Ik neem aan dat je op je iPhone 4 backups maakte via iCloud. Als je dat hebt gedaan, moet je bij het opstarten van je iPhone 5 zeggen dat je een iCloud backup terug wil zetten en alles is ook daadwerkelijk terug.quote:Op donderdag 15 november 2012 10:52 schreef Babbatuur het volgende:
He mensen,
Heb de nieuwe iPhone5 binnengekregen. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat mijn reservekopie (iPhone4) over wordt gezet op mijn iPhone5, heb echt geen zin om al mijn contacten kwijt te raken...
Nee valt reuze mee hoor. Ik let niet op mn datalimiet, dus dat kan ik je niet vertellen, maar ik merk absoluut geen extra batterijverbruik.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:28 schreef LDS het volgende:
Op aanraden van mijn vrienden vandaag ook maar eens zoek mijn vrienden gedownload. Maar slurpt dat niet ongemerkt veel data/batterij?
Ja. Ook al zou Apple Maps 100% correcte data hebben en alle POI's, dan nog vind ik het brak werken omdat je gewoon zo weinig detail ziet. Een voorbeeld is dat hele normale straten vaak worden afgebeeld als wandelpaden, zo dun zijn ze. Tevens zie je pas arceringen van bebouwingen als je heel ver inzoomt, terwijl je dat bij Google Maps gewoon altijd ziet. Google Maps is echt een topproduct wat je niet zo 1-2-3 evenaart.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
‘Google gaat Google Maps-app voor iOS bijna inleveren bij Apple’
http://www.iphoneclub.nl/(...)inleveren-bij-apple/
Gelukkig maar. Ik erger me met de dag meer aan iOS Maps.
Net overigens een nieuwe 32GB gehaald bij Apple. Het toestel dat ik gister haalde kwam bekrast uit de doos.
Snap niet waarom dat zo lang moet duren, aangezien er al beta's van Whatsapp in de eerste helft van oktober opgedoken zijn.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:35 schreef OverRated het volgende:
NOS app eindelijk een update voor de 5, net als vele anderen inmiddels. Maar nog steeds geen Whatsapp![]()
Grote kans op vochtschade.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:31 schreef Pindasoepje het volgende:
Hoi,
even een vraagje namens mijn collega,
hji heeft een iphone 4s sinds maart geloof ik. En sinds gister werkt het geluid niet meer.
Hij verstaat iedereen die hem belt of als hij gebeld wordt, maar het gaat om de telefoon geluiden.
We hebben alle stappen van het internet al geprobeerd EN geprobeerd te herstellen (maar daar krijgt hij een foutmelding)
Wat kunnen we nog meer doen?
Valt dit nog in de garantie oid?
Maps+ is aardig maar is soms knap onhandig ontworpen qua UI...quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
‘Google gaat Google Maps-app voor iOS bijna inleveren bij Apple’
http://www.iphoneclub.nl/(...)inleveren-bij-apple/
Gelukkig maar. Ik erger me met de dag meer aan iOS Maps.
Net overigens een nieuwe 32GB gehaald bij Apple. Het toestel dat ik gister haalde kwam bekrast uit de doos.
Vraag het die persoon. Echter heb ik een soortgelijk probleem bij een vriendin gezien. Het geluid om te kunnen bellen bleek te werken, echter hoorde je niks meer als je muziek ging luisteren. Bleek bij de Apple store om vochtschade te gaan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:47 schreef Estolan het volgende:
[..]
Door wat
Lekker naar de Store gaan
Wat precies is zo belachelijk?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:52 schreef RoW_0 het volgende:
Sorry hoor, maar waar de fuck blijft de update van Whatsapp. Dit is echt ziek belachelijk.
Ben ook wel benieuwd waarom iets ziek belachelijk is. Het werkt toch gewoon, niet anders als op je Iphone 3 of 4. Je mist alleen max een cm van je scherm ofzo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wat precies is zo belachelijk?
Fout.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:02 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd waarom iets ziek belachelijk is. Het werkt toch gewoon, niet anders als op je Iphone 3 of 4. Je mist alleen max een cm van je scherm ofzo.
Om maar meteen het meest logische uit te sluiten: staat de mute switch wel goed? Als je zowel geluid tijdens het bellen, als geluid met muziek afspelen hoort, ligt daar de fout meestal. Als het geluid bij muziek het niet doet, is er echt iets stuk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:31 schreef Pindasoepje het volgende:
Hoi,
even een vraagje namens mijn collega,
hji heeft een iphone 4s sinds maart geloof ik. En sinds gister werkt het geluid niet meer.
Hij verstaat iedereen die hem belt of als hij gebeld wordt, maar het gaat om de telefoon geluiden.
We hebben alle stappen van het internet al geprobeerd EN geprobeerd te herstellen (maar daar krijgt hij een foutmelding)
Wat kunnen we nog meer doen?
Valt dit nog in de garantie oid?
Is er gewoon hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:06 schreef DenS het volgende:
Weer een week verder, nog geen Whatsapp update.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |