Hoe kan je nou weer weten dat je simkaartlezer niet kapot is?quote:Op maandag 12 november 2012 19:21 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
sorry, maar het is beide niet de reden, vandaar:)
Dat is het niet. Apple heeft de afgelopen twee jaar fors minder verkocht het kwartaal voorafgaand aan nieuwe iPhones. De voorspelbaarheid van de cycli heeft invloed gehad op de verkoopcijfers en dat zullen ze tegen willen gaan.quote:Op maandag 12 november 2012 20:13 schreef DeMessias het volgende:
Apple moet iets doen om hun dalende beurswaarde op te vangen.
Alsof je iPhone 5 dan ineens onbruikbaar wordt....quote:Op maandag 12 november 2012 19:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat is wel heel erg snel voor een iphone 5S, niet dat het mij wat uitmaakt aangezien ik geen iPhone 5 heb. Maar ik zou wel balen als ik een iPhone 5 zou hebben, mocht het waar zijn.
Met maar 1 release per jaar is het bijna onmogelijk om de concurrentie bij te houden. En zo kan je ook je budgettoestellen (iPhone 4 nu, 4S dus als de 5 uit komt) concurrerend houden.quote:Op maandag 12 november 2012 19:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het zou niet slim zijn en van premium-merk Apple een random Samsung maken met betere afwerking.
Gewoon een telefoon en een ipad per jaar is prima, niet veranderen om het veranderen zoals andere fabrikanten doen.
Rest de vraag waarom je dat als premium merk ineens wil als je marktstrategie al prima was. Juist nu er meer producten de markt op worden gedrukt in een wanhopige poging de concurrentie bij te houden krijgt Apple op zijn ballen, dus eigenlijk ben je nu getuige van de afbraak van de kwaliteitsnaam die ze hadden.quote:Op maandag 12 november 2012 20:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Met maar 1 release per jaar is het bijna onmogelijk om de concurrentie bij te houden. En zo kan je ook je budgettoestellen (iPhone 4 nu, 4S dus als de 5 uit komt) concurrerend houden.
Dat zou alleen iets software technisch moeten zijn, niet hardware.quote:Op dinsdag 13 november 2012 03:56 schreef epicbeardman het volgende:
Hopelijk kan de 5S wel widgets aan
Jaja, als het straks een feature op de 5S is, ben je vast laaiend enthousiastquote:Op dinsdag 13 november 2012 07:33 schreef TC03 het volgende:
Widgets zijn zo nutteloos. Welke informatie kan er in een widget die niet in push notificaties of live-icoontjes kan?
Ik hoor dit soort opmerkingen vaak, en ik vraag mij altijd af waar deze onzin vandaan komt. Toen met iOS 5 het notificatiecentrum een update kreeg, werd ook nergens beweerd dat het revolutionair en origineel was. Het enige dat beweerd werd, is dat Apple de manier van Android beter had geimplementeerd dan Google zelf, wat ook gewoon waar was. Als Apple met iOS 7 widgets beter toepast dan tot nu toe is gedaan, zal dat hetzelfde zijn. Niemand zal beweren dat Apple revolutionair of uniek is in de toepassing van widgets.quote:Op dinsdag 13 november 2012 08:26 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Jaja, als het straks een feature op de 5S is, ben je vast laaiend enthousiast
Dit is wel raar inderdaad, vooral omdat je wel elk willekeurig nummer als wekker kunt gebruiken. Kleine moeite om het dan ook als ringtone te gebruiken.quote:Widgets zijn niet te vergelijken met pushberichten, want die kun je niet zelf op elk moment raadplegen. Liveicoontjes zijn heel beperkt in vergelijking met een widget. Het is gewoon esthetisch en praktisch een mooie toevoeging.
Hopelijk dat ze je ook nog eens je muziek als ringtone laten gebruiken. Raar dat dat nu NOG niet standaard is.
Dat kun je prima voorkomen.quote:En nog een wens is dat ze iets doen aan dat krampachtige itunes beheer van de (muziek)bibliotheken. Ik moest mijn telefoon weer leegmaken, nadat ik het beheer met een andere (nieuwe) pc wilde doen
Dit. Zolang dat er nog niet in zit, blijf ik jailbreaken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:43 schreef Skull-splitter het volgende:
Iets als SBsettings had er al LANG in moeten zitten...
Hoe dan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
[..]
Dat kun je prima voorkomen.
Het heeft niks met onbruikbaar te maken. De enige reden waarom er zoveel mensen telkens een iPhone kopen is omdat ze alleen het nieuwste Apple product willen hebben. En dat heb je dus niet wanneer er over een paar maanden alweer een verbeterde product uitkomt. Meestal gokt men op een cyclus van een jaar wat nu dus niet gaat gebeuren.quote:Op maandag 12 november 2012 20:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Alsof je iPhone 5 dan ineens onbruikbaar wordt....
Nee.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Iemand anders ook problemen met de mail-app? Hij staat constant op 'downloaden', maar er komt maar niks binnen. Dit is al sinds gisterenochtend
Want het is een feit dat de iPhone over een paar maanden alweer een update krijgt..? Jij loopt ook lekker op de zaken vooruit.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het heeft niks met onbruikbaar te maken. De enige reden waarom er zoveel mensen telkens een iPhone kopen is omdat ze alleen het nieuwste Apple product willen hebben. En dat heb je dus niet wanneer er over een paar maanden alweer een verbeterde product uitkomt. Meestal gokt men op een cyclus van een jaar wat nu dus niet gaat gebeuren.
Lees jij eigenlijk wel mijn bericht goed? Het lijkt er namelijk niet op. De discussie of een product wel of geen verbetering is ten opzichte van de vorige doet er hier niet aan toe. Dat is een subjectieve beleving die een ieder zelf voor rekening dient te nemen. Ik geef echter aan dat er genoeg mensen zijn die vaak alleen het nieuwste willen hebben van een bepaald merk; dit geldt ook bij Apple. En juist bij die mensen wordt er negatief gereageerd op de geruchten dat Apple binnen een jaar een nieuwe iPhone wil laten uitbrengen. Mede door het gegeven dat zij hierdoor niet de nieuwste iPhone meer hebben en dus de overweging moeten maken of zij hun verouderde iPhone gaan verkopen. Hierdoor moet er dus extra kosten worden gemaakt om aan de nieuwste versie te komen. Voor velen is een cyclus van een jaar nog wel te doen maar niet korter. Lees voor gemakshalve even deze thread: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1488143quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Want het is een feit dat de iPhone over een paar maanden alweer een update krijgt..? Jij loopt ook lekker op de zaken vooruit.
En zo gaat het maar door. Overigens heb ik nergens te kennen gegeven dat het een feit zou zijn dat er een nieuwe iPhone binnen een jaar zou uitkomen. Derhalve is het dan ook nooit als een feit verkondigd.quote:Yesterday, 05:35 AM #44
Traisoon
macrumors newbie
Argh.. Now I have to spend again!
quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Het zit je nog hoog he, die "5"
Dat gaat ook niet meer goed komen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Ja. Maar vooral om bovenstaande redenen: het is een uiting van een gebrek aan richting.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Die gozer die over de intelligentie van anderen loopt te zeiken, moet nodig wat aan zijn grammatica doen..quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:28 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb slecht bereik sinds Steve Jobs is overleden!
[ afbeelding ]
Niet iedereen heeft logica als marketinginstrument, deal with it. Als ze het zes hadden genoemd dan waren mensen helemaal in de war omdat de vorige nog 4S heette als 5e telefoon. Get a grip.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja. Maar vooral om bovenstaande redenen: het is een uiting van een gebrek aan richting.
Hip taalgebruikquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft logica als marketinginstrument, deal with it. Als ze het zes hadden genoemd dan waren mensen helemaal in de war omdat de vorige nog 4S heette als 5e telefoon. Get a grip.
Rest van het bericht ben ik het helemaal mee eens, ik vind het alleen opvallend dat je het maanden na release nog zo hoog zit dat Apple het "fout" heeft wat jou betreft terwijl de rest van de wereld het niet meer dan logisch vindt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hip taalgebruikApart dat ik een heel bericht plaats en dat het enige is wat je eruit haalt.
Dat zit het niet. Het was meer "een van de dingen" dan het alomvattende ding dat jij ervan lijkt te willen maken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Rest van het bericht ben ik het helemaal mee eens, ik vind het alleen opvallend dat je het maanden na release nog zo hoog zit dat Apple het "fout" heeft wat jou betreft terwijl de rest van de wereld het niet meer dan logisch vindt.
Terwijl het nu net het enige is waar WEL een richting in zitquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat zit het niet. Het was meer "een van de dingen" dan het alomvattende ding dat jij ervan lijkt te willen maken.
Nog zoiets inderdaad. Voor de iPhone 4 werd dat elk jaar verdubbeld. Nu is het al drie generaties hetzelfde, met alleen optioneel een 64GB model erbij.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:09 schreef Baghdaddy het volgende:
Wat ik liever had gezien, was dat de 32GB versie eigenlijk de "standaard" zou moeten zijn.
Iets wat qua prijs makkelijk kan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:09 schreef Baghdaddy het volgende:
Wat ik liever had gezien, was dat de 32GB versie eigenlijk de "standaard" zou moeten zijn.
Blijven kleven aan eigen logicaquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarde hechten aan "winnen" in een SC
Try us out. Wat is je vraagquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:19 schreef arachide. het volgende:
Heeft iemand verstand van zowel iPhones als HTC?
Ligt eraan waarop die HTC draait. Android wel redelijk, WP wat minder.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:19 schreef arachide. het volgende:
Heeft iemand verstand van zowel iPhones als HTC?
Windows Mobile 6.5quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ligt eraan waarop die HTC draait. Android wel redelijk, WP wat minder.
Ze heeft dat ding uiteindelijk gewoon gehouden, ik was te "haastig" volgens haarquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
Baghdaddy: had je vriendin het uiteindelijk nou gewoon bij d'r witte iPhone gelaten?
Ik heb hem nu ook en buiten dat ik hem mooier vind, valt het mij vooral op hoeveel makkelijker het is de witte krasvrij te houden tov de zwarte.
Redelijk simpel: ik ga van een HTC Desire hd naar een iPhone 4. Ga ik er op vooruit of achteruit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |