Ja. Maar vooral om bovenstaande redenen: het is een uiting van een gebrek aan richting.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Het zit je nog hoog he, die "5"
Die gozer die over de intelligentie van anderen loopt te zeiken, moet nodig wat aan zijn grammatica doen..quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:28 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb slecht bereik sinds Steve Jobs is overleden!
[ afbeelding ]
Niet iedereen heeft logica als marketinginstrument, deal with it. Als ze het zes hadden genoemd dan waren mensen helemaal in de war omdat de vorige nog 4S heette als 5e telefoon. Get a grip.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja. Maar vooral om bovenstaande redenen: het is een uiting van een gebrek aan richting.
Hip taalgebruikquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft logica als marketinginstrument, deal with it. Als ze het zes hadden genoemd dan waren mensen helemaal in de war omdat de vorige nog 4S heette als 5e telefoon. Get a grip.
Rest van het bericht ben ik het helemaal mee eens, ik vind het alleen opvallend dat je het maanden na release nog zo hoog zit dat Apple het "fout" heeft wat jou betreft terwijl de rest van de wereld het niet meer dan logisch vindt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hip taalgebruikApart dat ik een heel bericht plaats en dat het enige is wat je eruit haalt.
Dat zit het niet. Het was meer "een van de dingen" dan het alomvattende ding dat jij ervan lijkt te willen maken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Rest van het bericht ben ik het helemaal mee eens, ik vind het alleen opvallend dat je het maanden na release nog zo hoog zit dat Apple het "fout" heeft wat jou betreft terwijl de rest van de wereld het niet meer dan logisch vindt.
Terwijl het nu net het enige is waar WEL een richting in zitquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat zit het niet. Het was meer "een van de dingen" dan het alomvattende ding dat jij ervan lijkt te willen maken.
Nog zoiets inderdaad. Voor de iPhone 4 werd dat elk jaar verdubbeld. Nu is het al drie generaties hetzelfde, met alleen optioneel een 64GB model erbij.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:09 schreef Baghdaddy het volgende:
Wat ik liever had gezien, was dat de 32GB versie eigenlijk de "standaard" zou moeten zijn.
Iets wat qua prijs makkelijk kan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:09 schreef Baghdaddy het volgende:
Wat ik liever had gezien, was dat de 32GB versie eigenlijk de "standaard" zou moeten zijn.
Blijven kleven aan eigen logicaquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waarde hechten aan "winnen" in een SC
Try us out. Wat is je vraagquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:19 schreef arachide. het volgende:
Heeft iemand verstand van zowel iPhones als HTC?
Ligt eraan waarop die HTC draait. Android wel redelijk, WP wat minder.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:19 schreef arachide. het volgende:
Heeft iemand verstand van zowel iPhones als HTC?
Windows Mobile 6.5quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ligt eraan waarop die HTC draait. Android wel redelijk, WP wat minder.
Ze heeft dat ding uiteindelijk gewoon gehouden, ik was te "haastig" volgens haarquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
Baghdaddy: had je vriendin het uiteindelijk nou gewoon bij d'r witte iPhone gelaten?
Ik heb hem nu ook en buiten dat ik hem mooier vind, valt het mij vooral op hoeveel makkelijker het is de witte krasvrij te houden tov de zwarte.
Redelijk simpel: ik ga van een HTC Desire hd naar een iPhone 4. Ga ik er op vooruit of achteruit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |