21 december vergaat de wereld, dus ik hoop dat het inderdaad nog voor de winter komtquote:Op donderdag 8 november 2012 12:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
De winter begint pas op 21 december, dus Rockstar kan het nog anderhalve maand rekken
Gewoon gebruiken en laden wanneer nodig.quote:Op donderdag 8 november 2012 17:51 schreef Apekoek het volgende:
Iphone 5 gehaald, eerste keer batterij opgebruiken of eerst laden tot 100%?
is dat een nieuwe?quote:Op donderdag 8 november 2012 09:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Die Angry Birds Star Wars is echt tof
Edge-netwerk. Zit qua snelheid tussen GPRS en 3G.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:53 schreef Probability het volgende:
In de metro zie ik tegenwoordig een E ipv 3G of een rondje bij verbinding? Wat is dat dan?
Air Meter?quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:34 schreef Zspirit het volgende:
na 4 jaar lang een iPhone 3g gehad te hebben heb ik vandaag besloten een 4s te halen.
Omdat mijn 3G zo sloom is dat hij niet eens fatsoenlijk app's kan draaien heb ik al heen lang geen app's meer gebruikt.
Mijn vraag aan jullie is wat zijn de must have app's tegenwoordig?
Wat ik me nog herinner is FaceBook, 9292, trein en camera + en watsapp natuurlijk.
Nog andere aanraders? Kom maar op!
Flitsmeisterquote:Op vrijdag 9 november 2012 16:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Air Meter?
Flitsmeister?
Nu.nl?
Buienradar?
Ligt een beetje aan wat je wilt doen.
Camera+quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:56 schreef Zspirit het volgende:
Airmeter is een goede, de rest ook trouwens!
Verder zoek ik nog iets om foto's en filmpjes te bewerken. Gewoon simpel beetje effecten als zwart wit enzo. Liever geen instagram want dat is zo standaard wil zelf beetje klooien altijd
Air Meter, is niet beschikbaar in Nederland (??) Door jouw post eens gaan kijken, maar op iTunes niet beschikbaar. Jammer, was wel benieuwd hoe ie was.quote:Op vrijdag 9 november 2012 16:47 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Air Meter?
Flitsmeister?
Nu.nl?
Buienradar?
Ligt een beetje aan wat je wilt doen.
Ja, je kunt apps schenken, dan moet je ze wel met creditcard betalen. Staat helemaal onderaan bij de app in de Store. Iemand die zelf geen cc heeft, zou wel gewoon ¤15,- (of meer) iTunes te goed kunnen kopen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Kan ik ook 80 cent overmaken of doneren aan iemand die zelf geen cc heeft maar wel whatsapp wil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |