quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
DAT HEB IK TOCH GEDAAN ZEI IK GVD
Geen kennis van zaken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:08 schreef smoking-snares het volgende:
Wat is er eigenlijk zo 2.0 aan deze SC?![]()
Klacht: SC pretendeert 2.0 te zijn, maar is het niet
Wij waren al 2.0 voordat KLB het was. Kom niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:08 schreef smoking-snares het volgende:
Wat is er eigenlijk zo 2.0 aan deze SC?![]()
Klacht: SC pretendeert 2.0 te zijn, maar is het niet
Ik wou zeggen: Ik ben er al.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wij waren al 2.0 voordat KLB het was. Kom niet.
Scherp.quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha is precies deze:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
So my brother’s friend is kind of a little fucking asshole
and he found out that the neighbor has a wIRELESS PRINTER AND PRINTED THIS DOCUMENT ON IT
quote:
En, drink ik veel bier?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:21 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]![]()
![]()
Je weet wat er gaat stinken bij vrouwen als je veel bier drinkt.
Die moet ik echt een keer uitproberenquote:
Nee ik zou eerst lelijk kijken en dan hard lachen om de originaliteitquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahah, zou je slaan als iemand dat bij je doet?
Hahaha ja ik ookquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ik zou eerst lelijk kijken en dan hard lachen om de originaliteit
Ik ga dit een keer daadwerkelijk in da club doen, thanks voor dezequote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tommy Teleshopping?quote:Op dinsdag 6 november 2012 21:32 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maddafakking houten deurstopper gekquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja ik ga ook even mijn brood snijden met een stuk parmezaan, geniuses.
Oh ja, zag ik niet eensquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
maddafakking houten deurstopper gek
"HAVEN'T DONE ANYTHING'quote:
DAT GEBEURT MIJ OOK ALTIJD SAY WUUTTTquote:
Te makkelijk dezequote:Op dinsdag 6 november 2012 21:45 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
DAT GEBEURT MIJ OOK ALTIJD SAY WUUTTT![]()
:o:o
kost ook nog eens veel zwarte inkt ookquote:
Doe voor hoe het moet danquote:Op dinsdag 6 november 2012 21:59 schreef wolvendagen het volgende:
goed je billen schudden, goed je borsten schudden.
ze heeft beide niet
maar dan klopt het beeld welquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Toen speelde ik wow en maakte ik dus nooit foto's.
Komt geen enkele foto van mij/mijn fb op fok.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moet die foto van z'n fb halen waar ie in zwembroek staat en dit hoofd erop plakken
Ik zei ook niet dat ze het hier moest plaatsenquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Komt geen enkele foto van mij/mijn fb op fok.
1+1=2, wat is anders het nut van het hoofd erop plakken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat ze het hier moest plaatsen
Gewoon in de fb groepquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
1+1=2, wat is anders het nut van het hoofd erop plakken.
chantagequote:Op dinsdag 6 november 2012 22:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
1+1=2, wat is anders het nut van het hoofd erop plakken.
Friettent?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet, nooit gegeten. Kom nooit bij de Chinoe
Aparte vormen wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een bami en een nasiballetje dan.
Rundersoepballetjes.
Ouch.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Soepballetjes met een soepstokje.
Voorbeeld?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:35 schreef Fascination het volgende:
Hehehehe, van die vrouwen die altijd schuin met hun hoofd op de foto staan, omdat het dan mooier oogt volgens hen.
doe ik ook, maar links is mijn goeie kant.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:35 schreef Fascination het volgende:
Hehehehe, van die vrouwen die altijd schuin met hun hoofd op de foto staan, omdat het dan mooier oogt volgens hen.
Heb je niet nodig, wichtke.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
doe ik ook, maar links is mijn goeie kant.
Zij durven tenminste.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:35 schreef Fascination het volgende:
Kan ik niks aan doen, ik vind links gewoon beter.quote:
Bij jou maakt het echt niet uit hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
doe ik ook, maar links is mijn goeie kant.
Bij jou wel, bij jou prefereer ik de achterkant.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bij jou maakt het echt niet uit hoor.![]()
![]()
Het ging om zijkanten mevrouw.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij jou wel, bij jou prefereer ik de achterkant.
In jouw geval is een uitzondering mogelijkquote:
Wat een liefde.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In jouw geval is een uitzondering mogelijk
Hoezo ik nou weer?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]!
In b4 Zosk met negatief commentaar.
"Geen mooi hoofd miep miep miep."quote:
Ben je nu aan het fappen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]!
Hahaha, daar kan ik toch niets aan doen. Ik was overigens niet de enige?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Geen mooi hoofd miep miep miep."
Zo groot is m'n clitoris ook weer niet.quote:
Ja, maar die zijn er nu niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha, daar kan ik toch niets aan doen. Ik was overigens niet de enige?![]()
Net of ik dat onthouden heb van één keer die film kijken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:44 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
een facepalm voor jou zosk
lelijke knieën.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]!
alsof je niet weet wat er met anne frank gebeurd is nadat je het een keer gelezen hebtquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Net of ik dat onthouden heb van één keer die film kijken.
Vast wel vaker, doet er niet toe.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef Salatrel het volgende:
the lion king maar 1 keer gezien hebben
quote:
quote:
Tering, ik had het ook niet doorquote:
Dat heb ik meerdere keren gelezen, anders niet nee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
alsof je niet weet wat er met anne frank gebeurd is nadat je het een keer gelezen hebt
dolle minaquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat heb ik meerdere keren gelezen, anders niet nee.
Ze heeft een pluk.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]!
Que?quote:
haha fas kk sadistquote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:14 schreef Fascination het volgende:
Ik moest trouwens ook vet hard lachen om dat topic van "Anne Frank". Trein gemist.Dat NG daar een ban voor kreeg.
Jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:50 schreef wolvendagen het volgende:
wie weet dat topic van NG nogiets met trein gemist
hier werd bobby gedisst door emimichquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:04 schreef Emimich het volgende:
[..]
Boehoe, iedere dag weer bewijs je des te meer dat de keuze om je in kaste 4 te plaatsen en wolvendagen in 2 een juiste was.
Ze heeft wel een lekker lichaam weet je, jammer van dat hoofd gewoonquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]!
Thanks for bringing that up. Had dat trauma net verwerkt. Echt top.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hier werd bobby gedisst door emimich
quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Thanks for bringing that up. Had dat trauma net verwerkt. Echt top.
DU KASTE GEVONDEN YOquote:Op donderdag 2 april 2009 15:20 schreef Emimich het volgende:
De kaste, het summum van KLB in het bepalen van de natuurlijke hiërarchie. Eenieder zal begrijpen dat wij allen veel dank verschuldigd zijn aan de in KLB zeer bekende en beruchte Boswachter. Zijn idee om de verhoudingen in KLB om te zetten in een lijst der lijsten bleek een gouden zet en behaalde al snel veel succes. Met toestemming van de meester zelf kreeg de alom geliefde en gewaardeerde Emimich de toestemming om het systeem verder uit te werken en te perfectioneren. Zie hier na een afwezigheid van vele maanden de terugkeer van dé kaste, ditmaal grootser en omvangrijker dan ooit tevoren.
Vol trots presenteer ik U, heden ten dage 2 april 2009, hierbij dan ook de enige echte kaste van KLB:![]()
Kaste 1: Afcajos, Beauregard, Chriz2k, De_Ananas, Emimich, RickoKun, Agiath, de_boswachter, Chuck_Norris, BaronPils, Broekpaling, Biels
Kaste 2: Viking84, Tuvai.net, Specularium, wolvendagen, Fascination, Lakitu, reetveter, TC03, BigKahuna, Mendeljev, DutchErrorist, TNA, Repeat, Koningdavid, Florian_, GuyFawkes, McFearless, NoelGallagher, Rekkie, Skylark, Jajong, dWc_RuffRyder, dagdag
Kaste 3: Biogarde, smart_ass, Breathtaking, IQM, Devvie, Gupje, JanusAnus, 4EverBlackEyed, Arcturus, Sapstengel, Opperkwal, Syb-rund., gers, Krentenbol., Kali-Mist1, behangplakker, Trannellius, KingofPop, Nikmans, Silentalarm, jitzzzze, kurk_droog, Buffalo-Soldier, bloodysunday, Heathen
Kaste 4: BobbyB, Adelante, Juup©, remlof, Acinonyx, padlarf, wikwakka2, Maisnon, HSG-BOMBER, Zotheid, Paaskonijn, Siniti, DurumDoner, afwazig, TommyGun, Edwinuss, Rosbief, Quir, Dr.Cooper, McKillem, BasEnAad, Marurk
Kaste 5: Crane, swarmahoer, Drizzt_DoUrden, genakt, Salvad0R, Juicyhil, Irritatie100, postmortum, ondeugend, MiVer, damsco, moonmovies, Ofyles2, B.E.D.
Volgende maand geldt het eeuwenoude adagium weer: nieuwe ronde, nieuwe kansen.![]()
Dames en heren, de kaste is weer terug!
Donder op, man.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze heeft wel een lekker lichaam weet je, jammer van dat hoofd gewoon
Kaste 2.quote:
gewoon fok autistenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom staat dWc daar tussen kwam die al vanaf het begint in de klb sc?
Sommige users ken ik niet echt.. of is dat van heel klb..?quote:
Nee waren niet allemaal SCers. Gewoon KLBers.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
juicyhilquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:00 schreef BobbyB het volgende:
Crane![]()
Agiath zie je ook nooit meer. Broekpaling ook niet. Kali-Mist1 was er laatst nog. Jitzzze onze matroosboi. Tevens Maisnon in kaste 4
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige users ken ik niet echt.. of is dat van heel klb..?
Nohhhquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee waren niet allemaal SCers. Gewoon KLBers.
Jij spoort niet.quote:
quote:
als ik aan hem denk, denk ik aan dat topic waar ik een date had gewonnen met hem en dat ik iets zei van "kga niet uit met hazengebit"quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij spoort niet.
[..]! Ik weet niet waarom ik moet lachen.
Ik ben een FOK!mastodont, FOK!te al toen jij nog in de luiers zat. Ik heb mijn e-cred reeds verdiend.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Huh, wat voor topic was dat dan? Ik weet nog wel dat Zotheid eens met hem naar een concert was geweest of zo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
als ik aan hem denk, denk ik aan dat topic waar ik een date had gewonnen met hem en dat ik iets zei van "kga niet uit met hazengebit"
Dat ene topic dat jordeeeh begon te flippen. Ik moet er nog steeds om lachen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:01 schreef wolvendagen het volgende:
hahahaha zotheid kaste 4, denk dat hij daar knapte
was lekkerste fokchick of zoquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Huh, wat voor topic was dat dan? Ik weet nog wel dat Zotheid eens met hem naar een concert was geweest of zo.![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
was lekkerste fokchick of zohahahahaha omg serieus
nee weet je nog, dat zotheid en crack gingen neuken en dat crack daarna fok smaak te pakken had
hij had echt teveel downers in ze mik gestoptquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ene topic dat jordeeeh begon te flippen. Ik moet er nog steeds om lachen.
[KLB SC #1046] Moi je m'appelle Lolita
Jammer dat je geen abo's cadeau krijgt alleenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben een FOK!mastodont, FOK!te al toen jij nog in de luiers zat. Ik heb mijn e-cred reeds verdiend.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
was lekkerste fokchick of zohahahahaha omg serieus
nee weet je nog, dat zotheid en crack gingen neuken en dat crack daarna fok smaak te pakken had
quote:
snap je hem FOK smaakquote:
en ynuhh en jumi (red.)quote:
Verder nog rellen eigenlijk?quote:
Ja dat ze de ONZ SC hadden gesloten en al die paupers hierheen kwamen dat de halve KLB SC een ban had van een half jaar ofzoquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verder nog rellen eigenlijk?
dat de sc dichtgingquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verder nog rellen eigenlijk?
He wtf, neem je happy pills pls.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:05 schreef Chocolatebear het volgende:
Vas wat doe je roff ik steek je in je halsslagader met een sleutel waar ik net van heb gesnoven.
heel KLB ook een keerquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat ze de ONZ SC hadden gesloten en al die paupers hierheen kwamen dat de halve KLB SC een ban had van een half jaar ofzo
Unleash hell.quote:
Oh ja, dat er heel wat COMPLEET door het lint gingen. En ondertussen maar dingen zeggen als: ach, dit is maar internet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat ze de ONZ SC hadden gesloten en al die paupers hierheen kwamen dat de halve KLB SC een ban had van een half jaar ofzo
weet je nog dat ik C_N ging meeten op Mysteryland en dat ik hem toen kleiner had gephotoshoppedquote:
Heb je die foto nog?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
weet je nog dat ik C_N ging meeten op Mysteryland en dat ik hem toen kleiner had gephotoshopped
Dat topic is zeker ook opgeruimd? Niet dat ik het ff kan teruglezen ofzoquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, dat er heel wat COMPLEET door het lint gingen. En ondertussen maar dingen zeggen als: ach, dit is maar internet.
Nee, kan wel even zoeken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat topic is zeker ook opgeruimd? Niet dat ik het ff kan teruglezen ofzo
OMG die mongool ook in dat topicquote:
Internet ís ook gewoon serious business.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, dat er heel wat COMPLEET door het lint gingen. En ondertussen maar dingen zeggen als: ach, dit is maar internet.
Oja dat was ook mooiquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
weet je nog dat ik C_N ging meeten op Mysteryland en dat ik hem toen kleiner had gephotoshopped
quote:
je kan niet snappen als je niet oude clique bentquote:
Plaatje is gewoon niet grappig.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
je kan niet snappen als je niet oude clique bent
Dat topicquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ene topic dat jordeeeh begon te flippen. Ik moet er nog steeds om lachen.
oh je hebt hem alquote:
Nee merk het.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
je kan niet snappen als je niet oude clique bent
het ging erom dat ik chuck_norris ging meeten op mysteryland en dat hij zat dat hij lang was en zo en toen had ik hem gephotoshoppedquote:
Ja, jij met Zotheid samen hele delen volposten jaquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat topic![]()
Maar er werd echt serieus genachtbraakt.. en niet zo'n klein beetje ook, gewoon vrolijk doorposten om 7.45_
fok stelletje dit datquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, jij met Zotheid samen hele delen volposten ja
WHUTquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, jij met Zotheid samen hele delen volposten ja
quote:Op zondag 19 december 2010 18:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat er ook gevingerd is.
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:57 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ah, koning zeik is ook van de partij. Alles goed hoogheid?
quote:
[KLB SC #2150]quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee merk het.
Ik ga wel gewoon een film kijken, volg het toch al niet meer
toedeloekes
Das een stormparapluquote:
kk ik moet zo hard lachen, hij kijkt altijd alsof zijn poep tegen zijn anus druktquote:
Nog 14 daagjes dan zie ik 'm weer.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
kk ik moet zo hard lachen, hij kijkt altijd alsof zijn poep tegen zijn anus drukt
Ik moet er eigenlijk ook nog eentje hebbenquote:
Ja kom op, die grap niet doorhebben. Plsquote:
Ik niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet er eigenlijk ook nog eentje hebben
Maar ik vergeet het steeds.
Dat was Chris toch? Iig een tijdje.quote:
Hoe lang ben jij?quote:Op zondag 19 december 2010 18:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oke komt ie he, ik in een lange jurk:
groetjes
So so serious.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja kom op, die grap niet doorhebben. Pls
Ja, sinds ik een auto heb eigenlijk ook niet.quote:
Ook die reacties van 'm steeds tegen Allure over streetviewen.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ook die reacties van 'm steeds tegen Allure over streetviewen.![]()
Precies.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sinds ik een auto heb eigenlijk ook niet.
kk op met je eigen gewicht scheve bezemquote:
Oke, verspilde moeite en geld.. laat maar ik hoef hem al niet meerquote:
Mja mja, wat zullen we zeggen?quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
kk op met je eigen gewicht scheve bezem
Je mag alles zeggen, i dont give a fuckquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:26 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Mja mja, wat zullen we zeggen?
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je mag alles zeggen, i dont give a fuck
quote:
quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
WAAR HEB JIJ HET OVER
Echt, laat me met rust ouwe zuignap.
quote:Op zondag 15 maart 2009 04:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij wordt overal geil van behalve Marilyn Manson.
Seriously.quote:
mja mjaquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je mag alles zeggen, i dont give a fuck
Hardop gelachen.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:09 schreef Allure_ het volgende:
Sorry dat het zo lang duurde jongens. Mijn computer liep vast omdat ik aan het streetviewen was.
quote:
quote:
dat is zoveel zoekwerkquote:
Och, het is dat bobbeh met dat topic kwamquote:
bobby snapt google dan ook goedquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Och, het is dat bobbeh met dat topic kwam
toen ik mod was bedoel je?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moderators hebben het nu wel makkelijk, maar destijds.. nou poeh poeh
wat?quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel hè? Dacht al die tijd al zoiets.
Je hebt nog eens reacties van m'n kloon verwijderd in SEX volgens mij.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt nog eens reacties van m'n kloon verwijderd in SEX volgens mij.
weet dit ook nog, weet niet meer waar het om wasquote:
Goeiemorgen Zoskquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:39 schreef Zosk het volgende:
Die reacties van jordeeeh op die pagina, shit.![]()
Joah, ik had zo'n homokloon aangemaakt voor de lollers.quote:
Ja, al die moeilijke users. BigKahuna, Otis etcquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moderators hebben het nu wel makkelijk, maar destijds.. nou poeh poeh
Jij was van SEX toch?quote:
en terecht danquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Joah, ik had zo'n homokloon aangemaakt voor de lollers.
jaquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, al die moeilijke users. BigKahuna, Otis etcoh wacht
quote:Op maandag 27 december 2010 16:21 schreef wolvendagen het volgende:
C_N, ik vind je kale kop best leuk eigenlijk.
hahahahahahahahquote:
Hoewel ik ook wel eens elders zatquote:
HAHAHAquote:Op maandag 27 december 2010 16:39 schreef MiVer het volgende:
[..]
altijd dat gluiperige in pm
en dan die honger naar fotos
moet ik je mijn pik sturen?
nee ben geen indo
wel een vechtsporter, als c_n
Maar dan 4 x zo oud, of zo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:47 schreef wolvendagen het volgende:
ik bedenk me net. dat miver. de mannelijke vaseline is.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:47 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Met ziene kindervest.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:47 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Whut?quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 17:11 schreef Mozy het volgende:
Ik vind dat Wise er wel leuk uit ziet op deze foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Dat bepaalde mensen zoveel accounts hebbenquote:
Teringquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik dacht dat je dat wel wist.quote:Op woensdag 7 november 2012 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik dacht trouwens dat deze sc veel ouder was, maar uit 2008 dus.
Whehe en ik ben niet eens in het eerste deel aanwezig..quote:
waarom moet ik lachenquote:Op maandag 27 december 2010 18:48 schreef Lakitu het volgende:
hey ik kan neit komen op COCK-Night ik dacht ik laat het even weten
Ben ik niet trots opquote:Op woensdag 7 november 2012 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehe en ik ben niet eens in het eerste deel aanwezig.._
Jij wel
Ik zou er wel.. euh.. laat maarquote:
Whehehequote:
Ik maak alleen oninteressante dingen mee..quote:Op woensdag 7 november 2012 00:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heb je nog iets leuks meegemaakt dat je met ons wil delen?
Geloof ik niet, ja het was een leuk daggie geen parachute gesprongen ofzo maarreh hij mocht er zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik maak alleen oninteressante dingen mee..
Jij dan?
Kijk, dat zijn de berichtenquote:Op woensdag 7 november 2012 00:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
Geloof ik niet, ja het was een leuk daggie geen parachute gesprongen ofzo maarreh hij mocht er zijn
Je leert snel merk ikquote:Op woensdag 7 november 2012 01:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de berichten![]()
Tja, de dag ging een beetje snel, maar dat vind ik niet heel erg.
Wat zal ik zeggen..quote:
meisje rechts was toch zo'n hoer die photoshop gebruikte maar altijd zei dat ze dat niet deed?quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 19:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben best wel pretentieus al zeg ik het zelf.
quote:Op maandag 27 december 2010 19:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ook, online de grote man maar irl een zielig klein mannetje.
quote:Op maandag 27 december 2010 19:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hier andersom, de manier waarop ik me online gedraag komt niet eens in de buurt van hoe held ik eigenlijk wel niet ben in het echt.
dat wel, maar dv daar nou meteen een hoer voor te noemen..quote:Op woensdag 7 november 2012 07:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
meisje rechts was toch zo'n hoer die photoshop gebruikte maar altijd zei dat ze dat niet deed?
ik hoef niet te white knighten, want ik wil niet in dr broekje komen.quote:Op woensdag 7 november 2012 07:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Photoshop hoer
Internet white knights come at me
tik em aan hoodniggahquote:Op woensdag 7 november 2012 07:48 schreef Chocolatebear het volgende:
Photoshop hoer
Internet white knights come at me
of je nou in dr broekie wilt komen of over dr melkwitte tandjes, maakt geen ene hoer uit.quote:Op woensdag 7 november 2012 07:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoef niet te white knighten, want ik wil niet in dr broekje komen.
maar voor de rest is ze best aardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |