Wat een liefde.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In jouw geval is een uitzondering mogelijk
Hoezo ik nou weer?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]!
In b4 Zosk met negatief commentaar.
"Geen mooi hoofd miep miep miep."quote:
Ben je nu aan het fappen?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]!
Hahaha, daar kan ik toch niets aan doen. Ik was overigens niet de enige?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
"Geen mooi hoofd miep miep miep."
Zo groot is m'n clitoris ook weer niet.quote:
Ja, maar die zijn er nu niet.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahaha, daar kan ik toch niets aan doen. Ik was overigens niet de enige?![]()
Net of ik dat onthouden heb van één keer die film kijken.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:44 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
een facepalm voor jou zosk
lelijke knieën.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:40 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]!
alsof je niet weet wat er met anne frank gebeurd is nadat je het een keer gelezen hebtquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Net of ik dat onthouden heb van één keer die film kijken.
Vast wel vaker, doet er niet toe.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:45 schreef Salatrel het volgende:
the lion king maar 1 keer gezien hebben
quote:
quote:
Tering, ik had het ook niet doorquote:
Dat heb ik meerdere keren gelezen, anders niet nee.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
alsof je niet weet wat er met anne frank gebeurd is nadat je het een keer gelezen hebt
dolle minaquote:Op dinsdag 6 november 2012 22:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat heb ik meerdere keren gelezen, anders niet nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |