Aparte vormen wel.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een bami en een nasiballetje dan.
Rundersoepballetjes.
Ouch.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Soepballetjes met een soepstokje.
Voorbeeld?quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:35 schreef Fascination het volgende:
Hehehehe, van die vrouwen die altijd schuin met hun hoofd op de foto staan, omdat het dan mooier oogt volgens hen.
doe ik ook, maar links is mijn goeie kant.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:35 schreef Fascination het volgende:
Hehehehe, van die vrouwen die altijd schuin met hun hoofd op de foto staan, omdat het dan mooier oogt volgens hen.
Heb je niet nodig, wichtke.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
doe ik ook, maar links is mijn goeie kant.
Zij durven tenminste.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:35 schreef Fascination het volgende:
Kan ik niks aan doen, ik vind links gewoon beter.quote:
Bij jou maakt het echt niet uit hoor.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
doe ik ook, maar links is mijn goeie kant.
Bij jou wel, bij jou prefereer ik de achterkant.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bij jou maakt het echt niet uit hoor.![]()
![]()
Het ging om zijkanten mevrouw.quote:Op dinsdag 6 november 2012 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Bij jou wel, bij jou prefereer ik de achterkant.
In jouw geval is een uitzondering mogelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |