Maar waarom dan niet meteen een giftcard van 15 euro. Kunnen ze zelf toch ook kopen/betalen?quote:Op maandag 12 november 2012 13:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij maar om een stel schoonouders he... En als het hek eenmaal van de dam is... Kan er altijd nog een prepaidkaart worden gedoneerd
Dat heb ik hierboven al aangegeven. Mensen zijn niet van plan dingen te kopen, maar willen wel whatsapp.quote:Op maandag 12 november 2012 13:36 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maar waarom dan niet meteen een giftcard van 15 euro. Kunnen ze zelf toch ook kopen/betalen?
als je zelf al een betaalaccount hebt kan je sowieso een app doneren, ook zonder creditcardquote:Op maandag 12 november 2012 13:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij maar om een stel schoonouders he... En als het hek eenmaal van de dam is... Kan er altijd nog een prepaidkaart worden gedoneerd
En daar ging de vraag idd om.quote:Op maandag 12 november 2012 14:49 schreef n8n het volgende:
[..]
als je zelf al een betaalaccount hebt kan je sowieso een app doneren, ook zonder creditcard
bij deze dan, was me ff onduidelijk. In de App store op iOS moet het ook kunnen, ben alleen vergeten waar omdat ze de locatie hebben gewijzigd in 6quote:Op maandag 12 november 2012 14:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
En daar ging de vraag idd om.
Het was inderdaad te voorzien dat de geruchtenmolen weer zou draaien.quote:Op maandag 12 november 2012 18:05 schreef WatskeZegt het volgende:
was te voorzien dit: http://www.nu.nl/gadgets/(...)s-ipad-5-en-itv.html
En waarom niet? Gewoon een t-mobile sim, heeft er bij de vorige eigenaar ook in gezeten.quote:Op maandag 12 november 2012 18:20 schreef no1uknow het volgende:
Volgens mij herkent 'ie je simkaart niet.
Dat zou betekenen binnen 1 jaar 4 nieuwe ipads (3,4,5 en mini) en 2 iphones.quote:Op maandag 12 november 2012 18:05 schreef WatskeZegt het volgende:
was te voorzien dit: http://www.nu.nl/gadgets/(...)s-ipad-5-en-itv.html
Je simlezer kan kapot zijn he. Je sim kan ook kapot zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 18:23 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
En waarom niet? Gewoon een t-mobile sim, heeft er bij de vorige eigenaar ook in gezeten.
Heb je toevallig een firmware update uitgevoerd? Misschien dat er een jailbreak unlock op zat.quote:Op maandag 12 november 2012 18:23 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
En waarom niet? Gewoon een t-mobile sim, heeft er bij de vorige eigenaar ook in gezeten.
nee, want kom niet verder als het scherm waarop met de eerder genoemde meldingquote:Op maandag 12 november 2012 18:46 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Heb je toevallig een firmware update uitgevoerd? Misschien dat er een jailbreak unlock op zat.
Is die in de maak dan?quote:Op maandag 12 november 2012 19:13 schreef DenS het volgende:
Nog steeds geen Whatsapp update... Duurt lang
Gewoon mijn post negerenquote:Op maandag 12 november 2012 19:11 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
nee, want kom niet verder als het scherm waarop met de eerder genoemde melding
Waar kun je dat vinden?quote:Op maandag 12 november 2012 19:19 schreef DenS het volgende:
[..]
Ze zijn inmiddels al 6 beta's verder... Wordt steeds niet goedgekeurd door Apple.
Het zou niet slim zijn en van premium-merk Apple een random Samsung maken met betere afwerking.quote:Op maandag 12 november 2012 18:37 schreef mirelia het volgende:
[..]
Dat zou betekenen binnen 1 jaar 4 nieuwe ipads (3,4,5 en mini) en 2 iphones.
Ik geloof nooit dat ze dat gaan doen.
Hoe weet je dat dan? Heb je je huidige sim in een ander toestel geprobeerd? Heb je een andere sim in je iphone geprobeerd?quote:Op maandag 12 november 2012 19:21 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
sorry, maar het is beide niet de reden, vandaar:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |