamMiley
pi_119161568
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:09 schreef Baghdaddy het volgende:
Wat ik liever had gezien, was dat de 32GB versie eigenlijk de "standaard" zou moeten zijn.
Nog zoiets inderdaad. Voor de iPhone 4 werd dat elk jaar verdubbeld. Nu is het al drie generaties hetzelfde, met alleen optioneel een 64GB model erbij.
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:16:46 #189
12888 Skull-splitter
pi_119161599
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:09 schreef Baghdaddy het volgende:
Iets wat qua prijs makkelijk kan.
pi_119161606
quote:
Waarde hechten aan "winnen" in een SC :')
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:17:19 #191
12888 Skull-splitter
pi_119161628
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:16 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Waarde hechten aan "winnen" in een SC :')
Blijven kleven aan eigen logica :')
pi_119161656
Je wilt wel graag het laatste woord hebben, he? Hier is je kans: go for it.
pi_119161706
Heeft iemand verstand van zowel iPhones als HTC?
#TeamMiley
pi_119161728
Baghdaddy: had je vriendin het uiteindelijk nou gewoon bij d'r witte iPhone gelaten?

Ik heb hem nu ook en buiten dat ik hem mooier vind, valt het mij vooral op hoeveel makkelijker het is de witte krasvrij te houden tov de zwarte.
pi_119161740
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:19 schreef arachide. het volgende:
Try us out. Wat is je vraag :P?
pi_119161763
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:19 schreef arachide. het volgende:
Ligt eraan waarop die HTC draait. Android wel redelijk, WP wat minder.
  dinsdag 13 november 2012 @ 13:22:16 #197
141482 Q.
JurassiQ
pi_119161776
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:21 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ligt eraan waarop die HTC draait. Android wel redelijk, WP wat minder.
Windows Mobile 6.5
For great justice!
pi_119161784
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
Baghdaddy: had je vriendin het uiteindelijk nou gewoon bij d'r witte iPhone gelaten?

Ik heb hem nu ook en buiten dat ik hem mooier vind, valt het mij vooral op hoeveel makkelijker het is de witte krasvrij te houden tov de zwarte.
Ze heeft dat ding uiteindelijk gewoon gehouden, ik was te "haastig" volgens haar :').

De zwarte van mij heb ik helemaal verpakt maar de krassen zijn er al. :N
pi_119161797
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:20 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Try us out. Wat is je vraag :P?
Redelijk simpel: ik ga van een HTC Desire hd naar een iPhone 4. Ga ik er op vooruit of achteruit?
#TeamMiley
pi_119161829
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 november 2012 13:22 schreef Q. het volgende:

[..]

Windows Mobile 6.5
Never
#TeamMiley
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: