Jij spoort niet.quote:
quote:
als ik aan hem denk, denk ik aan dat topic waar ik een date had gewonnen met hem en dat ik iets zei van "kga niet uit met hazengebit"quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij spoort niet.
[..]! Ik weet niet waarom ik moet lachen.
Ik ben een FOK!mastodont, FOK!te al toen jij nog in de luiers zat. Ik heb mijn e-cred reeds verdiend.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom staat dWc daar tussen kwam die al vanaf het begint in de klb sc?
Huh, wat voor topic was dat dan? Ik weet nog wel dat Zotheid eens met hem naar een concert was geweest of zo.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
als ik aan hem denk, denk ik aan dat topic waar ik een date had gewonnen met hem en dat ik iets zei van "kga niet uit met hazengebit"
Dat ene topic dat jordeeeh begon te flippen. Ik moet er nog steeds om lachen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:01 schreef wolvendagen het volgende:
hahahaha zotheid kaste 4, denk dat hij daar knapte
was lekkerste fokchick of zoquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Huh, wat voor topic was dat dan? Ik weet nog wel dat Zotheid eens met hem naar een concert was geweest of zo.![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
was lekkerste fokchick of zohahahahaha omg serieus
nee weet je nog, dat zotheid en crack gingen neuken en dat crack daarna fok smaak te pakken had
hij had echt teveel downers in ze mik gestoptquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ene topic dat jordeeeh begon te flippen. Ik moet er nog steeds om lachen.
[KLB SC #1046] Moi je m'appelle Lolita
Jammer dat je geen abo's cadeau krijgt alleenquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ben een FOK!mastodont, FOK!te al toen jij nog in de luiers zat. Ik heb mijn e-cred reeds verdiend.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
was lekkerste fokchick of zohahahahaha omg serieus
nee weet je nog, dat zotheid en crack gingen neuken en dat crack daarna fok smaak te pakken had
quote:
snap je hem FOK smaakquote:
en ynuhh en jumi (red.)quote:
Verder nog rellen eigenlijk?quote:
Ja dat ze de ONZ SC hadden gesloten en al die paupers hierheen kwamen dat de halve KLB SC een ban had van een half jaar ofzoquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verder nog rellen eigenlijk?
dat de sc dichtgingquote:Op dinsdag 6 november 2012 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verder nog rellen eigenlijk?
He wtf, neem je happy pills pls.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:05 schreef Chocolatebear het volgende:
Vas wat doe je roff ik steek je in je halsslagader met een sleutel waar ik net van heb gesnoven.
heel KLB ook een keerquote:
quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat ze de ONZ SC hadden gesloten en al die paupers hierheen kwamen dat de halve KLB SC een ban had van een half jaar ofzo
Unleash hell.quote:
Oh ja, dat er heel wat COMPLEET door het lint gingen. En ondertussen maar dingen zeggen als: ach, dit is maar internet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 23:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja dat ze de ONZ SC hadden gesloten en al die paupers hierheen kwamen dat de halve KLB SC een ban had van een half jaar ofzo
weet je nog dat ik C_N ging meeten op Mysteryland en dat ik hem toen kleiner had gephotoshoppedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |