SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Nou? Helaas niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Boeien Dirk. Dat is in een maand opgelost.![]()
Het is inderdaad bloedirritant dat de meeste apps nog steeds niet zijn aangepast. Vooral bij spellen zou dat wel handig zijn, omdat je controls meer naar de zijkant kunt verplaatsen.![]()
Iemand ervaring hier met de app Battery Life Pro?Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Duurt inderdaad wel lang nu ja. het schijnt dat er een hele berg ingediend zijn al bij Apple maar dat het daar zo lang duurt allemaal.quote:![]()
Zie hier het gezeik wat android al jaren heeft. Verschillende formfactors die niet supereenvoudig te adopteren zijn (zoals non-retina vs retina simpelweg x2 was)![]()
Nu krijgen we natuurlijk dat iedereen in anti-Apple discussies het argument gaat geven dat iOS zo gefragmenteerd is.![]()
Als iemand vanaf het buitenland mij facetimed met een WiFi verbinding, en ik opneem in Nederland met mijn 3G vodafone zonder datalimiet. Moet ik dan dokken omdat het vanaf het buitenland is? Of gaat het alleen om de data?![]()
Gaat alleen om de dataquote:Op woensdag 7 november 2012 12:40 schreef RoW_0 het volgende:
Als iemand vanaf het buitenland mij facetimed met een WiFi verbinding, en ik opneem in Nederland met mijn 3G vodafone zonder datalimiet. Moet ik dan dokken omdat het vanaf het buitenland is? Of gaat het alleen om de data?![]()
Je bent niet grappig of stoer. Daarom ook dat je een iPhone hebt denk ik zo.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:28 schreef nelisb het volgende:
[..]
Dit.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Netvlies![]()
Als jij in Nederland bent met je nederlandse telefoon kost een gesprek je sowieso nooit geld. Facetime kost je alleen je dataquote:Op woensdag 7 november 2012 12:40 schreef RoW_0 het volgende:
Wat een bullshit, heel die Apple community, allemaal kutkindjes die iets kopen voor een logoquote:Op woensdag 7 november 2012 13:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ironisch dat jij met die nickname durft te beweren dat iemand anders niet stoer is![]()
![]()
"Heeewww menswun van het apple topic, wat is Retina eigenwwwuuuulk"quote:Op woensdag 7 november 2012 13:52 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wat een bullshit, heel die Apple community, allemaal kutkindjes die iets kopen voor een logo
Rot op joh, kneusje.![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 13:53 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
"Heeewww menswun van het apple topic, wat is Retina eigenwwwuuuulk"
Rot op joh, kneusje.moet je niet in de rij gaan staan voor een iPad mini?
![]()
![]()
Nee hoor.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:54 schreef stoereboii het volgende:
[..]moet je niet in de rij gaan staan voor een iPad mini?
![]()
Ok. Verder denk ik dat ik een normale vraag stelde waarop een normaal antwoord kon volgen, maar ik was vergeten dat dat niet kon bij Apple fanboys.quote:![]()
Dat kan prima hoor. En dat kreeg je ook. Maar tik gewoon jouw vraag eens in in Google.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ok. Verder denk ik dat ik een normale vraag stelde waarop een normaal antwoord kon volgen, maar ik was vergeten dat dat niet kon bij Apple fanboys.
"Wat is retina" en lees link nummer 3.![]()
Niks grappigs of stoers aan. Gewoon een antwoord op je vraag. Maar blijkbaar weet je wel wat retina is, dus waarom stel je de vraag dan überhaupt hier.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:44 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Je bent niet grappig of stoer. Daarom ook dat je een iPhone hebt denk ik zo.![]()
![]()
Je kreeg een normaal antwoord. Dat jij een debiel bent die zijn vraag niet kan formuleren, is niet onze schuld.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:57 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ok. Verder denk ik dat ik een normale vraag stelde waarop een normaal antwoord kon volgen, maar ik was vergeten dat dat niet kon bij Apple fanboys.![]()
Meteen chaosOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
quote:Op woensdag 7 november 2012 14:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je kreeg een normaal antwoord. Dat jij een debiel bent die zijn vraag niet kan formuleren, is niet onze schuld.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:11 schreef nelisb het volgende:
[..]
Niks grappigs of stoers aan. Gewoon een antwoord op je vraag. Maar blijkbaar weet je wel wat retina is, dus waarom stel je de vraag dan überhaupt hier.quote:Op woensdag 7 november 2012 13:58 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat kan prima hoor. En dat kreeg je ook. Maar tik gewoon jouw vraag eens in in Google.
"Wat is retina" en lees link nummer 3.
Doe niet zo dom...jullie snappen heus wel dat ie een retina display bedoeld, en niet het netvlies.
Dit is een normaal antwoord:.quote:
Maar dit is dan ook wel weer kansloos:quote:Op woensdag 7 november 2012 13:44 schreef stoereboii het volgende:
Je bent niet grappig of stoer. Daarom ook dat je een iPhone hebt denk ik zo.People assume too much.![]()
Iemand problemen met Spotify na die iPhone 5 update? Mijn afspeelwachtrij werkt niet goed meer, kan o.a. geen nummers verder klikken..![]()
Ik moest ineens weer opnieuw inloggen.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:52 schreef OverRated het volgende:
Iemand problemen met Spotify na die iPhone 5 update? Mijn afspeelwachtrij werkt niet goed meer, kan o.a. geen nummers verder klikken..
Heb Spotify via KPN. Weet mijn inloggegevens niet meer.![]()
![]()
Oh ja, ik heb sinds die update ook al meerdere keren opnieuw in moeten loggen. Hoefde eerst nooit.quote:Op woensdag 7 november 2012 16:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik moest ineens weer opnieuw inloggen.
Heb Spotify via KPN. Weet mijn inloggegevens niet meer.Dat die mensen je foto's kunnen zien?quote:Op woensdag 7 november 2012 18:27 schreef kikoooooo het volgende:
WTF is het nut van een shared photostream als je er maar door 1 persoon foto's in kan laten zetten?![]()
Carmageddon nu al meer en consequenter gespeeld dan ik ooit deed toen het net uit was, wat een topgame
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Ik heb m laatst gedownload toen hij gratis was, maar blijft crashen op m'n iPadquote:Op woensdag 7 november 2012 20:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Carmageddon nu al meer en consequenter gespeeld dan ik ooit deed toen het net uit was, wat een topgame![]()
![]()
Wel update gedraaid? Want daarvoor zat ie hier ook te kutten.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Na update iOS 6 was het nog steeds zo, toen heb ik het verwijderd. Net gedownload op m'n iPhone en werkt perfect. Vet spelquote:Op woensdag 7 november 2012 20:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Wel update gedraaid? Want daarvoor zat ie hier ook te kutten.![]()
![]()
Ukkel, ik heb het dan ook over de update van het spel zelf, niet het iOSquote:Op woensdag 7 november 2012 20:59 schreef OverRated het volgende:
[..]
Na update iOS 6 was het nog steeds zo, toen heb ik het verwijderd. Net gedownload op m'n iPhone en werkt perfect. Vet spel
Maar nu werkt het saven tenminste, maar ik vind het een ideaal spel om de treinreis mee op te leuken...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dacht al dat je dat bedoelde, maar ik wilde zeggen dat het spel na de iOS 6 update verwijderd heb. Er was toen nog geen update voor het spel beschikbaar..quote:Op woensdag 7 november 2012 21:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ukkel, ik heb het dan ook over de update van het spel zelf, niet het iOS
Maar nu werkt het saven tenminste, maar ik vind het een ideaal spel om de treinreis mee op te leuken...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: