Doodle Jump man! Nieuwste hype. Al van gehoord? Echt awesomequote:Op woensdag 7 november 2012 23:16 schreef Rattaplan.y het volgende:
Hallo, hebben jullie tips qua vette Apps/Spelletjes?
Holy shit is dat nieuw!?quote:Op woensdag 7 november 2012 23:35 schreef OverRated het volgende:
[..]
Doodle Jump man! Nieuwste hype. Al van gehoord? Echt awesome
WhatsApp, TomTom, GTA, Angry Birds en zo zijn er duizenden meer. Ik zou in de hitlijsten in de App Store kijken voor populaire apps!quote:Op woensdag 7 november 2012 23:16 schreef Rattaplan.y het volgende:
Need for Speed: Most Wantedquote:Op woensdag 7 november 2012 23:16 schreef Rattaplan.y het volgende:
Niet.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:29 schreef Mercan het volgende:
Wanneer ik mijn Iphone via instellingen helemaal wis "wis alle inhoud en instellingen" dan start de telefoon na het wissen opnieuw op in het nieuwe configuratie scherm, dus niet met het logo van "sluit aan op itunes".
Ik wil graag dat de Iphone helemaal leeg is dus ook de IOS eraf.
Hoe kan ik dat doen?
Die ouwe moest je toch activeren via iTunes?quote:Op donderdag 8 november 2012 10:34 schreef Mercan het volgende:
Toen ik de Iphone een jaar terug 2de hands kocht gaf die "Sluit op Itunes aan" aan.
??
iOS kun je er niet afhalen. Dit is nooit mogelijk geweest, maar bij oudere versies moest je je toestel activeren via iTunes. Sinds iOS 5 is dit niet meer nodig en kun je het toestel gewoon activeren zonder iTunes.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:29 schreef Mercan het volgende:
Wanneer ik mijn Iphone via instellingen helemaal wis "wis alle inhoud en instellingen" dan start de telefoon na het wissen opnieuw op in het nieuwe configuratie scherm, dus niet met het logo van "sluit aan op itunes".
Ik wil graag dat de Iphone helemaal leeg is dus ook de IOS eraf.
Hoe kan ik dat doen?
Ok, duidelijk verhaal.quote:Op donderdag 8 november 2012 10:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
iOS kun je er niet afhalen. Dit is nooit mogelijk geweest, maar bij oudere versies moest je je toestel activeren via iTunes. Sinds iOS 5 is dit niet meer nodig en kun je het toestel gewoon activeren zonder iTunes.
In alle gevallen staat iOS al op je toestel, dus als je "wis alle inhoud en instellingen" gekozen hebt, is ook echt alles eraf
Wat verder zeer scheef is omdat ze net zo goed mini-usb hadden kunnen implementeren. Maarja, dat verdient niet zo goed...quote:Op woensdag 7 november 2012 22:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
U vraagt, wij zoeken
[ afbeelding ]
Micro-USB is 5-pins, Lightning is 8-pins. Micro-USB zou betekenen dat heel veel apparatuur die gebruik maakt van de dockconnector niet meer zou werken.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:23 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Wat verder zeer scheef is omdat ze net zo goed mini-usb hadden kunnen implementeren. Maarja, dat verdient niet zo goed...
http://www.businessinside(...)-vs-micro-usb-2012-9quote:Basically, if Apple had chosen Micro-USB, the port would only be able to charge and sync the device, not transmit video signals or do other advanced functions.
Kunnen Android telefoons dat niet dan?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Micro-USB is 5-pins, Lightning is 8-pins. Micro-USB zou betekenen dat heel veel apparatuur die gebruik maakt van de dockconnector niet meer zou werken.
[..]
http://www.businessinside(...)-vs-micro-usb-2012-9
Feit is wel dat net iedereen omschakeld naar (de door de EU verplicht gestelde) micro-usb, en Apple drukt weer zijn snor door te stellen dat je dan maar altijd met een convertor op zak moet gaan lopen.quote:Op woensdag 7 november 2012 22:31 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Wat wil je ermee? Samsung maakt niet alleen de S3 bijvoorbeeld, maar ook nog andere toestellen, Apple maakt enkel de iPhone. En dan nog, zeuren om een lader? Dan wordt het wel heel triest om als argument voor iPhone te gebruiken.
Veel van die apparaten zijn nog gebaseerd op de 30 pins, en die kun je nu dus ook wegkinkelen. die micro-usb had je nog software in een apparaat kunnen stoppen die er WEL mee had kunnen omgaan, al was het maar softwarematig.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Micro-USB is 5-pins, Lightning is 8-pins. Micro-USB zou betekenen dat heel veel apparatuur die gebruik maakt van de dockconnector niet meer zou werken.
[..]
http://www.businessinside(...)-vs-micro-usb-2012-9
VC zal snel verschijnen volgens Rockstar, "later this fall".quote:Op donderdag 8 november 2012 09:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
Is er al een release date voor Vice City aangekondigd? Veel beter dan dat zul je niet snel vinden in de AppStore.
Niet goed genoeg. Ik wil hem nu!quote:Op donderdag 8 november 2012 11:46 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
VC zal snel verschijnen volgens Rockstar, "later this fall".
Van die 30-pins connector werden heel veel pinnen gebruikt voor verouderde technologie, zoals analoge videosignalen en FireWire.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Feit is wel dat net iedereen omschakeld naar (de door de EU verplicht gestelde) micro-usb, en Apple drukt weer zijn snor door te stellen dat je dan maar altijd met een convertor op zak moet gaan lopen.
[..]
Veel van die apparaten zijn nog gebaseerd op de 30 pins, en die kun je nu dus ook wegkinkelen. die micro-usb had je nog software in een apparaat kunnen stoppen die er WEL mee had kunnen omgaan, al was het maar softwarematig.
Leuk, maar menig auto, receiver en dock is ermee uitgerust. Ga je overal een adapter op prikken of koop je het opnieuw? Als je dan aanpast, conformeer dan gewoon naar een enkele standaard, zoals de rest van de wereld, ook al ben je technisch beter. (Betamax, Video 2000, VHS?).quote:Op donderdag 8 november 2012 11:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Van die 30-pins connector werden heel veel pinnen gebruikt voor verouderde technologie, zoals analoge videosignalen en FireWire.
Ja ik ook, haha! Ja inderdaad het gaat mij allemaal net te langzaam.. of ik ben ongeduldigquote:Op donderdag 8 november 2012 11:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Niet goed genoeg. Ik wil hem nu!
En Rockstar mag de andere GTA's wel updaten voor het 4" scherm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |